gamencerista 53 #1 Публикувано 28 Септември, 2010 Колеги сега се замислих че така и така трябва да сменям лагера с главината на купето че вият и 2те, няма ли да е по-добре направо да ги заменя с дискове. Понеже пролета колата ще се слага на джанта 17 и хем ще стои по-красиво.Знам че начинанието е възможно, въпроса е какво точно ще ми трябва и от каква кола. Пък ако някой предлгага още по-добре !!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
FuckHonda 20 #2 Отговорено 28 Септември, 2010 от седан/ купе/ хечбек 5-та с дискове отзад/ взема се диска с главината и още нещо, но колегите ще ти кажат :beer2: и не винаги диска спира по-добре от барабана въпреки, че аз съм с 3 ръце ЗА дисковите спирачки И отзаде !!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pamo 346 #3 Отговорено 29 Септември, 2010 Много често задаван въпрос, колега http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=41204http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=49856http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=41466http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=38958http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=17892http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=15206http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=9605http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=8190http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=1142&hlhttp://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=14710 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivorpetkov 16 #4 Отговорено 29 Септември, 2010 Когато едно време на Ролс Ройс им казали, че всички са минали на дискови спирачки, а те не са отговорът им бил: "ми те издават много просташки шум" Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gamencerista 53 #5 Отговорено 29 Септември, 2010 Когато едно време на Ролс Ройс им казали, че всички са минали на дискови спирачки, а те не са отговорът им бил: "ми те издават много просташки шум"Е да ама пък ще е доста по-красиво.А от темите разбрах че ръчната се прецаквала, друг колега пише че ръчната си е наред Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chris_barnes 1296 #6 Отговорено 29 Септември, 2010 Ще ти дам малко идеи и повод за размисъл:- купетата малък втек ги правят с барабани отзад- искаш колата да е красива, или да спира?- държиш ли да имаш ръчна?- като си ревизираш твойта (смениш главините и накладките и тн, боядисаш барабаните) ще ти излезе дадена сума НО ще имаш нови спирачки отзад и главини които НЕ вият.Каква е гаранцията, че главините които купиш няма да вият пак? Ами ако дисковете са криви? Ами ако апаратите задържат? Трябва хубаво да помислиш за тези неща, преди да се хвърлиш напред с главата за да не съжаляваш после. Ако искаш ъпрейд отзад, можеш да минеш на по-големите барабани Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mirchev 29 #7 Отговорено 29 Септември, 2010 Мойто купенце беше с 240 мм дискове отпред и естествено барабани отзад. После отпред минах на 260 мм и дискове отзад, като констатирах няколко положителни неща, а именно по-добра визия, и основната ми цел - по-добър баланс при спиране. Минусът при мен беше ръчната, но наистина не съм си и играл да я настройвам кой знае колко, както и докато ги слагах констатирах, че дисковете тежат доста повече от барабаните (сменях целия носач). Попаднах и на виеща главина, но това са рисковете когато купуваш части втора употреба Лично аз си купих целите носачи с дисковете, не знам дали става само главините с дисковете, мисля че трябва да са от хеч с малък в-тек за да паснат така,но не съм сигурен. Трябват ти и жила от седан с дискове отзад разбира се. Целта на мероприятието беше визия и по-добро спиране при големи натоварвания най вече, като баланса предно/задно спирачно усилие също много исках да клони малко повече към задните, които неща бяха постигнати. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове