Ekzotik 2 #1 Публикувано 3 Септември, 2010 От скоро зареждам от Шел Рейсинг 100 като той се оказва най-добрия за мен спрямо проверка и по други бензиностанции.Интересува ме тези 100 октана вредят ли по някакъв начин на мотора,могат ли прецакат нещо в дългосрочен план?Защото все пак е направена за 95.......Карам Сивик 6 малкия 1,4 90 коня. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pamo 346 #2 Отговорено 3 Септември, 2010 (Редактирано) Не е 100 октанов колега, само това мога да твърдя. Няма нищо да прецакаш, дори и да е. Все пак е за предпочитане от всякакъв 95 у нас, който също не е 95. Не е моя работа, но има доста теми за горивата и впечатленията от тях Бензина тук е по-евтин, но и качеството му подобно. Редактирано 3 Септември, 2010 от pamo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chris_barnes 1296 #3 Отговорено 3 Септември, 2010 Тук и тук е разискван въпроса за бензините Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TYPE-S 1 #4 Отговорено 3 Септември, 2010 95 Plus на ЕКО е по добър от 100 октана на Шелл, поне според мен.Колата върви по добре от ниски и работи изключително спокойно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ekzotik 2 #5 Отговорено 3 Септември, 2010 Прочетох инфото от линковете по горе и видях мнения много за различните бензини и т.н. На мен лично ме кефи да карам с випаулъра,но ме притеснява да не прецакам някои клапан нещо...........? Всеки по тоя въпрос казва от 'карай спокойно' до 'щом е напраена за 95 нека 95'...................... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ekzotik 2 #6 Отговорено 3 Септември, 2010 95 Plus на ЕКО е по добър от 100 октана на Шелл, поне според мен.Колата върви по добре от ниски и работи изключително спокойно Незнам Колега аз съм зараждал от 95 плюс на Еко,но като заредих и от Випаулъра като и нацепя 1-ва до край и не издържа,малко трудничко зацепва незнам дали всеки клон на бензиностанция сам си праи добовките но за мене от Шела е по добре.Също така и мотора по леко работи със съвсем леко натиснат педал си поддържа скороста наистина за сега съм доволен и то много,но както писал по горе се притеснявам да не разваля моторетката................ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vex 13 #7 Отговорено 3 Септември, 2010 Кратко казано: лошо е да караш със 95 когато двигателя е за 100, но няма проблем да караш със 100 когато двигателя е за 95. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pamo 346 #8 Отговорено 3 Септември, 2010 Ако нещо се развали, то точно нашия 100 октанов бензин едва ли би бил причина за това. Става 100 на Шел, само да не удряха толкова в цената и количеството. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
W-POWERRRRR 3 #9 Отговорено 3 Септември, 2010 няма да се плашиш,турвай рейсинг.погледни на някой бензин.на Шел,пистолета на рейсинговия маркуч.отвътре блести.надявам се сам да си направиш извода.аз лично си карам д15ката само с него или на газ.друго не сипвам.сега,откак съм с иридиеви свещи,макар и да не ми е с пълен инжекцион,я усещам още по пъргава.слагам само неделя и си събирам точките !!! скоро мисла да закърпа една водоструйка от каталога на шел.от хубав бензин,главоч не боли Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ekzotik 2 #10 Отговорено 4 Септември, 2010 Ако нещо се развали, то точно нашия 100 октанов бензин едва ли би бил причина за това. Става 100 на Шел, само да не удряха толкова в цената и количеството.Да да 2,60 е доста но на 100 октановия зареждам 7,700 на 95 9,20 и км са същите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
I_V_O 6 #11 Отговорено 4 Септември, 2010 Ако продължаваш да зареждаш от ШЕЛ , ще си счупиш колата ! От там и дъвки човек не трябва да си купува !! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ekzotik 2 #12 Отговорено 4 Септември, 2010 И защо ще си счупя колата може ли малко пояснение????? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
aikanaro 1 #13 Отговорено 4 Септември, 2010 Аз съм зареждал насякъде, но най-добре и най-икономично вървеше с Shell 95 V-Power. Градско с 20 лв. - 120/130 км, всички други бензини за 20 лв. максимум в най - добрият случай 100 км и се усеща, че не върви по същия начин. Така че мисля, че всяка кола върви най - добре с различен бензин.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
I_V_O 6 #14 Отговорено 4 Септември, 2010 И защо ще си счупя колата може ли малко пояснение?????Пояснението е , че там бензина е УНИКАЛНО СКАПАН !! Просто моя съвет е да не зареждаш там колата си. По принцип избора е личен , ако ти се кара със 100-октана , сипвай в OMV ! В ШЕЛ , е най-лошия бензин в БГ ! Дори и нафтата е трагична. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ekzotik 2 #15 Отговорено 4 Септември, 2010 И защо ще си счупя колата може ли малко пояснение?????Пояснението е , че там бензина е УНИКАЛНО СКАПАН !! Просто моя съвет е да не зареждаш там колата си. По принцип избора е личен , ако ти се кара със 100-октана , сипвай в OMV ! В ШЕЛ , е най-лошия бензин в БГ ! Дори и нафтата е трагична.незнам колега аз и от омв 100 съм зареждал след това на шел и разликата от шел бензина се усети доста...това съм видял аз и си мисля логически защо след като колата ми върви повече с тоя бенц той да е по скапан и да ми разваля колата????та това ми се върти из мислите....................... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Prelude98 68 #16 Отговорено 5 Септември, 2010 Истината е, че всичко е относително /не сте ли чували за Айнщайн / Дори на една и съща бензиностанция различните партиди са с различно качество. А какво остава за различните бензиностанции, пък били те и на една и съща верига! Разлика винаги ще има! На колегата пуснал темата ще кажа, щом усещаш че ти върви колата повече с даден бензин- слагай от него! Няма значение от коя верига е. Специално Шел не е Шел, за който си мислиш, а е франчайзинг закупен от бай х...й за конкретната бензиностанция и до колко е съсестен той е въпрос на чист късмет, защото контрол няма! Явно твоя човек е съвестен над средното ниво, така че бензина му е по-добър от повечето бензиностанции. Аз слагам от Еко и то от конкретна бензиностанциия, в която съм усетил разлика. Но съм зареждал на други Еко и съм оставал разочарован, затова и казвам, че не могат да се правят обобщения. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ekzotik 2 #17 Отговорено 5 Септември, 2010 Истината е, че всичко е относително /не сте ли чували за Айнщайн / Дори на една и съща бензиностанция различните партиди са с различно качество. А какво остава за различните бензиностанции, пък били те и на една и съща верига! Разлика винаги ще има! На колегата пуснал темата ще кажа, щом усещаш че ти върви колата повече с даден бензин- слагай от него! Няма значение от коя верига е. Специално Шел не е Шел, за който си мислиш, а е франчайзинг закупен от бай х...й за конкретната бензиностанция и до колко е съсестен той е въпрос на чист късмет, защото контрол няма! Явно твоя човек е съвестен над средното ниво, така че бензина му е по-добър от повечето бензиностанции. Аз слагам от Еко и то от конкретна бензиностанциия, в която съм усетил разлика. Но съм зареждал на други Еко и съм оставал разочарован, затова и казвам, че не могат да се правят обобщения.Колега да ти каза и аз си бях изградил подобна теория и споделям твоето мнение. Наистина всяка бензиностзнция се отличава от друга била тя и от една верига.Незнам кои следи за качеството и кой прави смесите просто тая работа трябва да се постегне малко. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ekzotik 2 #18 Отговорено 5 Септември, 2010 Истината е, че всичко е относително /не сте ли чували за Айнщайн / Дори на една и съща бензиностанция различните партиди са с различно качество. А какво остава за различните бензиностанции, пък били те и на една и съща верига! Разлика винаги ще има! На колегата пуснал темата ще кажа, щом усещаш че ти върви колата повече с даден бензин- слагай от него! Няма значение от коя верига е. Специално Шел не е Шел, за който си мислиш, а е франчайзинг закупен от бай х...й за конкретната бензиностанция и до колко е съсестен той е въпрос на чист късмет, защото контрол няма! Явно твоя човек е съвестен над средното ниво, така че бензина му е по-добър от повечето бензиностанции. Аз слагам от Еко и то от конкретна бензиностанциия, в която съм усетил разлика. Но съм зареждал на други Еко и съм оставал разочарован, затова и казвам, че не могат да се правят обобщения.Колега да ти каза и аз си бях изградил подобна теория и споделям твоето мнение. Наистина всяка бензиностзнция се отличава от друга била тя и от една верига.Незнам кои следи за качеството и кой прави смесите просто тая работа трябва да се постегне малко. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
xedos_1983 0 #19 Отговорено 7 Септември, 2010 аз ги редувам веднъж ОМВ, веднъж Шел, веднъж Еко и колата все лети Според мен по този начин няма шанс да не върви добре винаги. Поне при мен тая тактика работи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dimteam 1 #20 Отговорено 12 Септември, 2010 Аз пък от както купих миналата година колата си направих няколко експеримента от различните бензиностанции сипвах и 95 и 100 октанов бензин ама никога от обикновения 95. И това което установих е че моя Акорд най-добре върви с 96 екстра форс на Петрол. С него също така ми падна и разхода с около 1л-1.5л. И от тази пролет до сега само такъв сипвам и то поне по 2 резервоара на месец и съм много доволен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kokodaf 266 #21 Отговорено 12 Септември, 2010 Служебен автомобил / нов, на лизинг / - Тойота Ланд Крузер за 8-9 месеца от излизането му от магазина и зареждан само с нафтата на "Шел" блокира двигателя. В сервиза на Тойота - клон Люлин диагнозата бе " Зареждали сте на "Шел", нали ... Всичко ни е ясно , не сте първите ...".Като смениха двигателя гаранционно дадоха препоръката - " Зареждайте на всякъде , само не и на "Щел" ....Интересно ми е защо ли двутактовите ми автомобили - Варбург и Трабант- вървяха доста по-добре с промишлен бензин , предназначен за миене на детайли - 79 октана , отколкото този по бензиностанциите - 85 , 91 ,95 и 99 октана и как така след всяко зареждане с Немски или Австрийски безин / за пробата помолете от някоя авто къща с коли нов внос литър- два от резервоара / на Сивичето ми всички кончета си по местата , при това живи.Май за да бягат им трябва свястна храна ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pamo 346 #22 Отговорено 12 Септември, 2010 (Редактирано) Prelude98 е засегнал нещо, което се е дъвкало и в по-старите теми за горивата, и е абсолютно прав! Направих три последователни зареждания от ШЕЛ 100, провокиран от твърдението: Да да 2,60 е доста но на 100 октановия зареждам 7,700 на 95 9,20 и км са същите 1.Свършва по-бързо спрямо един поносимо прецакан 95 (теорията "предласполага те към ръчкане" - изключено 2.Дърпа те назад финансово - включено 3.С него не съм постигал разход 5,35/100 извънградко - никога! Минавам на най-евтин 95 (туристически ) + добавки отделно (както досега) И освен това - "Какъвто народа, такъв и бензина" Редактирано 12 Септември, 2010 от pamo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivan_crx_ 8 #23 Отговорено 13 Септември, 2010 Аз познавам няколко човека които карат камионите и са ми казвали че 100 октана е от гърция незнам дали е вярно но може и да е като му гледам цената иначе и аз съм сипвал на Х-са от този бензин и маи по добре се реже и минах 10 км повече при нормално каране ! Иначе си слагам сега 96 от петрол :) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Gagi 1 #24 Отговорено 13 Септември, 2010 Не мога да кажа на Сивика ще му стане ли нещо, но с Рейсинга оппеделено има разлика. Преди 3 седмици почнах да зареждам от него (и за сега никакви проблеми), колата ускорява по-добре и скоростите се удължиха. Цената обаче си е проблемна... 26,6 литра за 70 кинта попринцип не е най-оферта, но пък съм доволен.Ето какво пише на сайта на Шел: Подходящи ли са горивата Shell V-Power за всички автомобили?Всички автомобили, ползващи безоловен бензин, могат да спечелят от използването на горивата Shell V-Power. При някои по-стари автомобили може да се наложи използване на добавка, която защитава меките клапанни легла от износване. Ако имате някакви съмнения, най-добре се консултирайте с упътването за експлоатация от производителя или с вашия местен автомобилен дилър. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pamo 346 #25 Отговорено 18 Септември, 2010 Е, пробвах друг 100 октанов, но на друга верига, и вече само там, докато не го прецакат и него. След второто зареждане вече има разлика спрямо обсъждания 100 Shell. Всяко трепване на десния крак се усеща, и то на всички предавки. Така беше и след вноса на колата, когато в резервоара и имаше 95 super много далеч от качествата на нашенския. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZaRRicK 330 #26 Отговорено 18 Септември, 2010 E сподели кои е вълшебния бензин, верига и конкретна бензиностанция де!? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pamo 346 #27 Отговорено 18 Септември, 2010 (Редактирано) Почти срещу затвора на индустриалната улица. Не е Shell, не е и OMV. Повече си падам по антирекламите май.. Редактирано 18 Септември, 2010 от pamo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
user 127 #28 Отговорено 18 Септември, 2010 От това, което виждам, там има бивша бензиностанция на OPET. Те обаче се изтеглиха от България, така че остава да е на ЕКО. Еко Кинитрон 100. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pamo 346 #29 Отговорено 18 Септември, 2010 Аз какво да направя, че имаме колега като user Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
user 127 #30 Отговорено 18 Септември, 2010 Нищо, карай си и си свиркай. Аз така правя. Само Кинитрон и чат-пат Ромпетрол. На 80,000 км. смених горивният филтър и го разглобих (бая зор видях ) - нямаше абсолютно никакви боклуци. A специално развих хартията и гледах в гънките. Нищичко. И занапред смятам да си я карам така. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hondarev_accordov 0 #31 Отговорено 19 Септември, 2010 Нищо, карай си и си свиркай. Аз така правя. Само Кинитрон и чат-пат Ромпетрол. На 80,000 км. смених горивният филтър и го разглобих (бая зор видях ) - нямаше абсолютно никакви боклуци. A специално развих хартията и гледах в гънките. Нищичко. И занапред смятам да си я карам така. Подкрепям колегата за кинетрона,от 3месеца карам еко кинетрон и бензинеца е наистина качествен.От 3 години карам само 100 но преди това съм зареждал само на омв,разхода е уникален(7,3 от Пловдив до Несебър с климатик и каране по правилник)Да не говорим за работата на двигателя,направо все едно Моцарт слушаш.Ауспоха е винаги бял а оборотите са доста ниски на място.Разликата между карера 100 и кинетрон 100 е само в миризмата която се отделя като изгаря и в цената(еко предлагат карти с 5ст.намаление,омв са скръндзи).Също така и ми харесва че еко има доста бензиностанций,дори и в чужбина(не е някоя измислена верига),както и не ми предлагат боклуци като отида да плащам на касата,също така и ми мият предното стъкло,а не да си го мия аз.А относно темата,има публикувани много такива теми но в край на сметка всеки си избира с какво да кара колата си,да не говорим ,че сме много малко колегите от форума който си караме колите на бензин и то качествен.Смятам ,че на твоята кола нищо няма да и стане от качествения бензин,само може да и помогнеш да работи по добре.Предполагам ,че в чужбина бензина по стандарт отговаря на нашия 100 октана,който иска качество плаща колеги. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове