movx2000 40 #1 Публикувано 19 Юли, 2010 колеги, със сигурност проблема не е в износени накладки, стърженето се усеща като лека вибрация на волана, а също се и чува. изглежда като да е от спирачките.при висока скорост и натискане на спирачките не се усеща, чува се само при спиране да речем на светофар, малко преди напълно да спре колата.имаше го и преди, когато беше с износени накладки, надявах се, че след смяната ще се оправи, но стърженето си остана. не е остро като на метал, много странно, един приятел изказа предположение, че стържат накладките в ръбовете, които са си направили в спирачните дискове отвън, но ми се струва малко странно ако е така.някакви идеи? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rEsPeCtiVe 148 #2 Отговорено 19 Юли, 2010 Като за начало свали си гумите и виж хлопат ли ти накладките! Провери хубаво има ли луфтове при самите апарати и ги натегни и виж пак какво е положението! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Fero 9 #3 Отговорено 19 Юли, 2010 Колега в случая само гадаем, но може и проблема да ти е от гумите.Ако си сменял гуми скоро примерно втора ръка или си карал дълго време без амортисьори, профила на гумата става като на малки квадратчета.От подскачането на самата гума се получава такъв профил и се чува като разбит лагер и се чува точно на ниски скорости. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
movx2000 40 #4 Отговорено 20 Юли, 2010 нито съм карал без амортисьори, нито със стари гуми, колкото до хлопането на накладките, предполагам, че в сервиза дето ги сменяха, а и наскоро сменях лагер на главина, все щяха да видят и да натегнат. това стържене си го имаше почти от как я имам колата. не помня дали съвсемв началото го имаше, може тогава и да не съм забелязал.колкото по-силно натискам спирачката, по-силно е стърженето. имам усещането, че е от триенето между накладките и дисковете, ама защо така се получава, не знам. иначе не скърцат спирачките, при спиране, имам предвид това характерното скърцане, но пък май пак почна онова от пластината на накладките, а като ги гледам има още много живот в тях.странна работа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Fero 9 #5 Отговорено 20 Юли, 2010 Колега сваляй едно по едно колелата и накладките и гледай.Виждал съм и накладки сложени неправилно и впоследтствие износени накриво,както и поставени наобратно Не се чуди а действай и после да споделиш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bebcho 1 #6 Отговорено 21 Юли, 2010 колеги, със сигурност проблема не е в износени накладки, стърженето се усеща като лека вибрация на волана, а също се и чува. изглежда като да е от спирачките.при висока скорост и натискане на спирачките не се усеща, чува се само при спиране да речем на светофар, малко преди напълно да спре колата.имаше го и преди, когато беше с износени накладки, надявах се, че след смяната ще се оправи, но стърженето си остана. не е остро като на метал, много странно, един приятел изказа предположение, че стържат накладките в ръбовете, които са си направили в спирачните дискове отвън, но ми се струва малко странно ако е така.някакви идеи?Това само при интензивно каране и използване на спирачките ли се получава като са загряли вече. Като е студена колата прави ли го? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
movx2000 40 #7 Отговорено 21 Юли, 2010 Като е студена не съм забелязал да го прави. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
movx2000 40 #8 Отговорено 22 Юли, 2010 днес специално тествах - на студено няма стържене, или поне аз не го усещам, може би е много по-слабо.какво ще рече това? как го обясняваш? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
spooner 11 #9 Отговорено 22 Юли, 2010 и аз имам подобно стържене на загряти спирачки , но аз го обяснявам с големия ръб на диска Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nakata 176 #10 Отговорено 22 Юли, 2010 при мене е същото когато загреят почват да стържат но иначе си спира добре това е важното Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
movx2000 40 #11 Отговорено 22 Юли, 2010 (Редактирано) да, за спиране спира. но това стържене ме изнервя.и ако е от ръба на дисковете, откъде да намеря нови дискове? те стандартни ли са или трябва да търся специално за хонда оригинални?възможно ли е да се престърже този ръб, да се изпили дори на място или на струг, или няма смисъл да се прави това, понеже диска е износен. и до колко износен диск може да се ползва и от кой момент нататък става опасно? Редактирано 22 Юли, 2010 от мишо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DNS 2 #12 Отговорено 25 Юли, 2010 (Редактирано) Дебелината на диска има лимит на износване. Ако имаш колям ръб, най вероятно си за смяна на дискове. Някъде в мануала пишеше колко е минималната дебелина на диска. Мериш с микрометър...Относно стърженето на един колега му стържеше една ламаринка до накладките. Беше крива и опираше. Редактирано 25 Юли, 2010 от dns Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове