Jump to content
H22_turbo_Vtec

Проблем с куки.

Recommended Posts

На сестра ми приятеля взе ходата и отиде в родният си град Пловдив.Там След десен завой 1-2 гас и хоп палка.70км взет талон писан акт.И Проблема идва тука.Сменях гарнето (спортно с тапа)(само дето тапата е само за красота, незнайно защо не заглушава грам.)И така куките констатират, че колата брамчи мноог и са взели малкият талон на колата.Каза ли са не човека да си го тарси в стз с колата и ще го получи само ако колата е оригинално гарне и не бучаща.В момента наистина колата е като ралиджиика, но за сажаление само на звук :dry: .Жалко но факт.Какво да очаквам в кат стз, когато отида да си тарся талона на колата.Какви ще ми ги сеят на главата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега мен снощи ме спряха и ми взеха книжката и колата искаха да спрат от движение заради гърнето. Аз се измъкнах с това, че уж сега се било издънило и ще го оправя. Мисля, че спират колата временно до отстраняване на проблема т.е. докато си сложиш оригиналното гърне. Нивото на звука ако не се лъжа трябва да е под 82db :dry: Дано съм ти бил полезен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм с такова гърне, но тапата седи само в багажника. :) Подавам и доволно, спирали са ме за проверка сигурно 5 пъти последния месец, но не са ми казвали нищо. Сега като прочетох за вашите неволи и вземам да се замислям ;) Това 82ДБ как го установяват на място? Със слухомер ли? И въобще приет ли е закон, който да дава право да ти вземат книжка и да ти спрат колата заради гърне? :(:(:dry: Поредната простотия...П.П: @chopper1969 . И на 100 да стана винаги ще ми е пофта да чувам добър звук. Всеки си има мнение. Нека не правим офтопик в темата на колегата. Аз направих лек де, но ако има прието правило за 82 ДБ е добре да се знае.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Красотата на тази кола е в тихият двигател...сякаш се плъзга по асфалта. Ще го оцените като пораснете :) Имам една приятелка която живее отдавна в Германия, беше на гости тук лятото...тя ми вика един ден...абе тук всички са състезатели..пък една спортна кола не видях :(:(:dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

само правят предопреждение до колкото разбрах и ако те хванат 2-3 пъти така следват големи санкции :dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никой не отговори на въпроса при какви обороти трябва да не е над 82 dB. До колкото помня в закона не пише точно колко dB, ама не съм много сигурен скоро не съм го разгръщал по тази тема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип в ЗДвП пише, че всяка модификация на фабричният вид може да доведе до спиране на МПС-то от движение (за спортен волан, тунинг брони и тн.) но на мен до сега дори и забележка не са ми правили, а колата ми не е крайно тиха. Брей какви времена настанаха :dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моята ръмжи доста, но засега не са ми правили проблеми за това. Иначе как ще разберат колко са децибелите - нали трябва да измерят с нещо? И другото интересно - дали се заяждат с всички, на които са им изгнили гърнетата - виждал(чувал) съм такива, които при 1000об. ръмжат повече от моята при ограничител, така че май си е до късмет дали ще се заядат поне засега...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И въобще приет ли е закон, който да дава право да ти вземат книжка и да ти спрат колата заради гърне? :dry::):(Поредната простотия...

Колега, не е простотия, не може да правим каквото си искаме.

Що не се пробваш в Швейцария или Германия с такова гърне?

Законите са си закони и като ни подгонят да ги спазваме, няма мърдане.

 

Примери много:За тъмните стъкла, за коланите, за телефоните, за пуснатите фарове и т.н.

Винаги се опъваме, ама после ставаме послушни. :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много проблеми съм имал с куките за това гърне,ама всеки път се измъквам като по-чудо!Много се заяждат за него и се чудят как да хванат някой лев.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Помолих без оффтопик. Глас в пустиня. Човекът пита какво да прави в тази ситуация.П.П: darius, грешно си ме разбрал.В Германия има закон написан ясно "При толкова ДБ, замерени с еди какво си, колата ти се спира от движение" . А тука няма ясен закон. Като те спрат и могат да те дръстят по предценка. Така ли да го разбирам? Далеч съм от мисълта да си правим каквото си искаме, но неможе да ни мачкат по неясен закон и по никакво замерване с апаратура.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип в ЗДвП пише, че всяка модификация на фабричният вид може да доведе до спиране на МПС-то от движение (за спортен волан, тунинг брони и тн.) но на мен до сега дори и забележка не са ми правили, а колата ми не е крайно тиха. Брей какви времена настанаха :dry:

