Jump to content
NesTea

Колата гасне - мотора е 1.3 карб.

Recommended Posts

Значи качвам се в колата, пали, карам 1 минута и гасне(губи токове или нещо). После като се опитам да запаля неще(само върти), трябва да изчакам 4-5 минути и пали, но после всичко се повтаря! Моля някой ако знае да каже, че цял ден се ядосвам с тая кола!!!!п.с. мотора е 1.3 карб.

Редактирано от TuNiNG_MaNiA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прилича на симптома на ''главното реле''.Трябва да се свали и да се презапоят спойките отдолу на релето.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прилича на симптома на ''главното реле''.Трябва да се свали и да се презапоят спойките отдолу на релето.

Ще може ли да ми кажеш къде се намира на 5г.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От главното реле не гасне колата :) Заради него не можеш да запалиш само !!! Свещи , кабели , филтри , центровка на делкото , на бензин ли караш :) Полезна информация за евентуална диагноза или по-добро предположение :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От главното реле не гасне колата :P Заради него не можеш да запалиш само !!! Свещи , кабели , филтри , центровка на делкото , на бензин ли караш :dry: Полезна информация за евентуална диагноза или по-добро предположение ;)

Ами 100% е от токовете, не е от въздуха(филтрите)/вакуумите, защото както си карам с 50 км/ч с 2500 оборота, изведнъж гасне - оборотомера и километража падат на 0 мигновенно(а те са на ток). Значи свещите са сменени преди 3 месеца, кабелите са оригиналните не са пипани, делкото мисля че е на ред. На бензин съм.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах същите симптоми на Д13-ката 6 месеца след като я купих - гасне в движение, уредите на нула веднага.Отворих черната кутия с бушоните, която е при двигателя.Има едни реленца там - извадих ги всичките, почистих контактите хубаво и щракнах.Вече 5-та година след тази интервенция не съм имал такъв проблем.Може и при тебе това да е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мм не е там проблема, в идеално състояние бяха контактите, мен ме съмнява че е нещо в тази кутия:

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как са ти клемите на акумулатора, кабелите за маса? Лоши връзки някъде?Случвало ми се е така да ми угасне кола....

Редактирано от Player101

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прегледах вече 3 теми за главното реле, но така и не разбрах къде се намира.

Това ли е:

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Апък и тука има 2 глупости дето не ги знам за какво са, ако може да ми кажете.(едното май е за алармата)

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1-вото не е главното реле2 и 3 са обемен датчик на алармата и алармата :angry: Ето къде да го дириш релето: http://www.d-series.org/forums/diy-forum/1...2-95-civic.html има и снимки

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми завирах се долу там 2 часа, ама го няма тва реле!! На снимката можеш да видиш че го няма!

Дефектен ли ми е сивика, незнам :D

Освен тия глупаци като са ми слагали алармата да са ми го преместили/направили нещо!

 

...

Публикувано изображение

 

:angry:

Редактирано от TuNiNG_MaNiA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега махнах маркучето не бензина - не качва, което значи че помпата е изгоряла, или нещо се е прецакала. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 13-ката помпата е механична - няма как да изгори. И голяма част май нямат главно реле в тоя вид, в който е на 15 и 16.Проблемът е с 90% вероятност клеморед - просто няма какво друго да е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега махнах маркучето не бензина - не качва, което значи че помпата е изгоряла, или нещо се е прецакала. ;)

Д13-ката е с механична помпа, няма какво да изгори. Най-много да се е скъсало платното на помпата или от резервоара излиза горивото и минава през един филтър, може той да се е запушил. филтъра се намира отдолу точно до резервоара покрит е с пластмасова кора.

Ето ти снимка на резервоара има филтър и един клапан.

Публикувано изображение

Редактирано от newman

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

я кажи след като ти сложиха алармата ли се появи проблема и това със таблото Че ти гасне ме навежда мисълта дане е проблема във пакета кадето вкарваш клуча

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, наскоро се появи това, тука говорихме с едни приятели, и стигнахме до извода, че е бензиновата помпа, защото винаги карам с малко бензин в резервоара(2-3 литра). Апък и последните 1-2 седмици разхода ми се качи драстично. Като загрее помпата и не иска да подкачва(предполагам е така). Като изстине пали, предполагам ще се взима нова. Но незнам защо в движение уредите ми падат на 0, като те не са на бензин ;), и колата гасне

Редактирано от Stefan Milev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

значи направи си експеримент засили колата със 50 км и изклучи от скорост после я угаси от клуча както е във движение и ще видиш че пак ще ти угаснат уредите даже и скоростомера от опит го знам

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам, аз така си пестя бензин. Ами какъв е тоя клеморед, някой ще ми обясни ли кое, как се прави, че в търсачката не излиза нищо като го напиша.

Редактирано от TuNiNG_MaNiA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До релето което си снимал има едни кабели който ти идват от ключа за запалване(кафява букса и се вижда един жълт кабел)+има още една подобна букса от пакета!Алармата ти сигурно има имобилайзер което ме води на мисълта че единия кабел е срязан и влиза в алармата.Махни кабелите от алармата и съедини кабела както си е заводски!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До релето което си снимал има едни кабели който ти идват от ключа за запалване(кафява букса и се вижда един жълт кабел)+има още една подобна букса от пакета!Алармата ти сигурно има имобилайзер което ме води на мисълта че единия кабел е срязан и влиза в алармата.Махни кабелите от алармата и съедини кабела както си е заводски!!!

Значи беше вързан един кабел, но не беше прекъснат жълтия, само махнах другия, но пак неще да пали.

А от долу забелязах че имам 2 букси, които не са вързани никъде... така ли трябва да стоят 'висящи' ?

Публикувано изображение

 

А ето каква какафония са ми направили по кабелите:

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

А това реле беше цялото увито:

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е нищо от едната ми кола излязоха 2 аларми + 3-та работеща при тебе е опростена версия!! ;) Последното реле (дето е било увито) е от алармата то трябва да прекъсва някой от кабелите дето идват от пакета провери всичките ,защото от снимките не се вижда!!А и не е лошо да подмениш релето!!!! ;):P:D:P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Махнах алармата, проверих алтернатора, акумулатора, клеми едно друго, какво ли още не съм пробвал, и пак така гасне!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам, аз така си пестя бензин.

верно ли ле майна : :):) баси,мани тия клемореди и иди изкарай един опреснителен курскак очакваш да ти работи колата,1.3 карате и искате да ви горът по 3 литра градско ли :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам, аз така си пестя бензин.

верно ли ле майна : :):D баси,мани тия клемореди и иди изкарай един опреснителен курскак очакваш да ти работи колата,1.3 карате и искате да ви горът по 3 литра градско ли :D
Айде честито ти 50-то мнение ;)п.с. Ами караме 1.3, защото не можем да си позволим по-голям двигател, кво да направя че твоя е 1.8 втек ;) (нищо лично)п.с.2 а аз си пестя бензин например извънградско, по някой наклон 4-5 километра. Редактирано от TuNiNG_MaNiA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

клемореда провери ли :)

Редактирано от miro772

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

клемореда провери ли :)

Ами колега, аз го гледах, спойките са добре, и кабелите, явно не е от него

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...