Jump to content
dstanev

Honda Jazz 1.2 странен шум при работещ климатик

Recommended Posts

Здравейте колеги, дойде времето и аз да попитам за някакъв проблем с хондата, а той е следния - При работещ климатик ( в тези жеги на максимум) периодично , когато ми паднат леко оборотите при зацепването на релето на климатика се чува странно просвирване( единично като от тромпет), шум , който досега е нямало в колата. Наблюдава се особено когато колата работи на място. Моля ако някой има идея от какво може да е това да даде акъл , благодаря предварително.( Когато климатика е изключен няма проблем )

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защото ремъкът се върти постоянно(поне при мен е така). Ако е ремък то причината може да е "съединител" или лагер на компресора. Т.е. просвирването е от ремък или лагер на компресора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодарско за идеите, дали да отида в сервиз за климатици обаче или в сервиз за хонди ? Смисъл знам майстори на Хонди във Варна , но да ли ще се справят с проблем на климатика?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При неработещ двигател натисни най-дългата част на пистовия ремък и като е хлабав го натегни или смени!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, пресвирването явно наистина е от ремъка, но се заслушай дали на обороти се чува и прещракване от компресора (чува се при отворен капак и заслушване, в купето няма да го чуеш), шум както при включване на климатика. Има вероярност при ниски обороти компресора да не може да достигне необходимото си налягане на фреона и пресостата да го изключва и включва постоянно или поне когато е различно от нормалното налягането, а от там и натоварване на ремъка и пресвирване от време на време повреме на работа. Обтягане ще реши проблена, но ако го има прещракването ще се наложи и допълване с фреон.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря много за информацията, наистина хондата е 2003 г и досега фреон не и е досипван , така че това ще бъде отразено в сервизната книжка, и ще натегнем ремъка да видим дали ще стане , ще пусна инфо какъв е резултата :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте! Имам проблем с климатика на Хонда Джаз. Купих колата март месец тази пролет. Мотора е 1.4 бензин а годината 2002. Наложи се да сменя климатичен радиатор. И след това климатика работи по шумно и от мотора на ЗИЛ 131. Отгоре на това и мощността на колата отива на кино когато се включва компресора. Сякаш огромен товар тормози мотора. И преди това съм я карал, и то с 4 човека "Бабанки" ( над 100 кила всеки, само аз със своите 80) и не съм усетил никакво придърпване или пък губене на мощност. Когато се включи компресора се чува едно боботене в купето и колкото повече вдигаш оборотите, честотата на това боботене се увеличава. Понякога, дали в завой или при определено положение се усещат вибрации върху педала на съединителя. Когато изключи климатика всякакво боботене и вибрации изчезват на мига. Върнах се при майстора, дето ми сменя радиатора и го попитах за всичите тези неща а той ми каза че това е нормално за малките коли и че за него всичко е ОК. Ще съм благодарен на компетентно мнение от всеки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смени майстора/тоя съвет напоследък често го пиша/. Може да не са ти напълнили климатика като си сменявал радиатора коректно. В Сандански не знам как сте с майсторите, в Благоевград колегите да кажа. Аз знам едни пичове от Дупница. Щом днес и аз се вдигнах от Перник до там, смятай. Имах и друга работа, но и да нямах пак щях така да направя. Един съвет:Гадно е, особенно по вашия край, ама докато не го поправиш, не го пускай да не прецакаш нещо. :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смени майстора/тоя съвет напоследък често го пиша/. Може да не са ти напълнили климатика като си сменявал радиатора коректно. В Сандански не знам как сте с майсторите, в Благоевград колегите да кажа. Аз знам едни пичове от Дупница. Щом днес и аз се вдигнах от Перник до там, смятай. Имах и друга работа, но и да нямах пак щях така да направя. Един съвет:Гадно е, особенно по вашия край, ама докато не го поправиш, не го пускай да не прецакаш нещо. :(

Здравей barsi! Благодаря за мнението. Ако можеш да дадеш някакви координати на тези климатичари в Дупница, не ми е проблем да отскоча. И без това идната седмица ще ходя до София по работа. Иначе с тези горещини няма как да не го пускам климатика. Вчера и днес 360км.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи влизаш в града и търсиш ЖП гарата. След нея още 500 м по съшия път. Има много спрели коли и автобус там. №100 беше улицата. От дясната страна е. Ако стигнеш до ЖП прелеза, значи си го подминал. Ама влез на ОМВ-то и карай към центъра на града...Значи накратно:Има 2 маршрута, за които знам.1ви- На моста, където ремонтират на Дупница, преди тунела този, свиваш към града и на 2рия светофар си на дясно. Караш и след ЖП гарата ще го видиш. Табелата за гарата е и на първия светофар. Да не тръгнеш от там. Малко е по залутено.2ри- Влизаш в града при ОМВ-то. И на 3те светофара си направо. После ловиш на ляво за центъра и после пак на ляво. На светофара на дясно и като т.1Казах ти ги и двата, че не знам сега на тия ремонти как е положението с влизането. Все пак ако се изгубиш- питай за автогарата или за сервиза на Ачо с автоклиматиците.п.п. Намерих календарчето им."Викинг Клима Консулт", ул"св. Иван Рилски"№100 тел:0888-72-22-25; 0888-31-49-18; 0878-46-07-46п.п.2 За перничанин добре го обясних, а :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи влизаш в града и търсиш ЖП гарата. След нея още 500 м по съшия път. Има много спрели коли и автобус там. №100 беше улицата. От дясната страна е. Ако стигнеш до ЖП прелеза, значи си го подминал. Ама влез на ОМВ-то и карай към центъра на града...Значи накратно:Има 2 маршрута, за които знам.1ви- На моста, където ремонтират на Дупница, преди тунела този, свиваш към града и на 2рия светофар си на дясно. Караш и след ЖП гарата ще го видиш. Табелата за гарата е и на първия светофар. Да не тръгнеш от там. Малко е по залутено.2ри- Влизаш в града при ОМВ-то. И на 3те светофара си направо. После ловиш на ляво за центъра и после пак на ляво. На светофара на дясно и като т.1Казах ти ги и двата, че не знам сега на тия ремонти как е положението с влизането. Все пак ако се изгубиш- питай за автогарата или за сервиза на Ачо с автоклиматиците.п.п. Намерих календарчето им."Викинг Клима Консулт", ул"св. Иван Рилски"№100 тел:0888-72-22-25; 0888-31-49-18; 0878-46-07-46п.п.2 За перничанин добре го обясних, а :D

Не само за Перничанин. Обяснението е перфектно. Остава само да се наканя да отида до Дупница. Благодаря barsi! Ще пиша след това

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...