Jump to content
ivorpetkov

Дайте съвет за спирачни дискове

Recommended Posts

Здравейте,Дайте съвет за предни спирачни дискове. Скоро ще трябва да сменям накладките, Кашияма са, нямат никакви проблеми и пак такива ще слагам, но не е зле да сменя и дисковете. Досега не смеех, че какви ли не неща съм чел тука и си карам с оригиналнте, но вече бая са се вдълбали и ми се иска да ги сменя.Не се търси икономия, а максимално качество - спирачки са все пак :).

Редактирано от Ивайло Петков

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

братле незнам кво пишат аз карам с брембо мах и съм доволен!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се търси икономия, а максимално качество - спирачки са все пак :).

В Хеед продават Д2 и ЕБС спирачни системи, супер са .. Можеш да си ги поръчаш и от ибей , доставката до БГ чрез специализирана фирма струва 1,20 паунда на кило.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Също така има на Brembo OEM заместители, и са на добра цена. Brembo MAX са "меки" дискове и свършват преди накладките, иначе не са лоши :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

споделете колко излизат едни такива спирачни дискове, (2 броя предни) примерно на EBC, от тези които заместват оригиналните, не тунинговите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

споделете колко излизат едни такива спирачни дискове, (2 броя предни) примерно на EBC, от тези които заместват оригиналните, не тунинговите.

В сайта на Хеед-91:Диск Спирачен STD к-т 2бр.Код: D850Цена: 130.90 лв.Обадих им се, но този модел го нямат на склад - може да се поръчат.Предложиха ми Делфи, но нещо не ми прозвуча добре.Друг вариант е Brembo (не max), за около 90-100 лв. бройката. Вероятно ще се спра на тях.Колеги, нещо made in Japan по-качествено няма ли?ЕБЦ мноу ги хвалят, но честно казано съм леко резервиран към BRITISH MADE, може и да не съм прав. Редактирано от Ивайло Петков

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги изказвам мнение за делфи,на моя сивик аеродек 1.8 вти съм с предни и задни дискове от посочената фирма,при намаляне от порядъка на 200+км няма проблем,поздрав

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Делфи-не

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Петков, а накладки от същата фирма ли ще вземеш?Тези EBC ги чувам за първи път за разлика от Brembo, но последните ги предлага куцо и кьораво - не знам как се разпознават ментета..Аз също трябва да сменя всичко комплект + маркучи на спирачките и течност, че скърцат и тресат/лашкат на моменти спирачките. Смятам да го направя преди зимата, но и аз съм в дилема за марки, модели и т.н.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а накладки от същата фирма ли ще вземеш?

От Кашияма съм доволен и нямам намерение да експериментирам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

защо не ?

Защото за тия пари има по-добри и братчето има магазин за авточасти и имаме поглед върху марката и видимо не са това което бяха(трябва да са).Лично аз за 1000км изкривих един комплект,аверчето също,клиенти реват особено за вентилираните ....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Петков, а накладки от същата фирма ли ще вземеш?Тези EBC ги чувам за първи път за разлика от Brembo, но последните ги предлага куцо и кьораво -

Ако Брембото не е МАХ, ЕВС-то е много по добре- вЕрвай ми..Точно за това съм му препоръчал него или Д2 ..Качвал съм на много Галанти такива, а Галанта има много повече ядове с дисковете от другите Японки, но ЕБС-то не ги криви..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе хора какво е това брембо от по 100-130лв.Влезте в саитовете цените са двойни ако не тройни.Това брембо да не е правено в Бушманци.Аз лично карам с metelli от Евро 07.за сега съм дожолен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това Brembo е съвсем обикновен OEM заместител, а не от онези надупчени и нарязани дискове. Поразрови се.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз на ангичанката съм с BREMBO MAX и накладки TEXTAR мноо добре спира цена на дисковете 220 лв и 80 за накладките :offtopic:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Петков, а накладки от същата фирма ли ще вземеш?Тези EBC ги чувам за първи път за разлика от Brembo, но последните ги предлага куцо и кьораво -

Ако Брембото не е МАХ, ЕВС-то е много по добре- вЕрвай ми..Точно за това съм му препоръчал него или Д2 ..Качвал съм на много Галанти такива, а Галанта има много повече ядове с дисковете от другите Японки, но ЕБС-то не ги криви..
Това звучи добре - дискове, които са издръжливи на кривене. При мен проблемът е точно криви дискове.Само Хеед ли предлагат EBC, защото въпросната фирма не поддържа наличности от много артикули?P.S. И аз съм чувал за проблема на Митсубишитата с дисковете

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички за мненията.В крайна сметка се спрях на: дискове Mountain HR27-J3304026 (c34026 на KJ Auto) 2x88 лв. накладки Kashiyama 90R-01280/234 (c140031 на KJ Auto) 68 лв.Не зная доколко е за хвалба, но се оказва, че старите накладки от същия вид съм ги карал 57 000 км и има още доста до ламаринения датчик. Не цапат въобще. Въпреки това си спираха повече от прилично при ежедневно каране. При продължителни спускания (от планина) със завои и често ползване на спирачки също не е имало промяна в поведението. Не мисля, че са подходящи за спорт. След спиране от висока скорост (рядко го практикувам) спирането се влошава, но пък и дисковете не бяха първа младост. След някое време ще пиша дали изборът на дискове е бил подходящ.

Редактирано от Ивайло Петков

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам Brembo MAX + TEXTAR = много доволен съм супер много спирам си от над 200км/ч до 120-130 без проблеми колата се даржи супер яко в екстрмни спирания... просто пак ще е това комбинацията като свършат :o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата вече си е купил дискове, но понеже видях мнения относно ЕВС, та да споделя опита си с тях:)На Нисана сложих EBC GD Turbo или както ги водят там, нарязани, надупчени (всъщност е ямка, а не цялостна дупка), с покритие против ръждясване, накладки Акебоно. Старите ми дискове бяха LUK с накладки от същата марка, една идея над минималното допустимо износване. След задължителните 1000+ километра да се понаместят нещата си позволих да ги пробвам как са при екстремни спирания и по планински път с яко газ-спирачка. Спирането определено е много по-добро от преди, не греят толкова много, а най-интересното е, че ABS-а започна да се включва доста по-често, макар че съм със същите гуми, преди смяната дори имах съмнение дали работи изобщо, съмо веднъж нарочно на пясък успях да го задействам:) Извода е, че сега гумите ми идват слаби за спирачките, предполагам с една идея по-широки спирането ще е още по-добро.Дано съм бил полезен с информацията.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спирането определено е много по-добро от преди, не греят толкова много ...

Винаги ми е било интересно как ги разбирате точно колко греят? Слизате да ги пипате ли? Ако да, как правите разликата спрямо греенето на предишните?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...