Jump to content
kvd74

Термостат-марка?

Recommended Posts

Привет ,моля предложете марка добри термостати.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

BEHR

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

eps или vernet.А също така и TAMA Enterprise Inc. е японска компания.

Vernet е боклук ,слагай BEHR Редактирано от пламен1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какъв ти е оригиналния за колата?Иначе Wahler или Behr.

Редактирано от gena_bs

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера пристигна моят. Не съм специалист и не мога да преценя дали е добър, но щом по каталог е това, би трябвало да върши работа. Марката е NIPPON. Като втора алтернатива в каталога беше дадено FUJI THOMSON.

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето оригиналния Термостат марка WAXSTAT ,78 градусов,96 г.и ENGLAND щемпел, за съжаление работещ, и вече почти нямам идея защо е толкова слабо парното.Варих го ,отваря само 3мм.http://pics.data.bg/categories/1/%d0%be%d0...0%b8%d0%b50493/http://pics.data.bg/categories/1/%d0%be%d0...0%b8%d0%b50496/http://pics.data.bg/categories/1/%d0%be%d0...0%b8%d0%b50505/http://pics.data.bg/categories/1/%d0%be%d0...0%b8%d0%b50506/Ще сменя и антифриза,че и той сигурно е оригиналния, и ще стискам пръсти да дойде парното.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом смяташ, че е оригиналният антифриз, дали няма възможност да са се позапушили тръбичките на радиаторчето на парното (heater core)? Аз имах подобен проблем на старата кола и се реши с разглабяне на 80% от интериора и доста псувни от страна на майсторите.Радиаторчето на парното е едно от най-завряните на кучето в гъза (да не казвам другия израз с майката) елементи в една кола. Най-добре е да се смени в сервиз, защото разглабянето е много сериозно.Хубаво е процедурата да се прави през лятото или на топло място, за да не се изпочупят разни щипки по таблата и др. пластмасарии.Пробвай се да смениш антифриза и да промиеш, но ако не стане - нещата клонят към радиаторче.П.С. Благодарности за снимките на оригиналния термостат!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...