Jump to content
ZaRRicK

Може ли да се запуши задното гърне?

Recommended Posts

Здравейте,ауспуховата ми система си е стандартната монтирана в завода. Като взех колата преди година и половина не видях да има заварки или снаждане по ауспуховата система.Миналото лято обаче се проби (прогни) точно пред средното гърне. Както и да е, махна се изгнилото парче и се снади с тръба. След това зимата открих че отстрани на катализатора,точно на спойката имам малка цепка от където издиша/духа малко. От тогава до сега (около година) колата е минала около 2000км (не пътувам не я карам много), като от време на време си я настъпвам и си влизам във VTEC. Това е предисторията до тук...Преди малко повече от месец отново се получи дупка, проядена от ръжда точно пред задното/последно гърне. Отново беше изрязано разяденото парче и на негово място снадена тръба с подходящ диаметър. Преди няколко дни обаче отново зе да бучи много и предположих че тоя път е прогнила зад средното гърне, но уви... днес я закарах в сервизчето и се оказа че дупката отново е отзад, само че този път е след последната снадка с болтове преди задното гърне. Монтьора ми каза че гърнето ми е много тежко и най вероятно е запушено и за това газовете просто си избиват от по слабите места.Въпросите ми са: 1. С оглед на описаните симптоми, възможно ли е найстина да е запушено, от какво може да се е запушило и как да проверя дали е вярна тази диагноза.2. Вариант две е просто да и е дошло време на тръбата и да гние бързо и сравнително едновременно по всички слаби места и за това да избиват газовете? И тук обаче остава въпроса как да проверя гърнето за да потвърдя/отхвърля тази теза?3. Има ли нещо общо дупчицата в катализатора? 3.а) Възможно ли е въпреки тази дупка катализатора да си е читав/ незадръстен? Може ли да се провери без да се сваля? Предварително Благодаря за отговорите!П.С. Колата е модел 2000г.

Редактирано от ZaRRicK

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

братле ,не е по темата за отговорите,но толкова много гниене явно си им е дошло времето,я махни цялата изпускателна ,направи си една нова ,като сложиш един резонатор средно и заводско задно гърне,и да ти е мирна главата,Иначе тук изгнило там изгнило всеки път да я правиш ,да и се чудиш кое е за смяна и кое не,правиш нова и забравяш за ситуацията,и без това ще ти е по скъпо всеки път да я правиш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си на газ , мисля че е нормално така да гние.И мойта е 2000 г . но няма и помен от ръжда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не е на гас колата на колегата ,явно и е дошло време за смяна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много зависи от къде е внесена колата, моята е 96-та и нямаше никаква ръжда по генерацията.Иво е прав, сменяй цялата и тва е. Днес направиш едната дупка, утре друга, и къде ще му излезе края?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми се беше разпаднала вътрешността на задното гърне и ватата като изпадала свободно вътре го запуши. Колата направо умираше.... до 4000 оборота и забиваше "муцуната". От вън нямах признаци на ръжди и изгнило но явно вътре си се случва всичко.

Редактирано от Sako_DJ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има още нещо което спомага гниенето..ти си от Бургас до колкото видях, ако живееш близо до брега...ламарините са податливи към морския въздух...колегата ми е от Варна...паркира колата си (Ауди А4) на 50 метра от брега..започна да се показва ръжда след 1 година. Аз съм свидетел на това :mellow:

Редактирано от chopper1969

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още един глас за нова генерация. Ще се учудиш колко ще ти тръгне колата. Катализатора е почти 100% заминал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен е се събира вода в гърената и с времето ръждясват почват да гният (защото вътре са "релефни и задържат влага,вода).Вариант 2 задното гърне е с вата има едно като тръба на дупки(Даже са 2) тя ако е ръждясала и тези дупки...са изгнили и ватата е паднала на пътя на газовете (разхода ще се покачи и ще бучи повече и ще е мудна във високите като симптома) катализатора след 130-60 хил към е за смяна.

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пределно ясно ми е че със смяна на тръбите ще си реша проблема, ама пустите пари не ми го позволяват в момента.Иначе вата не виждам да стърчи поне по тръбата която е права към изхода. До където мога да бръкна с тел тръбата е чиста.Ше видим до къде ше я докарам...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...