Jump to content
ls_acid

Проблем с водната система

Recommended Posts

Здравейте нов съм във форума! От няколко години карам хонда и като цяло съм много доволен от колата! От 1 седмица на сам имам проблем с водната система и не знам какво да правя та се обръщам към вас за съвет! Проблема се състои в това че двигателя ми загрява от както смених водната помпа на двигателя.. Смених и термостат и радиатор. Интересното в случея е, че колата загрява когато е на обороти а когато подам газ температурата спада. Ще се радвам ако може да ми дадете някакъв савет защото не остана нищо за смяна по водната система. Не знам дали ще е от помощ но модела на двигателя ми е ZC с 2 карбуратора... Бих прикачил и снимка на автомобила но не открих как става това.....

Редактирано от ls_acid

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А дали обезвъздушихте добре след смяната на водната помпа?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq

И перката влючва ли се? "Новия "радатор да не е запушен?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Единственото за което не съм сигурен е дали е добре обезвъздушена водната система. Някой може ли да ми каже как да проверя това. Иначе радиатора ми е чисто нов и си е на Хонда и перката се включва не мисля че е там проблема ..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За твойта кола не знам. Ако по маркучите нямаш пробки някъде за обезвъздушаване - значи ще се обезвъздуши сама. След като загрее двигателя отваряш кранчето за парното в купето (да върти водата и там), караш по- сериозни обороти и следиш температурата да не прегрее. Ако имаш достатъчно вода в разширителното казанче ще се самообезвъздуши.Някъде във форума съм сигурен, че има и по-подробно обяснение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Единственото за което не съм сигурен е дали е добре обезвъздушена водната система. Някой може ли да ми каже как да проверя това.

А като си сменял термостата, направи ли ти впечатление, дали новия термостат има клапанче за обезвъздушаване ?Ако има, това клапанче при монтажа трябва да е нагоре, към най високата точка..Ако няма такова клапанче, най добре се обезвъздушава като откачиш по високия маркуч на парното и изчакаш и от маркуча и от тръбичката за парното, да текне хубаво течност- без мехурчета..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Интересното в случея е, че колата загрява когато е на обороти а когато подам газ температурата спада." Това не мога да го разбера. Как като си в обороти загрява и после като подадеш газ спада? В ниските или високите обороти загрява?ПП коя беше причината да смениш термостат, радиатор и водна помпа?

Редактирано от honda symphony

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах подобен проблем когато си замина гарнитурата ми,беше се образувал някакъв въздушен джоб и температурата постоянно играеше.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq

Единственото за което не съм сигурен е дали е добре обезвъздушена водната система. Някой може ли да ми каже как да проверя това.

Taka,Отвърташ кашачката на радиатора,палиш колата,пускаш парното и чакаш.Гледаш междувременно да има вода в радиатора.Чакаш така на място докато включи перката(демек е загряла).Продцедурата е ок 10 мин макс.Тя ако има въздух ще бълбука.Не давай газ,че ще почне да извира-на обороти е най-добре.Провери си после дали ти е пълен разширителя,затварай капачката и си свиркай. ;) п.п.Питах за перката,че ако си снимам старата ще ти стане лошо.Моторчето беше цялото в пластмаса:dry: И пак я фанах чак на 30тина градуса и то на място като поработи.Просто хондите имат добро охлаждане ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ние имахме подобен проблем с една бегачка, докато работеше на празен ход и буташе леко стрелката нагоре до към средата, и като форсираш за момент да превърти хубаво водата си спадаше на редовното място. Така и не го хванахме от какво е, но съмненията бяха в не достатъчен поток от помпата заради прекалено ниските обороти на място. Колата се ръчкаше редовно в лютеницата и не е правила никакви други мизерии. ;)Относно обезвъздушаването - разгледай наистина на двувалките около термостата трябва да има едно щуцерче, което се отвива на угасен двигател, върти се парното на топло, и в радиатора се налива течност, докато от щуцера не започне да тече постоянна струя вода, както вече колегите отбелязаха - без мехурчета и да се чува съскане от щуцера.п.п. Най-подробното описание е на нецентрования, само едно допълнение - не е задължително да чакаш чак перката да се включва, защото интеграта ти предполагам е със голям радиатор (като црх 1г) - достатъчно е долният маркуч да стане топъл, т.е. да отвори термостата и да превърти хубаво водата (това се чака на свалена капачка на радиатора), след като отвори пак доливаш в радиатора и го затваряш. :dry:

Редактирано от kalmara

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...