Genjyuro 0 #1 Публикувано 7 Октомври, 2010 Здравейте. В момента карам шофьорски курсове и обмислям каква кола да си взема. След като разглеждах известно време mobile.bg се спрях на Honda Civic 1.4IS 2000 година. Наистина много ми хареса като външен вид и двигателя ми се струва подходящ за начинаещ шофьор. И сега почвам с досадните си въпроси като се надявам някой да помогне колкото и заблуден да съм. 1. Значи разполагам със всичко на всичко 5000 лева като смятам да дам 4000 за колата и да оставя 1000 за документи смяна на филтри,масло и т.н. Достатъчни ли ще са (тъй като не знам колко струват ремъците и т.н.) и има ли други модели на Honda, които са подходящи като за новак и са в същата ценова рамка.2.Знам че са икономични седани, но мога ли да очаквам да гори 10 на 100 примерно имайки предвид, че колата е на 10 години и смятате ли, че поддръжката е по силата на студент на половин работен ден .3.Какви са най-често срещаните проблеми с тях или с други думи за какво трябва да се гледа. Уж един приятел на баща ми, който работи в автосервиз ще я огледа, но бих искал да чуя мнението на някой, който е имал колата все пак. Благодаря на всеки, който е имал търпението да прегледа поста ми и да отговори предварително . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Crazy job 434 #2 Отговорено 7 Октомври, 2010 Да наистина като за първа кола е идеален избора ти. Според мен ще са ти достатъчни тези 1000лв.за обслужване и регистрация,ако е нов внос. За разнода под 10/100 не си пояснил градско или смесено,ако е смесено нисля,че няма да го надхвърли,а и тоддръжката не се различава от друга кола в този клас която е и хондата. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JoroHondata 188 #3 Отговорено 8 Октомври, 2010 ЗдравейАз ползвам Civic 1,4 iS Sedan. Има няколко "стандартни проблеми" при коли над 10 години, които се появиха и при мен: това са горна/долна помпа на съединител, и леко потропване в рейката (по принцип всички те могат да се отстранят). За разхода: извън града е около 6-7л/100 км (в зависимост с каква скорост и обороти шофираш), а в града- с около 2-3 литра повече (и пак е относително).Ще останеш приятно изненадан от поведението на Седана по пътищата ни, и ако колата е читава други разходи освен за бензин не би трябвало да имаш.Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
reality 15 #4 Отговорено 8 Октомври, 2010 Колега аз имам същата и засега съм много доволен.Върви доста добре разхода е приличен,зависи от крака. Моята при нормално каране извън града ми дава около 5.5-6\100km. градски около 9-10. Също така ще останеш доста очарован от вървенето. А колкото до здравина ... няма смисъл да се коментира. Здрави коли са,стига да попаднеш на добър екземпляр и да си я гледаш добре.Поздрави! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
baljy 2 #5 Отговорено 11 Октомври, 2010 здрасти колега един глас "за" и от мен само един съвет като от приятел не се хвърляй на най-евтината, дай малко повече за да не си блъскаш главата после иначе аз съм със същия сивик само че 98 г D14A4 мотора много пъргав и здрав мотор за две години минах 100х км и да чукна на дърво няма никакви проблеми а я карам като служебна успех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
D_I_V_A_K_A 38 #6 Отговорено 11 Октомври, 2010 +1. Д14-ката е чудна за млад шофьор. Дуракоустойчива,здрава ходова част,нищо капризно по обслужването. 1000 лева ще ти стигнат за три поредни обслужвания + ремъците с ролките . Не се стягай толко,тва са митове за "скъпата" японска подръжка. Отиди при някой който отбира от японски коли,в частност дори хондаджия. Омбре,мисля е твоя човек ако си от София,няма да ти откаже. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
3AgHuK 3 #7 Отговорено 11 Октомври, 2010 (Редактирано) И аз карам същата жабка-хеч.Моторчето си е доста пъргаво нищо ,че е 90 коня,за разхода не съм надхвърлял 10 в града,ама си зависи и от ходилото на долния крайник .Двигателя иначе си е на 202 хилки ако са реални де и не съм барал нищо по него освен стандартно обслужване на 8 хил. За година и половина съм сменил едни накладки и едни тампони на задните носачи,че те от ''хубавите'' ни пътища по-така заминават Пък 1000 лева както е писал колегата по -горе те оправят за 3 облужвания.На мен ми излезе в сервиза на Хонда миналата година 310 лв с маслото Кастролче.Така,че оглеждай се за сгоден екземпляр,грижи се за нея и ще ти служи вярно Поздрави! Редактирано 11 Октомври, 2010 от 3AgHuK Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MakaveliTheDon 0 #8 Отговорено 11 Октомври, 2010 И аз карам същата жабка-хеч.Моторчето си е доста пъргаво нищо ,че е 90 коня,за разхода не съм надхвърлял 10 в града,ама си зависи и от ходилото на долния крайник tongue.gif.Двигателя иначе си е на 202 хилки ако са реални де и не съм барал нищо по него освен стандартно обслужване на 8 хил. За година и половина съм сменил едни накладки и едни тампони на задните носачи,че те от ''хубавите'' ни пътища по-така заминават wink.gif Пък 1000 лева както е писал колегата по -горе те оправят за 3 облужвания.На мен ми излезе в сервиза на Хонда миналата година 310 лв с маслото Кастролче.Така,че оглеждай се за сгоден екземпляр,грижи се за нея и ще ти служи вярно honda.gif Поздрави!+1 Днес си купих една 6та генерация само че е 1.5 мотор 114кончета,е колеги искам да ви кажа че съм очарован от тази кола !!!,понеже е Икономичен Втек давала разход 4.8-5л на 100 км извън града,градско предполагам макс 8-9! КОлега купувай и хич не го мисли няма да съжаляваш Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PARUSHEV 14 #9 Отговорено 7 Ноември, 2010 Здрава количка, пъргава и икономична, Успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SH3M37A 5 #10 Отговорено 7 Ноември, 2010 както казаха колегите отличен избор аз съм с д14а8 карах я и аз 2 години като служебна и от опита който имам със сервизите твой доверен човек да я пипа или ти с баща си колата е икономична извън градско съм падал до 5.5-6 градско не повече от 8 според това колко ти тежи крачето Все пак колата няма да е 1-ва младост следи си уредите най вече температурата на водата според мен там им е слабото място Успех ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
m1r0 0 #11 Отговорено 15 Ноември, 2010 И аз бих повторил това, което се каза до сега. Също като колегата от по-горния пост карам d14a8. От 9 месеца колата ми служи вярно и до сега единствения проблем е бил скърцане от носачите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MAPTO 0 #12 Отговорено 16 Ноември, 2010 Здравейте колеги !! И аз съм се спрял на този модел намерил съм 2 в софия на външен вид са доста добри , но незнам дали са и по дгигател и ходовата част така добре ли ще е да си взимам кола от софия или да търся по плевен или пловдив . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
m1r0 0 #13 Отговорено 16 Ноември, 2010 Моята беше нов внос от Италия и съм доста доволен от техническото състояние, в което я купих. Ще е добре преди покупката да ти дадат колата за един ден да си прецениш горе долу на какъв хал е и какво ще трябва да и се смени. Така ще можеш да си направиш по-точно сметката. По принцип тези хонди рядко имат проблеми с двигателя и електрониката в сравнение с други марки коли на тази възраст. Общо взето ако колата ти харесва как се държи... взимай. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chefo77 10 #14 Отговорено 17 Ноември, 2010 (Редактирано) Привет!Ако говориш за 6-а генерация, англичанка ... И аз да подкрепя избора ти, както доста пъти съм "съветвал" за избора на точно такава кола в тунинг-а. Особено за начинаещ шофьор! Страхотна машинка - икономична (10 в града сякаш са и множко даже), доволно удобна, доволно стабилна, пъргавка (в никакъв случай не спортна) и с един изключително тих мотор! Малкия данък - пей сърце. И с много много здраво окачване.Успех и дано случиш и на добър екземпляр! Редактирано 17 Ноември, 2010 от chefo77 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Vladi_8080 0 #15 Отговорено 7 Октомври, 2013 Honda Civic 1.4is Здравейте искам да попитам за този автомобил надежден ли е и какви проблеми мога да срещана с него и за какво да попитам по време на купуване на колата от купувача , а и също скъпалие е подръжката благодаря ви предварително за отговорите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JUNO 10 #16 Отговорено 13 Октомври, 2013 Honda Civic 1.4is Здравейте искам да попитам за този автомобил надежден ли е и какви проблеми мога да срещана с него и за какво да попитам по време на купуване на колата от купувача , а и също скъпалие е подръжката благодаря ви предварително за отговорите. Колега що не прочетеш малко по нагоре , никой няма да ти напише нищо смислено по този начин Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
arshinkov90 0 #17 Отговорено 26 Август, 2015 здравеите купих си сивик 1.4ис аеродек и имам проблем като карам по опесачен пат сас ситни камани или павета имам чувството че предницата ми ште се разглоби.и наи странното е че по асвалт и големи дупки и неравности не тропа...закарах я на сервиз и те ми казаха че за тях няма ништо разбито и не е редно да тропа...моля ако някои е имал този проблем да ми даде някаква насока. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
arshinkov90 0 #18 Отговорено 26 Август, 2015 здравеите купих си сивик 1.4ис аеродек и имам проблем като карам по опесачен пат сас ситни камани или павета имам чувството че предницата ми ште се разглоби.и наи странното е че по асвалт и големи дупки и неравности не тропа...закарах я на сервиз и те ми казаха че за тях няма ништо разбито и не е редно да тропа...моля ако някои е имал този проблем да ми даде някаква насока. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goldbyrk 202 #19 Отговорено 26 Август, 2015 Стабилизираща щанга, кормилна рейка, биалетки и т.н Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Кръчмонавта 17 #20 Отговорено 27 Август, 2015 Директно купувай 2 тампона за щангата и 2 биалетки и се раждаш! От опит ти го казвам тва. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове