kvd74 646 #1 Публикувано 27 Септември, 2010 Привет ,моля предложете марка добри термостати. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #2 Отговорено 27 Септември, 2010 BEHR Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #3 Отговорено 27 Септември, 2010 555 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda-fiat 6 #4 Отговорено 29 Септември, 2010 eps или vernet.А също така и TAMA Enterprise Inc. е японска компания. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
пламен1 0 #5 Отговорено 30 Септември, 2010 (Редактирано) eps или vernet.А също така и TAMA Enterprise Inc. е японска компания.Vernet е боклук ,слагай BEHR Редактирано 30 Септември, 2010 от пламен1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gena_bs 12 #6 Отговорено 30 Септември, 2010 (Редактирано) Какъв ти е оригиналния за колата?Иначе Wahler или Behr. Редактирано 30 Септември, 2010 от gena_bs Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
user 127 #7 Отговорено 30 Септември, 2010 Вчера пристигна моят. Не съм специалист и не мога да преценя дали е добър, но щом по каталог е това, би трябвало да върши работа. Марката е NIPPON. Като втора алтернатива в каталога беше дадено FUJI THOMSON. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #8 Отговорено 4 Октомври, 2010 Ето оригиналния Термостат марка WAXSTAT ,78 градусов,96 г.и ENGLAND щемпел, за съжаление работещ, и вече почти нямам идея защо е толкова слабо парното.Варих го ,отваря само 3мм.http://pics.data.bg/categories/1/%d0%be%d0...0%b8%d0%b50493/http://pics.data.bg/categories/1/%d0%be%d0...0%b8%d0%b50496/http://pics.data.bg/categories/1/%d0%be%d0...0%b8%d0%b50505/http://pics.data.bg/categories/1/%d0%be%d0...0%b8%d0%b50506/Ще сменя и антифриза,че и той сигурно е оригиналния, и ще стискам пръсти да дойде парното. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Slade 21 #9 Отговорено 4 Октомври, 2010 Щом смяташ, че е оригиналният антифриз, дали няма възможност да са се позапушили тръбичките на радиаторчето на парното (heater core)? Аз имах подобен проблем на старата кола и се реши с разглабяне на 80% от интериора и доста псувни от страна на майсторите.Радиаторчето на парното е едно от най-завряните на кучето в гъза (да не казвам другия израз с майката) елементи в една кола. Най-добре е да се смени в сервиз, защото разглабянето е много сериозно.Хубаво е процедурата да се прави през лятото или на топло място, за да не се изпочупят разни щипки по таблата и др. пластмасарии.Пробвай се да смениш антифриза и да промиеш, но ако не стане - нещата клонят към радиаторче.П.С. Благодарности за снимките на оригиналния термостат! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове