Jump to content
gamencerista

Civic 5 Coupe

Recommended Posts

Колеги сега се замислих че така и така трябва да сменям лагера с главината на купето че вият и 2те, няма ли да е по-добре направо да ги заменя с дискове. Понеже пролета колата ще се слага на джанта 17 и хем ще стои по-красиво.Знам че начинанието е възможно, въпроса е какво точно ще ми трябва и от каква кола. Пък ако някой предлгага още по-добре !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

от седан/ купе/ хечбек 5-та с дискове отзад/ взема се диска с главината и още нещо, но колегите ще ти кажат :beer2: и не винаги диска спира по-добре от барабана :(въпреки, че аз съм с 3 ръце ЗА дисковите спирачки И отзаде !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато едно време на Ролс Ройс им казали, че всички са минали на дискови спирачки, а те не са отговорът им бил: "ми те издават много просташки шум"

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато едно време на Ролс Ройс им казали, че всички са минали на дискови спирачки, а те не са отговорът им бил: "ми те издават много просташки шум"

Е да ама пък ще е доста по-красиво.А от темите разбрах че ръчната се прецаквала, друг колега пише че ръчната си е наред :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще ти дам малко идеи и повод за размисъл:- купетата малък втек ги правят с барабани отзад- искаш колата да е красива, или да спира?- държиш ли да имаш ръчна?- като си ревизираш твойта (смениш главините и накладките и тн, боядисаш барабаните) ще ти излезе дадена сума НО ще имаш нови спирачки отзад и главини които НЕ вият.Каква е гаранцията, че главините които купиш няма да вият пак? Ами ако дисковете са криви? Ами ако апаратите задържат? Трябва хубаво да помислиш за тези неща, преди да се хвърлиш напред с главата за да не съжаляваш после. Ако искаш ъпрейд отзад, можеш да минеш на по-големите барабани :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мойто купенце беше с 240 мм дискове отпред и естествено барабани отзад. После отпред минах на 260 мм и дискове отзад, като констатирах няколко положителни неща, а именно по-добра визия, и основната ми цел - по-добър баланс при спиране. Минусът при мен беше ръчната, но наистина не съм си и играл да я настройвам кой знае колко, както и докато ги слагах констатирах, че дисковете тежат доста повече от барабаните (сменях целия носач). Попаднах и на виеща главина, но това са рисковете когато купуваш части втора употреба :lol: Лично аз си купих целите носачи с дисковете, не знам дали става само главините с дисковете, мисля че трябва да са от хеч с малък в-тек за да паснат така,но не съм сигурен. Трябват ти и жила от седан с дискове отзад разбира се. Целта на мероприятието беше визия и по-добро спиране при големи натоварвания най вече, като баланса предно/задно спирачно усилие също много исках да клони малко повече към задните, които неща бяха постигнати.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...