gamencerista 53 #1 Публикувано 7 Октомври, 2010 (Редактирано) Сега тръгнах да изкарвам колата и акумулатора виеее Гледам го черна точка, свалих го, и като разклатя и се показва зелената точка, взех едно зарядно назаем и го включих да зарежда, зарядното е марка EINHELL, 5 ампера, 12 волта. Акумулатора ми е 44 амперов.Колко часа трябва да го зареждам, съседа вика до утре сутринта ама тва са повече 15-16 часаЕто снимка на зарядното, интересно е че стрелката не е мръднала от 0 http://www.picvalley.net/v.php?p=u/2301/57...nD4QuJUZunZ.JPGПуснат :http://www.picvalley.net/v.php?p=u/1827/12...1GMmhO49Ycc.JPG Редактирано 7 Октомври, 2010 от gamencerista Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rEsPeCtiVe 148 #2 Отговорено 7 Октомври, 2010 Минимум 15 часа,това означава че утре ще може да го качиш Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jamo 93 #3 Отговорено 7 Октомври, 2010 (Редактирано) Не го клати отново Редактирано 7 Октомври, 2010 от jamo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
logoH 12 #4 Отговорено 7 Октомври, 2010 А дестилирана вода доля ли му? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivo33 0 #5 Отговорено 7 Октомври, 2010 Това не е проблем колега - 15 часа е ОК. Повечето зарядни изключват като свърши зарядката така или иначе. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gamencerista 53 #6 Отговорено 7 Октомври, 2010 Няма капачки отгоре моя. Еми утре към 7 ще го спра. че към 9 трябва да излизам а нали трябва поне 2 часа да се остави.http://www.picvalley.net/v.php?p=u/2961/87...oCqhI0kiGGA.JPG Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
west bam 107 #7 Отговорено 7 Октомври, 2010 Остави го едно дененонощия да се зареди и си готов Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rEsPeCtiVe 148 #8 Отговорено 7 Октомври, 2010 Няма капачки отгоре моя. Еми утре към 7 ще го спра. че към 9 трябва да излизам а нали трябва поне 2 часа да се остави.http://www.picvalley.net/v.php?p=u/2961/87...oCqhI0kiGGA.JPGНеможе да няма капачки за доливане,я виж няма ли капак които да се маха отгоре! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ShEfA 70 #9 Отговорено 7 Октомври, 2010 Естествено, че може. Затова му се казва "необслужваем" Тоест не се долива вода! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gamencerista 53 #10 Отговорено 7 Октомври, 2010 Не се отваря, капака е пломбиран отгоре, иначе акумулатора явно е доста стар, някъв Опелски, правен във Франция Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pamo 346 #11 Отговорено 7 Октомври, 2010 Това зарядно работи ли въобще? Изкарва ли някакво напрежение? Не може да е там стрелката ако всичко е в ред... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gamencerista 53 #12 Отговорено 7 Октомври, 2010 Вече играе стрелката, почти на 1цата е Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
LAMER 82 #13 Отговорено 7 Октомври, 2010 Колеги, внимавайте с това доливане на дестилирана вода. Виждал съм страшно много "удавени" акумулатори. Чул наш "Пешо", че се налива вода и понеже му бил паднал акумулатора и взел, че долял. Ама колко трябва да се долее, трябва ли изобщо да се долива - ми де да знае човека, важното е да налее. А гъстотата на електролита, каква е била, каква е станала, 'пък колко трябва да е - 'що да мери, ама то и уреди ли имало? И какво се получава - поостаряло аку' с разреден електролит и после не пали - ами няма да запали. Да не се засегне някой А дестилирана вода доля ли му? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Araba 4 #14 Отговорено 7 Октомври, 2010 (Редактирано) Вече играе стрелката, почти на 1цата е колега,съмнява ме ,че щом стелката трудно отлепва за да покаже зарядния ток,възможно е да е укъсил(мъртва клетка)Лошото е ,че няма капачки за да видиш дали при заряд електролита кипи равномерно във всички клетки.при заряд опипай с ръка да не загрее акомулатора ,ако усетиш топлина го спри,това е лош признак.Дано се зареди,нищо не пишеш ,внезапно ли отказа,след голяма консумация ли? След заряд задължително го остави в покой поне 1 час. Времето на заряд зависи колко е разреден и кога ще се постигне максимална гъстота на електролита.При нормално разреден 44а/ч акомулатор времето за заряд е около 10 часа ,при заряден ток 4 ампера. Дано всичко е наред с батерията иначе изкачаш с 100 лв за нов. Редактирано 7 Октомври, 2010 от Araba Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gamencerista 53 #15 Отговорено 8 Октомври, 2010 Сутринта запалих без проблем, след малко ще ходя за мултицет да видя да не яде ток някъде Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dan4o 3 #16 Отговорено 8 Октомври, 2010 Колега просто математика 5 ампера на час щом ти е 44 А значи 9 часа по 5 А са 45 А напълно достатачни за пълен заряд, дано си ме разбрал Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове