Jump to content
ruil400

Няколко въпроса за Honda Civic

Recommended Posts

Здравейте, в момента карам Рено Клио 2 1.9 дизел. Влезе ми една муха в главата да я сменям вече. Отдавна искам да пробвам нещо японско. Ама все не намирам смелост. :D Днес засякох да се продава една Civic 1.5 VTEC-E, 96г. 115к.с. - 5 врати, червена - 4250лв. :P. Колата е МНОГО запазена, от Германия е. Тъй като не съм много запознат с такива автомобили (преди реното карах дизелов Голф 2) искам да ви питам някой неща:1. Забелязах, че шофьорската седалка ми идва ниска и май не видях лост за повдигане на седалката. Аз не съм нисък , ама искам и жена ми да може да я кара. 2. Акумулатора ми се видя странен по размер. Един такъв по-тесен и висок. А и мястото беше ограничено. Намират ли се по нашите магазини акумулатори с този размер?3. Джантите бяха алуминиеви 15'. Искам да ги сменя с железни-14'. Намират ли се такива лесно и какви размери гуми са стандартни за този модел с 14-ки?4. Има ли ABS този модел?5. Датчика за аербег-а светеше постоянно. Това дали може да е по-сериозен проблем за отремонтиране?6. Как е с ръждата. Все пак е от Германия?7. Лесно ли се газифицира? Макар че не съм привърженик на газта...8. Другото е че нямаше емблеми на багажника отзад. Така ли са? 9. На какво друго да обърна внимание? И колко ще ми струва да я обслужа?А стига толкова, че много ще ми стане... Да не ме изгоните от първия ми пост. Благодаря на всеки които сподели мнение и насърчение за този модел кола.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.Седалката не се вдига на височина.Хонда е така,стоиш ниско и гледаш от ниско.2.Има този вид акумулатори 45Аh.3.Слагаш 14-ки без проблем 4х100.4.Да, имат АБС(-тази може и да няма)5.Ходи на диагностика,може от много работи да е проблема6.Ламарините не са от най-добрите.Зависи как е поддържана колата.7.Този двигател D15Z6 е супер икономичен и е излишно да му слагаш таз,но не е невъзможно.8.Има емблеми и то няколко броя отзад.Явно тази е оскубана9.Ще ти струва около 400лв. говорим за масла,ремъци,филтри.10.Ще останеш доволен от колата :D Други въпроси?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. Малко е странно, защото колата за която говориш е т.нар. "англичанка" - правят ги в завода на Ровър в Англия. Седалките йм не са уж много ниски. Няма регулация за височината - решението е възглавничка :D 2. Да, по-малки са акумулаторите но се намират лесно, не е проблем.3. Стандартно колата излиза с железни 14ки. До 100лв ще си намериш 4 железни джанти и си ти :P4. Има ли ABS този модел? - не съм много сигурен, би трябвало да има но предполагам заиви от нивото на оборудване.5. Датчика за аербег-а светеше постоянно - като я купуваш я закарай да и направят бърза диагностика с компютър. Най-вероятно някой еърбег е изгърмял.6. Огледай я - ако има ръжда - значи има. Ако не - свиркай си. Никой не е защитен срещу ръжда. Не съм виждал много изгнили англичанки. Ако я поддържаш ще те слуша ;)7. Не бих те съветвал да газифицираш, но ако няма друга алтернатива - да. Може да се кара на газ.8. По принцип имат. Трябва да пише : civic, 1.5 и Honda. Щом ги няма (а няма и дупки) може задната врата да е правена.9. Пробвай да запалиш колата докато е студена - ако има проблеми имаш мегдан за пазарлък. Лесно ще разбереш дали е била палена точно преди да отидеш. След като достигне работна температура я настъпи за да видиш дали добре ускорява или има замисляния, придърпвания и тн. Като цяло кола като кола. На хондите проблемна йм е рейката, ако минеш по неравности може да се чуе потропване ако е тръгнала - не е болка за умиране. Като цяло цената ми се стува висока за Англичанка. За доста по-ниски пари ще си намериш японски хеч със същият мотор (освен ако не държиш колата да е с 4/5 врати).Успех!п.с. - съжалявам за дублирането на отговора на колегата policeman

Редактирано от chris_barnes

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви за бързия отговор!Забелязах още един проблем. Колата дърпа на дясно. Скъпи ли са частите по окачването?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това дърпане на дясно и светещия аир бак ме навява на мисълта че е удряна и нее направена както трябва.Съветвам те да се огледаш за други екземпляри от този модел или 6та хеч,намират се доста запазенки.п.п.Пък и 4200 са малко много за тази кола.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

п.п.Пък и 4200 са малко много за тази кола.

Мда, и аз това писах по-горе. Колега, насочи ни какво очакваш от Хондата, за да ти дадем предложения. Най-фундаменталният въпрос в момента е: държиш ли на 4 врати? :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

7. Ако е инжекцион газовата не е ли малко притеснително че по принцип работи на бедна смес, тя така ще работи и на газ което е предпоставка за проблеми с клапаните и леглата им. Един тунинг на компютъра на който да се направи програма за газ с по богата смес и с по голям аванс(ъгъл на запалване) ще реши евентуалния проблем. Нека ако не съм прав някой да ме поправи, този двигател се взима за да не се налага да се слага газ по принцип.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

п.п.Пък и 4200 са малко много за тази кола.

