Jump to content
dima78

търся Mнение за този Сивик..

Recommended Posts

Кажете ми моля, как ви се вижда този удар? Колата се продава така за 1500лв.. В момента не мога да си позволя Сивик, впоследствие ще го стегна, но все пак..Снимки съм качил тук: http://picasaweb.google.bg/dim.russev/xCHv...710576195323122Мерси предварително за коментарите :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен не си заслужава за тия пари,доста работа има по нея...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата не си заслужава. Ремонта й ще ти излезе повече отколкото да си купиш здрава такава. Реално - и да я купиш сега, не можеш да я караш. По-добре не бързай, събери пари и нещо здраво :(Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен не си заслужава за тия пари,доста работа има по нея...

kaто части си мисля:капак - 150лвкалник - 70два фара 2х75броня - 80радиатор клима - 80боя и материали - 200казанче и др. - 70дотук 800лв..да, труда е отделно..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да се поиздърпа 250 до 350 и пак труда си остава ,та си търси читава. Май това ще ти е по изгодно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата не си заслужава. Ремонта й ще ти излезе повече отколкото да си купиш здрава такава.

Реално, такъв Сивик струва над 3к. Има газово, обслужван е добре.. Ако ми стъпи в края на 2 500 смятам че е добре, а? :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Англичанка, D14-ска, с клима. Цената на здрава такава е максимум 3000 лв.За мен лично не си заслужава главоболията и ходенето по "майстори".Единствено идеята ти се оправдава ако колата е на познат и си сигурен че е гледана както трябва и в идеално техническо състояние.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Реално не струва над 3 бона. Ако ти стъпи със всичко на 2500 е екстра, ама с оправянето и всичко останало ме съмнява да е под 3 (мое мнение) иначе ще знаеш, че е както трябва.Пак мое мнение - "обслужван е добре" и "има газово" за мен са две напълно противоположни неща.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моят удар беше подобен. Купувах нови капак и преден калник, нов воден радиатор, фарове и мигачи втора употреба, броните предна и задна ги залепихме малко. с боята (за 5 елемента) и труда на майстора ми стъпа на 950лв. Както и искат 1500лв. си е много, ако беше 1000, си заслужаваше. Само тази газова уредба разваля всичко. Съвет: не си вземай кола с газово..ако искаш ...после ти си го сложи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен не си заслужава за тия пари,доста работа има по нея...

kaто части си мисля:капак - 150лвкалник - 70два фара 2х75броня - 80радиатор клима - 80боя и материали - 200казанче и др. - 70дотук 800лв..да, труда е отделно..
Пропускаш предна маска, тази е мазало и се изправя много гадно и никога няма да е като новата. Нова такава е около 250лв!!!Труд, смятай после и боядисването, при най-тънки цени в провинцията около 80-100лв на детайл....не си заслужава този ремонт и цена от 1500лв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цената е 1300 договорена, пари за труд няма да давам, но време и нервите ще са в повече.. Наистина се друомя как да постъпя :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И според мен не си заслужава всичкия труд и нерви които ще изхабиш и пак ще ти излесе все едно да си вземеш читава такава.Аз имах същата с на 90% същия удар.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами ти си знаеш кво да правиш,просто доста хора ти казаха че не струва да я правиш! Ако питаш мен напъваи го да я свали на 1000лв и я взимаи! Защото без това му седи и пречи на сегашния и собственик,така че и тои ще се радва да се отърве от нея! Бъди сериозен и настоятелен и я пазари на 1000 лв иначе няма смисъл...и ако се споразумеете пак обстоино прегледаи всичко,защото може да има още доста работи които не се виждат...Поздрави и късмет

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам каде в провинцията взимат по 80-100 лева на детайл? Моята англичанка когато я одарих беше малко по зле от тази само дето фаровете ми бяха здрави.Лепене на броня изпъване на ламарини труд, боя абе всичко 400 лева ми излезе и сам доволен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цената е 1300 договорена, пари за труд няма да давам, но време и нервите ще са в повече.. Наистина се друомя как да постъпя :D

Много са.Особено като се има предвид че и като я направиш ако поискаш да я продадеш всеки ще гледа да те събори яко от цената :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То пред вкъщи имаше един с перфектно външно съсътояние, но без скоростна кутия(така докарана)и се продаваше за 1200 мисля, но вече е продаден :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цената е 1300 договорена, пари за труд няма да давам, но време и нервите ще са в повече.. Наистина се друомя как да постъпя ;)

Изчакай още седмица-две и ще падне на 1000 лв.То в тази криза неудряни коли трудно се продават, камо ли ударена..А моргаджиите дават с 10 лв. повече от вторични суровини.. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не взимай удряна кола,2500 ти струва изгладувай още 1 месец ако трябва купи читава ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбирам да е Интегра, че да тръгне да купува човек ударена и да прави, пък то най-нормална англичанка. Нищо против англичанките, ама човек никога не може да бъде сигурен предварително колко пари ще му излезе нещо такова. Ами ако има проблем с окачването, за който се разбере в последствие? Евтиното винаги излиза скъпо. Дори и читав екземпляр да струва 3000, а тази да стъпи на 2500 заслужава ли си риска?

Редактирано от chris_barnes

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Англичанка, D14-ска, с клима. Цената на здрава такава е максимум 3000 лв.За мен лично не си заслужава главоболията и ходенето по "майстори".Единствено идеята ти се оправдава ако колата е на познат и си сигурен че е гледана както трябва и в идеално техническо състояние.

Не мисля по майстори да ходя, освен за камерата. Колата е е добре карана и човека от който я взимам не е случаен. Смятам днес да взема 1 твърда връзка и да я отнасям. За цена не ми се пазари повече..гладни години са, но това не значи че трябва да се цедим един друг до откат!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такаа, момата англичанка е вече в гаража ми. Малко чукната отпред момата, но то пък .. ся кусури. Запалих я, подкарах малко и сложих на твърдата връзка.

 

Колата има нужда от малко права тенекия отпед.. а аз от 2 съвета..

Първия е: Може ли да и сложа лесно ламарини на фейслифта от 98'ма?

Втория: Какви са приблизтелните цени на части >98' като например:

[*]

[*]пр.капак (с човката) - ? лв

[*]калник

[*]два фара

[*]броня

[*]радиатор клима

[*]боя черна перла 1л.

[*]казанче хидравлика и чистачки

[*]oчиларка евентуално (предна маска)

Да ме ориентирате за цени, че явно се лесно лъжа :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И според мен не си заслужава парите,ремонта ми изглежда доста скъп...пък и занимавката да се намерят читави части също не е малка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...