Jump to content
Radko

Nsx Vs Cometizione

Recommended Posts

Колеги,Можем ли да направим някакво сравнение м/у любимата ни на всички Honda NSX и Alfa Romeo 8C Competizione

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Алфата има по добро ускорение 0-100 / 400м / топ спеед , незнам на някоя писта как ще се представят, но предполагам пак алфата ще е по добра - все пак е 4.7 - 450 коня :) . Мене лично по ми харесва - има малко от астон мартин и мазерати :)

Редактирано от Sa8o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега сори за спама но сравнението според мен е безмислено Алфа и Хонда, дори Алфата да е обкована със злато.Ако модовете смтнат да ми трият мнението.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти изобщо наясно ли си тая алфа с къв матор е та се изтърваш така...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да е със всякакъв мотор , обаче е адски грозна ! :hondarulez:

Редактирано от sTiLLFree

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоя списък като го гледам ми се струва много странен има коли които май не са си на мястото.Ако някой голфаджия го види кво ще рече драгливия голф р32 бие иконата на хонда нсх ужас :hondarulez:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Списъка е малко странен защото пичовете обичат да се пускат както на суха така и на супер мокра писта :huh:...ето и обиколките и на двете коли на мокра писта.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,Можем ли да направим някакво сравнение м/у любимата ни на всички Honda NSX и Alfa Romeo 8C Competizione

Според мен, може да правим всякакви сравнения. Даже бях гледал някъде много як филм - сравнение на писта между NSX, Lamborgini, Ferrari, Porshe, BMW и Mercedes (уточнявам, че всички коли се караха от проф. пилоти) . Ако го изровя ще пусна линк. Най - малка кубатура и конски сили имаше хондата. На правите отсечки ламбото минаваше всички, но в поредицата от завои NSX беше пръв. В крайна сметка финишира втори (с два пъти по - малко к.с. и кубатура от ламбото !). А по отношение на качеството, за Аlfa Romeo не искам да чувам, ако ще да е произвеждана в NASA. :huh: Ето какво казват специалистите от TOP GEAR и FIFTH GEAR за алфата и за хондата:
http://www.youtube.com/watch?v=dW_Quo3HiHs

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че Хондата е в пъти повече кола :D Не знам кои са дизайнерите на Алфа, но май трябва да ги сменят, това на мен ми е супер грозно :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забележете с колко малко пада от Gallardo-то и Murce.... .Също така вижте с колко секунди е пред другите 3 коли :huh::D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

от алфа поне нещо произвеждат .....може да го сравним с црз че то ва май е най спортната хонда в момента :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти изобщо наясно ли си тая алфа с къв матор е та се изтърваш така...

Това към мен ли беше адресирано или към автора на темата?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Баси грозната алфа

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ми дадат да избирам между nsx и алфата - взимам алфата. Не знам какви ги говорите, че е грозна, дизайнът и е уникален и честно казано въобще няма да ми пука дали двигателят и е 200 или 3000 конски сили, при условие че колата изглежда по този начин :X

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ми дадат да избирам между nsx и алфата - взимам алфата.

..еми то трябва да има и заблудени които да купуват Алфата дано успее да те порадва няколко месеца преди да станеш абонат на сервизите.Пък аз ще минавам да сменям маслото на дъртия Нсх и ще гледам как кършиш ръце и си отиваш с такси !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При опция да избирам м/у двете коли, ще мисля по-малко от секунда и ще седна в Алфата. Всеки има право на лош вкус, но за мен това е най-красивото купе правено в последните години. А що се отнася до техниката, то Алфата е с леко скопен двигател от Ф430. Т.Е. под ламарината това е ФЕРАРИ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Еди Ведър, ако съм стигнал до там, че да се колебая дали да седна в nsx или във въпросната алфа предполагам сервизите, ремонтите и незнам си какво няма да са ми особено голям проблем и ще имам още поне няколко коли, за да съм спокоен !!! От гледна точка на дизайн, линия и присъствие алфата просто размазва не само nsx, а и много други супер коли.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично мога да кажа че по грозна кола скоро не бях виждал но това си мое мнение !!!

Също така мога да кажа ,ако може разбирасе :) ,че тая кола е някво жалко подобие на спортна кола ама много жалко. Отпред прилича на БогомолкаПубликувано изображение

С тези фарчета малката си решетчица, събираща се да оформи устичката на богомолката и отпред поставено, могъщото емблемище на Алфа ромео.

Семпла, скучновата форма с нищо не подсказваща, че пред теб седи расов жребец, абе общо взето слаба работа имам чувството, че конструирана за ден, два и айде на пазара.

