Jump to content
Don_Enco

Honda Accord 89г. - В20А8

Recommended Posts

И така на кратко историята: Незнам защо но съм влюбен точно в този модел Акорд :P (може би защото първият ми личен автомобил също беше точно такъв) и след като случайно попаднах на обявата във форума миналата година без да се замислям веднага я взех.Искам само да вмъкна, че колата си е с този двигател от завода - рядка комбинация.Колата външно беше в отчайващо състояние (направо плачевно) но пък двигателя - след основен ремонт (сегменти, гумички на клапани и т.н.) с две думи в изрядно състояние и си викам "няма не поправими неща" и се почна ходене по мъките :) . Почнах да търся какви ли не бояджии, тенекиджии, варианти чрез познати и т.н. - горката беше много изгнила но важните елементи от купето, като дъно, кош, рогове, носещи греди бяха в учудващо добро състояние за годините си :P .Както и да е, с хиляда зора търсене и проучване намерихме добри майстори и тази пролет почнахме възобновяването :D .За съжаление хубавите неща стават бавно с много нерви, време и пари - но до няколко дни вече трябва да излезе от бояджията испъната, лъсната и почваме останалите неща с леки подобрения а именно:1. Смяна на цялата генерация - колектор 4-2-1(успях да намеря оригинален за В20А-серията от тези години на производство), тръби, резонаторно + крайно гърне на 56мм-вътрешен диаметър :) .2. Твърди пружини - червени (също оригинални, били са си с колата когато е влязла за пръв път в БГ).3. За къде без Спортен филтър - който ще бъде изнесен с ал. тръби до под предния калник за възможно най студен приток на въздух :P.4. Монтиране на климатичната инсталация - която също си е с колата оригинално но просто беше свалена когато я взех.5. Салонът - който оригинално е кожен ще се опитам да го ремонтирам (защото се е понацепил и накъсал доста все пак е на повече от 20г.) но само ако останат финанси защото тази услуга не е никак ефтина, иначе минаваме на плюш (който ми артиса от старата кола).6. Запалителна система - иридиеви свещи NGK + нови кабели.7. Подобряване на електрониката или по скоро друг комп направо - тепърва ще се оточнява.И други глезотийки ще има но да стигнем до там.Искам да отбележа, че колата си я правя за лично ползване да изглежда добре - без "кичозни" тунинги и приятна за каране когато реша да я понастъпа.Довечера ще кача малко снимки на направеното до сега.

Редактирано от Don_Enco

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей фен престраши се :) накрая та пусна темичка за тая колица :P .Абе нещо мноо ми се струва позната ,май съм я виждал някаде тая кола :) .Поздрави ,успешно реализиране на това което си започнал .Ако е рекъл господ до месец два направо правиме някой старт с моята :D .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей фен престраши се :P накрая та пусна темичка за тая колица ;) .Абе нещо мноо ми се струва позната ,май съм я виждал някаде тая кола :) .Поздрави ,успешно реализиране на това което си започнал .Ако е рекъл господ до месец два направо правиме някой старт с моята :D .

Виждал си я и още как а и ще ти се наложи да я виждаш още доста :P , лошото че още немога да видя края, дори и да помисля за него :) .Иначе ти благодаря за пожеланието, и аз също се надявам скоро да стартира по пътищата.п.п. А старта е ясен, и финала също е ясен - ти си 2-ри :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq

Това съм го виждал някъде в един сервиз ми се струва :) Готина количка ще стане :tooth: п.п.Ще се радвам да се запозная и със собственика й :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това съм го виждал някъде в един сервиз ми се струва :) Готина количка ще стане :tooth: п.п.Ще се радвам да се запозная и със собственика й :)

Възможно е да си я виждал колега, аз съм й трети собственик в БГ.п.п. Аз също бих се радвал да се запозная с още фенове на марката, може би на някоя сбирка :tooth:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тия акорди ме кефят страшно много! Колата ще стане кукла. Виж раздела срещи и мероприятия за седмични/месечни срещи :) Успех с проекта!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това съм го виждал някъде в един сервиз ми се струва ........

п.п.Ще се радвам да се запозная и със собственика й :)

Възможно е да си я виждал колега, аз съм й трети собственик в БГ.

