Jump to content
men4e

Хонда Акорд

Recommended Posts

Ха здравейте и от мен! Моята е Акорд Аеродек '95 F20B3 136 коня, от Америката. На 173000км в момента, имам я от две години.Така първо лошите неща:Както вече се каза многократно спирачките са зле. Моята беше зарязана от предишния собственик (шваба) и нито консумативи нито нищо беше сменяно поне от 1-2 години... освен масло.Наложи се да сменя предни и задни дискове и накладки... задните дискове бяха скръб, апаратите бяха блокирали и изобщо не държаха.После се оказа че и предните са много износени и се наложи да сменя и тях. Въпреки всички усилия и средства не мога да кажа, че сега спира добре.Съеднинителя също е за смяна...Един проблем който предполагам рядко сте срещали... семеринга на делкото пуска масло, вече го смених веднъж при Омбре, но видях че пак е започнал да пуска.Зимно време пали малко със замисляне, но до колкото знам, повечето Хонди са така...Другото е по окачването: биалетки, тампони и накрайници... всичко за смяна, но това по нашите пътища си е нормално...Иначе съм много доволен, много добра возия, добри фарове, салона не е мръднал, почти като нов. Удобни седалки. Всички прибори и други джаджи работят.Няма ръжда по купето. Стабилна е на пътя, карал съм я със 180 и е като залепена, освен това спокойно можеше да вдигне повече, но реших че няма смисъл...Шумоизолирането е на прилично ниво. Двигателя (особено ако генерацията ви е в изправност) почти не се чува, няма вибрации в купето. На двигателя може да сложите кафето си и даже вълнички почти няма да видите :oДизайна и си ме кефи много. Абе много си я харесвам. Следващата пак ще е Акорд!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой нещо за по-новия Акорд 7 ген. от 2003 година?Прави се само в Япония, би трябвало да е OK, съдейки и по броя и цените на продаващите се автомобили?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм карал много 7 генерация, но от скромните си впечатления (около 200 и нещо км) мога да кажа че съм във възторг. Освен това от шефа на Бултрако знам, че е по-добър от новата осма генерация!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам акорд 2004 г , ама много малко сме тук с такива.Имам я вече 1 г. и съм и навъртял 30к км. Само мога да кажа че е страхотен автомобил , много комфортен ,достатъчно пъргав,и доста здрав според шефа на бултрако.За изминатите км съм сменил единствено задни накладки и масло и филтри.Ако някой има въпроси моля нека пита :o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, аз имам Акорд комби дизел от 2004г. За момента мога да кажа само суперлативи за автомобила.Двигателя е отличен, много икономичен за купето, отвътре не се чува че работи. Поддръжката му е много по-поносима в сравнение с еквивалентните събратя. Но си иска задължително 0W30 масло(о-о 200 лв за 6 л). Маслен филтър - 30лв, възд. филтър - 40лв (цените са осреднени, има и по-евтини). Турбината е Garrett GT1752V, на която се носи славата на изключително надеждна и здрава. Отлични скорости, въпреки че са 5. Масло 2л х20 лв. на 60000км.Всички електрически системи работят безотказно.Перфектен климатик - охлажда без да ти се схване вратът.Купето не страда от ръжди, много добре е обезшумено, страшна стерео система ,Алпин плеър и колони Пайниер - (любопитен съм и проверих на живо). Нямам оплаквания от спирачките, засега.Единствено не съм доволен от;-видимостта назад, което може би се дължи на по-малките стъкла на задните врати и комбито. Но това се компенсира от поставения парктроник.-мястото на задната седалка не е за трима, но не е болка за умиране.Отговарям на въпроси всякаквиПоздрави, Ники.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да ви питам, окачването от акорд аеродек(комби)97-ма ще стане ли на акорд купе 96-та. Че искам да и сложа спортно окачване на моята. Ако може на лс да ми отговорите :o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отлични скорости, въпреки че са 5.

На 5-та при 3000 оборота каква е скоростта?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отлични скорости, въпреки че са 5.

На 5-та при 3000 оборота каква е скоростта?
За съжаление на този въпрос не мога да отговоря с точност.За инфо при 2000 оборота скоростомера показва 110 км/ч, при 2300 е 130 км. 3000 об на 5 скорост още не съм стигал - :D Това са показанията, не знам дали скоростомера е точен. Поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бензиновия вариянт на 3000 оборота е 100км ч . При 130км/ч гпс то показва 127 км/ч

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам Акорд 2002г. 2.3 мотор автоматик. Карам го вече 1 година и 35 хил. км. (взех го на 125 хил. км.) и вчера за пръв път отидох до сервиза да ми сменят свещите , и ей така на контролен преглед. Оказа се , че имам за смяна горен десен шарнир + дискове и накладки. Всичко това за 8 годишна кола карана от 1 в БГ, като се има на впредвид ,че Акорда ми се води ТYPE V и е с доста трвърдо окачване (ако това е от значение за софийските улици)Преди да си взема Акорда имах Лексъс ИС200 (с който брутално катастрофирах), и ако трябва да ги сравнявам за мене Акорда е доста по здрав въпреки , че и с Лексъса нямах проблеми освен 1 доста сериозен със скоростите :cool:Дано да съм бил полезен .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, как може да подобрим работата на спирачките?Вчера спрях в едно БМВ, което реши да спре внезапно на жълт сфетофар. Той добре реши и си спря човека, но аз не можах. Като се включи АБС-а имам чувството, че съм си вдигнал крака от спирачката. Мисля, че задните спирачки въобще не участват в процеса.Ако сложим по-големи дискове и съответните апарати ще има ли подобрение като се има в предвид, че и в момента ми блокират лесно колелата и се намесва АБС и тръгва по инерция /поне така го усещам/.Гумите са ми 15" 185х65 BF Goodrich на 3 сезона и около 30 000 км но не са износени- имат си добър протектор. Според мен проблема с лошия спирачен път се дължи по-скоро на: - задните спирачки, които най-често са клеясали и въобще не държат, - лош избор на размер и марка гуми, - окачването - износени амортисьори и изморени/меки пружини. Моите амортисьори са добри - червено Кони на 2 год. - АБС имам чувството, че нещо не е наред при него и ако го няма ще е по-добре.Моля, за вашето мнение за да намерим решение как да си подобрим спирачките. Сега вместо да си тунинговам спирачките ще трябва да си купувам капак, фар и тн.

Заинтересова ме с този твой проблем и реших да перемеря колко ми е спирачния път от 50км/h . Оказа се 8м. Незнам дали толкова трябва да е,но за мен спирачките ми работят доста добре. Не съм сменял нито накладки нито дискове . Когато я купих забелязах че са сменяни скоро ,поради простата причина че нямаха почти никакъв ръб. Ако някой е разглобявал задните дискове -може ли да ми каже дали има отделен барабан за ръчната или тя е вързана към задните дикове .На лексус ис200 има оделен барабан за ръчната който се намира пред диска(малък е ). На Аеродека се вижда такъв но незнам дали е за ръчната или просто за захваането на гумата ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако някой е разглобявал задните дискове -може ли да ми каже дали има отделен барабан за ръчната или тя е вързана към задните дикове .

Ръчната е към дисковете. Не се сещам какво виждаш при Аеродека, но би трябвало да е като при седана. Като си мерил спирачния път успя ли да установиш дали ти държат задните спирачки?Аз имам чувството, че само предните ми държат. Задните са ми престъргвани и раздвижвани апаратите + нови накладки. Дисковете бяха ръждясали и затова ги престъргваха.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мери от 100..

Абе аз съм навит да меря и от 200 ама да има къде ....

Ако някой е разглобявал задните дискове -може ли да ми каже дали има отделен барабан за ръчната или тя е вързана към задните дикове .

Дисковете бяха ръждясали и затова ги престъргваха.
Дсиковете са в перфектно състояние....и са съжаление няма как да спирам и същевременно да лгедам дали спирам и със задните гуми (а и нямаше кои да помоля да гледа). Следващия път обещавам да помоля някой да гледа ,и ще се постарая да е меря от 100км/н. А евентуално някой да има таблица с някакви допустими метри на спирачен път за даден модел на Хонда ???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...и ще се постарая да е меря от 100км/н. А евентуално някой да има таблица с някакви допустими метри на спирачен път за даден модел на Хонда ???

Такова нещо нямам, но всичко около и под 40 м. трябва да е добро постижение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой нещо за по-новия Акорд 7 ген. от 2003 година?

Прави се само в Япония, би трябвало да е OK, съдейки и по броя и цените на продаващите се автомобили?

Аз преди 2 години си купих Акорд 2006 i-ctdi мога да кажа,че е страхотен автомобил,много удобен за дълги преходи.

Седалките просто описват тялото и са супер удобни и дори при много дълги преходи не се чувства умора.

Климатика също е перфектен и превъзхожда доста коли от по-висок клас,буквално за няколко метра почва да духа студено.

Скоростите са много дълги от което води до икономия на гориво,ама леко неудобство при каране в града.

Двигателя е просто черешката на тортата,страшно пъргав и изключително безшумен,просто не е за вярване,че това е дизел няма грам тракане,ако беше с ангренажен ремък просто нямаше да се чува когато запали(кой немски автомобил може да се похвали с това ;) ),самата верига издава леко звънкав шум,ама за сметка на това ми спестява доста парички за обслужване :(:D

Окачването е малко по-твърдо за кола от този клас ама на мен лично ми допада много.

Купето е много-добре шумоизолирано дори при скорости над 200км/ч. не се чува излишен шум,даже ако пътя е с нова настилка не се налага да увеличавам музиката.

Недостатъците са: оригиналното CD не чете МП3-формат и по-сериозния парното зимата идва много-бавно,чак след 3-4км. път.

 

Разхода варира от 5 до 7 литра на 100км.

 

Това е за сега което се сещам,надявам се да съм бил полезен,и благодарности на Менчето създало темата,защото аз като търсих инфо за моята кола преди да я купя,четях само в чужди форуми :D

 

За колегата които пита зависимоста на скороста и оборотите ще пусна една снимка:

Публикувано изображение

 

210km/ч.(205 по GPS) на 3800об/мин.

 

С такова темпо до 230км/ч.(с много зор) дава разход 6,8л. дизел.

 

Надявам се да съм бил полезен за напред на бъдещите притежатели и не се плашете дизела не е това което беше :D:D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При тая скорост разхода ти е двуцифрен..или поне доста близо до такъв...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При тая скорост разхода ти е двуцифрен..или поне доста близо до такъв...

напълно съм съгласен с Академика трябва да чукнеш поне 10/100,ако не 10 то 9.8-9.9/100 и за да разбереш трябва да караш минимум 10-15 мин с тази скорост ,да разбереш аджаба такъв ли ти е разхода....Аз съм карал Мазда 6 (дизел) ,която при 210 км ми изписа на борд компа -моментен рзход 8,7 ,но през скромните 10км с тази скорост тези цифрички стигнаха и до 12-13 ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При тая скорост разхода ти е двуцифрен..или поне доста близо до такъв...

не си прав,зависи какъв е релефа и до колко е натиснат педала.а и моментния наистина може да е двуцифрен ама средния не се знае.зависи наистина от стила на каране и релефа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прав е. :offtopic:Най-грубо казано, въздушносто съпротивление нараства на квадрат спрямо скоростта (реално повече).Т.е при 200км/ч ти трябва 4 (четири) пъти по-голяма теглилна сила.Т.е ако при 100км/ч разходът ти е 5 на сто, при 200 ще е поне 10. (4 пъти повече енергия за два пъти по-голямо разстояние)Отделно едва ли този двигател е най-икономичен при 3800 оборота :bg:

Редактирано от войводата/cls

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при 100км/ч тази кола дава сигурно 4/100 или по-малко.а ако умее да си я кара може и по-малко.но да не гадаем,човека дето я кара да си каже

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:););) Прочетете последното изречение :offtopic: ,тази кола независимо от режима на каране не може да даде двуцифрен разход на гориво :bg::D Иначе засичането на разхода и снимката е по автомагистралата от София до Стара Загора като с изкючение на двете писти където се кара с около 100км/ч. колата не е падала под 160-170км/ч.като през повечето време беше над 200км/ч. и даде разход 7л. на 100км. Звучи малко тинейджърско ама това е самата истина.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мда, даже доста тийнеджърско звучи...Последно с 210 ли кара, или със 160? Сигурен ли си, че мина разстоянието от 193км, (София до Стара Загора) за по-малко от час? :offtopic: Защото при 160 съм напълно съгласен за разход от 7 на сто :bg:Айде почнахме като рибари да се лъжем вече...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти ако по магистрала в България можеш да подържаш постоянна скорост 200км/ч. ми кажи,особено като се надминават някакви костенурки се спира за изчакване немога ги прескоча разбира се.Казвам че достигах максимална сорост 230км/ч. с много зор,иначе през повечето време когато имах възможност карах с 200км/ч.Нямам как да ти го обясня по друг начин защото нямам борд компютър да ми покаже средна скорост и среден и моментен разход.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам акорд със същия двигател и мога да подкрепя колегата за този разход на гориво.Невероятно но факт е че при тази скорост/160-200/гори около 7л/100км.Карал съм нощно време/няма голямо движение/ със такава средна скорост,около 200км пробег със занулен борд компютър в началото на пробега-6,8л/100км в края на пробега

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако при 205 км тая кола гори 6,8...абе залагам си колата, къщата , жената и всичко де го имам по банките!!!!!!!!!!!!!!!!!снимайте при тая скорост моментния...и не бъркайте нещата говорим за 205 км.. не за 160..

Редактирано от акад.Едмундо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега жена ти не ми трябва имам си една където ми трови живота,а и това по банките предполагам,че са само кредити :P;);) лошото е,че в БГ няма овална писта да засечем точно при 200км/ч. колко гори,ама ние говорим за некакъв среден разход по магистрала. Както казах,аз нямам борд компютър(все пак е посна Хонда),ако колегата му се занимава да снима.Както и да е,съжалявам че ви наруших дебата и писах във форума,колата ми е пълен боклук моля не си купуваите такива.

Редактирано от I-CTDI

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Горе долу позна..за банките де :P никой не е казал лоша дума за колата..просто спорих за конкретен случай, който въобще не касае качеството на хондата ти....точно преди месец спечелих подобен бас с приятел.Колата беше сеат ибиза 2006 година дизел 131 коня води се май фр модификация...та спора бе колко е моментния разход при 190 км...качихме се и бордовия закова 10.8....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз за фолксваген не споря там е друго,той трака,таблото подскача,пуши като комин,а и ако някой аматьор е слагал "чип" вече стаа опасно,ама това е друга темаАко искат модовете да пометат малко да не съсипваме полезната тема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де ! Карам Акорд Аеродек Амерсиканец 1997 декември F20B3 .Купих я януари тази година януари месец-нов внос от Италия! Когато я видях бях много предубеден за нея ,защото вуншния и вид беше (и все още е) по всякаква критика. Купих я защото е голяма и защото както каза колегата по горе не можех да и чуя двигателя при запалено положение. И все пак ламарина кола не кара! Относно поддръжката на колата -до тозио момент само концумативи изминал съм 6000км. . Дразнещата лампа на SRS-a вече не ме дразни. Ходих на диагхостика и момчетата установиха,че и блъскана колата си има всичко чисто ново. Проблема бил ,че грешката е софтуерна и те немогат да я поправят инъче всичко си е наред айрбеци и пиропатрони си има навсякаде. Споделиха ми че можело да свалят компа и да го дадат на някакъв "гуру",който ако евентуално изчисти грешката ще ми струва 160лв. -отказах се (червената лампичка ми стана приятел) .Сега верно че нямам айрбаци но ....не винаги съм карал кола с такива екстри :sayjin: Предшната и кола беше Passat 89' комби -преценете сами. Разход - градско със без климатици ,стрелката на уборотомера в лютеницата -10/100 ако карам като английската кралица 9/100 , извънградско 8,5/100 при каране само и единствено по знаци! Та така . Ако някой притежава същия модел на Акорд с радост ще коментирам проблемите (ако има такива) и решенията (ако ги намерим)

Колега , карам абсолютно същият мод. само че с месец по-стара :angry: .Та...предно дясно стъкла работи мааалко по-бавно , на 1800 об се чува едно издрънчаване .Майстора каза ,че може би е от разтропан вече катализатор ,но не е болка няк'ва .Колата я взвх точно като теб ,само че с иг наязмам оплаквания .Разхода ми е- на дълъг път 9-10 ,с клима 11 а в града 12-13 ,през зимата 14.Аз съм нов (от год.и половина ) шофьор .Минал съм 26000 и за мен си е супер.А мои приятели, стари опитни ,казват че едвали повече ще искам друга марка . Факт -майстора ми ,който поддържа още една Хонда , и отбщо взето е фен на немците,си купи ЦРВp.s и мойто СРС свети ,ама си мисля че ще ми липсва ако го изгасят :plane:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Следващата седмица ще пътувам към морето и ще пробвам при продължително каране с 200 какво ще покаже.Ще се постарая да направя клип,за да не говорим празни приказки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де ! Карам Акорд Аеродек Амерсиканец 1997 декември F20B3 .Купих я януари тази година януари месец-нов внос от Италия! Когато я видях бях много предубеден за нея ,защото вуншния и вид беше (и все още е) по всякаква критика. Купих я защото е голяма и защото както каза колегата по горе не можех да и чуя двигателя при запалено положение. И все пак ламарина кола не кара! Относно поддръжката на колата -до тозио момент само концумативи изминал съм 6000км. . Дразнещата лампа на SRS-a вече не ме дразни. Ходих на диагхостика и момчетата установиха,че и блъскана колата си има всичко чисто ново. Проблема бил ,че грешката е софтуерна и те немогат да я поправят инъче всичко си е наред айрбеци и пиропатрони си има навсякаде. Споделиха ми че можело да свалят компа и да го дадат на някакъв "гуру",който ако евентуално изчисти грешката ще ми струва 160лв. -отказах се (червената лампичка ми стана приятел) .Сега верно че нямам айрбаци но ....не винаги съм карал кола с такива екстри ;) Предшната и кола беше Passat 89' комби -преценете сами. Разход - градско със без климатици ,стрелката на уборотомера в лютеницата -10/100 ако карам като английската кралица 9/100 , извънградско 8,5/100 при каране само и единствено по знаци! Та така . Ако някой притежава същия модел на Акорд с радост ще коментирам проблемите (ако има такива) и решенията (ако ги намерим)

Колега , карам абсолютно същият мод. само че с месец по-стара ;) .Та...предно дясно стъкла работи мааалко по-бавно , на 1800 об се чува едно издрънчаване .Майстора каза ,че може би е от разтропан вече катализатор ,но не е болка няк'ва .Колата я взвх точно като теб ,само че с иг наязмам оплаквания .Разхода ми е- на дълъг път 9-10 ,с клима 11 а в града 12-13 ,през зимата 14.Аз съм нов (от год.и половина ) шофьор .Минал съм 26000 и за мен си е супер.А мои приятели, стари опитни ,казват че едвали повече ще искам друга марка . Факт -майстора ми ,който поддържа още една Хонда , и отбщо взето е фен на немците,си купи ЦРВp.s и мойто СРС свети ,ама си мисля че ще ми липсва ако го изгасят ;)
Имаш ли представа с колко помпи е казанчето за чистачките ? Моята работи ,но само отпред на задния прозорец нито се чува бръмчене нито вода пръска . Другото което е отзад точно в средата на вратата (5-та) капе вода когато въли дъжд и немога да разбетра от къде . Всички водни пътиша от казанчето към задния прозорец са навързани,значи не е от там ... :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а бре колеги искам да ви питам нещо,като ползвате климатика на вътрешен кръг ли сте,или от вън? :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а бре колеги искам да ви питам нещо,като ползвате климатика на вътрешен кръг ли сте,или от вън? ;)

въртешен...Когато съм на външен много бавно ми охлажда (за разлика от вътршния) и мирише . А и така и не разбрах има ли филтър на купето или няма -очевидно няма :) Редактирано от Relax

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вътрешния е препоръчителен за градско каране..навън пускайте външното

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко късно я видях темата,но ще се запиша и аз.В семейството сме имали 5 Хонди от които 4 са били Акорд.На баща ми първата нормална кола след соц.времето беше Акорд '84-'86 EXR седан.Като на колегата класиката,но с 4 врати и багажник.Двигателят беше 1.8 12v - 106 коня ако не се лъжа.Имаше ел.антена,4 ел.стъкла,4w.ALB,ел.шибедах,хидравлика на волана,автопилот и страхотен светло син плюшен салон.Вървеше чудесно,харчеше малко,нищо никога не й се скапа по окачването на тази кола.Скоростите влизаха чудесно и имаше чудесна динамика на всяка предавка.Беше с 5 скорости.Но ръждата й еба майката:)Баща ми я смени с Английски акорд седан от '94,а аз подкарах класиката.Между другото стария акорд е с карбуратор Keihin какъвто слагат на Audi 80 1,8S '86. Супер гаден карбуратор,излишно сложен и от едно време натам се скапа тотално. Колата гаснеше,не държеше обороти-абе тотално си еба майката и повече никога колата не беше същата.Баща ми пък караше англичанчето,дразнещ интериор както споделиха колегите в началото.Иначе е като танк,няма чупене.Баща ми редовно си я караше без масло,понеже му течеше от О-пръстена на делкото.Един път отиде до морето без масло,но на връщане се гонил с някакво митсубиши с 180км/ч и на Вакарел се окоти.Един шлайф на коляновия вал,нови лагери и отново с цялата газ.Дупките се минаваха на 3-та с газ,бордюрите се качваха на 2-ра.....абе разбирате ме защо не му давам мойте коли;)По окачването само горните носачи страдаха,ама и той купуваше от тия за по 30лв,а те караха само 5-10000км понеже са боклуци.Един приятел със стар Акорд ме открехна за пич,който сменя само шарнирите на горните носачи и ги прави бетон.Което е по-добре от купуването на тайвански боклуци за по 30-40лв дето карат по 5000км.Та баща ми смени Акорда '94 с '04 TypeS,а аз смених стария акорд с един Prelude '90.Относно Акордите,този на баща ми е много приятен.За нова кола е направо невероятен.Но човек е прекалено изолиран от самото каране според мен в новите коли и дори в нея.Задния спирачен апарат е с болт 13-ка и се държи контра с ключ 15,направете си сметка до колко японско е това?Отделно че накладката отзад е като на VW, Peugeot и още куп друго европейски бангии.Аз от декември 2009-та пък имам Акорд Купе CD7 2.2 правен в САЩ.Адски ме кефи тази кола,автоматик е,има адски много екстри и вози блажено.Коренно различна е от Prelude-а ми.Акорда вози приятно и спокойно,а другата е първична и чудесна ако търсиш емоция от карането.Акорда ми страдаше и още страда от спирачки,защото австриеца го беше оставил да седи почти година без да го кара.Смених предните накладки с Текстар и стъргах дисковете да махна ръждите ама кур,пак тресе като позагрее.Между другото американския Акорд е с тъпата система на лагер-главина отпред,но видях че Английските и Прелюдите от тия години са уж със същото окачване,но са с нормален диск поставен отгоре просто.Та се чудя не мога ли да сменя шенкела и да имам нормалната постановка.Видях на английските седани от около 2000-та година,че пак са с тия дебелите дискове на 282мм,накладките им са същите....Хаха,този отговор го пиша от 9 сутринта и чак сега мога да го довърша,съспиаха ме от работа;)Иначе анлийския Акорд на баща ми винаги е бил гаден за завои и като стабилност.Дори и с новите амортесьори,макар че той сложи гадните Monroe.Амерканския няма нищо общо,държи се добре и има страхотна динамика с 2.2 макар автоматика.Имам приятел с такъв но 2.0 и ръчни скорости-много е мъртъв горкия;)Колата си я карам с газов инжекцион от скоро,дава ми 13/100 газ в София с климатик.На бензин даваше 12/100 без климатик,понеже не му бях сменил лагерите и не го бях напълнил.Сега е чук ама олекнах с 200лв за лагери и 500 грама фреон.Извънградско на 3500 оборота с 125км/ч по магистрала,4 човека и багаж дава 9/100 газ.С двама до Асеновград на 3000 оборота с 110 км/ч дава 7,4/100 бензин.С яко каране сам Варна-В.Търново-София- 4 часа взех дестинацията - 11/100 газ.Прочетох един колега че кара с газов инжекцион кола като мойта и има придърпване между 2000-3000 оборота с леко газ.Аз имам същия проблем и сега ще я лекувам с нови оригинални кабели и иридиеви свещи.Има К&Н филтър в кутията и смених генерацията , че беше леш.Сега съм на 50мм вътрешен,неръждавайки и без катализатора.Колата тръгна доста по-добре.

Редактирано от prelude

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де ! Карам Акорд Аеродек Амерсиканец 1997 декември F20B3 .Купих я януари тази година януари месец-нов внос от Италия! Когато я видях бях много предубеден за нея ,защото вуншния и вид беше (и все още е) по всякаква критика. Купих я защото е голяма и защото както каза колегата по горе не можех да и чуя двигателя при запалено положение. И все пак ламарина кола не кара! Относно поддръжката на колата -до тозио момент само концумативи изминал съм 6000км. . Дразнещата лампа на SRS-a вече не ме дразни. Ходих на диагхостика и момчетата установиха,че и блъскана колата си има всичко чисто ново. Проблема бил ,че грешката е софтуерна и те немогат да я поправят инъче всичко си е наред айрбеци и пиропатрони си има навсякаде. Споделиха ми че можело да свалят компа и да го дадат на някакъв "гуру",който ако евентуално изчисти грешката ще ми струва 160лв. -отказах се (червената лампичка ми стана приятел) .Сега верно че нямам айрбаци но ....не винаги съм карал кола с такива екстри :) Предшната и кола беше Passat 89' комби -преценете сами. Разход - градско със без климатици ,стрелката на уборотомера в лютеницата -10/100 ако карам като английската кралица 9/100 , извънградско 8,5/100 при каране само и единствено по знаци! Та така . Ако някой притежава същия модел на Акорд с радост ще коментирам проблемите (ако има такива) и решенията (ако ги намерим)

Колега , карам абсолютно същият мод. само че с месец по-стара ;) .Та...предно дясно стъкла работи мааалко по-бавно , на 1800 об се чува едно издрънчаване .Майстора каза ,че може би е от разтропан вече катализатор ,но не е болка няк'ва .Колата я взвх точно като теб ,само че с иг наязмам оплаквания .Разхода ми е- на дълъг път 9-10 ,с клима 11 а в града 12-13 ,през зимата 14.Аз съм нов (от год.и половина ) шофьор .Минал съм 26000 и за мен си е супер.А мои приятели, стари опитни ,казват че едвали повече ще искам друга марка . Факт -майстора ми ,който поддържа още една Хонда , и отбщо взето е фен на немците,си купи ЦРВ

p.s и мойто СРС свети ,ама си мисля че ще ми липсва ако го изгасят ;)

 

Имаш ли представа с колко помпи е казанчето за чистачките ? Моята работи ,но само отпред на задния прозорец нито се чува бръмчене нито вода пръска . Другото което е отзад точно в средата на вратата (5-та) капе вода когато въли дъжд и немога да разбетра от къде . Всички водни пътиша от казанчето към задния прозорец са навързани,значи не е от там ... ;)

 

Публикувано изображение

 

Номер 5 е за задния джам.Струва цели 70$ в САЩ.

 

Отделно може да ти тече ако ти е запушена тръбата , която отвежда вода от каналите на шибедаха-имаш шибедах,нали?

Като се запушат на края,където излизат в калниците водата се събира и накрая протича отнякъде,а колата гние рязко.

Виж си ги,на Прелюда ако знаеш каква гняс махнах от там.....

 

Колата няма филтър за купето,категорично.

Редактирано от prelude

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иначе по магистралата сгазих една едричка лисица с 80км/ч.Много ме радва че колата е американец и й личи.Няма нищо общо с кекавия ми Прелюд.Бронята има доста приятен профил отдолу,не мръднаха луфтовете дори като сгазих лисицата.А беше голяма колкото дърт кокер:)Само й се чу как главичката удря в гредата и до там.Олюпи ми боята на бронята и толкова.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е добре де, вие едва ли не казвате, че по-добре човек да не си купува Акорд 5-а ген. Седан правен в Англия - тази кола, категорично не, така ли да го разбирам ? Аз примерно на последък почвам да се оглеждам за голям 4 врати Седан за около 3 - 4 хил. лв (айде да не намесваме Сивик седаните, говорим за по-голяма кола) то горе споменатия англииски Акорд е точно в този бюджет и на теоритя - това е колата, ама казвате един вид, по-добре НЕ, така ли да го разбирам ? Другите алтернативи за тия пари (3 до 4 хил. лева) са Американските Акорди 5-а ген.: Купето и Комбито, ама ако човек търси точно Седан (а не иска двуврата кола или катафалка) - какво му остава като избор ? Едва ли не да се гледа към други марки, така ли (освен ако не се намери от някъде американския Седан - много трудно, но не е невъзможно де). Объркан съм, честно. Толкова ли е фрапираща разликата в радиус на завой и стабилността между Акордите 5-а ген. 4 врати Англичанка седан и примерно американците: Купето и Комбито от същите години ? Ама това трябва да го каже някой който е карал и двете коли. Толкова ли е по-зле англичанката (аз съм се возил и карал Англичанка, но малко километри, нямам особено голям опит и честно казано ми е харесала тая кола като цяло на пръв поглед, ама знам ли, така както ги описвате нещата, все едно да се бяга надалеч от този модел).

Редактирано от ADH-Honda

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...