Jump to content
Matik

Отивам на оглед за 5-та купе 1.5 (101кс)

Recommended Posts

От доста време искам да карам японска кола, а пък и купе... затова този път (сменил съм 3 немски коли с по 4 врати) реших да си угодя и да надделея практичния човек у мен. Тъй като не съм карал хонда преди реших да започна с нещо по скромно, но 3 бона пак са си пари, за това искам да попитам какво мислите за тази обява http://www.cars.bg/u153327 http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topme...&f1=details. Какво точно гледам на хондата... къде личат най ясно здрави удари... този мотор бива ли го... всеки коментар/мнение ще е от полза.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм спец,но загледай луфта между предния капак и калника откъм шофьора,как се събира към фара,а и от тази страна има само една снимка,докато от другата са 4...........също така кола от Германия може да е доста ръждясала-поне от долу, ако иначе е пребоядисвана външно................бе просто си отваряй очите и за най-малките детайли и пробвай да врътнеш едно кръкче........... :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изглежда читава !Но малко ми се струвад доста паричките - машината няма климатик , за тези пари поне това трябва да има !Другото е въпрос на мерак !Както казва баба ми, жена и прасе не се избират,защото не се знае каква свиня ще стане !При колата е същото, визмаш и стискаш палци !Имам такава от 7г. е търкалям и мога да се похваля,че ГЕНЕРАЛНИ ПРОБЛЕМИ НЕ МИ Е СЪЗДАЛА !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за включването и на двамата (за сега). Тъй като имаш същия автомобил - колко е данъка и ГО?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моят е обявен,че е с катализатор и е 47лв на година.За ГО около 150лв зависи от Застрахователя, каско - 300лв за 1г.Разход 8-9 газ градско, накладки 30лв.,ремък с ролка - труд -100лв.,/масло+фитър - колкото ти се дават /Общо взето такива са ти разходите на този автомобил - други са инциденти !Само цената ме притеснява !За още малко и ще вземеш ВТИ !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само цената ме притеснява !За още малко и ще вземеш ВТИ !

За още колко малко?! Двойно на тази цена :lol: Много ме дразнят подобни изказвания... какво означава "цената ме притеснява"?! Нима си мислиш, че за 2600 можеш да си купиш читава 5-та генерация? А сетете се за колко пари е купувана в Германия и в какво състояние, за да я продават за тия пари и да имат печалба от това. От снимките, които виждам, задните вежди са пребоядисвани и вероятно кърпени, защото има лека разлика в боята, липсва пластмасата на десния преден мигач и колата е с изпран салон и измит двигателен отсек, което означава, че трябва да внимаваш най-вече с интериора и мотора. Провери, дали всички врътки, копчета и лампички работят и непременно измерете компресията! Най-добре да се отиде в някой сервиз и да се прегледа всичко от-до!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди малко или форума се скапа нещо или моя интернет умря и неможах да публикувам, надявам се не е вече късна (все още да можеш да го прочетеш).По темата: Колата на вид няма удари (на този модел ако е имало челен удър дори и малък, винаги си личи - разкривява се всичко отпред - фарове, броня, капак.... тънки са ламарините и напасването става трудно, а за да не се личи че е удряна трябва да е сменено всичко отпред, което 99% от случаите не се прави), даже от снимките изглежда много лъскава и запазена дори.Най-важното - ламарини - Гледай да няма ръжди до степен за кърпене - макарче изглежда лъскава и добра (виж задните вежди, пода и праговете отзад) и мотора дали след като дадеш на контакт след 2 - 3 секунди му гасне жълтата на лампа на таблото, ако се задържа да свети - значи има нещо по инжекционната система (и като цяло двигателния обсег) което трябва да се оправи, ако гасне след 3-ата секунда докато си на контакт - значи всичко е ОК, виж дали не е масларка (нека колата загрее, достигне оптимална работна температура което в това време е около 5 минути каране след запалване на сртудена), изфорсирай я на място (до прекъсвач) веднъж - два пъти (след като е заграля се разбрахме) и ако изкара синкав миризлив на масло шушен - ясна е работата, ако не изкара - всичко е ОК. Двигателя трябва да се реже добре, дори и 1.5 мотор си има тяга и се дърпа приятно тази кола, така че покарай малко, виж как е (имай напредвид, че под 2300-ина оборота, няма да имаш тяга, трябва си над 2500 да се развърти та да почне да дърпа).Съединителите на хондите като цяло отделят "странно", прекалено остро и нервно бих казал може да ти се сторят, ако за пръв път сядаш в такава кола, може да ти се стори дори че отделя "високо" - т.е. да си кажеш, че съединителя е за смяна (много от хората които сядат за пръв път в хонда реагират така)Обърни внимание на педала на съединителя - пипни рамото му (самия педал пипни), ако е омаслен възможно е горната помпа на съединителя да е протекла (може и така да караш с десетки хиляди километри, може да се наложи спешно да се оправи - зависи по колко тече)Скоростите трябва да влизат перфектно с минимална лекота (типично за хонда), ако не е така - значи има нещо пипано или скор. кутия не е с точното масло (сипва се ДВИГАТЕЛНО масло, не трансмисионно, ако е с ръчни скорости говоря, за автоматик е друга бира); по окачването огледай все пак шарнири и тампони (най-вече задните такива, на големите надлъжни носачи отзад), те дори на вид ще си проличат дали са добри или са нацепени и за за смяна; покарай по неравен път, ако има странни клопания значи се замисли (но си имай на предвид, че тая кола си вози твърдо и некомфортно, да не почнеш да я сравняваш с мерцедес дори и Ц класа ако ще да е и да се чудиш защо така друса из дупките, да не се чудиш да не е скапана нещо - просто модела си е такъв - твърдо возещ);!!! обърни специално внимание на хидравличната рейка на волана (слабо място на тези модели сивици), виж да няма течове или омасляване по нея, виж дали маншоните на накрайниците на рейката не са скъсани, възможно е по неравен път да имаш странно чукане във волана >>> според зависи, може да има нужда от сериозен ремонт, а може и така да си караш десетки хиляди километри, според зависи е, като гледам колата е на стандартни 13 цола джанти, би трябвало волана сравнително леко да се върти (въпреки че този модел хонда, хидравликата и не е от най-леко въртящите волани, много коли от други марки имат по-леко въртящ се волан, т.е. хидравликата не е от най-изпипаната на този модел, особено ако сложиш по-големи гму и иджанти се усеща повече, да си го знаеш това, но мисълта ми е и че не трябва да е с много сила - с една ръка на място спряна и запалена разбира се кола, трябва да се върти без особено усилие на ръката ти).Виж и какво е състоянието на машноните на каретата на полуоските (да не са скъсани и омаслени) , пълно завъртян волан с повече газ виж дали няма да протракат.Общо взето - това е в основни линии. Да не си се стреснал от големия списък, знай едно - втора ръка перфектна кола НЯМА - винаги има нещо за оправяне и стягане, въпроса да не правиш основен ремонт (при хонда това е много малко вероятно, корави машини са), знай обаче, че всичко се оправя, най-хубавото е, че части (и нови и втора ръка) за този модел се намират и дори по-сериозни смени да де наложат, няма да ти се завие свят от цени, така че - СПОКО, не се стряскай. Най-голямо внимание пак ти казвам, обърни на хидравличната рейка - тя е общо взето най-проблемна и скъпо струващ елемент за отстраняване (ако е тотално повредена).Гледай като цяло да е добре, не се вторачвай в отделни кусури.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Също така се ослушаи и за виене от скоростите то се чува доста добре на запалена кола и помпаи педала на съединитела (натискаш изчакваш и пускаш)така два три пъти (на неутрална не на скорост)и то ако има нещо ще се чуе едно леко виене.Това не е голям проблем дори и да го има,защото моито купе така го карах около 30000км(докато я сменя),просто начин да смъкне от цената скороти колкото щеш.Акакто каза колегата по горе за реиката на запален двигател мисля че няма да чуеш никакви тропаня(при запален двигател и да разклатиш волана)пробваи на загасен двигател.Тогава може да има леко чукане ама и тва е по скоро за отстъпка не е фатално.Успех.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пробваи на загасен двигател.Тогава може да има леко чукане ама и тва е по скоро за отстъпка не е фатално.Успех.

По принцип, на изгасен мотор (не работеща хидравлика) почукването може да е и от поразбито каренце (това долу, в краката което е), а на болшинството от Сивиците, това каренце се е поразтропало, т.е. има вероятност на добра рейка човек да се стресне, че е проблемна тя (а в случая, каренцето тропа). Междодругото, чул съм (така се говори, дали е истина - незнам) че каренце за тия модели и за разни други япончета от типа на Нисан Съни и т.н. става и от...... ЛАДА САМАРА, а ново такова каренце за Самара по магазини за руски коли се намира за жълти стотинки, сега дали е истина това или важи само за Нисан Съни (човек с такава кола ми го е казвал, твърдеше че и за Сивика е същото каре и от самара става) незнам, но и реално това каре и да потропва малко - не е болка за умиране, с леко тропащо каре може да се отвози години и десетки хиляди километри, все пак и не вярвам този Сивик колегата който иска да купува, да го кара 20 години, нали ще го купи и ще търкаля няколко години, все пак...Затова това не е много меродавно (за тропане при загасен мотор), най-добре (то си е задължително направо) да се покара колата, дори и неразбиращ човек тогава ще разбере тая кола става/ добра ли е или е купчина желязо за вторични, нещата се усещат, така че...А на Янев и Девил Туин само дакажа - колеги, с подобни приказки обезсърчавате хората :lol::) За 2000 - 2500 избора от коли се изчерпва с голф 3-ка, опел астра или някаква подобна 20+ годишна потенциална купчина вторични суровини, т.е. за такива пари неможе да няма кусури колата, въпроса е да става като цяло, това че някъде може да има избила ръжда, неработеща крушка на таблото или натиснат калник... това са кусури и голями забележки... ама за Бентли струващо 300 000лв, не и за 15+ годишна евтина кола за около 2500лв, така че - не издребнявайте :) Просто за тия пари, човек неможе да има големи претенции, освен ако не се огледа към десноволанен модел някакъв - тогава и климатик и по-нова година би могъл да оцели, ама... (макар че иза десноволанен, 2500лв са малки, при положение че само докарването от Англия е 1000+лв...).Към автора: ако трябва да слушаш хората дали да я купиш или не, понеже била вече 15+ годишна, има еди ква си забележчица и т.н. - пеша ще ходиш, да знаеш ! Не слушай никой, ами отиди, виж като цяло по-важните възли които съм ти обяснил да им хвърлиш по едно око, ако като цяло колата е ОК и ти харесва на ТЕБ (не на Иван, Драган или Петкан да им харесва, а на ТЕБ самия) - пазарувай, давай газ и карай бавно. Успех, в крайна сметка при кола втора ръка както вече казаха - всичко е късмет, не се вторачвай много ! Редактирано от ADH-Honda

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за подробния пост. Но нещата май се поотложиха... собственика бил в чужбина за друга кола и трябвало жена му да ми е продаде с "кеш енд.... нещо си". Та с други думи най добре да го изчакам да се върне от чужбина. На мен лично колата ми се вижда прекалено лъскава за парите си и това главно ме притеснява.Колкото до возията... знам че ще е нещо като първата ми кола - толедо 93г. (за мерца и вектрата и сравнение не може да става). Притеснява, че може да ми дойде къс хода на седалката - аз съм почти 195-197см. В 6та генерация купето пак ми беше екстра като я покарах, но тази не знам...

Редактирано от Matik

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Притеснява, че може да ми дойде къс хода на седалката - аз съм почти 195-197см. В 6та генерация купето пак ми беше екстра като я покарах, но тази не знам...

5-а ген, Хечбек/Купе лично за мен са по-широки от 6-а хеч/купе - мое мнение, така че щом 6-цата ти е била удобна, значи 5-цата ще ти е по-удобна (въпреки, че 6-цата е по-безшумна и по-меко возеща, но това е друга тема). Лично аз съм 185см, 120 кила и не се оплаквам от Хечбека като широчина (а Хечбека и Купето дефакто са едно и също като интериор и вътрешни габарити на предните места). Е, винаги може и "по-така" и да е по-голяма и широка, но дет се вика: сиромах човек и на половин пу*ка се радва, така че :o .Но все пак - седни, покарай, виж дали ще бъде "твоята" кола, току виж може въобще да не ти харесва като удобство и т.н. и да трябва дасе преориентираш към нещо по-голямо. Редактирано от ADH-Honda

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм почти 190 и карам такова купе и седалката има още ход назад :o Моята изглежаше лъскава, но се оказа друго (беше ми първа кола и като не разбирам много се хвърлих). За задните вежди-може да ти изглеждат добре отвън, но да не са. Отвори багажника и откачи мокета отляво и отдясно и ще видиш реалното им състояние(за съжаление аз така разбрах за моите) ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.

Редактирано от KpaTyH

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за подробния пост. Но нещата май се поотложиха... собственика бил в чужбина за друга кола и трябвало жена му да ми е продаде с "кеш енд.... нещо си". Та с други думи най добре да го изчакам да се върне от чужбина. На мен лично колата ми се вижда прекалено лъскава за парите си и това главно ме притеснява.Колкото до возията... знам че ще е нещо като първата ми кола - толедо 93г. (за мерца и вектрата и сравнение не може да става). Притеснява, че може да ми дойде къс хода на седалката - аз съм почти 195-197см. В 6та генерация купето пак ми беше екстра като я покарах, но тази не знам...

Да не забравиш само след това да пишеш,какво е станало.................. :/

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А бре хора,всичко което казахте преди мен е верно,но все пак какво очаквате от една 15 годишна кола ,ако и хонда да е??? Не може да намери перфектния автомобил от към ръжди и всичко останало за по-малко от 3 бона. Все че има нещо,но добре ще е купето да е здраво.Защото двигателите сами знаете за колко се купуват и се сменят,но ако купето си е заминало не можеш да бръмчиш с двигател в ръцете ,нали! Пожелавам успех на колегата и ако я вземе много безавариини километри с красавицата! Аз също карам такава от германия и веждите са си проблем,но всичко друго си е почти перфектно,за сега поне! До скоро!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е скъпа колата,цената е добра а и купетата са по скъпи и по готини от хечбека,имат си и някой глезорийки като пълна инжекция,къси скорости и стабилизираща щанга.Аз също съм висок и имам предостатъчно място,просто дупката за краката е дълбока и в доста по големи автомобили седя със свити крака, а в сивика са ми опънати.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Задължително провери рейката ако е хидравлична че май е масово при 5г. да е разтропана разбира се като минаваш по неравности.Айде късмет с покупката ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе вие много пишете бре, направо ми изтекоха очите докато прочета тея постове. :angry: Значи извинявам се, ако се повтарям с някой колега, но да кажа и аз като човек каращ 5-та купе. Искам да поправя от по-горните постове...возията на купето си е мн хубава, не съдете по късите хечове с лека и друсаща задница, купето има возия на по-висок клас кола, изключвайки обезшумяването, скоро се возих в нов пасат и да ви кажа е по-твърд от купето и ако не му изпукаш някой 17-ки няма да му развалиш возията :beer: За рейката те предупредиха, гледай задължително за течове и върти намясто на запален мотор волана и се услушвай за пукане. Друго, което според мен задължително поглеждаш е за течове ниско доло, може да е прокъсан семеринга на коляновия вал, гледаш гарнитурата на главата, макар че сигурно са я излъскали до блясък отвсякъде тая колица, затова покарай, изпържи я хубавичко и наблюдавай температурата... а и още една поправка от по-горни постове, понеже е без в-тек не очаквай рязкото дръпване на определени обороти, но колата се развърта най-добре на 4000 оборота и нагоре, тогава дърпа най-чувствително.Тази от обявата изглежда сносна и цената е също сносна, купетата винаги са били по-скъпи от хечовете.Успех с избора и да се похвалиш като земеш някоя ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...