ls_acid 0 #1 Публикувано 9 Август, 2010 (Редактирано) Здравейте нов съм във форума! От няколко години карам хонда и като цяло съм много доволен от колата! От 1 седмица на сам имам проблем с водната система и не знам какво да правя та се обръщам към вас за съвет! Проблема се състои в това че двигателя ми загрява от както смених водната помпа на двигателя.. Смених и термостат и радиатор. Интересното в случея е, че колата загрява когато е на обороти а когато подам газ температурата спада. Ще се радвам ако може да ми дадете някакъв савет защото не остана нищо за смяна по водната система. Не знам дали ще е от помощ но модела на двигателя ми е ZC с 2 карбуратора... Бих прикачил и снимка на автомобила но не открих как става това..... Редактирано 9 Август, 2010 от ls_acid Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jorko. 74 #2 Отговорено 9 Август, 2010 А дали обезвъздушихте добре след смяната на водната помпа? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq #3 Отговорено 9 Август, 2010 И перката влючва ли се? "Новия "радатор да не е запушен? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ls_acid 0 #4 Отговорено 10 Август, 2010 Единственото за което не съм сигурен е дали е добре обезвъздушена водната система. Някой може ли да ми каже как да проверя това. Иначе радиатора ми е чисто нов и си е на Хонда и перката се включва не мисля че е там проблема .. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jorko. 74 #5 Отговорено 10 Август, 2010 За твойта кола не знам. Ако по маркучите нямаш пробки някъде за обезвъздушаване - значи ще се обезвъздуши сама. След като загрее двигателя отваряш кранчето за парното в купето (да върти водата и там), караш по- сериозни обороти и следиш температурата да не прегрее. Ако имаш достатъчно вода в разширителното казанче ще се самообезвъздуши.Някъде във форума съм сигурен, че има и по-подробно обяснение Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #6 Отговорено 10 Август, 2010 Единственото за което не съм сигурен е дали е добре обезвъздушена водната система. Някой може ли да ми каже как да проверя това.А като си сменял термостата, направи ли ти впечатление, дали новия термостат има клапанче за обезвъздушаване ?Ако има, това клапанче при монтажа трябва да е нагоре, към най високата точка..Ако няма такова клапанче, най добре се обезвъздушава като откачиш по високия маркуч на парното и изчакаш и от маркуча и от тръбичката за парното, да текне хубаво течност- без мехурчета.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda symphony 8 #7 Отговорено 10 Август, 2010 (Редактирано) "Интересното в случея е, че колата загрява когато е на обороти а когато подам газ температурата спада." Това не мога да го разбера. Как като си в обороти загрява и после като подадеш газ спада? В ниските или високите обороти загрява?ПП коя беше причината да смениш термостат, радиатор и водна помпа? Редактирано 10 Август, 2010 от honda symphony Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
demon89 8 #8 Отговорено 10 Август, 2010 Аз имах подобен проблем когато си замина гарнитурата ми,беше се образувал някакъв въздушен джоб и температурата постоянно играеше. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq #9 Отговорено 10 Август, 2010 Единственото за което не съм сигурен е дали е добре обезвъздушена водната система. Някой може ли да ми каже как да проверя това. Taka,Отвърташ кашачката на радиатора,палиш колата,пускаш парното и чакаш.Гледаш междувременно да има вода в радиатора.Чакаш така на място докато включи перката(демек е загряла).Продцедурата е ок 10 мин макс.Тя ако има въздух ще бълбука.Не давай газ,че ще почне да извира-на обороти е най-добре.Провери си после дали ти е пълен разширителя,затварай капачката и си свиркай. п.п.Питах за перката,че ако си снимам старата ще ти стане лошо.Моторчето беше цялото в пластмаса И пак я фанах чак на 30тина градуса и то на място като поработи.Просто хондите имат добро охлаждане Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalmara 49 #10 Отговорено 10 Август, 2010 (Редактирано) Ние имахме подобен проблем с една бегачка, докато работеше на празен ход и буташе леко стрелката нагоре до към средата, и като форсираш за момент да превърти хубаво водата си спадаше на редовното място. Така и не го хванахме от какво е, но съмненията бяха в не достатъчен поток от помпата заради прекалено ниските обороти на място. Колата се ръчкаше редовно в лютеницата и не е правила никакви други мизерии. Относно обезвъздушаването - разгледай наистина на двувалките около термостата трябва да има едно щуцерче, което се отвива на угасен двигател, върти се парното на топло, и в радиатора се налива течност, докато от щуцера не започне да тече постоянна струя вода, както вече колегите отбелязаха - без мехурчета и да се чува съскане от щуцера.п.п. Най-подробното описание е на нецентрования, само едно допълнение - не е задължително да чакаш чак перката да се включва, защото интеграта ти предполагам е със голям радиатор (като црх 1г) - достатъчно е долният маркуч да стане топъл, т.е. да отвори термостата и да превърти хубаво водата (това се чака на свалена капачка на радиатора), след като отвори пак доливаш в радиатора и го затваряш. Редактирано 10 Август, 2010 от kalmara Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове