kalio 0 #81 Отговорено 2 Август, 2010 Ха здравейте и от мен! Моята е Акорд Аеродек '95 F20B3 136 коня, от Америката. На 173000км в момента, имам я от две години.Така първо лошите неща:Както вече се каза многократно спирачките са зле. Моята беше зарязана от предишния собственик (шваба) и нито консумативи нито нищо беше сменяно поне от 1-2 години... освен масло.Наложи се да сменя предни и задни дискове и накладки... задните дискове бяха скръб, апаратите бяха блокирали и изобщо не държаха.После се оказа че и предните са много износени и се наложи да сменя и тях. Въпреки всички усилия и средства не мога да кажа, че сега спира добре.Съеднинителя също е за смяна...Един проблем който предполагам рядко сте срещали... семеринга на делкото пуска масло, вече го смених веднъж при Омбре, но видях че пак е започнал да пуска.Зимно време пали малко със замисляне, но до колкото знам, повечето Хонди са така...Другото е по окачването: биалетки, тампони и накрайници... всичко за смяна, но това по нашите пътища си е нормално...Иначе съм много доволен, много добра возия, добри фарове, салона не е мръднал, почти като нов. Удобни седалки. Всички прибори и други джаджи работят.Няма ръжда по купето. Стабилна е на пътя, карал съм я със 180 и е като залепена, освен това спокойно можеше да вдигне повече, но реших че няма смисъл...Шумоизолирането е на прилично ниво. Двигателя (особено ако генерацията ви е в изправност) почти не се чува, няма вибрации в купето. На двигателя може да сложите кафето си и даже вълнички почти няма да видите Дизайна и си ме кефи много. Абе много си я харесвам. Следващата пак ще е Акорд! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivorpetkov 16 #82 Отговорено 2 Август, 2010 Някой нещо за по-новия Акорд 7 ген. от 2003 година?Прави се само в Япония, би трябвало да е OK, съдейки и по броя и цените на продаващите се автомобили? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalio 0 #83 Отговорено 2 Август, 2010 Не съм карал много 7 генерация, но от скромните си впечатления (около 200 и нещо км) мога да кажа че съм във възторг. Освен това от шефа на Бултрако знам, че е по-добър от новата осма генерация! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Todor_Gagovski 33 #84 Отговорено 2 Август, 2010 Аз карам акорд 2004 г , ама много малко сме тук с такива.Имам я вече 1 г. и съм и навъртял 30к км. Само мога да кажа че е страхотен автомобил , много комфортен ,достатъчно пъргав,и доста здрав според шефа на бултрако.За изминатите км съм сменил единствено задни накладки и масло и филтри.Ако някой има въпроси моля нека пита Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NikiG 161 #85 Отговорено 2 Август, 2010 Здравейте, аз имам Акорд комби дизел от 2004г. За момента мога да кажа само суперлативи за автомобила.Двигателя е отличен, много икономичен за купето, отвътре не се чува че работи. Поддръжката му е много по-поносима в сравнение с еквивалентните събратя. Но си иска задължително 0W30 масло(о-о 200 лв за 6 л). Маслен филтър - 30лв, възд. филтър - 40лв (цените са осреднени, има и по-евтини). Турбината е Garrett GT1752V, на която се носи славата на изключително надеждна и здрава. Отлични скорости, въпреки че са 5. Масло 2л х20 лв. на 60000км.Всички електрически системи работят безотказно.Перфектен климатик - охлажда без да ти се схване вратът.Купето не страда от ръжди, много добре е обезшумено, страшна стерео система ,Алпин плеър и колони Пайниер - (любопитен съм и проверих на живо). Нямам оплаквания от спирачките, засега.Единствено не съм доволен от;-видимостта назад, което може би се дължи на по-малките стъкла на задните врати и комбито. Но това се компенсира от поставения парктроник.-мястото на задната седалка не е за трима, но не е болка за умиране.Отговарям на въпроси всякаквиПоздрави, Ники. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h0ndacbr 0 #86 Отговорено 2 Август, 2010 Искам да ви питам, окачването от акорд аеродек(комби)97-ма ще стане ли на акорд купе 96-та. Че искам да и сложа спортно окачване на моята. Ако може на лс да ми отговорите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivorpetkov 16 #87 Отговорено 2 Август, 2010 Отлични скорости, въпреки че са 5.На 5-та при 3000 оборота каква е скоростта? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NikiG 161 #88 Отговорено 2 Август, 2010 Отлични скорости, въпреки че са 5.На 5-та при 3000 оборота каква е скоростта?За съжаление на този въпрос не мога да отговоря с точност.За инфо при 2000 оборота скоростомера показва 110 км/ч, при 2300 е 130 км. 3000 об на 5 скорост още не съм стигал - Това са показанията, не знам дали скоростомера е точен. Поздрави. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
user 127 #89 Отговорено 2 Август, 2010 Около 165 км./ч. - Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Todor_Gagovski 33 #90 Отговорено 2 Август, 2010 Бензиновия вариянт на 3000 оборота е 100км ч . При 130км/ч гпс то показва 127 км/ч Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fr33z0v 1 #91 Отговорено 4 Август, 2010 Аз карам Акорд 2002г. 2.3 мотор автоматик. Карам го вече 1 година и 35 хил. км. (взех го на 125 хил. км.) и вчера за пръв път отидох до сервиза да ми сменят свещите , и ей така на контролен преглед. Оказа се , че имам за смяна горен десен шарнир + дискове и накладки. Всичко това за 8 годишна кола карана от 1 в БГ, като се има на впредвид ,че Акорда ми се води ТYPE V и е с доста трвърдо окачване (ако това е от значение за софийските улици)Преди да си взема Акорда имах Лексъс ИС200 (с който брутално катастрофирах), и ако трябва да ги сравнявам за мене Акорда е доста по здрав въпреки , че и с Лексъса нямах проблеми освен 1 доста сериозен със скоростите Дано да съм бил полезен . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Relax 3 #92 Отговорено 4 Август, 2010 Колеги, как може да подобрим работата на спирачките?Вчера спрях в едно БМВ, което реши да спре внезапно на жълт сфетофар. Той добре реши и си спря човека, но аз не можах. Като се включи АБС-а имам чувството, че съм си вдигнал крака от спирачката. Мисля, че задните спирачки въобще не участват в процеса.Ако сложим по-големи дискове и съответните апарати ще има ли подобрение като се има в предвид, че и в момента ми блокират лесно колелата и се намесва АБС и тръгва по инерция /поне така го усещам/.Гумите са ми 15" 185х65 BF Goodrich на 3 сезона и около 30 000 км но не са износени- имат си добър протектор. Според мен проблема с лошия спирачен път се дължи по-скоро на: - задните спирачки, които най-често са клеясали и въобще не държат, - лош избор на размер и марка гуми, - окачването - износени амортисьори и изморени/меки пружини. Моите амортисьори са добри - червено Кони на 2 год. - АБС имам чувството, че нещо не е наред при него и ако го няма ще е по-добре.Моля, за вашето мнение за да намерим решение как да си подобрим спирачките. Сега вместо да си тунинговам спирачките ще трябва да си купувам капак, фар и тн.Заинтересова ме с този твой проблем и реших да перемеря колко ми е спирачния път от 50км/h . Оказа се 8м. Незнам дали толкова трябва да е,но за мен спирачките ми работят доста добре. Не съм сменял нито накладки нито дискове . Когато я купих забелязах че са сменяни скоро ,поради простата причина че нямаха почти никакъв ръб. Ако някой е разглобявал задните дискове -може ли да ми каже дали има отделен барабан за ръчната или тя е вързана към задните дикове .На лексус ис200 има оделен барабан за ръчната който се намира пред диска(малък е ). На Аеродека се вижда такъв но незнам дали е за ръчната или просто за захваането на гумата ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