На мен са ми правили проблем за всичко посочено от колегата ... Брони ... спортни колани ... гърне ... само че ... броните и коланите са сертифицирани макар и на английски и немски , а за гърнето просто им обясних културно ,че ако не ми покажат показания на уред с който са измерили шумността на гърнето ми нямат право да ми пишат нищо а ако го напишат ще пиша възражения и ще се видим в съда ... :( и те ми хвърлиха документите през прозореца по най-грубия възможен начин и ми казаха да заминавам и да внимавам ... Така ,че търсете си правата като се заяждат и Вие се заяждайте , но само като знаете ,че имате вратичка

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове


От това което изчетох в нета е че спират колата от движение
възоснова на ЗДП Чл. 139 ал.1 т.1 АКТ-а ще ти е 70лв



Никъде не пише колко трябва да е макса dB(A)
а от това което зачетох е че май това е работа на СРИОКОЗ не на КАТ
http://www.sriokoz.com

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И мен са мe спирали поне 7-8 пъти и почти всички пъти е около Плиска май там дебне прокобата ми с полицаите но никога не са ми искали да спират колата от движение явно не съм по падал на заядливи една 20-ка и са готови :dry:

Редактирано от west bam
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм със спортно гърне и то доста бръмчащо,но имам сертификат за него,само кадето на него пише че е за D16Z6 ама карай.На въпростния сертификат е написано:Vehicles Max RPM:7300rpmEngine Speed Tested: 5500rpmTested Sound Level:40dbSound Level Limit:43dbЕто и една тема със същия случей и какво се е случило след като колата е била спряна от движениеhttp://www.tuning.bg/forum/viewtopic.php?f...%9A%D0%90%D1%82

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Крайно време беше да вземат подобни мерки, аман от пърдялки

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Kато те спрът трябва да ти измерат шума на място иначе немогат да ти направят нищо,защото без да измери шума няма от къде да знае дали колата ти е по-шумна от позволеното...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами в Стара Загора като отиде колегата в районното ще имат апаратче с , което да му замерат dB-лите и вече какво ще последва не знам ^_^ Съгласен съм с колегите , че силния звук трябва да идва от дросела , не от гърнето ;) - стандартно , но ако си правиш колата "състезателна" :rolleyes: е простено всеки му ;) Моята е така "супер състезателна" :D:lol::D права тръба и проходно гърне и след един ден шофиране имаш чувството , че те е настъпил слон :P Поне като ви шумат колите , да ви е гадно и на вас :yes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
http://www.tuning.bg/forum/viewtopic.php?f=19&t=160902 - прочети внимтелно тая тема. Ако съм на твое място ще ги спукам сега и ще ги съдя, в пълното право си. Ако имаш някави въпроси вече как да процедираш врътни ми една шайба :worthy:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според другата тема направо да си отивам в кат с сувалката.В германия бах чул едно ламбо да брамчи малко повече от мойта. :dry: .Колата е права траба без катализатор и предполагам като ме качат на канала, ще има брадва.Са80 ти като техен вътрешен човек вземи врътне една шайба до колегите в стз да не се закачат като отида :) Хора дайте един ТПС датчик да пробвам дали от там ми идват мъките ако е от там печелившия печели известна сума пари за каквато се договорим.ДВГ е х22а.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти пък не можеш ли да вземеш една генерация заводска за пред кат и после пак с твоята ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти пък не можеш ли да вземеш една генерация заводска за пред кат и после пак с твоята ?

По принцип това мие е идеята.Но след като няма закон по който да ми напишат акта защо да си играя да сменям генерации след като няма смисал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На всички хонди които съм гледал тпса е еднакъв - само трябва да се калиброва според дросела. На моята го правих същото упражнение - става за 1 мин. Ако не ти е ясно как става звънни на живко ( насакотояката)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЕЙ това е приказка вече.Първо ще пробвам свещи и кабели и въпростния тпс.Още едно уточнение.Имам 2 черни датчика на смукателя.Едини гледа навътре а другия гледа нагоре към капака е този към капака какъв е и каква работа върши.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...