Jump to content
Wyvern

Контрол на вторите дросели на Б18ц4

Recommended Posts

Имам следния въпрос към колегите с Б18Ц4 двигатели в 5г сивик - как използвате вторите дросели и използват ли се въобще? Доколкото знам повечето от вас карат с чипнато П28 или П30 ЕКУ а то няма как да ги контролира. Всяка информация е добре дошла.

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега благодаря много за полезната информация, значи просто трябва да се направи описаната процедура за ОБД2 за да може П28цата да управлява вторите дросели.

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами не съм сигурен за ц4-ките коя точно от двете процедури е, но лесно може да установите като погледнете инсталацията на мотора и ще прецените клапите със + ли се управляват или с маса, според това другата жица къде отива. :DБи трябвало да е обд2 де, но си проверете за всеки случай. :P

Редактирано от kalmara

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И според мен е ОБД2 но това ще се разбере като се стигне до там. Проблема беше че само две ЕКУ-та могат да управляват вторите клапи - П9К на б18ц4 и П72 на б18ц1. Второто го има и в ОБД1 вариант ама цената му е доста висока дори и в щатите.

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо държите компа да ги оправлява?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако се оставят постоянно отворени ще има ли проблем?Аз поне мисля така да пробвам - колектор от Н23 на Ф18 двигател.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами дино графиките, които Емо постна за б18ките доказаха, че с управление на клапите резултатите са по-добри. Естествено може и да се кара с постоянно отворени но поне по-чуждите форуми пише че празния ход и ниските обороти няма да са така добри.

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А принципно на какви обороти се отварят/затварят? Нали говориш за дроселите които удължават/скъсяват пътя на входящия колектор? Дългия път е за добри ниски, а късия е за добри високи. Защо не пробваш да ги управляваш със сигнал от vtec-а? Т.е. при включен vtec да скъсяват пътя?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Витека на този мотор е на около 4800 об., на дроселите сигнала е на 5700-800.

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...