едмундо 34 #93 Отговорено 4 Август, 2010 мери от 100.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Accord F18A 1 #94 Отговорено 4 Август, 2010 Ако някой е разглобявал задните дискове -може ли да ми каже дали има отделен барабан за ръчната или тя е вързана към задните дикове .Ръчната е към дисковете. Не се сещам какво виждаш при Аеродека, но би трябвало да е като при седана. Като си мерил спирачния път успя ли да установиш дали ти държат задните спирачки?Аз имам чувството, че само предните ми държат. Задните са ми престъргвани и раздвижвани апаратите + нови накладки. Дисковете бяха ръждясали и затова ги престъргваха. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Relax 3 #95 Отговорено 4 Август, 2010 мери от 100..Абе аз съм навит да меря и от 200 ама да има къде .... Ако някой е разглобявал задните дискове -може ли да ми каже дали има отделен барабан за ръчната или тя е вързана към задните дикове .Дисковете бяха ръждясали и затова ги престъргваха. Дсиковете са в перфектно състояние....и са съжаление няма как да спирам и същевременно да лгедам дали спирам и със задните гуми (а и нямаше кои да помоля да гледа). Следващия път обещавам да помоля някой да гледа ,и ще се постарая да е меря от 100км/н. А евентуално някой да има таблица с някакви допустими метри на спирачен път за даден модел на Хонда ??? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
user 127 #96 Отговорено 4 Август, 2010 ...и ще се постарая да е меря от 100км/н. А евентуално някой да има таблица с някакви допустими метри на спирачен път за даден модел на Хонда ???Такова нещо нямам, но всичко около и под 40 м. трябва да е добро постижение. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
I-CTDI 6 #97 Отговорено 4 Август, 2010 Някой нещо за по-новия Акорд 7 ген. от 2003 година? Прави се само в Япония, би трябвало да е OK, съдейки и по броя и цените на продаващите се автомобили? Аз преди 2 години си купих Акорд 2006 i-ctdi мога да кажа,че е страхотен автомобил,много удобен за дълги преходи. Седалките просто описват тялото и са супер удобни и дори при много дълги преходи не се чувства умора. Климатика също е перфектен и превъзхожда доста коли от по-висок клас,буквално за няколко метра почва да духа студено. Скоростите са много дълги от което води до икономия на гориво,ама леко неудобство при каране в града. Двигателя е просто черешката на тортата,страшно пъргав и изключително безшумен,просто не е за вярване,че това е дизел няма грам тракане,ако беше с ангренажен ремък просто нямаше да се чува когато запали(кой немски автомобил може да се похвали с това ),самата верига издава леко звънкав шум,ама за сметка на това ми спестява доста парички за обслужване Окачването е малко по-твърдо за кола от този клас ама на мен лично ми допада много. Купето е много-добре шумоизолирано дори при скорости над 200км/ч. не се чува излишен шум,даже ако пътя е с нова настилка не се налага да увеличавам музиката. Недостатъците са: оригиналното CD не чете МП3-формат и по-сериозния парното зимата идва много-бавно,чак след 3-4км. път. Разхода варира от 5 до 7 литра на 100км. Това е за сега което се сещам,надявам се да съм бил полезен,и благодарности на Менчето създало темата,защото аз като търсих инфо за моята кола преди да я купя,четях само в чужди форуми За колегата които пита зависимоста на скороста и оборотите ще пусна една снимка: 210km/ч.(205 по GPS) на 3800об/мин. С такова темпо до 230км/ч.(с много зор) дава разход 6,8л. дизел. Надявам се да съм бил полезен за напред на бъдещите притежатели и не се плашете дизела не е това което беше Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
едмундо 34 #98 Отговорено 5 Август, 2010 При тая скорост разхода ти е двуцифрен..или поне доста близо до такъв... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Relax 3 #99 Отговорено 5 Август, 2010 При тая скорост разхода ти е двуцифрен..или поне доста близо до такъв...напълно съм съгласен с Академика трябва да чукнеш поне 10/100,ако не 10 то 9.8-9.9/100 и за да разбереш трябва да караш минимум 10-15 мин с тази скорост ,да разбереш аджаба такъв ли ти е разхода....Аз съм карал Мазда 6 (дизел) ,която при 210 км ми изписа на борд компа -моментен рзход 8,7 ,но през скромните 10км с тази скорост тези цифрички стигнаха и до 12-13 ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
prelude 311 #100 Отговорено 5 Август, 2010 При тая скорост разхода ти е двуцифрен..или поне доста близо до такъв...не си прав,зависи какъв е релефа и до колко е натиснат педала.а и моментния наистина може да е двуцифрен ама средния не се знае.зависи наистина от стила на каране и релефа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TipoMan 15 #101 Отговорено 5 Август, 2010 (Редактирано) Прав е. Най-грубо казано, въздушносто съпротивление нараства на квадрат спрямо скоростта (реално повече).Т.е при 200км/ч ти трябва 4 (четири) пъти по-голяма теглилна сила.Т.е ако при 100км/ч разходът ти е 5 на сто, при 200 ще е поне 10. (4 пъти повече енергия за два пъти по-голямо разстояние)Отделно едва ли този двигател е най-икономичен при 3800 оборота Редактирано 5 Август, 2010 от войводата/cls Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
prelude 311 #102 Отговорено 5 Август, 2010 при 100км/ч тази кола дава сигурно 4/100 или по-малко.а ако умее да си я кара може и по-малко.но да не гадаем,човека дето я кара да си каже Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
I-CTDI 6 #103 Отговорено 5 Август, 2010 Прочетете последното изречение ,тази кола независимо от режима на каране не може да даде двуцифрен разход на гориво Иначе засичането на разхода и снимката е по автомагистралата от София до Стара Загора като с изкючение на двете писти където се кара с около 100км/ч. колата не е падала под 160-170км/ч.като през повечето време беше над 200км/ч. и даде разход 7л. на 100км. Звучи малко тинейджърско ама това е самата истина. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TipoMan 15 #104 Отговорено 5 Август, 2010 Мда, даже доста тийнеджърско звучи...Последно с 210 ли кара, или със 160? Сигурен ли си, че мина разстоянието от 193км, (София до Стара Загора) за по-малко от час? Защото при 160 съм напълно съгласен за разход от 7 на сто Айде почнахме като рибари да се лъжем вече... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
I-CTDI 6 #105 Отговорено 5 Август, 2010 Ти ако по магистрала в България можеш да подържаш постоянна скорост 200км/ч. ми кажи,особено като се надминават някакви костенурки се спира за изчакване немога ги прескоча разбира се.Казвам че достигах максимална сорост 230км/ч. с много зор,иначе през повечето време когато имах възможност карах с 200км/ч.Нямам как да ти го обясня по друг начин защото нямам борд компютър да ми покаже средна скорост и среден и моментен разход. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
svima 1 #106 Отговорено 5 Август, 2010 Имам акорд със същия двигател и мога да подкрепя колегата за този разход на гориво.Невероятно но факт е че при тази скорост/160-200/гори около 7л/100км.Карал съм нощно време/няма голямо движение/ със такава средна скорост,около 200км пробег със занулен борд компютър в началото на пробега-6,8л/100км в края на пробега Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
едмундо 34 #107 Отговорено 5 Август, 2010 (Редактирано) ако при 205 км тая кола гори 6,8...абе залагам си колата, къщата , жената и всичко де го имам по банките!!!!!!!!снимайте при тая скорост моментния...и не бъркайте нещата говорим за 205 км.. не за 160.. Редактирано 5 Август, 2010 от акад.Едмундо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
I-CTDI 6 #108 Отговорено 5 Август, 2010 (Редактирано) Колега жена ти не ми трябва имам си една където ми трови живота,а и това по банките предполагам,че са само кредити лошото е,че в БГ няма овална писта да засечем точно при 200км/ч. колко гори,ама ние говорим за некакъв среден разход по магистрала. Както казах,аз нямам борд компютър(все пак е посна Хонда),ако колегата му се занимава да снима.Както и да е,съжалявам че ви наруших дебата и писах във форума,колата ми е пълен боклук моля не си купуваите такива. Редактирано 5 Август, 2010 от I-CTDI Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
