PaFKaTaSsS 0 #1 Публикувано 12 Юли, 2010 От няколко седмици колата пали трундо - особено на бензин.. но преди 5-6 дена, когато заредих газ до горе след това въобще не можа да запали - независимо дали на бензин или газ и трябваше да ме бутат, за да запали. Не смятам че нещо инжекторите са се запушили, защото по принцип не карам само на газ.. Мерих си акумолатора - добре е. Реших да погледна свещите как са и само като извадих кабелите.. гледам ги мокри, даже вътре в каналчето има над свещите някаква течност - не много, но аз все пак намирам за странно наличието на такава там. Имах работа с колата точно тогава и нямаше време да търся ключа за свещите и така не можах да ги видя как изглеждат те. Почистих течността (вероятно конденз от масло) и запалих (лесно). От тогава разпитавам познати от какво може да е. Предположиенията им са от несъвместимост на маслото. Аз карам с Mobile 10W40 полусинтетика, купувам го от познат и се съмнявам да е боклук.. Точно сега не ми се сменя маслото, понеже сегащното е само на 1500-2000 км. Според вас откъде е проблема и как да го реша Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #2 Отговорено 12 Юли, 2010 Смени си гарнитурата на капака на клапаните и уплътненията около свещите.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PaFKaTaSsS 0 #3 Отговорено 12 Юли, 2010 (Редактирано) Преди малко гледах свещите - добре са.Други с моя двигател или подобен какви масла слагат ? Редактирано 12 Юли, 2010 от PaFKaTaSsS Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
enigma 78 #4 Отговорено 12 Юли, 2010 Колегата mar_tod ти каза какъв е проблема.Маслото е хубаво стига да е истинско Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lensman 0 #5 Отговорено 12 Юли, 2010 Задравей колега,не се набутвай с ново масло а найстина послушай колегата от по горния пост и смени гарнитурата на капака на клапаните и о-пръстените на свещите на марката 'Виктор Рейнц' вървят комплект,аз скоро ги смених и проблема изчезна. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
жоро74 0 #6 Отговорено 12 Юли, 2010 свали си капака на клааните и си смени гарнитурите или поне сложи силикон. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PaFKaTaSsS 0 #7 Отговорено 12 Юли, 2010 Добре, утре ще потърся "о-пръстените на свещите на марката 'Виктор Рейнц' " и ще пиша след смяната : ) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
respawn 26 #8 Отговорено 12 Юли, 2010 Никви силикони колега.. вземи си гарнитурите да си е както трябва Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PaFKaTaSsS 0 #9 Отговорено 13 Юли, 2010 (Редактирано) Никъде не намерих о-пръстени да продават.. даже не са чували че има такова нещо за свещи. Гарнитурата е 15тина лева, но трябва да се поръча, защото няма в наличност.ПП: В последствие разбрах, че въпросните о-пръстени се наричат дифтулки Редактирано 13 Юли, 2010 от PaFKaTaSsS Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mEtaka 68 #10 Отговорено 13 Юли, 2010 0888 300 393 - Мони, М&S Auto. Звънкаш и чакаш да дойдат. Успех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
meto_pz 0 #11 Отговорено 13 Юли, 2010 Никъде не намерих о-пръстени да продават.. даже не са чували че има такова нещо за свещи. Гарнитурата е 15тина лева, но трябва да се поръча, защото няма в наличност.Аз също трябва да сменявам гарнитурата и тези пръстени,защото имам същият проблем.От Пазарджик съм и тук има дин магазин за японски части,ще проверя и ще пиша каква е цената и дали ги има. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hondю 41 #12 Отговорено 13 Юли, 2010 Това е много често срещан проблем при двуваловите Д-мотори и е свързано с дизайна на капака на клапаните.Не винаги обаче се оправя със смяна на О-пръстените. При мен не се получи. Една от възможните причини за появата на проблема е ако е смъкван капака на клапаните при неизстинал двигател. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Magnum 7 #13 Отговорено 13 Юли, 2010 Това е много често срещан проблем при двуваловите Д-мотори и е свързано с дизайна на капака на клапаните.Не винаги обаче се оправя със смяна на О-пръстените. При мен не се получи. Една от възможните причини за появата на проблема е ако е смъкван капака на клапаните при неизстинал двигател. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #14 Отговорено 13 Юли, 2010 Никъде не намерих о-пръстени да продават.. даже не са чували че има такова нещо за свещи. Гарнитурата е 15тина лева, но трябва да се поръча, защото няма в наличност.ПП: В последствие разбрах, че въпросните о-пръстени се наричат дифтулкиМи поръчай!А О-пръстените не са "дифтулки", каквото и да означава това и трябва да дойдат с гарнитурата. И не са за свещи, а за отворите за свещите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #15 Отговорено 13 Юли, 2010 ПП: В последствие разбрах, че въпросните о-пръстени се наричат дифтулкиВъпросните О-пръстени са си О-пръстени.. Дихтунг са шайбите под свещите- идва от Немското им наименование..А дифтулки, и аз не знам какво е .. Ситурно идва от негърски-Руски.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pamo 346 #16 Отговорено 13 Юли, 2010 (Редактирано) Точно в такова нарицателно се превърнаха много уплътняващи шайби, медни.. алуминиеви - по бензинови филтри, дренажни болтове... Последното което чух беше - "Какъв е диаметъра на диФтунгата?"0888 300 393 - Мони, М&S Auto. Звънкаш и чакаш да дойдат. Успех Редактирано 13 Юли, 2010 от pamo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PaFKaTaSsS 0 #17 Отговорено 21 Юли, 2010 (Редактирано) Един познат ми поръча от чужбина гарнитура за капака на клапаните и съответно о-пръстени. Днес пристигнаха - тъкмо се бях отказал да ги смеяням, защото от 2 седмици не съм имал проблеми. Проверявах за масло над свещите - няма. И тъкмо взех пратката от куриерската фирма.. влизам в колата.. въртя ключа.. не пали. Отново на бензин обръщах., на газ ... не иска да запали, а стартера си върти добре ( акумолатора не е слаб). Тикаха ме и много трудно запали. Мислех утре да сменям тия гарнитури, но познати ми казаха да мина на компютър първо, да не е нещо някой датчик, някаква грешка да има в компютъра. Може ли това не-палене да е от свещ (гледах ги - добре бяха) ? И от какво друго може да е ? Редактирано 21 Юли, 2010 от PaFKaTaSsS Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PaFKaTaSsS 0 #18 Отговорено 22 Юли, 2010 Днес, когато беше загряла пак не искаше да запали - като изтина след 20-30 мин запали.. Казаха ми да измеря бобината, но само толкова.. Някой може ли да ми даде линк или да обясни как се измерва бобината Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
keel 19 #19 Отговорено 22 Юли, 2010 Това с непаленето в загряло положение не беше ли нещо от спойките в главното реле. Не е нужно да има връзка между двата проблема. Маслото над свещите е уплътнителните пръстени, но няма къде да отиде за да прави проблеми. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
enigma 78 #20 Отговорено 22 Юли, 2010 Наи-добре си намери работеща бубина и пробваи ,ако пак не стане направи същото и с комутатора . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PaFKaTaSsS 0 #21 Отговорено 22 Юли, 2010 Това с непаленето в загряло положение не беше ли нещо от спойките в главното реле. Не е нужно да има връзка между двата проблема. Маслото над свещите е уплътнителните пръстени, но няма къде да отиде за да прави проблеми.Това със спойките е свързано със бензиновата помпа - ако беше от него нямаше да пали и като се бута Да, ясно ми е, че не е свързано с омаслението над свещите.. но точно къде ли е проблема... Мисля, че нещо не пуска газ ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
meto_pz 0 #22 Отговорено 23 Юли, 2010 Много раляхте темата,колеги!Та потемата:Днес си купих въпросната гарнитура с о-пръстенте и още едни по малки "кръгчета".Струва 35лв комплекта (в Пазарджик) .В неделя ще правя реглаж на клапаните и и ще сменя гарнитурите.Дано има ефект. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове