Jump to content
besniq

вентилатора на парното спря да работи

Recommended Posts

разгледах бушоните под волана,нямаше изгорял.ако някои се е зблъсквал с нещо подобно,моля да помага-къде да търся проблема?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извади куплунга от термо ключа (често наричан датчик) и го окъси с нещо при запален и достатъчно загрял двигател. На термостата се намира. Ако вентилатора заработи в него е проблема. Провери и релето, което се намира под капака с предпазители и релета пред акумулатора. Пише си кое реле е за "FAN" :lol:

Редактирано от pamo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото разбрах колегата не му работи вентилатора на парното-не на охлаждането!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако предпазителя е здрав...сстава повредата да е в кутийката със съпротивления, от където се регулират степените на въртене...всички степени ли са отказали...или само няколко от тях....пробвай.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако предпазителя е здрав...сстава повредата да е в кутийката със съпротивления, от където се регулират степените на въртене...всички степени ли са отказали...или само няколко от тях....пробвай.

всичките отказаха

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи виж сега каква е далаверката...разгледах схемата. През съпротивленията минава минуса...но дори всички да са изгорели...то последната степен трябва да ти работи защото на нея няма съпротивление...тя е на пряко...има верочтност до мотора да не отива плюс. Плюса по схема минава през 3 бушона който са в черната кутийка при двигателя на колата номера 37, 39 и 41...те са преди ключа за запалването...после след ключа минава през бушон в купето номер 13 ...провери ги всички да не са клеясали.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото разбрах колегата не му работи вентилатора на парното-не на охлаждането!

Да, извинявам се за грешката.

 

Всъщност колега, ето до това "нещо" трябва да се добереш: :D

 

Публикувано изображение

Публикувано изображение

 

 

Вероятно положението при теб е такова, или даже по-зле:

 

Публикувано изображение

 

Ето схема, на която се вижда, че:

Първа степен минава през трите резистора, втора степен през двата, трета през единия, а четвърта е просто директна :D

 

Публикувано изображение

 

Ако не ти се занимава да търсиш съпротивителен проводник и да си ги навиеш сам, просто ги смени с керамични, но възможно по-мощни.

 

И като резервна част може да си го поръчаш, но няма да е евтино :D

 

Ако само имат прекъсване, можеш да се ориентираш за стойностите им като временно ги "свържеш" и премериш с оммер, но ако липсват навивки вече не може да се разчита на това. Ще опитам да разбера и за точните стойности, или просто ще премеря на моята кола.

 

всичките отказаха

Поне 4-та степен няма ли я? Провери за прекъснат предпазител както те посъветва колегата преди мен. Редактирано от pamo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи виж сега каква е далаверката...разгледах схемата. През съпротивленията минава минуса...но дори всички да са изгорели...то последната степен трябва да ти работи защото на нея няма съпротивление...тя е на пряко...има верочтност до мотора да не отива плюс. Плюса по схема минава през 3 бушона който са в черната кутийка при двигателя на колата номера 37, 39 и 41...те са преди ключа за запалването...после след ключа минава през бушон в купето номер 13 ...провери ги всички да не са клеясали.

а можеш ли да пуснеш снимчица на въпросните 37,39,41.-13,че аз не виждам номерация на бушонитеизгаря ми 30 Амперовия бушон дето е в кутията под капака,подмених го и пак изгоря! Редактирано от besniq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
http://img62.imageshack.us/img62/8868/44133393.jpgне е добре че ти гори този предпазител...от него минава само през контактите на едно реле и отива направо в ел.двигателя...няма да се учудя ако ти е "гръмнал" двигателя Редактирано от chopper1969

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

щом бушона пак гори, значи трябва да откриеш причината за това. те бушоните за това са сложени, за да не изгори инсталацията.възможно е да е дефектирало моторчето (късо между намотките), или някъде някой проводник да се е оголил и да окъсява към корпус например.а стойностите на резисторите, които колегата цитира според дадената схема са са съответномежду 2 и 1 - 0.4-0.5 омамежду 1 и 3 - 0.7-0.9 омамежду 3 и 4 - 1.2-1.5 ома.но при теб проблема явно не е от тези резистори.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един приятел имаше проблем с вентилатора на парното мислеше че е заминал , а всъщност беше просто клеясъл ако искаш провери и това.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги,излезе,че вентилатора беше затегнал :lol: пораздвижих го малко,пръснах го със смазка и тръгна(бушона спря да гори)днес трябва да потарся съпротивления,че на 1ва степен изгоря

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...