едмундо 34 #109 Отговорено 5 Август, 2010 Горе долу позна..за банките де никой не е казал лоша дума за колата..просто спорих за конкретен случай, който въобще не касае качеството на хондата ти....точно преди месец спечелих подобен бас с приятел.Колата беше сеат ибиза 2006 година дизел 131 коня води се май фр модификация...та спора бе колко е моментния разход при 190 км...качихме се и бордовия закова 10.8.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
I-CTDI 6 #110 Отговорено 5 Август, 2010 Аз за фолксваген не споря там е друго,той трака,таблото подскача,пуши като комин,а и ако някой аматьор е слагал "чип" вече стаа опасно,ама това е друга темаАко искат модовете да пометат малко да не съсипваме полезната тема. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
piker 1 #111 Отговорено 6 Август, 2010 Добре де ! Карам Акорд Аеродек Амерсиканец 1997 декември F20B3 .Купих я януари тази година януари месец-нов внос от Италия! Когато я видях бях много предубеден за нея ,защото вуншния и вид беше (и все още е) по всякаква критика. Купих я защото е голяма и защото както каза колегата по горе не можех да и чуя двигателя при запалено положение. И все пак ламарина кола не кара! Относно поддръжката на колата -до тозио момент само концумативи изминал съм 6000км. . Дразнещата лампа на SRS-a вече не ме дразни. Ходих на диагхостика и момчетата установиха,че и блъскана колата си има всичко чисто ново. Проблема бил ,че грешката е софтуерна и те немогат да я поправят инъче всичко си е наред айрбеци и пиропатрони си има навсякаде. Споделиха ми че можело да свалят компа и да го дадат на някакъв "гуру",който ако евентуално изчисти грешката ще ми струва 160лв. -отказах се (червената лампичка ми стана приятел) .Сега верно че нямам айрбаци но ....не винаги съм карал кола с такива екстри Предшната и кола беше Passat 89' комби -преценете сами. Разход - градско със без климатици ,стрелката на уборотомера в лютеницата -10/100 ако карам като английската кралица 9/100 , извънградско 8,5/100 при каране само и единствено по знаци! Та така . Ако някой притежава същия модел на Акорд с радост ще коментирам проблемите (ако има такива) и решенията (ако ги намерим)Колега , карам абсолютно същият мод. само че с месец по-стара .Та...предно дясно стъкла работи мааалко по-бавно , на 1800 об се чува едно издрънчаване .Майстора каза ,че може би е от разтропан вече катализатор ,но не е болка няк'ва .Колата я взвх точно като теб ,само че с иг наязмам оплаквания .Разхода ми е- на дълъг път 9-10 ,с клима 11 а в града 12-13 ,през зимата 14.Аз съм нов (от год.и половина ) шофьор .Минал съм 26000 и за мен си е супер.А мои приятели, стари опитни ,казват че едвали повече ще искам друга марка . Факт -майстора ми ,който поддържа още една Хонда , и отбщо взето е фен на немците,си купи ЦРВp.s и мойто СРС свети ,ама си мисля че ще ми липсва ако го изгасят Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
svima 1 #112 Отговорено 6 Август, 2010 Следващата седмица ще пътувам към морето и ще пробвам при продължително каране с 200 какво ще покаже.Ще се постарая да направя клип,за да не говорим празни приказки. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Relax 3 #113 Отговорено 6 Август, 2010 Добре де ! Карам Акорд Аеродек Амерсиканец 1997 декември F20B3 .Купих я януари тази година януари месец-нов внос от Италия! Когато я видях бях много предубеден за нея ,защото вуншния и вид беше (и все още е) по всякаква критика. Купих я защото е голяма и защото както каза колегата по горе не можех да и чуя двигателя при запалено положение. И все пак ламарина кола не кара! Относно поддръжката на колата -до тозио момент само концумативи изминал съм 6000км. . Дразнещата лампа на SRS-a вече не ме дразни. Ходих на диагхостика и момчетата установиха,че и блъскана колата си има всичко чисто ново. Проблема бил ,че грешката е софтуерна и те немогат да я поправят инъче всичко си е наред айрбеци и пиропатрони си има навсякаде. Споделиха ми че можело да свалят компа и да го дадат на някакъв "гуру",който ако евентуално изчисти грешката ще ми струва 160лв. -отказах се (червената лампичка ми стана приятел) .Сега верно че нямам айрбаци но ....не винаги съм карал кола с такива екстри Предшната и кола беше Passat 89' комби -преценете сами. Разход - градско със без климатици ,стрелката на уборотомера в лютеницата -10/100 ако карам като английската кралица 9/100 , извънградско 8,5/100 при каране само и единствено по знаци! Та така . Ако някой притежава същия модел на Акорд с радост ще коментирам проблемите (ако има такива) и решенията (ако ги намерим)Колега , карам абсолютно същият мод. само че с месец по-стара .Та...предно дясно стъкла работи мааалко по-бавно , на 1800 об се чува едно издрънчаване .Майстора каза ,че може би е от разтропан вече катализатор ,но не е болка няк'ва .Колата я взвх точно като теб ,само че с иг наязмам оплаквания .Разхода ми е- на дълъг път 9-10 ,с клима 11 а в града 12-13 ,през зимата 14.Аз съм нов (от год.и половина ) шофьор .Минал съм 26000 и за мен си е супер.А мои приятели, стари опитни ,казват че едвали повече ще искам друга марка . Факт -майстора ми ,който поддържа още една Хонда , и отбщо взето е фен на немците,си купи ЦРВp.s и мойто СРС свети ,ама си мисля че ще ми липсва ако го изгасят Имаш ли представа с колко помпи е казанчето за чистачките ? Моята работи ,но само отпред на задния прозорец нито се чува бръмчене нито вода пръска . Другото което е отзад точно в средата на вратата (5-та) капе вода когато въли дъжд и немога да разбетра от къде . Всички водни пътиша от казанчето към задния прозорец са навързани,значи не е от там ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Etnonatu®e 2 #114 Отговорено 6 Август, 2010 а бре колеги искам да ви питам нещо,като ползвате климатика на вътрешен кръг ли сте,или от вън? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Relax 3 #115 Отговорено 6 Август, 2010 (Редактирано) а бре колеги искам да ви питам нещо,като ползвате климатика на вътрешен кръг ли сте,или от вън? въртешен...Когато съм на външен много бавно ми охлажда (за разлика от вътршния) и мирише . А и така и не разбрах има ли филтър на купето или няма -очевидно няма Редактирано 6 Август, 2010 от Relax Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
едмундо 34 #116 Отговорено 6 Август, 2010 Вътрешния е препоръчителен за градско каране..навън пускайте външното Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
prelude 311 #117 Отговорено 6 Август, 2010 (Редактирано) Малко късно я видях темата,но ще се запиша и аз.В семейството сме имали 5 Хонди от които 4 са били Акорд.На баща ми първата нормална кола след соц.времето беше Акорд '84-'86 EXR седан.Като на колегата класиката,но с 4 врати и багажник.Двигателят беше 1.8 12v - 106 коня ако не се лъжа.Имаше ел.антена,4 ел.стъкла,4w.ALB,ел.шибедах,хидравлика на волана,автопилот и страхотен светло син плюшен салон.Вървеше чудесно,харчеше малко,нищо никога не й се скапа по окачването на тази кола.Скоростите влизаха чудесно и имаше чудесна динамика на всяка предавка.Беше с 5 скорости.Но ръждата й еба майкатаБаща ми я смени с Английски акорд седан от '94,а аз подкарах класиката.Между другото стария акорд е с карбуратор Keihin какъвто слагат на Audi 80 1,8S '86. Супер гаден карбуратор,излишно сложен и от едно време натам се скапа тотално. Колата гаснеше,не държеше обороти-абе тотално си еба майката и повече никога колата не беше същата.Баща ми пък караше англичанчето,дразнещ интериор както споделиха колегите в началото.Иначе е като танк,няма чупене.Баща ми редовно си я караше без масло,понеже му течеше от О-пръстена на делкото.Един път отиде до морето без масло,но на връщане се гонил с някакво митсубиши с 180км/ч и на Вакарел се окоти.Един шлайф на коляновия вал,нови лагери и отново с цялата газ.Дупките се минаваха на 3-та с газ,бордюрите се качваха на 2-ра.....абе разбирате ме защо не му давам мойте колиПо окачването само горните носачи страдаха,ама и той купуваше от тия за по 30лв,а те караха само 5-10000км понеже са боклуци.Един приятел със стар Акорд ме открехна за пич,който сменя само шарнирите на горните носачи и ги прави бетон.Което е по-добре от купуването на тайвански боклуци за по 30-40лв дето карат по 5000км.Та баща ми смени Акорда '94 с '04 TypeS,а аз смених стария акорд с един Prelude '90.Относно Акордите,този на баща ми е много приятен.За нова кола е направо невероятен.Но човек е прекалено изолиран от самото каране според мен в новите коли и дори в нея.Задния спирачен апарат е с болт 13-ка и се държи контра с ключ 15,направете си сметка до колко японско е това?Отделно че накладката отзад е като на VW, Peugeot и още куп друго европейски бангии.Аз от декември 2009-та пък имам Акорд Купе CD7 2.2 правен в САЩ.Адски ме кефи тази кола,автоматик е,има адски много екстри и вози блажено.Коренно различна е от Prelude-а ми.Акорда вози приятно и спокойно,а другата е първична и чудесна ако търсиш емоция от карането.Акорда ми страдаше и още страда от спирачки,защото австриеца го беше оставил да седи почти година без да го кара.Смених предните накладки с Текстар и стъргах дисковете да махна ръждите ама кур,пак тресе като позагрее.Между другото американския Акорд е с тъпата система на лагер-главина отпред,но видях че Английските и Прелюдите от тия години са уж със същото окачване,но са с нормален диск поставен отгоре просто.Та се чудя не мога ли да сменя шенкела и да имам нормалната постановка.Видях на английските седани от около 2000-та година,че пак са с тия дебелите дискове на 282мм,накладките им са същите....Хаха,този отговор го пиша от 9 сутринта и чак сега мога да го довърша,съспиаха ме от работаИначе анлийския Акорд на баща ми винаги е бил гаден за завои и като стабилност.Дори и с новите амортесьори,макар че той сложи гадните Monroe.Амерканския няма нищо общо,държи се добре и има страхотна динамика с 2.2 макар автоматика.Имам приятел с такъв но 2.0 и ръчни скорости-много е мъртъв горкияКолата си я карам с газов инжекцион от скоро,дава ми 13/100 газ в София с климатик.На бензин даваше 12/100 без климатик,понеже не му бях сменил лагерите и не го бях напълнил.Сега е чук ама олекнах с 200лв за лагери и 500 грама фреон.Извънградско на 3500 оборота с 125км/ч по магистрала,4 човека и багаж дава 9/100 газ.С двама до Асеновград на 3000 оборота с 110 км/ч дава 7,4/100 бензин.С яко каране сам Варна-В.Търново-София- 4 часа взех дестинацията - 11/100 газ.Прочетох един колега че кара с газов инжекцион кола като мойта и има придърпване между 2000-3000 оборота с леко газ.Аз имам същия проблем и сега ще я лекувам с нови оригинални кабели и иридиеви свещи.Има К&Н филтър в кутията и смених генерацията , че беше леш.Сега съм на 50мм вътрешен,неръждавайки и без катализатора.Колата тръгна доста по-добре. Редактирано 6 Август, 2010 от prelude Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
prelude 311 #118 Отговорено 6 Август, 2010 (Редактирано) Добре де ! Карам Акорд Аеродек Амерсиканец 1997 декември F20B3 .Купих я януари тази година януари месец-нов внос от Италия! Когато я видях бях много предубеден за нея ,защото вуншния и вид беше (и все още е) по всякаква критика. Купих я защото е голяма и защото както каза колегата по горе не можех да и чуя двигателя при запалено положение. И все пак ламарина кола не кара! Относно поддръжката на колата -до тозио момент само концумативи изминал съм 6000км. . Дразнещата лампа на SRS-a вече не ме дразни. Ходих на диагхостика и момчетата установиха,че и блъскана колата си има всичко чисто ново. Проблема бил ,че грешката е софтуерна и те немогат да я поправят инъче всичко си е наред айрбеци и пиропатрони си има навсякаде. Споделиха ми че можело да свалят компа и да го дадат на някакъв "гуру",който ако евентуално изчисти грешката ще ми струва 160лв. -отказах се (червената лампичка ми стана приятел) .