Мда, и аз това писах по-горе. Колега, насочи ни какво очакваш от Хондата, за да ти дадем предложения. Най-фундаменталният въпрос в момента е: държиш ли на 4 врати? :D
О да, 5 врати задължително. Младо семейство с две малки деца. :P Търся кола предимно за не голям град. Да може да се кара от жена ми. Икономична и надежна кола. За икономията може би няма да мога да я постигна по-малко от реното. Ама за здравина май съм чувал че е ок хондата. Държа да има SRS и ABS...Какви са тези японски сивици? Редактирано от ruil400

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип японките към които те ориентират колегите са хечове с 3 врати. НО има и седани от тях (доста редки са). Сглобката като цяло при японските коли е по-добра от тази на английските. Ето тук обаче, има нещо като за теб. Според мен ако колата няма сериозни проблеми, това е твоята машина, и то с мотора, който искаш.Ето още една цъкТук има още една, но човека се е престарал с цената...Дано ти хареса :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. Забелязах, че шофьорската седалка ми идва ниска и май не видях лост за повдигане на седалката. Аз не съм нисък , ама искам и жена ми да може да я кара.

Би трябвало отляво на седалката да има механизъм за повдигане. Успех, марката и модела са супер!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. Забелязах, че шофьорската седалка ми идва ниска и май не видях лост за повдигане на седалката. Аз не съм нисък , ама искам и жена ми да може да я кара.

Само някои Англичанки имат тая екстра за повдигане на седалките......но това може да се оправи трябва само да се смени механизма на седалката :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип японките към които те ориентират колегите са хечове с 3 врати. НО има и седани от тях (доста редки са). Сглобката като цяло при японските коли е по-добра от тази на английските. Ето тук обаче, има нещо като за теб. Според мен ако колата няма сериозни проблеми, това е твоята машина, и то с мотора, който искаш.Ето още една цъкТук има още една, но човека се е престарал с цената...Дано ти хареса :o

Да, тази първата ми харесва много, но ми идва далеко. Аз съм от Добрич. А тези японските са доста по-различни. Има ли едро габаритни части за тях по моргите?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега случайно видях колата в обява в интернет за 3250лв. http://www.cars.bg/u208001 Това е 100% същата кола, която гледах вчера в Добрич в автокъщата :o

Редактирано от ruil400

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Би трябвало отляво на седалката да има механизъм за повдигане...

Потвърждавам. Моята англичанка има два механизма - намират се отляво на седалката. Задният е за облегалката, а предният за регулиране на седалката във височина. Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така като я гледам,помпа абс не виждам следователно надали има АБС.Седалката се вдига,трябва да има врътка. Не мисля,че е екстра към оборудването. СРС не може си сигурен дали работи.. щом свети си за сервиз. а там парите могат да са доста в зависимост от проблема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ц, няма ръчка за повдигане на седалката. Ама то само това да ѝ е кусура. Ще използваме възглавничка :o Има още едно нещо, което ме притеснява, че аспуха и беше черен и отвътре и леко отвън. Това да не са клапани нещо?А за ABS-а пише че имала ама... видях един клапан в който влизат тръбите от спитачната помпа и от там излизат... Подобено е както е ABS-a при Реното. А?И още един въпрос. Тази има един ключ за запалването. Гледам по други обяви имат и някакъв червен. Той за какво е?

Редактирано от ruil400

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Червеният ключ е обучителен. Не можеш да запалиш колата с него. Ползва си при направата на нов ключ, който имобилайзера да разпознава. Моята англичанка има врътка за повдигане на шофьорската седалка. Аз лично не съм виждал такава червена англичанка и според мен е цялостно пребоядисвана, което не звучи добре. Цената на такъв автомобил с пазарлъка е към 3000 - 3200лв. Части се намират лесно и са евтини, стига да потърсиш. Слабите места на англичанката са дръжките на вратите - чупят се (внимавайте зимата), таванът и тапицерията по вратите се отлепя, шумоизолацията е лоша, задните тампони често заминават (препоръчвам смяна с оригинални - около 15лв). Акумулаторът на моята не е стандартен (не мога да кажа точно какъв е), но явно когато е сменян, не са открили точния модел, но и сегашния пасва добре. Джанти се намират. Имай предвид, че тези от преди и след фейслифта имат малка разлика и тасовете на пасват добре. Гумите са тях са 185/65/14 - намират се. Ръжда тръгва най-често по задните вежди и праговете. Ламарините са средна хубост. Не са като на Опел Кадет, но не са и от класата на Ауди 80. Ако се насочиш към дизеловия модел (с двигател на Ровър) имай предвид и още една слабост - тампоните на двигателя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Потвърждавам. Моята англичанка има два механизма - намират се отляво на седалката. Задният е за облегалката, а предният за регулиране на седалката във височина. Успех!

Аз потвърждавам че не само англичанките го имат този механизъм,имам японски хеч(d15z6),седалката може да се регулира на височина!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...