Jump to content
movx2000

стържене отпред при спиране

Recommended Posts

колеги, със сигурност проблема не е в износени накладки, стърженето се усеща като лека вибрация на волана, а също се и чува. изглежда като да е от спирачките.при висока скорост и натискане на спирачките не се усеща, чува се само при спиране да речем на светофар, малко преди напълно да спре колата.имаше го и преди, когато беше с износени накладки, надявах се, че след смяната ще се оправи, но стърженето си остана. не е остро като на метал, много странно, един приятел изказа предположение, че стържат накладките в ръбовете, които са си направили в спирачните дискове отвън, но ми се струва малко странно ако е така.някакви идеи?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като за начало свали си гумите и виж хлопат ли ти накладките! Провери хубаво има ли луфтове при самите апарати и ги натегни и виж пак какво е положението!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега в случая само гадаем, но може и проблема да ти е от гумите.Ако си сменял гуми скоро примерно втора ръка или си карал дълго време без амортисьори, профила на гумата става като на малки квадратчета.От подскачането на самата гума се получава такъв профил и се чува като разбит лагер и се чува точно на ниски скорости.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нито съм карал без амортисьори, нито със стари гуми, колкото до хлопането на накладките, предполагам, че в сервиза дето ги сменяха, а и наскоро сменях лагер на главина, все щяха да видят и да натегнат. това стържене си го имаше почти от как я имам колата. не помня дали съвсемв началото го имаше, може тогава и да не съм забелязал.колкото по-силно натискам спирачката, по-силно е стърженето. имам усещането, че е от триенето между накладките и дисковете, ама защо така се получава, не знам. иначе не скърцат спирачките, при спиране, имам предвид това характерното скърцане, но пък май пак почна онова от пластината на накладките, а като ги гледам има още много живот в тях.странна работа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега сваляй едно по едно колелата и накладките и гледай.Виждал съм и накладки сложени неправилно и впоследтствие износени накриво,както и поставени наобратно :lol: Не се чуди а действай :fun: и после да споделиш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги, със сигурност проблема не е в износени накладки, стърженето се усеща като лека вибрация на волана, а също се и чува. изглежда като да е от спирачките.при висока скорост и натискане на спирачките не се усеща, чува се само при спиране да речем на светофар, малко преди напълно да спре колата.имаше го и преди, когато беше с износени накладки, надявах се, че след смяната ще се оправи, но стърженето си остана. не е остро като на метал, много странно, един приятел изказа предположение, че стържат накладките в ръбовете, които са си направили в спирачните дискове отвън, но ми се струва малко странно ако е така.някакви идеи?

Това само при интензивно каране и използване на спирачките ли се получава като са загряли вече. Като е студена колата прави ли го?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като е студена не съм забелязал да го прави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

днес специално тествах - на студено няма стържене, или поне аз не го усещам, може би е много по-слабо.какво ще рече това? как го обясняваш?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз имам подобно стържене на загряти спирачки , но аз го обяснявам с големия ръб на диска

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при мене е същото когато загреят почват да стържат но иначе си спира добре това е важното

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

да, за спиране спира. но това стържене ме изнервя.и ако е от ръба на дисковете, откъде да намеря нови дискове? те стандартни ли са или трябва да търся специално за хонда оригинални?възможно ли е да се престърже този ръб, да се изпили дори на място или на струг, или няма смисъл да се прави това, понеже диска е износен. и до колко износен диск може да се ползва и от кой момент нататък става опасно?

Редактирано от мишо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Дебелината на диска има лимит на износване. Ако имаш колям ръб, най вероятно си за смяна на дискове. Някъде в мануала пишеше колко е минималната дебелина на диска. Мериш с микрометър...Относно стърженето на един колега му стържеше една ламаринка до накладките. Беше крива и опираше.

Редактирано от dns

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...