Сега верно че нямам айрбаци но ....не винаги съм карал кола с такива екстри Предшната и кола беше Passat 89' комби -преценете сами. Разход - градско със без климатици ,стрелката на уборотомера в лютеницата -10/100 ако карам като английската кралица 9/100 , извънградско 8,5/100 при каране само и единствено по знаци! Та така . Ако някой притежава същия модел на Акорд с радост ще коментирам проблемите (ако има такива) и решенията (ако ги намерим)Колега , карам абсолютно същият мод. само че с месец по-стара .Та...предно дясно стъкла работи мааалко по-бавно , на 1800 об се чува едно издрънчаване .Майстора каза ,че може би е от разтропан вече катализатор ,но не е болка няк'ва .Колата я взвх точно като теб ,само че с иг наязмам оплаквания .Разхода ми е- на дълъг път 9-10 ,с клима 11 а в града 12-13 ,през зимата 14.Аз съм нов (от год.и половина ) шофьор .Минал съм 26000 и за мен си е супер.А мои приятели, стари опитни ,казват че едвали повече ще искам друга марка . Факт -майстора ми ,който поддържа още една Хонда , и отбщо взето е фен на немците,си купи ЦРВp.s и мойто СРС свети ,ама си мисля че ще ми липсва ако го изгасят Имаш ли представа с колко помпи е казанчето за чистачките ? Моята работи ,но само отпред на задния прозорец нито се чува бръмчене нито вода пръска . Другото което е отзад точно в средата на вратата (5-та) капе вода когато въли дъжд и немога да разбетра от къде . Всички водни пътиша от казанчето към задния прозорец са навързани,значи не е от там ... Номер 5 е за задния джам.Струва цели 70$ в САЩ. Отделно може да ти тече ако ти е запушена тръбата , която отвежда вода от каналите на шибедаха-имаш шибедах,нали? Като се запушат на края,където излизат в калниците водата се събира и накрая протича отнякъде,а колата гние рязко. Виж си ги,на Прелюда ако знаеш каква гняс махнах от там..... Колата няма филтър за купето,категорично. Редактирано 6 Август, 2010 от prelude Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
prelude 311 #119 Отговорено 6 Август, 2010 Иначе по магистралата сгазих една едричка лисица с 80км/ч.Много ме радва че колата е американец и й личи.Няма нищо общо с кекавия ми Прелюд.Бронята има доста приятен профил отдолу,не мръднаха луфтовете дори като сгазих лисицата.А беше голяма колкото дърт кокерСамо й се чу как главичката удря в гредата и до там.Олюпи ми боята на бронята и толкова. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ADH-Honda 789 #120 Отговорено 7 Август, 2010 (Редактирано) Е добре де, вие едва ли не казвате, че по-добре човек да не си купува Акорд 5-а ген. Седан правен в Англия - тази кола, категорично не, така ли да го разбирам ? Аз примерно на последък почвам да се оглеждам за голям 4 врати Седан за около 3 - 4 хил. лв (айде да не намесваме Сивик седаните, говорим за по-голяма кола) то горе споменатия англииски Акорд е точно в този бюджет и на теоритя - това е колата, ама казвате един вид, по-добре НЕ, така ли да го разбирам ? Другите алтернативи за тия пари (3 до 4 хил. лева) са Американските Акорди 5-а ген.: Купето и Комбито, ама ако човек търси точно Седан (а не иска двуврата кола или катафалка) - какво му остава като избор ? Едва ли не да се гледа към други марки, така ли (освен ако не се намери от някъде американския Седан - много трудно, но не е невъзможно де). Объркан съм, честно. Толкова ли е фрапираща разликата в радиус на завой и стабилността между Акордите 5-а ген. 4 врати Англичанка седан и примерно американците: Купето и Комбито от същите години ? Ама това трябва да го каже някой който е карал и двете коли. Толкова ли е по-зле англичанката (аз съм се возил и карал Англичанка, но малко километри, нямам особено голям опит и честно казано ми е харесала тая кола като цяло на пръв поглед, ама знам ли, така както ги описвате нещата, все едно да се бяга надалеч от този модел). Редактирано 7 Август, 2010 от ADH-Honda Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове