Jump to content

Recommended Posts

Та проверено е всичко ..дисковете са нови, накладките също...здрави накрайници,карета...и си тресе..имам малко странно питане.Възможно ли е тресенето във волана да идва от задните дискове?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кога се появи тази вибрация?Няма да е лошо първо да си провериш налягането в гумите. Имах такъв смешен случай, когато обиколих маса майстори, за да констатирам, че налягането ми е 1.3 ;) А външно изобщо нищо не си личеше..Второ, има вероятност някога да си набивал жестоки спирачки и гумата да се е износила неравномерно. От това също има вибрация. Имал съм такъв случай.Трето, как са джантите? Скоро проверявал ли си ги?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Над 100 ли тресе ... ?? ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом всичко по окачването е добре ,като вариант остава крива гума или разбалансирана джанта.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Джантите са прави и балансирани колата спи при всякакви скорости..налягането в гумите го проверявам много често карам с 205 55 16 и ги търкалям на 2.6 атмосфери ..тресе ми вече с втори чифт гуми..но май аз съм ви заблудил в началото. Тресенето е само при набиване на контри...напрао ми треперят раменете :huh: та затова се чудя колкото и нелогично да е ..възможно ли е при криви задни дискове да ми тресе геврека при спиране...

Редактирано от акад.Едмундо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-скоро МОЖЕ да са криви предните ти дискове, нищо че са нови.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И НА МЕН МИ ТРЕСЕШЕ КАТО Я ПОДКАРАХ,ДИСКОВЕТЕ БЯХА КАТО НОВИ,НО СЕ ОКАЗА ЧЕ СА ЛЕКО ПОСИНЯЛИ/ПРЕГРЯВАНИ/ :D СЛЕД КАТО ГИ СМЕНИХ ВСИЧКО СЕ ОПРАВИ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах тресене във волана и предницата при спиране с над 60-70 км/ч. Вече над 100 ситуацията ставаше много лоша. Дисковете и накладките ми бяха нови ... нямаха и 1000 км .Карах така още 5 -6 хил км и накрая ми писна.Закарах ги при един стругар и срещу скромната сума от 15 лв (на диск) ги оправи , сега нямам никакви проблеми .Вече 3 месеца и нещо. :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята тресеше като я взех..найстина ужасно силни вибраций при спиране от над 120км/ч. Оказаха се неправилно износени накладки, разликата в дебелината беше 1мм. от едната и от другата страна. смених ги с хубави нови, и вече 3 години волана спи при спиране дори от 180км/ч.П.П. да, може да ти тресе и от задни спирачки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

..дисковете са нови, накладките също...здрави накрайници,карета..

А тампоните на носачите, шарнирите и кормилната рейка как са ?..При луфтове в тях, се получава точно това което описваш- тресене във волана..От криви дискове тресе най вече педала на спирачките..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.....От криви дискове тресе най вече педала на спирачките..

Повярвай ми от криви дискове се тресе цялата предница + целия волан + цялото задкормилно устройство :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пич ако си сменил дискове ако окачването ти е добре ти тресе от рейката. Аз от 3 години го имам проблема смених дискове накрайници тампони и пак тресе .Рейката ми тракала господин Омбре ми каза преди 2 години че няма да издържи до лятото и трябвало да се отваря но 2 години от тогава карам така и си седи на същото състояние. Ако я отворя да я ремонтирам съм сигурен че ще стане по зле рейката .За 2 години нито тече нито нищо .Изнервящо е но не се коси .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм с подобен проблем ,всичко по предницата е здраво! Накладки и дискове чистонови разработка както трябва, само одзад дисковете ми са леко на ивици. А рейката си ми трака стабилно по павета и дупки и мен ме съмнява да е от там :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди година и аз го имах този проблем. Смених горни шарнири и се оправи. В момента отново имам същия проблем малко ме съмнява да е шарнир (надявам се да издържа повече от година ).Гумите ги купувах тази година в началото на сезона FALKEN SТ-115 не вярвам да са криви, съответно и не мисля че е паднал баланса на джантите а да са толкова криви не вярвам не помня да съм влизал в огромни дупки (тях ги купих нови). Преди 1 месец имах проблеми със спирачната система и покрай този ремонт смених предни дискове и накладки а задните ги шлайфах защото имаше ръб (предните дикове не бяха скъпи 180лв 2та). След като взех колата проблем нямаше. В момента се съмнявам в дисковете тъй като са евтини, но и ми похлопва предницата => не изключвам и отново шарнирче все пак джъткам в София по малките улички. Вибрации в педала на спирачката нямам.За съжаление и време нямам за да ги проверя за да реша евентуално какво ще се сменя.

Редактирано от LUZIFER

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Та понеже казах че ще пиша. Ето как се развиха работите с ремонта и диагностиката.Майсторите огледаха цялото окачване: Казаха всичко е здраво имаш една биалетка отзад – сменихме я. Естествено продължи да си тресе при спиране.Свалиха дисковете занесохме ги на стругар (на външен вид изглеждаха ОК) той какво мери какво прави какво струва каза че почти нищо им нямало само на левия имало малко кривина той я бил оправил. Сложиха дисковете пак тресе.Решихме да пробваме с нови накладки все пак по евтини са от дисковете – ефект никакъв пак тресе.Вече от незнаене какво може да е почнахме да се съмняваме в джантите гумите защото едната втулка която ползвам за летите джанти беше смачкана сложихме зимите който са си със заводските – пак тресе.Най-накрая с хиляди уговорки взехме нови дискове казахме че ще ги пробваме и ако не се оправи ще ги върнем продавача беше точен тип, даде ги сложихме ги – заспа не тресе вече.Та..... Извод1: Въпреки че са нови частите пак може да са много калпави. Извод2: Професионалисти много, такива на които им се работи малкооткрих топлата вода а? Та от всичко изписано дотук излиза най-често срещаната причина за тресеното при спиране са дисковете. Надявам се да съм бил полезен. :thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В много от случаите, да не кажа почти всеки път вина за тресенето имат водачите на спирачния апарат. Маншончета им се късат и разжясват, или пък от голямата температура изсъхват. Започват да се движат трудно или пък в по-лошия случай един от водачите се движи по-трудно а другия не. От там идва тресенето и неравномерното износване на накладките в някои от случаите. Всемете се ги вижте, почистете и смажете с някоя хубава смазка ( например силиконова смазка която е устойчива на високите температури ). В повечето случаи ефект ще има и то доста добър. Рядко може да се случи нов диск и накладки и да тресе от диска или от накладките.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...