Jump to content
J's Racing BB8

Странен проблем:паркиране по надолнище!

Recommended Posts

Момчета,както и да е зацепен ремъка,това променя САМО газоразпределението!Където и да е буталото,винаги има момент в който и двата клапана са затворени,тогава има компресия.

Сигурен ли си в това дето казваш ?? Ако си може да поспорим ! А кола като се бута обикновено се включва 2-ра, а не 1-ва. Нормално е при адски голям наклон да тръгне, ама явно случая е че тръгва при по-малки от обичайните.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я тадева си вревите за центровка /сетих се за нецентрования :honda: ама той е отпуска/ като буталото е еди каде си преди горна мъртва точка и е пошло да компресира .А клапаните затворат след после ще има ли компресия?Мноо яка тема !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, сега вече мога и аз да те посъветвам, според мен имаш два варианта:А: Сменяш колатаБ: Паркираш на равноТова с уговорката, че всичко друго по колата ти е наред, няма прехвърлени зъби при зацепване на ремъка и прочие......

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета,както и да е зацепен ремъка,това променя САМО газоразпределението!Където и да е буталото,винаги има момент в който и двата клапана са затворени,тогава има компресия...............

Правилно!А сега да си представим, как някои е зацепил ремъка така, че двата клапана затварят на половината ход на буталото нагоре. Това разбира се може да го направи сляп или на 7 ракии. А що да не може и някое майсторчЕ!Какво става с компресията? Грубо казано тя се получава само от половината ход. И колко ще е "голяма"?Да продължавам ли или вече ти се изясни?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да продължавам ли или вече ти се изясни?

Я продължи че и на мен да ми се доизясни :honda: Че и аз това питах ама никои не ми обърна Фнимание! Редактирано от fenabg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Където и да е буталото,винаги има момент в който и двата клапана са затворени,тогава има компресия.

А другите два отворени и "компресията" се изнесла... :punk:

Повтарям се вече,и на равно като забутате кола,пак ще превърти на първа.

Ама трябва да си по-як от нормалното, щото става едно лашкане напред-назад. :honda:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре дайте да я пробваме тази работа с наклона ,утре лично ще отида на най-големите баири в Добрич,махлата от хуманитарната към калиакра-иво85 ти си ми градски и знаеш къде се намира,там има 1-2 баира където едвам на 1-ва върви колата-Ще се пробвам на 3-4места преди работа и ще пиша резултата -по моя мотор нищо не е бутано откак съм взел колата,вие също може да си направите експеримента-няма да ви отнеме много време ,мисля че 5 минути стигат на даден наклон да се разбере ще тръгне ли или няма.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята си тръгва и кат я паркирам и обратно на наклона :honda:

Редактирано от fenabg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си мисля че има още доста фактори, които повлияват да ли ще тръгне по наклона или не. Две напълно здрави коли на един и същ наклон едната може да тръгна, а другата не !

 

Ама понеже съм селянин дето нищо не знам, ще оставя великия Йода ivelin85 да обясни кои са тези фактори. Освен да ги спомене ще съм му много благодарен да каже по някакво обяснение "защо така" за всеки фактор !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

прав си колега може да направим този експеримент и аз ще го пробвам

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да продължавам ли или вече ти се изясни?

Я продължи че и на мен да ми се доизясни :punk: Че и аз това питах ама никои не ми обърна Фнимание!
Аха ... карай, кФо ли пък значение има. :honda:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

че си селянин спор няма.не се сещам за никакви фактори да съм говорил с теб или с който и да е(ако някой намери нещо такова нека да ме поправи)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.......................-по моя мотор нищо не е бутано откак съм взел колата,............................................

А преди да си я взел колко км са направени?Щото съм чувал, че е едно на 67 000 км, друго на 243 000 км.п.п. Уточнявам, че може и да са злонамерени слухове на неразбирачи!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявай !Пак надцених интелекта ти ! Ще обясня като за теб: Някъде да съм казал, че си говорил с мен или си писал някъде за тези фактори ?? Отговор: НЕ. От написаното от мен ако имаш малко мисловна дейност ще забележиш, че съм написал нещо. След това ако мозъкът ти функционира правилно (явно не) трябва да разбереш, че ти трябва да напишеш няколко работи. Причини, защо две коли на на един и същ наклон едната би тръгнала, а другата НЕ . .... Уж гледах да го напиша максимално просто ама ако пак не вденеш ще те разбера и повече няма да те закачам с толкова сложни въпроси и задачи. Ще минем на по - лесни, като "колко гуми има колата?", "За какво са му на Зайо чехли, като не пуши? ", да разгадаеш сентенцията " Като нямаш цветен телевизор няма да ядеш халва!" и т.н.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мотора ми е на 177785 реални километра,като я взех беше със сменени в италия всички консумативи -ангр. ремък и така нататъка,дали е вярно не знам -поне така пише ,аз само съм сменял масло и толкова ,мотора от смяна до смяна не пипа грам масло и много върви.Докара ми я мой човек ако има значение това де -ама консумативите ги е сменял предишния собственик в италия

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ей черпак при положение,че не съм ги казвал тези фактори как очакваш да ти отговоря.казах ти без да мислиш много не ти се отдава

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да попитам колегите: Аз ли нещо не съм в час или на ivelin85 трябва да се обяснява като за бавноразвиващ се ? (или въобще неразвиващ се) ??

 

ОЧАКВАМ ДА КАЖЕШ НЯКОЛКО ТАКИВА и да обясни ЗАЩО ! Ама то толкова време отнема да ти обясня какво се иска от теб че по - добре да оставим темата ..... вече не ми е интересно :honda: По добре да вървя да се гъргаря с някой второкласник, че поне ще разбере за какво става дума пък и току виж ме затапил.

п.п. то това ако е лаф .... Все едно пиша с ....... Тука искам да ме направиш за смях с твоите знания !!! Да видят хората колко много разбираш ! Просветли ни Йода :punk:

п.п.п. Ако не можиш да отговориш кажи: " Много съм зле, даже не разбирам за какво говориш !" и да се приключва по темата.

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хората много добре виждат кой е бавноразвиващ от двамата.не ти ли харесва да си лафим на лични.остави хората да си пишат по темата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не разваляйте боя с кавга :punk::honda:;) Между другото, тази тема за какво беше всъщност? :bg:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Беше за кола, която тръгва по наклон. Сега се опитвам да се примоля на великия Йода да обясни причините, защо на един и същ наклон, 2 коли, едната тръгва, другата - не. Колите са здрави. Обаче явно по сложното е да му обясня какво се иска и как точно да задам въпроса, че да ме разбере. Не ме хокайте , елате се мъчете вие да ви видя :punk: По ясно то това не знам ... :honda:

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами незнам предавам се сигорно е свързано с някое любимо твое детско филмче.обясни ти на простосмъртните нали си голям капацитет

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами незнам

Именно !!! Поне се радвам, че най-накрая разбра какво питам :honda:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аа не знам . Аз не му разбирам. Ти толкова начетен и грамотен човек и не знаеш ... аз къде да обяснявам . п.п. бухахах . Има ли смисъл да пиша нещо дето всеки би се сетил ?? Освен теб естествено .....

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

еее селски в теб ми беше надеждата,ама ме разочарова само дето се надува толкова(май самочувствието ти е дошло в повече нищо друго) :honda:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едва ли valio ще разбере как да си реши проблема от вашите изказвания. teror1sta в крайна сметка проблема на момчето е че няма достатъчно компресия в цилиндрите, без значение дали са 2, 4 или 12. Съветваш го да си провери зацепването - ок, но той казва, че колата гори и масло. Вярно може и да няма връзка, но моя съвет е да иде в крайна сметка на читав майстор и да не се занимава с глупости тук.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това че гори масло не значи че компресията е по-малко :) На хонда просто спичат маслените сегменти и от там идва проблема. Може да е много голям наклона, може да няма центровка ( ;) ), може да са му нагорели клапаните, може да има нужда от "центровка" на клапаните ..... Просто човек е писал, че скоро е сменял ремъка и има дооста голяма вероятност да не е както трябва. Особено ако проблема се е появил тогава. Просто да погледне ремъка става доста бързо. Вместо да се хваща от по-сложното , защо да не почне от по-лесното. Като иде при майстор веднага ще му кажат, че трябва да си смени съединителя, да си направи центровка и какви ли още не глупости. Дори и да е някой в час естествено е че ще му каже, че е за основен ремонт за да му вземе парите. И коя Хонда без ремонт не гори масло ?? Нормално е за хонда да си погорява.

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
ivelin85 твърде лично приемаш нещата :) Замисли се за една идея, която сега отдавна е реалност, но всички са свободни да пишат в нея, и то ...по всяко време... Има ли нужда, когато някой каже, че грешиш да упорстваш до последно? А преките знания от колеги да се превъщат в един прост обмен на опит и информация не е ли нещо по-приятно от един тестостеронен спор? :) Мрънкаше се за колегиалност по едно време в една тема. Какво представлява тя? ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за кое съм сгрешил и какво се разбра от тази тема?ще ти кажа нищо само празни приказки

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След проведените днес тестове установих че на най -стръмния баир който намерих и мойта кола почва да хълцука ,ама полека -на 10секунди веднъж.Не знам колко процента му е наклона ама доста стръмен беше,на по-малките наклони не мърдаше въобще нито на 1-ва нито на задна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да нямате проблеми паркирайте перпендикулярно на наклона :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Или поне с волан, навит към бордюра.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ивелин85, ако се зачетеш малко повече ще разбереш, къде си сгрешил и ще се сетиш, че от едно твое НЕдочитане темата стана 5 страници. Също така БИ трябвало да се сетиш, че ЦЕНТРОВКА И ЗАЦЕПВАНЕ са две думи с коренно различно значение в случая и да кажеш едно "ей пичове сори сгреших". Не да се правиш на отворен щото просто ставаш смешен и не да се пробваш да пишеш на лични предполагам къв си бияч ами да преглътнеш и да си вземеш поука.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе аз помня че едно време като бях малък и дядо ми ми показваше на един много стръмен баир как жигулата му не помръдва и метър и все се хвалеше че страшен дзвер било жигулито ;) тез наште хонди да не са по-долу от едно жигули :) И все пак и мойта кошница тръгва на много голям баир,дали е за ремонт :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мъдрите ти разсъждения колега ''mEtaka'' само на лични,ако има и други навитаци опитайте там не ям хора :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
ivelin85 бе ти си номер едно бре :):D .Нямали кои да и перне един катнец на тая тема бре?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей фен не пиши повече бе, че най-много и ти да получиш някое лично. Аз между другото се пробвах на лични. :);):D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не бях влизал отдавна, още по-отдавна не бях писал, но днеска се разсмях много яко с тая тема :):D когато някой не знае нещо, ИЛИ не е сигурен ДА НЕ ДАВА СЪВЕТИ щото може да навреди сериозно на някой, който се нуждае от помощ. аз също не разбирам от коли и двигатели, нито от физика, но човек, който бърка термини като зацепване и центровка не може да дава напътствия на други-сори колега, ама пишеш излишно. поне в тази тема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

номер 1 съм и?а темата отдавна стана общи приказки и размисли и страсти.Мисля,че се изчерпа вече и е за заключване

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май пак почна много да " мислиш" ! ;)

 

Колегата Valio_ , като си отстрани проблема или реши да си затвори темата тогава ще стане това. Няма да е когато ти "мислиш" !

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...