Jump to content
CLERO

нагар и съсипване

Recommended Posts

Здравейте колеги въпроса ми е следния вярно ли е че В–ТЕКОВИТЕ Хонди като ги караш леко и почти неминаваш 2000-2500 оборота (каране тип стара дама) двигателя се бил прецаквал повече от колкото като му раздаваш газ и ми обясниха че хващала нагар по сигментите и било опасно че така после като и раздадеш напрежение и можели да се счупят вярно ли е това

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:) :) :) Че е хубаво от време на време да изкараш саждите е хубаво ,ама чак да чупи сегменти щото си караш колата нормално е пълна глупост .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Начи, аз нали сега съм на тая вълна та все за т'ва си приказвам. :) Има добавки за маслото, дето се слагат като ходиш да ти го сменят. 20 лв струва, изсипва се в маслото, поработва на място и сменяш маслото. На теория тия добавки изчистват нагар и т.н. Тъй че споко има си цяр и за това. Дали на мен ми е помогнала, ще пиша като мине малко време и видя кво става и дали още ще яде масло. Най-вероятно ще продължи да си го яде. Аз искам да надхитря дявола, като се надявам, че сега гори масло щото са ми спечени маслените сегменти и уж с тая добавка като ги изчистих ще се оправи. Скоро ще разберем...

Редактирано от RevPower

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на мене така ми казаха и основно като се кара под 2500 оборота се скапва тия мотори с в-тека щото са били направени за яко газ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти йм кажи да не се притесняват за твоята хонда, и си карай както сметнеш за добре :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Другия вариант е да я държи само У витеко , и всеки завой с ключалките /на вратите / на пред :) .И ще е спокоен .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Деликатен случай биха били Д15ките (дето фабрично са без Втек и не са направени за зор) с Втек глава (направена за зор). Там пак ли трябва да се кара във Втек-а, или не?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само в лютеницата :) Фена ме сети нещо друго: нашенските дрифтъри викат " Правилното място на блъснатите мухи е страничните прозорци !" :)

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Там пак ли трябва да се кара във Втек-а, или не?

Не там се държи /ако нема вътък/ колата само в мармалада и се пращат есмси на фитипалди колко е зле :) Редактирано от fenabg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има нещо такова маслените сегменти са по тънки например от на голф и то доста и затова по лесно спичат и затова казват че от време на време е хубаво да се продухва а също се препоръчва да не се слага минерално масло защото прави повече нагари а и да се сменя на време на една година и на 10 000км за градско и на по малко

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи нагар по маслените сегменти както и по компресионните се получава от нередовна смяна на масло , отностно това че трябва да се кара колата и да е в лютеницата кажи на твоя приятел или който ти го е казал там това мнението да си завре в ............... Карай си спокойно колата , сменявай си на време маслото , наливай му масло каквото ти е зададено от завода производител и си свиркай :P А за промивката на двигателя да има разни химий , но аз лично съм най доволен от следния продукт в бензниностанций лукойл имат едно масло което е промивно така се и казва промивно масло в бяла туба е и ако не се лъга е 4л. източваш старото масло наливаш от промивното до минимума на шеката палиш двигателя да поработи на празен ход три минути и гасиш двигателя източваш чернилката и всякаквите утайки , сменяш масл.фиртър ново масло и газ Не е задължително при всяка смяна на масло да правиш промивка на двигателя

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хахахааа...яко! Че то тогава, ако си оставиш двигателя да работи на обороти за два-три дена да, речем, после кво? - сам ли ще се разпадне като го стъпиш? Къ ги мислят тея работи твойте познати, не знам... :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе прави са :huh: Много се прецакват тия ВТЕК мотори,даже за нищо не стават.....Що са ги измислили така? :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А вярно ли е, че като не им се дава газ, също се прецаквали :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И промивката с промивното масло не е много нужна по честата смяна на маслото е напълно достатъчна, малко по рано сменяй маслото с качествено и не менте и друго не и трябва.Но няма да сбъркаш ако градско си я карал все на ниски обороти на магистралата да я по настъпиш например 4500 оборота по дълго за да изгори евентуално натрупалия се нагар от бабешкото каране. При каране на ниски обороти компютъра работи на по богата смес и от това също се трупат нагари(под ниски имам предвид наистина ниски 2500 са нормални обороти не ниски)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

съгласен съм с колегата наи важното е маслото караш ли с хубаво масло няма да имаш проблем!Важното е да го сменяш по навреме да не чакаш последния момент защото маслото си губи мажещата своиства а това не е добре за мотора!Ина4е е хубаво да се продухва от време на време да изхварлиш излишните нагари :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При положение че някои вдигат 8000 + 2500 може ида се нарекът Доста ниски. :dunno: според мен трябва да се кара нормално Нито много в червеното нито много в ниското :music: УМерено :D.Ако има възможност с добър бензин на дълги преходи може и добавка за почистване да се слага и така:huh:.И КОмпромис със маслото да не се прави.

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е по принцип си карам колата на не повече от 2500 оборота в града е не нали постоянно изцепвам се тук там но повечето леко щото съм с икономичния (В-ТЕК Е) и гоним икономии маслото ми е 10в40 Кастрол магнетик и го сменям на всеки 9000км въпроса с нагара и ебаването на мотора го обърнахте на подигравка интересно ми беше и затова попитах защото това момче по приказките му изглеждаше че разбира колицата му беше с тунинг и като говореше беше доста убедителен и си вярваше

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, не е подигравка, а лека ирония, Хонда от даване на газ и от обороти не се чупи!Проблемите обикновено са други - ниско ниво на масло, ненавременна смяна на масло и филтри, ненавременна смяна на консумативи, ремонти правени с "крака" и т.н.Когато автомобила ти е обслужен с добри консумативи, кара се редовно и нормално, няма нито да спекат сегменти нито ще и стане нещо че си удряш редовно прекъсвач!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е по принцип си карам колата на не повече от 2500 оборота в града е не нали постоянно изцепвам се тук там но повечето леко щото съм с икономичния (В-ТЕК Е) и гоним икономии маслото ми е 10в40 Кастрол магнетик и го сменям на всеки 9000км въпроса с нагара и ебаването на мотора го обърнахте на подигравка интересно ми беше и затова попитах защото това момче по приказките му изглеждаше че разбира колицата му беше с тунинг и като говореше беше доста убедителен и си вярваше

Е ти от такъв човек,маниак :D нещо по различно ли очакваш. Това е като с рекламата на кафе например говори се за всичко което би могло да бъде полезно за здравето а вредите който нанася просто не се споменават все едно ги няма. Мислиш ли че твоя тунинг маниак го интересува нещо друго освен адреналина, едва ли е много обективен на тема нормално и икономично шофиранеЗа икономия има също толкова голямо значение и колко натискаш газта, един беше казал че ако сложиш едно паве под газта ще спестиш доста гориво. 3000 оборота могат да се достигнат и с газ до ламарината или с едва докосване на газта и пускането на скорост преди червения светофар вместо скачането на спирачките пести бензин а една газова пести най-много :huh: дано не ме разстреля някой. Но ти общо взето знаеш как да я караш аз бих променил само "до 2500" с около 2500 до към 3000 според наклона и пътната обстановка и колко килограма товар има в колата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоя двигател е направен да работи добре на ниски обороти. На ниски ако не бъркам работи почти на 12 клапана, почти защото другите 4 от входящите са съвсем малко отворени. и да не забравяме бедната смес което е обратно на богата която прави нагари

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...