А техническите и дани подсказват за нейното, ненужно моторище 4.7 450 коня и какво от това, не постига нищо впечетляващо, и тук отново се връщаме на расовия жребец или в този случай расова кранта. На Дон Кихот коня Росинант е сигорно по расов и с по добри технически дани и с по добри резултати ;):worthy: , Както и да е, за всеки куц влак си има пътници в американските прерии също са се възхищавали на влаковете така наречени от индианците Железните коне с тяхната бързина и мощ, но от тогава много вода е изтекла и тея Железни коне са си мъртви кранти за днешните времена . А тази Алфа е Железния кон :worthy: :worthy: :worthy:

Редактирано от predatov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

8C, според мен е най-красивият автомобил, излизал в производство през последните 10 години. А двигателят е Ferrari, това трябва да е достатъчно.А сега, приятели очаквам да ме нападнете и оглозгате !!!p.s. Двете коли са в различни ценови групи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колата си е доста сполучлива откъм дизайн, с оглед приемственост - http://video.google.com/videoplay?docid=3054639186996943309#лично аз не се кефя особено на дизайна и, но не се кефя много и на дизайна на порше 911 примерно, а с какво тази изчистена кола е по-грозна от поршето, което също е запазило ретро линията си?Откъм мотора няма как да имам забележки.............450кс с удоволствие ще пришпоряИнтериора също е доста интересен и спортен. С две думи - бива си я..........

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами и двете коли са готини,но аз съм фен на Хонда!Вече съм сядал в НСХ и знам за каква кола иде реч :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Типично за Алфа.Много интересен дизайн има колата....и май само толкова.А за тоя матор дет бил 450 к.с. аз си мисля 4е няма смисъл да се говори понеже в горния пост със времената е достатъчно и крайно доказателство за да са разбити мечтите на няколко настоящи Алфа Ромео фенове. :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ми дадат да избирам между nsx и алфата - взимам алфата.

..еми то трябва да има и заблудени които да купуват Алфата дано успее да те порадва няколко месеца преди да станеш абонат на сервизите.Пък аз ще минавам да сменям маслото на дъртия Нсх и ще гледам как кършиш ръце и си отиваш с такси :P
Ха така, ха така, ха така! :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всеки ,който твърди ,че тая алфа е грозна да оди да се гръмне напрао..и двете коли са с огромна стойност за своите фенове...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ако не съм казал да повторя - уникална грозотия.Бих избрал нея за да я продам , да си купя NSX и да ми останат парици за харчене :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ако не съм казал да повторя - уникална грозотия.Бих избрал нея за да я продам , да си купя NSX и да ми останат парици за харчене ;)

Не говори глупости! Алфата е едно от най-красивите творения на автомобилната промишленост, а дизайнерът й Wolfgang Egger e отговорен за моделите 147, 156 и 166 (една от лимузините с най-изчистен и красив дизайн през последните години) в момента работи за Audi / Lamborghini. Освен това елементи от дизайна й са взети от класическите TZ Stradale и Tipo 33 (който мнозина считат за най-красивия автомобил).Мнението ми като фен и на двете коли е, че NSX е суперавтомобил, пригоден за ежедневието, освен това надежден, красив и сравнително достъпен като цена в сравнение с други употребявани суперавтомобили.Алфата е по-красивата от двете, освен това е по-ексклузивна (едва 500 произведени бройки от версията Competizione с твърд покрив и още 500 кабриота), по-скъпа, но и много по-ненадеждна, имайки предвид, че двигателят е от Ферари / Мазерати!В заключение ще кажа, че двете коли са коренно различни - едната бих си я паркирал до леглото в спалнята, а другата бих я карал на пистата :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каквото и да говорите Алфата остава супер грозна и за мен. Както и 146 , 147 ,157 ако искате и 1007 да е . Аз за красива алфа немога да се сетя...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Алфата била грозна... :) Красотата е въпрос на възприятие най-вече. Щом има хора, които карат Fiat Multipla, значи грозното за нас е красиво за друг. Малко са алфите, които могат да ме оставят безразличен. Но това едва ли е интересно за форумците тук.По-скоро бих сравнявал NSX с Lotus Esprit ;) Там става интересно и конкуренцията наистина е безмилостна. Дизайнът няма да обсъждам. Погледнето второ изречение. Факт е, че NSX засрамва големи имена в бизнеса, но същото може да се каже и за Lotus Esprit.Колко оффтопик само :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще дойде време дето сигурно ще почнете и да плюете NSX , алфи , малфи , лотуси , свръх некви си тоалетни . Я дайте свръх спортният модел на алфичката от 90г. ? че ми е много Х ..........Като се замисля даже се чудя защо ли пиша в тая тема ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стамене за коя Алфа от 90-те говориш.SZ , GTV или 155 DTMИначе както 8C така и при останалите алфи, единствената силна страна им е дизайна. Лично мое мнение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Която си избереш , коя от тях серийна кола е конкуретна на NSX , просто са били на векове назад след хонда 90-те години.Единствената конкуренция на NSX тогава до колкото съм запознат е Ферари .

