Jump to content
Fiend

Давам газ а колата не ме утразява

Recommended Posts

Тази кола иска да ме побърка! Днес, както си карам на магистралата реших да предприема изпреварване на два камиона и си подадох ляв мигач, натиснах леко газта и до тук всичко си е наред, до момента в който не видях прилично бързо приближаваща кола зад мен и реших да подам газ за да до изпреваря последния камион но колата не ме отрази изобщо, педала беше натиснат до долу и не помръдваха нито оборотомера нито стрелката за скоростта. В този момент бях с около 140км/ч и имах чувството, че това е максималната скорост на колата. След като намалих колата продължи да е по същия начин адски мудна и си остава в този си режим докато не я изгася, после като я запаля си е по-старому все едно нещо не е станало. До момента проверени са филтрите , скоростната кутия (ново масло) и грешки не вади. Моля някой да помага !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да е от кофти гориво, запушена дюза , горивен филтър и кой знае още какво.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А при плавно подаване на газ доускорява ли, или пак е същото ?..Премерете и налягането на бензиновата помпа, освен това което е изброил колегата..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма значение дали ще подам плавно или по рязко, ако съм при по-ниска скорост и натисна рязко, автомата ме сваля 1 или 2 предавки, включва се в-тека и много леко прави наченки на ускорение до момента в който качи предавка и до там. Филтрите (горивен и въздушен) са сменени. Горивния даже го разполових за да видя дали има някаква мизерия, и нищо. Също ходих и за автомата но когато я тестваха хората, колата си вървеше както трябва и съответно хората казаха автомата си е наред, карай и свиркай. В момента е пълна със 100 октанов от ОМВ и пак го направи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес цял ден се разхождам на пред на зад и няма и следа от проблема. За съжаление след доста умуване стигнах до извода за някакъв моментен проблем с автоматичната кутия или нещо от сорта на не добро зацепване! Наскоро опреснявах маслото в кутията при местния дилър (казаха, че взела 3 литра :lol: , аз лично не го вярвам), проверих отново за някакви дори и наченки на грешки в компа и пак дърво. Направих какви ли не тестове на кутията и няма ядове, превключва си плавно, не рита (нямам предвид толкова плавно, че да не усетя кога превключва) и общо взето всичко си е по старому. Единственото малко по-притеснително нещо за момента е, че имам малко над макса (около 2-3 милиметра) масло в кутията и при превключване на на задна, колата по-някога леко се "разлюлява", ако мога да го нарека така. По-принцип съм от търпеливите но тази кола започва да ми играе по нервите :cry:Забрави само, че вчера когато ми го направи при ниска скорост (30-40км/ч) се усеща нещо като леко придърпване и заглъхване!п.с. Бах ма....му, даже не мога да го опиша !!!

Редактирано от Fiend

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кутията ти е с 2,5 л. масло, това 0,5 л. да не и е в повече?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честно казано нямам никаква представа. Единия вариант е да са ми сложили 2,5л а да са ми го хванали като 3л, или са ми налели направо 3л. Мога да снимам щеката, ако ще помогне с нещо!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега провери си катализатора.Спорет мен ти е запушен защото и при мен бяха същите симтоми и след като го подмених с резонансно гърне всичко си дойде на място.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имах някакви съмнения за катализатора ама тая сонда дето е боцната на него, предполагам трябва да изреве на умряло ако има проблем. Даже да го махна идва въпроса как да лъжа компа с този резонатор? Ето и снимка на нивото на маслото в скоростите :

Публикувано изображение

 

Подобен проблем при колега с Акорд 87-ма, решен с подмяна на катализатор ;)

I have an 87 Accord LX with 309,000 miles on it, and I keep it in mint condition with all the preventive maintenance. It has been a fantastic car

over the years with hardly any problems. A few weeks ago, I took 2 other people with me to the city. We had to get on the freeway and just as we were going up a slight incline (at the beginning of the trip), the car lost power and I floored it and it would not go over 50. I thought it was because of the 2 extra people in the car, since it had never done this before. After 15 minutes or so, the problem went away.

п.п. Снимката стана малко грозна в тъмното, сори за което . Редактирано от Fiend

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди карах мерцедес 124-ка, автоматик. Случи ми се същото. В сервиза прегледаха колата и отсякоха- дюзи- впръскването трябвало да бъде на облак, а при мен било на струйка. Смених дюзите. Излязох от сервиза и след 5-6 километра, същият проблем. Давам газ, колата едвам се движи. Имаше още около 10-на литра бензин на Петрол. Отидох на ОМВ и налях 20 литра. Колата полетя. Това е моят случай.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето тук разискват какво се прави при махане на катализатора само ,че руския не ми е силен Click .Има някаква Г-образна тръбичка в която се слага сондата и всичко работи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При опресняване наистина се налива 2,5 литра масло, но има някои майстори, които успяват да източат и повече масло от кутията. Нарочно не казвам как става, защото може да се окаже опасно и някой да си прецака кутията с тези опити. Просто исках да кажа че има начин да се източат 3 литра и е възможно майстора да ти казва истината.Поздрави и дано откриеш причината за проблемаПП: Тези идеи с махането на катализатора е глупаво да му се дават при положение, че не се знае в какво състояние е. Ако има съмнения за катализатора е редно първо да го свали и да го провери как е, а едва тогава да мисли за смяна. Ако е здрав, ще си хвърли парите на вятъра да купува резонатори и тем подобни.

Редактирано от Alexandro

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

logoH мерси за полезното инфо! Точно имам проблеми с втората сонда, защото сложих резонатор (катализатора ми се счупи - откърти се едно голямо парче вътре). Ще тествам дали работи. Поздрави и успех на колегата!

Редактирано от Jimmy

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече трети ден няма и следа от проблема! Намерих най-новия компютър за диагностика в Бургас и няма никакъв помен от грешки или каквото и да е. От темата на колегата "ZaRRick" ми светна дали не е възможно проблема ми да идва от моментно запушване на някое гърне?

Редактирано от Fiend

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами посети някой газ анализатор и мисля ,че ще се разбере дали има проблем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де след като се свали катализатора как се разбира дали е задръстен без да се ходи на газанализатор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато махах стария вътре дрънчаха разни парчета от питата и през него не се виждаше другия край, докато при новия (нов за мен :huh: ) нищо не дрънчеше и имаше светлина в тунела.Газ анализатора дали ще хване ако има запушване? А и с моя късмет когато стигна до сервиза колата ще работи перфектно :wub:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пак съм аз и пак със същия проблем! Доста време не се беше появявал но от няколко дена пак е налице, единствената разлика е при ниски обороти този път се получава нещо като придърпване тоест, при подаване на газ колата е нещо като заглъхнала и в даден един момент сякаш се "отпушва" и тръгва но за секунди и после пак заглъхва. Имам чувството, че се получава когато я карам супер спокойно но това е само някакво усещане от моя страна. За пореден път колата мина какви ли не диагностики и нищо не излиза, работата стана за шаман или гледачка вече. За момента са проверени : всякакви видове компютри включително и на скоростната кутия, всички филтри са подменени, бензиновата помпа проверена според ESM-то, бъркахме с нещо като "сонда" в гърнето с надежда да извадим някакви парцали ама уви! Единствено установих, че ми липсва PCV клапана и е в процес на издирване, но много ме съмнява да е от него. Моля ако някои има идеи да помага!Поздрави !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема си остава и по-лошото е, че никой не иска да я прави докато не светне нещо или не спре напълно! Намерих от 2008-ма тема за "заглъхване" на колегата "teror1sta" която много наподобява моя проблем с единствената разлика, че при мен когато изгася колата за 5-10сек. на някой светофар се оправя за известно време. Пробвах с добавка и пак нищо. Ако някой е запознат с бензиновата система на колата и има идеи къде да ровя или сменям нека сподели!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега не съм много запознат , ама така като гледам доста неща си проверил и си мисля някоя свещ да не ти прави номера :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На предни коли съм имал проблеми със свещи и кабели но симптомите са по-скоро като прекъсване. Днес пак ми върнаха надеждите за проблем със скоростната кутия и ми скапаха деня тотално! Ще сваля и инжекторите за всеки случай и ще ги пратя на ултразвук, с някаква дори и малка надежда да спася кутията :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

0889 668 266 Чикирики Дидо Варна.Дано има идея (то идеи много ще има )Пробвай със сигурност обаждането струва по-малко от скоростна кутия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А дали не е възможно проблема да е от TPS даччика? А колкото до инжекторите- мисля че ще ти остане само свалянето и поставянето им. Ако има проблем при тях ще имаш проблем със запалването , с ниските обороти и т.н и то по всяко време , а не както се случна при теб. Сега ще кажеш че си я карал на `най модерният компютър` и н е дала никакви грешки. Абе човек, в Бургас майсторите с лопата да ги ринеш - само че на сметището. Преди година имах проблем с едно кирливо БМВ Е39 520i което гаснеше когато си поиска. Не остана сервиз където да не я бях карал , и всички ми казваха че нямала грешки , че всикко било ОК. Ами като е ОК що гасне тогава бе ? Вдигат рамене ,щото видиш ли на компютъра нищо не излизало. Ами къ`в майстор си тогава? Напрегни се , помисли , пробвай варианти -- еми НЕ , нали така е по лесно ? Ще закачим , ако нищо не покаже ще хапнем 30 кинта и чао, пък ти ходи се оправяй където искаш. На една Ланчия навремето искаха да ми сменят комп. щото бил изгорял - и това в сервиз Фиат Ланча. А просто беше изгоряла само бубината и затова не палела колата. При БМВ-то проблема беше от Датчика за положението на коляновия вал. След като си от Бургас при Апостолов ходи ли ?Нещо от този род ли ти е проблема?

Редактирано от bleid 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

M&M : Имам телефоните на Чикирики, Миамото и на Омбре, ама как да им се обадя и да ги питам при положение, че даже не са и виждали колата и на 99,9% ще ми кажат да я закарам и са в правото си, как да дадат диагноза без да са видели и тествали колата.bleid 2 : Днес бях при Апостолов и смених антифриза. Човечеца ми каза, че няма смисъл да ми взима пари за диагностика при положение, че не може да я изкара и да я тества и ще чакаме по-добро време за нужните тестове. Във връзка с клипчето, моята не е така. Днеска цял ден е с добрите (даже се учудих как върви) но вчера ми го направи при тръгване от светофар и много гадно ми се "разхълца" по-средата на кръстовището. Какво точно прави : подавам газ, колата заглъхва и забива предницата (все едно се чуди дали да тръгне или не), в продължение на няколко секунди имам бегли наченки на ускорение и след това вариантите са два :- "отпушва" и се изстрелва все едно нищо не е било.- почва едно "хълцане" от сорта на ще вървя, няма да вървя до следващия светофар където я гася за няколко секунди и след това нищо и няма.А и за капак на всичко установих, че си имам домашен любимец тип гризач в колата и тези дни ме чака цялостно разглобяване на таблото и проверка на кабел по-кабел, е няма такъв карък като мен ! Вече не знам да се смея ли или да плача !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здр. Съжалявам да чуя че имаш проблем и не че имам конкретна хипотеза, но почти съм убеден че не е от кутията. Това е дуракоустойчив агрегат (лично тестван - ненадейно и при екстремни условия) Като описаните от Теб симптоми имах само веднъж (преди години) след едно миене на ДВГ в автомивка. Принципно всяка пролет го "радвам" еднократно :( Та тогава колцата си палеше и работеше устойчиво на мин. обороти, но пипнеш ли газта се клатеше и мислеше, а за тръгване просто забрави :fun: Рязкото "чукване" по газта с опит за форсиране водеше до безпощадно гаснене. Оставих я да се "пооцеди" и след 5 мин си заминах. Не знам кво и къде и бяха вкарали но според мен е ел. проблем, така че гони гризачите. Успех и пиши какво е било :lol: НЕ "ИМ" ДАВАЙ ДА БАРАТ КУТИЯТА

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако някога в БГ стигнем това ниво на обслужване

няма да има неразрешими проблеми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове


Колега, така както разбирам симптомите на колата са:

1. Драстично намалена максимална скорост и
2. 'Когато си поиска' лошо ускорение и доускорение

Аз лично бих тествал колата на 'закованите' предавки на 3-ката ако я 'напържиш' здраво как се форсира и при какви обороти каква скорост ще достигне, също гледай и за замисления по време на ускорението и при какви обороти се появяват, пробвай и на Неутрална как се форсира ако всичко клони към по-високите обороти най-вероятният ти проблем е токов и най-вече Делко-то аз на него бих заложил

както каза колега виж и:

..........Премерете налягането на бензиновата помпа......

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кире товяа с мишката не е майтап.Мръсника може да е гризкал където не трябва......

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...