Виждал я е и още как :tooth: ,ще се запознаете в неделя живи и здрави :tooth: . Don_Enco фен не ми се сърди ама двете снимки които ще пусна ако не се лъжа са началото на филма

 

Е това е виновника моята да е бяла ,а другата карам червената стрела без седалки :)

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да наистина, тогава запретнахме ръкавите като натоварихме сатарата ми любов :afro: и потеглихме към Дупница с двете "баби"( едната се возеше :))п.п. И може би сега е момента да спомена, че ти си главният "виновник" това което съм захванал да се реализира :):tooth: :tooth:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И така, запретнахме ръкавите и почнахме работа:

Публикувано изображение

 

Първо я разглобихме от вътре до ламарина.

 

Естествано не се разминахме без изненади:

Публикувано изображение

 

Но като цяло беше добре:

Публикувано изображение

 

Сменихме преден и заден капак със здрави (старите бяха доста зле):

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Старателно и кадърно бяха изкърпени проблемните места (прагове, мигли, вежди и т.н.) и добре обработени от вътре

със съответните защитни продукти за което ЕВАЛА на тенекеджията :P

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Тук вече е при бояджията за финна дообработка и се почна чакането :P :

Публикувано изображение

 

Вече напълно готова за шприц но продължихме да чакаме да ни дойде ред:

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

 

До няколко дни вече ще е с новата си боя (огнено червена) и очаквайте снимки :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я някой да каже какъв е замисъла :P ,коя е донор :P и,коя ще живе е :lol:

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще стане извънземна брат.....браво ;) Отворих ти малко повече работа след като я "пребих" но тя си го заслужи,надявам се на теб поне да не ти прави такива дертове както на мен и да те слуша!Погледни го от добрата страна,сърцето и е перфекно (правил съм го с много любов) и си заслужава влагането на толкова много средства за да се оправи другата част,а като я завършиш ай намери някой да и махне ограничителя на скороста,не може да прави 200 като пич и да спира :D трябва да си обръща километража :P Като гледам колко хубава става ми се насълзяват очите направо,не съм вярвал че ще я видя перфекна!Може би много хора ще ме ругаят за това че съм се отнесъл така към нея,но при положение че влагате 80% от заплатата си в колата и все излиза някакъв проблем,и все нещо се чупи...идва един момент в който чашата прелива!Въпреки това и до ден днешен мога смело да заявя че това е един от най-невероятните автомобили правен някога като поведение на пътя комфорт,вървене и нещото което почти няма автомобил което да оправдае е разхода.....бахти колата караш 160-180 накрая спираш на бензиностанцията зареждаш и Ъъъъъ :lol: смяташ.....8 на сто??? Радвам се че е в добри ръце!Определено трябва да минеш покрай Стара Загора да и се порадвам малко :D

Редактирано от DjIvo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.....бахти колата караш 160-180 накрая спираш на бензиностанцията зареждаш и Ъъъъъ :lol: смяташ.....8 на сто??? Радвам се че е в добри ръце!Определено трябва да минеш покрай Стара Загора да и се порадвам малко :DПрав си братле, за вървежа й няма такъв разход (на мен ми даде 7.5л от Стара Загора до София макар че и до 200 я настъпвах, иначе 140-160)А за виждането естествено че ще я видиш на живо в завършен вид :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А случайно да знаете колко такива акорда има в Бг?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принципно като модел седан 3та или модификацията като този всички екстри и б20 мотор?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със сигурност са ама мноо малко ако не са и само тези които аз знам .А те са тази и една около Tърново тя е афтомат преди време потдържах връзка с човека по телефона ,от време на време .Абе много са редки .

Редактирано от fenabg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До няколко дни вече ще е с новата си боя (огнено червена) и очаквайте снимки ;)

Да ама не огнено розово :D

 

Велйо фен ;) ,бяхме се разбрали да идваш утре да видиш колата .Ама по добре идната седмица .Явно от сивия шприц по доло колата не стана добре :( .Са е розова :) ,бахти боята неам думи ама па за некоя мома се е утепал тоя цвет .Ако ти хареса ше остане така ,иначе след два три дена водна и пак боя :):(

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

Редактирано от fenabg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С каква боя е пръскана......според мен ярко червеното и ходеше повече :worthy:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е...ти и боята Пинко розовата пантера ;) ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е я путува за друго място ;)

 

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С каква боя е пръскана......според мен ярко червеното и ходеше повече ;)

Да си призная честно и аз успях да се заблуда и да повярвам на "fenabg", че наистина се объркало нещо и не е станал цвета :)

Но за мое щастие истината е съвсем друга (розавото е подложката приди червеното-за да покрие по добре) ;)

 

Ето и новата боя:

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

И докато с fena закачахме по някой друг фар, стоп, един по един почнаха да идват колеги-приятелчета и решихме да се подредим

за клубна снимка ;)

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

В един момент почна да става малко като сбирка, искаха да дойдат и други но почнахме много да запречваме улицата

и комшиите и другите които минаваха почнаха леко да се сърдят и прекратихме фотосесията :)

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq

Получила се е много яко.Радвам се,че има фенове като теб и Иван да съживявате старите коли. ;):) :) То като се замисля това е по-добро от мойта англишманка.Фана да я разкарам и да си купа и аз една такава,ама незнам кой ще ме бие пръв-Иван или бояджията ;) п.п.как пътува към Големото село?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Получила се е много яко.Радвам се,че има фенове като теб и Иван да съживявате старите коли. ;):) :) То като се замисля това е по-добро от мойта англишманка.Фана да я разкарам и да си купа и аз една такава,ама незнам кой ще ме бие пръв-Иван или бояджията ;) п.п.как пътува към Големото село?

Благодаря ти, и аз мисля че се е получило добре но за сега ще видим по на там как ще вървят нещата ;) За смяна незнам кво да ти кажа, може ако искаш нещо по мощничко иначе пък имаш уникален разход в момента, но само едно ще те посъветвам недей да правиш като нас, въстановяването на стари "бабички" не си е работа, 1-2 години хабене на нерви, труд, пари и все нещо недостига и за кво "за душевна че........." не че е лошо ама.... ;) п.п. Имаше малко трафик на Владая, горе долу час и половина и си бях в нас ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бреххх...тя взела да става"Яката Раота"....Сглобена трябва да я видим .....Браво браво :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И този уикенд го оползотворихме, свършихме още полезна работа:

От вътре донамазах всички проблемни места с боя 3 в 1- на някой места повторих даже.

"Fenabg" благодарение на големия си опит с тези Акорди :) , ми спря двата теча вътре в купето които бяха под кората на чистачките където се оттича дъждовната вода, като направи дренаж със маркучи които отвеждат водата в подкалниковото пространство и уплътни с полиуретанов уплътнител дупките(вкл. и под таблото от вътре което трябваше да се разглоби на половина) и около маркучите(за съжаление забравих да ги снимам но по натам ще ги щракна).

Наредих си всички уплатнения по врати, каси и т.н. като преди това старателно едно по едно, сантиметър по сантиметър ги почистих.

Сложихме добре изпраният мокет, освежихме със спрей всички пластмасови кори и лайсни, наредихме компютъра и разни други ел. елемнти по местата им, след което сложихме и седалките(старите за сега).

С две думи отметнахме бая работа :)

 

За сега имам само това от вътрешната работа(наистина доста се поизморихме и въобще съм изключил за снимане):

Публикувано изображение

 

А това ми е новият изп. колектор к-т с меката връзка:

Публикувано изображение

 

За сега е това, другия уикенд ще се постарая повече със снимките обещавам :lol:

 

п.п. Още веднъж искам да изкажа хиляди благодарности към основния човек "Fenabg" в моя скромен проект за неговата безгранично добра душа, гостоприемство, търпение, и труд който хвърля по мойта кола.

Благодаря ти Фен, много малко са хората като теб :D :D :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Развитието по темата огледалцата и дръжките са боядисани :D утре и вдругиден окомплектоване на вратите , смяна на реиката и подготовка за новата генерация :) .Абе мноо работа съм си измислил :D .

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет на всички,

Да споделя, че и този уикенд свършихме доста полезна работа, сменихме хидравличната рейка (отне ни 3-4часа, забави ни най-много генерацията щото нали така или иначе ще я сменяме цялата и трябваше да я свалим цялата)

Окомплектовахме вратите с огледала, дръжки, лайсни - около прозорците и кори от вътре (ел-стъкла, огледала, централно всичко рабити)

 

Така ето и малко снимки:

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Нови мека връзка и резонаторно гърне барбар с тръбите всичко на Ф60(56-вътрешен) :)

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

 

Предстои згъването на тръбите, преправяне на "двойката" че се оказа малко по-дълга и трябва да се скъси и сглобяването и монтиране на цялата генерация.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И така, стъпка по стъпка напредваме по малко, генерацията е напълно готова само остава да се монтира на колата:

 

След резонаторното гърне ще бъде цяла тръба до крайното, тънката тръбичка е стоковата която ни послужи идеално за мостра:

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Тук Фена изшива вече корегираната двойка:

Публикувано изображение

 

Ето я генерацията вече приведена във вид и форма ;)

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

По между другото се сдобих и с ето тези, благодарение на колегата "Prelude":

Публикувано изображение

 

Има още малко работа по крайното гърне - трябва да му направим по-голям фланец и монтиране на всичко.

Също така и броните ще станат скоро готови и продължаваме нататък...............

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук Фена изшива вече корегираната двойка:

Ей ама ме издебна да ме снимаш :) .Айде живи и здрави скоро на летището .Утре ще изрежа подложка за ЕГРа да събера тръбичките .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едни пружинки с цвят червен , да си подхождат с цвета на колата.

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

Редактирано от fenabg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едни пружинки с цвят червен , да си подхождат с цвета на колата.

 

 

Евала Фен, благодаря за хубавите снимки и за добре свършената работа :(

 

И с нетърпение чакам да вида как ще седи на пътя с тея пружинки тоя "кораб" :dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ласт ъБдейт ;)

 

 

Тампончета ,задни носачи , и генерация мале как ручи ;) ,ама не съм я снимал .

 

нещо се поолях с пружите ;) не моо да я вкарам един час в двора ;)

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

Редактирано от fenabg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Евла ти човек;)Хондата е станала ReD DeviL ;) А за льольовците дето като видят, че някой се е заел с такъв Акорд и веднага фен и незнам си кво ...още не съм си намерил, читава таква, а и къщата ще си дам за нея, тея коли като, че ли няма да се трошат ..в нашия край има 2 броя такива акорди, само да ги попитам да ми я продадът и ще ме застрелят, няма никакво значение каква цена им предлагам ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано изображение

Фен, засрами са - за сега тази май на дизайн става по-убава от твойта.... :):P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И двата Акорда стават много добре за сега, но като цяло Акорда на Фена е в доста по читаво състояние от моя, купето му е доста по малко кърпено и някои други нещица а иначе съм напълно съгласен с колегите, добре изглеждащи на външен вид (като визия) много добра возия и много удобни за каране (хидравликата почти няма сравнение с други хонди еле пък за други марки коли).п.п. За здравината ДА, така е но все пак на 3-4 години се обажда по някой друг тампон по окачването :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От моя страна адмирации - да си ги карате със здраве :P

И двата Акорда стават много добре за сега, но като цяло Акорда на Фена е в доста по читаво състояние от моя, купето му е доста по малко кърпено и някои други нещица а иначе съм напълно съгласен с колегите, добре изглеждащи на външен вид (като визия) много добра возия и много удобни за каране (хидравликата почти няма сравнение с други хонди еле пък за други марки коли).п.п. За здравината ДА, така е но все пак на 3-4 години се обажда по някой друг тампон по окачването :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фен, засрами са - за сега тази май на дизайн става по-убава от твойта.... :):D

За по юбава незнам :);) ,а че става и става добре ,спор няма .Проблема е че мотора май го набъзикахме и ще ми е трудно да се равня с нея .Абе и аз- има пружинки и боядисани огледала ;):P .Ма не ги сложил ,няма време :) Редактирано от fenabg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде и малко видео, първи разтривания след 8-месечна работа но иска още малко настройвания:http://vbox7.com/play:488df90bА тук след като затегнахме едни болтове (че ги бяхме забравили) :)http://vbox7.com/play:c2eee5a1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...