Jump to content
Steinberg

Избор на Honda Civic

Recommended Posts

Здравейте на всички в форума!От известно време чета тук теми за Хонда и мога да кажа, че наистина сте полени за много хора, имащи проблем или търсещи различни отговори, за любимата марка.Въпроса ми е свързан с покупка на автомобил, на старо. Става дума за Honda Civic 1.5 VTEC седан. Просто съм решил да е седан, много повече ми харесва, а пък и е по редко срещан. Попаднах на следната обява Click here!Какво мислите, според Вас колата заслужава ли си парите? От прочетеното тук излиза че мотора е D15Z6 маи :D така наречения икономичен VTEC , което е един голям + за мен. Голям фен съм и на Mitsubishi Galant 97-03. Мисля, че за тези пари може да се купи такъв екземпляр 97-ма - 98-ма година, но имам опасения, че няма да мога да се грижа и поддържам такава кола. Още повече, че ако е Galant за мен единствено е приемлив 2.5 мотора...следва газов инжекцион или по скъп такъв и нещата отиват далече. Не искам тук да сравняваме 2-та автомобила, знам че не са един клас! Пишете за хондата всичко, което мислите. Заслужава ли си на тази цена? Изглежда много запазена... някой гледал ли е въпросната колица. Ако реша да отида да я гледам, на какво да обърна внимание...? Дали е японска зглобка? Също да питам има ли някой от форума, който да внася хонди от запада? Моля пишете по темата, дано и за Вас да е поне малко интересна.Предварително Благодаря на всички отзовали се.Поздрави Иво

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ги вярвам тия приказки за реалните километри. 8.000 км на година - това прави по 22 км на ден. Да допуснем, че не е невъзможно, но в такъв случай ще се раздели ли с колата си някой австриец или германец за 1.500 евро? Защото всичко друго до 5.000 лева са разходи по докарване, регистрация и печалба. За мен е невъзможно. Иначе безспорно изглежда запазена. Преди купуване един обстоен оглед в доверен сервиз. Воланът изглежда много запазен, но пък е нещо, което лесно се сменя и едва ли може да бъде гаранция за каквото и да било. Най-вече да се наблегне на удари. Прокарай ръка по боята на колата. Има ли разлика в лака, гарантирано нещо е пребоядисвано или сменяно. Провери за удари отпред и отзад - такова нещо е почти невъзможно да се скрие. Но колата с тия 5.000 лева определено е оферта.

Редактирано от Otto Kluge

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изглежда много запазена наистина, аз навремето търсех именно такава но така и не попаднах на читава. Тази като гледам е доста запазена, но отзад виж багажника как се разминава с линията на калника и бронята. Може да не е наместен нещо но се пак огледай. Незнам дали е от снимката но виж панела на вратата е доста износен, май май километрите не са от най реалните. Сигурно ще има и друго но това виждам аз на първо време :DПоздрави и успех. пс: да се похвалиш после със седанчето (ако го купиш)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наскоро една приятелка си купи такъв седан за 4500, само че D14. Колата е много приятна за каране градско - климатика духа супер. Освен това калобранчетата и подгряването на седалките го има май само за коли от Австрия. Като цяло изглежда доста лъскава - ако няма фрапиращи дефекти като сериозни ненаправени добре удари, или мотора да пуши или нещо да тропа, направо скачай. Тези коли доста рядко се намират.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карам същата и трябва да ти кажа, че е перфектната градска кола, дава нисък разход и е много приятна за каране, но до към 100 км. Просто скоростите са дълги за този мотор :D Пътувах 3 4 пъти извънградско и малко не и достигат силиците да подържат 100 - 20-30 км Смисъл такъв, че нещо като по голям наклон те забавя усезаемо. Добре се кара примерно с 160-70 амаааа неможе се с толко според мен :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дали е японска зглобка?

Да, седаните се сглобяват в Япония. Европейската сглобка от същото поколение е друга кола. Тази е с учудващо леко шаси за седан, а в комплект с този мотор и тези дълги скорости си е наистина икономична кола. И вярно, няма ги много по пътищата. Само да е здрава обаче :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отивай, гедай, пробвай и ако нищо не те дразни скачай и я вземай. Седана е голяма работа, моя е малко по мощен, но като карам на сестра ми който си е 1,5 моно пак му се кефя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карам хечбек със същия мотор повече от година. Много съм доволен от колата стабилност, динамика, икономичност. Тези неща са балансирани перфектно. За мен тези километри не са реални, върната е мин с 30 хил, но дори и на 220000 пак може да е перфектно състояние(личен опит). Препоръчвам ти преглед на мотора и окачването това трябва да ти е най-здравото нещо. Погледни дали антифириза е чист като сълза, вдигни капачката на маслото при запален двигател и я остави отвъртяна на отвора не трябва да подскача от въздуха, ако това е ок, не се чуват някакви стррани звуци и държи обооти, двигателя е 99% здрав. Окачването ще го разбереш сам, едно кръгче с нея и ако ти харесва возията - Взимай я!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карам хечбек със същия мотор повече от година. Много съм доволен от колата стабилност, динамика, икономичност. Тези неща са балансирани перфектно. За мен тези километри не са реални, върната е мин с 30 хил, но дори и на 220000 пак може да е перфектно състояние(личен опит). Препоръчвам ти преглед на мотора и окачването това трябва да ти е най-здравото нещо. Погледни дали антифириза е чист като сълза, вдигни капачката на маслото при запален двигател и я остави отвъртяна на отвора не трябва да подскача от въздуха, ако това е ок, не се чуват някакви стррани звуци и държи обооти, двигателя е 99% здрав. Окачването ще го разбереш сам, едно кръгче с нея и ако ти харесва возията - Взимай я!

Абе човек, ти да не си продавача ;) ;) ;) с тоя първи пост ме хвърли отвъд тъч линията :P Редактирано от jamo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отделеното време и отговорите момчета !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега преди да вземеш колата, закарй я на майстор да ти я види на компютър и да прегледа ходовата част. Не вярвам да е на толкова км. колкото и дават, обаче не се притеснявай, мойта е на 210к и е карана само в БГ. Ето ти малко инфо от първа ръка:1. Разход градско - 7.5 на 100 в София. Проверено многократно с зареждане за 20лв. бензин95 и пробег 120км.2. Разход извън градско- стигал съм до 5.6/100 по пътя София-Варна. А сега вече и с тия камери навсякъде сигурно ще свали още.3. Междуосието на колата е голямо и теглото на колата е добре разпределено между него, което води до добра стабилност.Недостатъци:1. Много малък клиренс, затова слагай по-големи джанти и гуми.Аз съм с 185/65/14, но съм слагал и 195/60/15.2. При включване на климатика, около 20-30 коня тръгват на свобода някъде из полята.Ако нещо конкретно те интересува давай смело.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карам хечбек със същия мотор повече от година. Много съм доволен от колата стабилност, динамика, икономичност. Тези неща са балансирани перфектно. За мен тези километри не са реални, върната е мин с 30 хил, но дори и на 220000 пак може да е перфектно състояние(личен опит). Препоръчвам ти преглед на мотора и окачването това трябва да ти е най-здравото нещо. Погледни дали антифириза е чист като сълза, вдигни капачката на маслото при запален двигател и я остави отвъртяна на отвора не трябва да подскача от въздуха, ако това е ок, не се чуват някакви стррани звуци и държи обооти, двигателя е 99% здрав. Окачването ще го разбереш сам, едно кръгче с нея и ако ти харесва возията - Взимай я!

Абе човек, ти да не си продавача :whistle::):D с тоя първи пост ме хвърли отвъд тъч линията :D
Не одавна не бях влизал тук и никога не съм писал, бях се регистрирал когато си търсех моята.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет,колеги!След 20-25 години фенстване на нашата марка,дойде и моя ред да се "задомя"с една "градска" перла.Става дума за Хонда Сивик 1.4 90к.-1998г.Въпреки,че се ровя често във форума,няма да се откажа от някой ваш ценен съвет.Колата и искат 3 бинки и има леки забележки от ляво /драснато и натиснато/

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...