le6ko 0 #441 Отговорено 30 Март, 2011 ОК благодаря за параметрите но кога трябва да ги показва и как се мери Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
le6ko 0 #442 Отговорено 31 Март, 2011 колко ома трябва да дава ако меря датчика за детонациите и можели да е от нещо друго осжен от него Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Accord F18A 1 #443 Отговорено 31 Март, 2011 Здравейте на всички собственици на кораба майка,решил съм да сменям изходните колектори и ми казаха,че от х23 можело да станат,но пича не е сигурен и за това питам тука,ще се подобрили от към вървене?Става колега, без проблем. Аз съм с такива и всмукателния и изпускателния колектор.Писал съм какъв е ефекта може да разгледаш. Определено е по-добре. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Relax 3 #444 Отговорено 1 Април, 2011 Провери си светлини,стопове и т.н.при мен беше от това .Честно И при мен беше такъв проблема -беше ми изгоряла крушката на единия стоп ,та таблото ми светна като коледна елха Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
le6ko 0 #445 Отговорено 2 Април, 2011 Никои ли не знае къде се намира детонационния датчик на акорд ф18б2 и как мога да го проверя дали е изправен като го сваля какво съпротивление трябва да има и по какъв друг начин мога да го проверя освен с осцилоскоп Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stretford 25 #446 Отговорено 2 Април, 2011 Провери си светлини,стопове и т.н.при мен беше от това .Честно Всички светлини работят без проблеми.Проверих ги Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hondarev_accordov 0 #447 Отговорено 10 Април, 2011 Здравейте колеги,карам акорд 97г.и изкам да попитам как да си регулирам дясната предна врата?Много леко е пропаднала,понеже в големия вятър жена ми неможа да я хване и се отвори рязко.Благодарско предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dimteam 1 #448 Отговорено 10 Април, 2011 Здравейте Колеги! При мен от 2-3 седмици се появи едно леко скърцане отпред което повече ми прилича като скърцане от нещо гумено. Появява се когато с ниска скорост преминавам през по-дълбоки дупки или легнали полицай а със скорост около 50-60 и нагоре не се чува. Чудя се дали може да е някой тампон на амортесьор или на пружината. Някой колега с Акорд 6-та имал ли е подобен проблем? И направ път ли съм се насочил ? Имам и още едно въпросче. Колко спирачна течност събира хидравличната система на съединитела ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hondarev_accordov 0 #449 Отговорено 10 Април, 2011 Здравейте Колеги! При мен от 2-3 седмици се появи едно леко скърцане отпред което повече ми прилича като скърцане от нещо гумено. Появява се когато с ниска скорост преминавам през по-дълбоки дупки или легнали полицай а със скорост около 50-60 и нагоре не се чува. Чудя се дали може да е някой тампон на амортесьор или на пружината. Някой колега с Акорд 6-та имал ли е подобен проблем? И направ път ли съм се насочил ? Имам и още едно въпросче. Колко спирачна течност събира хидравличната система на съединитела ?Колега скърцането ти е от тампони на стабилизиращата щанга,мисля че бяха към 5лв.единия,отпред са 2 и смяната им е 10лв. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
едмундо 34 #450 Отговорено 10 Април, 2011 Горен шарнир Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bleid 2 13 #451 Отговорено 10 Април, 2011 Точно тампоните са си. Аз бях в тоя филм преди 1 мес. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dimteam 1 #452 Отговорено 10 Април, 2011 Е тия тампони ги сменях миналото лято и когато бяха тръгнали нямаше скърцане а само хлопане при бавно минаване през дупки. Горните шарнири съм ги сменил преди няма и 10000км и единия долен също даже него преди около 5000км. Гледах ги оня ден и не си личи да им има нещо въпреки че знам че само с гледане едвали ще им проличи Та други идей ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dimteam 1 #453 Отговорено 10 Април, 2011 Айде пак един въпрос Абе я споделете как мога да проверя дали В-тека бачка ? Ф18Б2 двигател. И на какви обороти трябва да се включва? До сега рових из форума и сервизното ама нищо конкретно не намирам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hondarev_accordov 0 #454 Отговорено 11 Април, 2011 Здравейте колеги,карам акорд 97г.и изкам да попитам как да си регулирам дясната предна врата?Много леко е пропаднала,понеже в големия вятър жена ми неможа да я хване и се отвори рязко.Благодарско предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
raddev 0 #455 Отговорено 12 Април, 2011 Айде пак един въпрос Абе я споделете как мога да проверя дали В-тека бачка ? Ф18Б2 двигател. И на какви обороти трябва да се включва? До сега рових из форума и сервизното ама нищо конкретно не намирам.Ей ,каде ли не се рових за тва нещо и от никаде - нищо !Питал съм познати хондаджий и всеки казва : на 3000 оборота , на 3500 и т.н Та, ако някой наистина знае ще бъде от голяма полза !Също така има ли вариант да ти се прецакал v-tec - а и да не разбереш ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Radko 10 #456 Отговорено 12 Април, 2011 Здравейте на всички собственици на кораба майка,решил съм да сменям изходните колектори и ми казаха,че от х23 можело да станат,но пича не е сигурен и за това питам тука,ще се подобрили от към вървене?Става колега, без проблем. Аз съм с такива и всмукателния и изпускателния колектор.Писал съм какъв е ефекта може да разгледаш. Определено е по-добре.Колега с каквъ F18 мотор си? от X23 за F20Z1 ще стане ли (това е в Акорд 5-та генерация)И м/у другото колко пари излизат двата колектора? Изпускателния от X23 4-2-1 ли е или 4-1?Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mails19 0 #457 Отговорено 15 Април, 2011 Здравейте,някой може ли да ми каже колко количество антифриз ми трябва за F20Z1?Искам да го сменя.Благодаря предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #458 Отговорено 15 Април, 2011 22 страница, същата тема... 6,3 литра. И аз имам един въпрос, дано не се повтарям. Колко литра масло събира F20Z1? Искам да ви попитам колко литра антифриз хваща F18A3? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zombiex 17 #459 Отговорено 15 Април, 2011 И аз да се включа в тази хубава тема някой знае ли дали от хонда прелюд фаровете ставан на акорд 94 година много хора ми казват че хондата ми имала предница на прелюд но не намирам прилика във фаровете дали има някакво решение за кристални фарове изровил сам целия гугал, ибей и нищо за този модел акорд Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mails19 0 #460 Отговорено 18 Април, 2011 Здравейте колеги,може ли някой да ми помогне как се обезвъздушава охладителна система на F20Z1.Видял съм се в чудо,загрява и изхвърля антифриза.Благодаря предварително Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
men4e 0 #461 Отговорено 25 Април, 2011 Здравейте колеги.Я споделете нещичко за помпите на съединителя на Акорд 5та генерация англичанка F20Z1(ако има значение).Колко са, къде са, как се разбира, че е сдала багажа, какви пари са, мога ли да си я сменя сам?Абе кой с каквато информация може да ми помогне е добре дошъл, пък и някоя снимчица няма да ми е излишна.Благодаря предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zombiex 17 #462 Отговорено 25 Април, 2011 трябва да имаш едно малко казанче под капака най в дясно под стъклото провери има ли течност ако няма значи тече Ако ти тече би следвало и да ти е изцапан пода под педалите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
men4e 0 #463 Отговорено 25 Април, 2011 Тва е, че нямаше течност и долях.Имам една помпа дето ми е малко по надолу и вляво от изпускателния колектор, но от там като обезвъздуших покапва, а не пръска (все едно няма достатъчно налягане), а не мога да видя имам ли още една помпа.Вече 2 дена откакто досипах течност не я пипва и съединителя си работи както трябва (освен, че отделя малко по-ниско отпреди).Та се чудя какво е станало и кво да правя, да не ме остави на някой светофар. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zombiex 17 #464 Отговорено 25 Април, 2011 Ами да ти кажа и на мене ми тече но само отлагам иначе най добре според мен е да се види каде е проблема и да се смени помпата несам сигорен но мисля че има 2 помпи съединителя днес ми протече рейката хиихи тия акорди само текат от някаде ти правиш едно то протича друго Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
joromaistora 0 #465 Отговорено 26 Април, 2011 здравейте колеги и аз да се включа в темата помпите на съеденителя са две горна и долна,сварзани са с тръбичка и маркуч.понякога като се запуши маркуча почва да прави проблеми.но нее болка за умиралка.на моя акорд му паравих и двете помпи ремонта излезна 35кинта с гумички от шкодрата/пловдив/,и вече всичко е тип топ. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
men4e 0 #466 Отговорено 26 Април, 2011 А ще ми обясниш ли къде да я търся втората. Някъде пред педала на съединителя ли трябва да е? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
росенKN 29 #467 Отговорено 26 Април, 2011 Здравейте колеги,може ли някой да ми помогне как се обезвъздушава охладителна система на F20Z1.Видял съм се в чудо,загрява и изхвърля антифриза.Благодаря предварителноНа тялото на термостата имаш пробка палиш колата разхлабваш я и като спре да излиза въздух затягаш и готово.По принцип на моита никога не съм го правил би трябвало сама да си го изкара през капачката на радиатора. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
VILETU 0 #468 Отговорено 26 Април, 2011 А ще ми обясниш ли къде да я търся втората. Някъде пред педала на съединителя ли трябва да е?Точно там. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zombiex 17 #469 Отговорено 28 Април, 2011 всички акордаджий на помощ Имам един малак проблем със моя любим акорд от 2 дни преди да загрее като и дам малко повече жега и гасне после трудно пали.Като загрее няма гиржи ако на някой му се е случвало нека сподели , Апак ние ще почерпим Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
росенKN 29 #470 Отговорено 28 Април, 2011 На бензин или на газ ти го прави това? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_9977 39 #471 Отговорено 28 Април, 2011 Значи колега и аз имах същия прблем,но на мен ми го правеше на газ незнам ти на на какво си.Ако си на газ изпарителя си е заминал,ако на бензин елконче Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
djigata 9 #472 Отговорено 28 Април, 2011 колега какво е това ЕЛКОНЧЕ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zombiex 17 #473 Отговорено 28 Април, 2011 ами за сега съм го хващал да го прави на газ, но утре ще пробвам на бензин Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #474 Отговорено 28 Април, 2011 колега какво е това ЕЛКОНЧЕИндиански вожд. Тая тема модерира ли се или трябва да стане 1100 страници??? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mom4i74 23 #475 Отговорено 29 Април, 2011 всички акордаджий на помощ Имам един малак проблем със моя любим акорд от 2 дни преди да загрее като и дам малко повече жега и гасне после трудно пали.Като загрее няма гиржи ако на някой му се е случвало нека сподели , Апак ние ще почерпим Ами както го описваш прилича на замрьзване на испарителя. На бензин сьм почти сигурен че няма да го направи. Виж дали нетрябва да се долее и охладителна течност. Като я палиш на газ и двигателя и испарителя са студени газта неможе да се изпари и влиза течна в смукателния колектор и се дави. За това и пали трудно след това. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
росенKN 29 #476 Отговорено 29 Април, 2011 Колегата по горе е прав-замръзвъщ изпарител,липса на охлаждаща течност или самият изпарител си е позаминал(мембранките) възможно е и да не ти е правилно регулиран. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zombiex 17 #477 Отговорено 29 Април, 2011 Днес пробвах на бензин и нищо не стана карах я до 6000 оборота и не огасна хихи. Значи утре отивам на майстор за газови уредби липса на охлаждаща течност- за антифриза ли става въпрос? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
росенKN 29 #478 Отговорено 29 Април, 2011 Да за антифризастава въпрос- пробваи да пипнеш изпарителя когато колата още не е загряла хубаво горе долу в моментите когато ти гасне ако е студен 99% че е от това. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zombiex 17 #479 Отговорено 30 Април, 2011 Наистина проблема беше от изпарителя.Благодаря на всички за бързата намеса Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zombiex 17 #480 Отговорено 30 Април, 2011 искам да питам още нещо Разпънка от хонда прелюд 4-5 ще стане ли на акорд 5.благодаря предварително Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове