Jump to content
besniq

д16з6 угасна и не пали вече

Recommended Posts

чека свети постоянно с по слаба от обикновенно светлина,чува се и някво жужене някаде от ляво в таблото но не мога да разбера от къде точно.Смених главното реле резултата е същия.МОЛЯ ПОМАГАЙТЕ ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

besniq, сподели че като разпипа кабелите под таблото, компа светвал както трябва, но после като тръгне да върти пак не пали.

След малко ровене е намерил ето това: Публикувано изображение

 

Uploaded with ImageShack.us

 

Намира се зад бушоните в таблото. Аз като видя такива работи с цел "сигурност" и веднага набеждавам тях ;) Някой ако знае тая джаджа за къв *й е там да сподели. Или ако си е имал проблеми с нея пак да докладва ;)

Или това е просто релето за аварийните :):)

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че е контрола на чистачките .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е таймера за чистачките и аварийките. И аз имах подобен проблем от някъде там, и се появи след като бях ръчкал същото нещо. След изваждане на няколко букси и наместването проблема си се оправи до ден днешен. Ако има SRS си мисля, че е от него, пак там някъде има букси.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

няма SRS!презапоих главното реле,за момент чека си работеше нормално но след 2,3 опита да запаля пак започна да се шашави.Вече нз на къде,всички връзки-букси покрай блока с бушоните са наред :) HELP

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

интересното е,че с двете главни релета който сменям почедението на чека е различно :hondarulez: 1вото си подкачва гориво и чека свети по силно!2рото не подкачва,чека свети по слабо!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

някой знае ли захранващия кабел за вентилатора на парното,в главния сноп на къде отива(къде стига)съмнява ме нещо,че той ми се беше напекъл веднъж и да не се е оголил някой покрай него.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

днес замерих с мултицет зелената и бялата букса в блока с бушоните!дава ми (верига) на кабели с различен цвят,дава ми(верига) и в маса,това нормално ли е?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

днес констатирах,че хвърля искра на свеща.това значи ли,че компа ми е ок?

Редактирано от besniq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, колата в движение ли загасна, или на място, на празен ход?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, колата в движение ли загасна, или на място, на празен ход?

в движение!първо прекъсна за момент но си продължи,спрях угасих,мотах се 30м.запалих тръгнах,не минах и 200метра и край.Успя да запали с мъки но работеше зле и прекъсваше,чека светеше слабо!двигателя угасна и това беше. Редактирано от besniq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Попитах, защото вчера служебната кола (ситроен) загасна в движение, светна чека и после не искаше да зпали по никакъв начин, а тоци имаше. Изтеглигме я до сервиза и... скъсан ангренажен ремък. За щастие при теб, колега очевидно случаят не е такъв :DПри старата си кола (рено) имах подобен проблем, оказа се, че термодатчика , който е боднат на блока на двигателя прави лош контакт и компа не даваше да се пали без информация от него, откриха го 1 минута, след като ме закачиха на елкона.Пожелавам ти скорошно разрешение на проблемацията и дано да е нещо прозаично.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Погледни си ангренажния ремък - по скоро обтягащата ролка моята се беше разхлабила и от там 3 зъба беше избягал.Погледни го добре не само от горната страна, както направих аз и псувах два дни подред да се чудя от какво може да е :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

днес успях да я запаля на няква магия,заработи що годе добре но във високите 6500 об.главното реле цъка и колата прекъсва!не го прави всеки път,няква аномалия и колкото повече време работи цъкането(прекъсването) става по често и пак съм в задънена улица.Значи ли,че компа и делкото са ми наред?

Редактирано от besniq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах подобен проблем свети чека , като проверя за грешки няма като барнах буксите , които влизат в компа и стана , аз барах там защото на скороми бяха чипвали компа и помислих да не е от там. Пробвай и дано решиш проблема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

според мен проблема е около ецу почни провери кабели букси ..после ако не се оправи вземи някакво друго ецу поне за тест..според мен си дава отклонение от компа.... :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен си имаш кошер. Един приятел си намери такъв във въздушния филтър. Някоя пчела е дала на късо, та като дадеш на контант почва кошера да го удря ток и пчелите почват да жужат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След 00:00 часа някои от мненията във форума са доста забавни :worthy: :worthy: :worthy: (delete post)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен си имаш кошер. Един приятел си намери такъв във въздушния филтър. Някоя пчела е дала на късо, та като дадеш на контант почва кошера да го удря ток и пчелите почват да жужат.

:thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...ебаси и филтъра щом е пропуснал пчели,че и кошер успели да направят...на всичкото и отгоре и ток явно минава през филтъра та изтрясква едната пчела и понеже тя се държи за ръка с другата и предава на нея а тя съответно на следващата ... и на края тоя като си извадил филтъра и кошера в него успял да събере едно бурканче мед!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен си имаш кошер. Един приятел си намери такъв във въздушния филтър. Някоя пчела е дала на късо, та като дадеш на контант почва кошера да го удря ток и пчелите почват да жужат.

;):D;):) Ей пчелар, кошера май е в главата ти!Ше се насера от смях ей ;) "Кошера го удряло ток и пчелите почвали да жужат" Хахаха Редактирано от Petar Petrov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги успях да намеря жичкаджия и я оправих,каза,че нещо от кабелите било!сега ще я покарам да видя да не направи пак някоя мизерийка.Ся пък ел.стъклата не бачкат,някой някви идеи от кво може да е?

Редактирано от besniq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери си предпазителите.Ако не е от там,намирай от интернет някое ръководство за колата си ,има схеми ,които са лесни за разчитане.Успех

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги успях да намеря жичкаджия и я оправих,каза,че нещо от кабелите било!сега ще я покарам да видя да не направи пак някоя мизерийка.Ся пък ел.стъклата не бачкат,някой някви идеи от кво може да е?

Начи жичкаджията е намерил кошера и е обезопасил пчелите дето са давали на късо ;);):D:D:D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен си имаш кошер. Един приятел си намери такъв във въздушния филтър. Някоя пчела е дала на късо, та като дадеш на контант почва кошера да го удря ток и пчелите почват да жужат.

това не си го казал на сериозно нали ??? ......

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ееее оставете чоека де! по добре кажете каде е тоя бушон на стъклата,или каде да търся проблемаако мога да си го реша до понеделник

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"besniq" кога ще вадим АВТОМЕДА.п.п.Трябва да проверя дали нямам кошер в резервоара, че зе да ми гори много ;);)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Двете стъкла ли не работят? По принцип за всяко от тях си има отделен предпазител. Ако и двете са отказали по едно и също време може изобщо да не е от тях обаче... Иначе са на долния ред - отляво на дясно 6-ти е за лявото, а 9-ти е за дясното. Двата са по 20 ампера (по цвят са жълти) ;)

Редактирано от pamo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж дали шибидаха работи.Ако не е главния им бушон които е за 3-те

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Естествено, че не съм сериозен, какво очаквате от мнение от тези часове :lol: Просто като каза жужене и не се стърпях :) Но в типичен стил някои хора пак не ми разбраха думите, или пък да. Относно онова за въздушния филтър - влезли са няколко пчели барабар с пчелата майка от входа за въздуха към кутията и са останали там, та момчето като отвори пред нас кутията да видим какво е състоянието на въздушния филтър, намерихме труповете на пчелите и трупа на пчелата майка :lol:По темата - започвай от най-малкото зло - бушони, после виж дали подава ток по веригата, да не е станал проблем с копчетата.

Редактирано от mihail4o_

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж дали шибидаха работи.Ако не е главния им бушон които е за 3-те

колата е седан с 4 стъкла,нито 1 не работи!шибидаха работи

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

стъклата са оправени,май проблема беше в едно реле на блока с бушоните,поне така си мисля!след като го смених,тръгнаха.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...