Редактирано от BOSS`HOGG

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ги нямаше италианците и тяхното автомобилостроене сега нямаше да знаеме какво е DOHC или по-точно нямаше да го има :) В тази тема като гледам..само един човек може да говори за NSX поне само за него знаеме че има такава кола,всичко друго няма смисал,просто защото ги гледаме само на картинки ;) и е малко странно да се свраняват две коренно различки коли...едното е GT а другото бие към всекидневен суперкар,другото е че имат доста разлика в годините на производствто което ще рече че по-новата има предимство защото технологиите са бая по-развити...но това си е мое мнение :) Разбира се че ще избера NSX-a,които според мен ще я отпори на някоя писта,а и малко рядко коли произведени 90-те години се продават за по 40 000лв++++,което само по себе си говори за ХОНДА-та

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Lotus Esprit V8Nissan SkylineLancia DeltaToyota Celica TTEЛегендите са живи. Затова са легенди. И затова толкова пари струват :lol: Ако можех да си позволя щях да имам поне 4-5 именити спортни автомобила в гаража. Но не мога :) Редактирано от Oto Kluge

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбира се, че бихте избрали NSX, все пак това е Хонда форум. Всеки си кара неговото и няма да го оплюе, освен ако не е друга марка, ама това си е българска работа. Работата е, че живеем в 2010 година вече, аз лично бих избрал алфата - нова кола, гаранция, спортна, супер бърза. Вие избирайте NSX да бие на писта алфата, ама я ми кажете къде в България има ПИСТА където двете коли са способни да се състезават? Отговора е НИКЪДЕ. Така че алфата е най-добрия избор за кола. Лично не бих избрал нито една от двете, алфата ме кефи, яка е, нова е и е бърза, NSX-а го знаят само вие хондаджиите и автофеновете и никой друг. Просто една спортна хонда, някак си не ми допада. Лично бих избрал (дръжте се здраво за столовете) Пежо 205Т16. Произведено заради участието му в легендарната Група Б с 305 коня под задния капак 4х4 :lol: Рали версията е ускорявала до 100км/ч за около 3 секунди.... на дребен чакъл :)

Иначе друг фактор при горепосочените коли е цената. NSX е в пъти по евтин от 8C, но в пъти по непрактичен. Само за фенове и маняци като BOSS`HOGG. Друг фактор е, че сигурно половината от вас ако се видят с пари за покупка на NSX биха избрали нещо ала S класа, 7ма серия на БМВ или нещо друго да се мутреят по улиците. Нали ви виждам със сивици, рексове и прочие - свалил джамовете, надупил музиката и бръмчи кюнеца и се оглежда дали вече всички са го забелязали...

Редактирано от mihail4o_

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Между другото интериора на Лотуса ми бие малко на ЦРХ втора генерация. Бих казал, че както италиянците и Японците правят интериор седящ с години и вдъхващ изумление.НСХ, Прелюд 4-та и тн. Алфата също за мен е доста безлична кола или по-точно нищо агресивно в нея не виждам. Даже не знаех, че съществува до създаването на тази тема. А до колкото НСХ, това е кола с не променен дизайн от създаването си до края /интериор имам в предвид/. Няма какво да коментираме просто. НСХ си остава легенда и не струва 20 000 евро а доста повече. За да държи една кола толкова години цена близка до закупуването и като нова сами можете да си направите извода.

Редактирано от mEtaka

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мен красива Алфа няма...това си е мое мнение. Не ме интересува кой е правил дизайна и дали той е Пининфарина, Пипо Индзаги или Алесандро Делпиеро :lol: Аз гледам как изглежда, не кой го е правил. Бих избрал алфата и бих я продал и ще си купя 2 НСХ-а + 1 седан да си имам да возя приятели кат ми се наложи :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Михаилчо ти каква кола караш Пежо, или просто си чешеш езика?Инак си прав за селската гъзария,но тя на е само тук а навсякъде.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...