CLERO 8 #1 Публикувано 23 Септември, 2010 Здравейте колеги въпроса ми е следния вярно ли е че В–ТЕКОВИТЕ Хонди като ги караш леко и почти неминаваш 2000-2500 оборота (каране тип стара дама) двигателя се бил прецаквал повече от колкото като му раздаваш газ и ми обясниха че хващала нагар по сигментите и било опасно че така после като и раздадеш напрежение и можели да се счупят вярно ли е това Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #2 Отговорено 23 Септември, 2010 :) Че е хубаво от време на време да изкараш саждите е хубаво ,ама чак да чупи сегменти щото си караш колата нормално е пълна глупост . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CombiMan 29 #3 Отговорено 23 Септември, 2010 (Редактирано) Начи, аз нали сега съм на тая вълна та все за т'ва си приказвам. Има добавки за маслото, дето се слагат като ходиш да ти го сменят. 20 лв струва, изсипва се в маслото, поработва на място и сменяш маслото. На теория тия добавки изчистват нагар и т.н. Тъй че споко има си цяр и за това. Дали на мен ми е помогнала, ще пиша като мине малко време и видя кво става и дали още ще яде масло. Най-вероятно ще продължи да си го яде. Аз искам да надхитря дявола, като се надявам, че сега гори масло щото са ми спечени маслените сегменти и уж с тая добавка като ги изчистих ще се оправи. Скоро ще разберем... Редактирано 23 Септември, 2010 от RevPower Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CLERO 8 #4 Отговорено 23 Септември, 2010 на мене така ми казаха и основно като се кара под 2500 оборота се скапва тия мотори с в-тека щото са били направени за яко газ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chris_barnes 1296 #5 Отговорено 23 Септември, 2010 Ти йм кажи да не се притесняват за твоята хонда, и си карай както сметнеш за добре Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #6 Отговорено 23 Септември, 2010 Другия вариант е да я държи само У витеко , и всеки завой с ключалките /на вратите / на пред .И ще е спокоен . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chris_barnes 1296 #7 Отговорено 23 Септември, 2010 Деликатен случай биха били Д15ките (дето фабрично са без Втек и не са направени за зор) с Втек глава (направена за зор). Там пак ли трябва да се кара във Втек-а, или не? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #8 Отговорено 23 Септември, 2010 (Редактирано) Само в лютеницата Фена ме сети нещо друго: нашенските дрифтъри викат " Правилното място на блъснатите мухи е страничните прозорци !" Редактирано 23 Септември, 2010 от teror1sta Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #9 Отговорено 23 Септември, 2010 (Редактирано) Там пак ли трябва да се кара във Втек-а, или не?Не там се държи /ако нема вътък/ колата само в мармалада и се пращат есмси на фитипалди колко е зле Редактирано 23 Септември, 2010 от fenabg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lelemale13 47 #10 Отговорено 23 Септември, 2010 Има нещо такова маслените сегменти са по тънки например от на голф и то доста и затова по лесно спичат и затова казват че от време на време е хубаво да се продухва а също се препоръчва да не се слага минерално масло защото прави повече нагари а и да се сменя на време на една година и на 10 000км за градско и на по малко Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
djigata 9 #11 Отговорено 25 Септември, 2010 Значи нагар по маслените сегменти както и по компресионните се получава от нередовна смяна на масло , отностно това че трябва да се кара колата и да е в лютеницата кажи на твоя приятел или който ти го е казал там това мнението да си завре в ............... Карай си спокойно колата , сменявай си на време маслото , наливай му масло каквото ти е зададено от завода производител и си свиркай А за промивката на двигателя да има разни химий , но аз лично съм най доволен от следния продукт в бензниностанций лукойл имат едно масло което е промивно така се и казва промивно масло в бяла туба е и ако не се лъга е 4л. източваш старото масло наливаш от промивното до минимума на шеката палиш двигателя да поработи на празен ход три минути и гасиш двигателя източваш чернилката и всякаквите утайки , сменяш масл.фиртър ново масло и газ Не е задължително при всяка смяна на масло да правиш промивка на двигателя Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Тодор 18 #12 Отговорено 25 Септември, 2010 Хахахааа...яко! Че то тогава, ако си оставиш двигателя да работи на обороти за два-три дена да, речем, после кво? - сам ли ще се разпадне като го стъпиш? Къ ги мислят тея работи твойте познати, не знам... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1046 #13 Отговорено 26 Септември, 2010 Абе прави са Много се прецакват тия ВТЕК мотори,даже за нищо не стават.....Що са ги измислили така? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BLEIN MONO 148 #14 Отговорено 26 Септември, 2010 А вярно ли е, че като не им се дава газ, също се прецаквали Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lelemale13 47 #15 Отговорено 26 Септември, 2010 И промивката с промивното масло не е много нужна по честата смяна на маслото е напълно достатъчна, малко по рано сменяй маслото с качествено и не менте и друго не и трябва.Но няма да сбъркаш ако градско си я карал все на ниски обороти на магистралата да я по настъпиш например 4500 оборота по дълго за да изгори евентуално натрупалия се нагар от бабешкото каране. При каране на ниски обороти компютъра работи на по богата смес и от това също се трупат нагари(под ниски имам предвид наистина ниски 2500 са нормални обороти не ниски) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
x-ray 0 #16 Отговорено 26 Септември, 2010 съгласен съм с колегата наи важното е маслото караш ли с хубаво масло няма да имаш проблем!Важното е да го сменяш по навреме да не чакаш последния момент защото маслото си губи мажещата своиства а това не е добре за мотора!Ина4е е хубаво да се продухва от време на време да изхварлиш излишните нагари Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #17 Отговорено 26 Септември, 2010 (Редактирано) При положение че някои вдигат 8000 + 2500 може ида се нарекът Доста ниски. според мен трябва да се кара нормално Нито много в червеното нито много в ниското УМерено .Ако има възможност с добър бензин на дълги преходи може и добавка за почистване да се слага и така.И КОмпромис със маслото да не се прави. Редактирано 26 Септември, 2010 от K1r1L Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CLERO 8 #18 Отговорено 26 Септември, 2010 е по принцип си карам колата на не повече от 2500 оборота в града е не нали постоянно изцепвам се тук там но повечето леко щото съм с икономичния (В-ТЕК Е) и гоним икономии маслото ми е 10в40 Кастрол магнетик и го сменям на всеки 9000км въпроса с нагара и ебаването на мотора го обърнахте на подигравка интересно ми беше и затова попитах защото това момче по приказките му изглеждаше че разбира колицата му беше с тунинг и като говореше беше доста убедителен и си вярваше Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BLEIN MONO 148 #19 Отговорено 26 Септември, 2010 Колега, не е подигравка, а лека ирония, Хонда от даване на газ и от обороти не се чупи!Проблемите обикновено са други - ниско ниво на масло, ненавременна смяна на масло и филтри, ненавременна смяна на консумативи, ремонти правени с "крака" и т.н.Когато автомобила ти е обслужен с добри консумативи, кара се редовно и нормално, няма нито да спекат сегменти нито ще и стане нещо че си удряш редовно прекъсвач! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lelemale13 47 #20 Отговорено 26 Септември, 2010 е по принцип си карам колата на не повече от 2500 оборота в града е не нали постоянно изцепвам се тук там но повечето леко щото съм с икономичния (В-ТЕК Е) и гоним икономии маслото ми е 10в40 Кастрол магнетик и го сменям на всеки 9000км въпроса с нагара и ебаването на мотора го обърнахте на подигравка интересно ми беше и затова попитах защото това момче по приказките му изглеждаше че разбира колицата му беше с тунинг и като говореше беше доста убедителен и си вярвашеЕ ти от такъв човек,маниак нещо по различно ли очакваш. Това е като с рекламата на кафе например говори се за всичко което би могло да бъде полезно за здравето а вредите който нанася просто не се споменават все едно ги няма. Мислиш ли че твоя тунинг маниак го интересува нещо друго освен адреналина, едва ли е много обективен на тема нормално и икономично шофиранеЗа икономия има също толкова голямо значение и колко натискаш газта, един беше казал че ако сложиш едно паве под газта ще спестиш доста гориво. 3000 оборота могат да се достигнат и с газ до ламарината или с едва докосване на газта и пускането на скорост преди червения светофар вместо скачането на спирачките пести бензин а една газова пести най-много дано не ме разстреля някой. Но ти общо взето знаеш как да я караш аз бих променил само "до 2500" с около 2500 до към 3000 според наклона и пътната обстановка и колко килограма товар има в колата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lelemale13 47 #21 Отговорено 26 Септември, 2010 Тоя двигател е направен да работи добре на ниски обороти. На ниски ако не бъркам работи почти на 12 клапана, почти защото другите 4 от входящите са съвсем малко отворени. и да не забравяме бедната смес което е обратно на богата която прави нагари Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове