besniq 1 #1 Публикувано 13 Август, 2010 разгледах бушоните под волана,нямаше изгорял.ако някои се е зблъсквал с нещо подобно,моля да помага-къде да търся проблема? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pamo 346 #2 Отговорено 13 Август, 2010 (Редактирано) Извади куплунга от термо ключа (често наричан датчик) и го окъси с нещо при запален и достатъчно загрял двигател. На термостата се намира. Ако вентилатора заработи в него е проблема. Провери и релето, което се намира под капака с предпазители и релета пред акумулатора. Пише си кое реле е за "FAN" Редактирано 13 Август, 2010 от pamo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
icaka 2 #3 Отговорено 13 Август, 2010 Доколкото разбрах колегата не му работи вентилатора на парното-не на охлаждането! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chopper1969 5 #4 Отговорено 14 Август, 2010 Ако предпазителя е здрав...сстава повредата да е в кутийката със съпротивления, от където се регулират степените на въртене...всички степени ли са отказали...или само няколко от тях....пробвай. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dimitar Petrov 3 #5 Отговорено 14 Август, 2010 И аз имах такъв проблем само че 4 степен работеше. Виж тук:http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=20225 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
besniq 1 #6 Отговорено 14 Август, 2010 Ако предпазителя е здрав...сстава повредата да е в кутийката със съпротивления, от където се регулират степените на въртене...всички степени ли са отказали...или само няколко от тях....пробвай.всичките отказаха Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chopper1969 5 #7 Отговорено 14 Август, 2010 Значи виж сега каква е далаверката...разгледах схемата. През съпротивленията минава минуса...но дори всички да са изгорели...то последната степен трябва да ти работи защото на нея няма съпротивление...тя е на пряко...има верочтност до мотора да не отива плюс. Плюса по схема минава през 3 бушона който са в черната кутийка при двигателя на колата номера 37, 39 и 41...те са преди ключа за запалването...после след ключа минава през бушон в купето номер 13 ...провери ги всички да не са клеясали. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pamo 346 #8 Отговорено 14 Август, 2010 (Редактирано) Доколкото разбрах колегата не му работи вентилатора на парното-не на охлаждането!Да, извинявам се за грешката. Всъщност колега, ето до това "нещо" трябва да се добереш: Вероятно положението при теб е такова, или даже по-зле: Ето схема, на която се вижда, че: Първа степен минава през трите резистора, втора степен през двата, трета през единия, а четвърта е просто директна Ако не ти се занимава да търсиш съпротивителен проводник и да си ги навиеш сам, просто ги смени с керамични, но възможно по-мощни. И като резервна част може да си го поръчаш, но няма да е евтино Ако само имат прекъсване, можеш да се ориентираш за стойностите им като временно ги "свържеш" и премериш с оммер, но ако липсват навивки вече не може да се разчита на това. Ще опитам да разбера и за точните стойности, или просто ще премеря на моята кола. всичките отказахаПоне 4-та степен няма ли я? Провери за прекъснат предпазител както те посъветва колегата преди мен. Редактирано 14 Август, 2010 от pamo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
besniq 1 #9 Отговорено 14 Август, 2010 (Редактирано) Значи виж сега каква е далаверката...разгледах схемата. През съпротивленията минава минуса...но дори всички да са изгорели...то последната степен трябва да ти работи защото на нея няма съпротивление...тя е на пряко...има верочтност до мотора да не отива плюс. Плюса по схема минава през 3 бушона който са в черната кутийка при двигателя на колата номера 37, 39 и 41...те са преди ключа за запалването...после след ключа минава през бушон в купето номер 13 ...провери ги всички да не са клеясали.а можеш ли да пуснеш снимчица на въпросните 37,39,41.-13,че аз не виждам номерация на бушонитеизгаря ми 30 Амперовия бушон дето е в кутията под капака,подмених го и пак изгоря! Редактирано 14 Август, 2010 от besniq Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chopper1969 5 #10 Отговорено 14 Август, 2010 (Редактирано) http://img62.imageshack.us/img62/8868/44133393.jpgне е добре че ти гори този предпазител...от него минава само през контактите на едно реле и отива направо в ел.двигателя...няма да се учудя ако ти е "гръмнал" двигателя Редактирано 14 Август, 2010 от chopper1969 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
movx2000 40 #11 Отговорено 14 Август, 2010 щом бушона пак гори, значи трябва да откриеш причината за това. те бушоните за това са сложени, за да не изгори инсталацията.възможно е да е дефектирало моторчето (късо между намотките), или някъде някой проводник да се е оголил и да окъсява към корпус например.а стойностите на резисторите, които колегата цитира според дадената схема са са съответномежду 2 и 1 - 0.4-0.5 омамежду 1 и 3 - 0.7-0.9 омамежду 3 и 4 - 1.2-1.5 ома.но при теб проблема явно не е от тези резистори. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JKP 0 #12 Отговорено 15 Август, 2010 Един приятел имаше проблем с вентилатора на парното мислеше че е заминал , а всъщност беше просто клеясъл ако искаш провери и това. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
besniq 1 #13 Отговорено 15 Август, 2010 колеги,излезе,че вентилатора беше затегнал пораздвижих го малко,пръснах го със смазка и тръгна(бушона спря да гори)днес трябва да потарся съпротивления,че на 1ва степен изгоря Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове