KOS_with_NOS 18 #1 Публикувано 29 Юни, 2010 Обмислям вариант за д15б2 блок, д15з1 кратуна, бутала от витара и биели от б18 на 137мм , една малка турбина GARRETT M-24 EC-1 A/R.42 или 2* ККК КП-35Според този калкулатор http://www.zealautowerks.com/dseries.html степента на сгъстяване се получава твърде висока. Някой правил ли е тая врътка с биели от б18 в блок на Д серия. Всякъкво инфо ще ми е от помощ, като например до какви нютонметри и до какви коне издържат витарите и съответно биелите на б18. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gunterche 0 #2 Отговорено 29 Юни, 2010 Да не те разочаровам но на д15 вала или биелите и биелните лагери са по малки и от на д16 как ще станат от б18 да приемем че за дължина стават 137мм успех надявам се че съм помогнал . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
martjo 35 #3 Отговорено 29 Юни, 2010 Разреждане на двигателя Подлагане на гарнитури на главата ( 2 броя вместо една), а биелите май няма да ти паснат. И аз съм се замислил за турбиниране на моята Д15Б2 и разпитах този-онзи за бутала от Витара "да", но за биели май не стават от Б серията поради дължината си (на Д15-ките са 134 мм), иначе размерът на буталата са едни и същи на Б16А1/2 с на Д серията май така беше но виж пак в Уикипедията за по-сигурно.Поздрави! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gunterche 0 #4 Отговорено 29 Юни, 2010 Бутала стават витара но за д серия 75мм б серия са по големи за д15 не знам дали има спортни биели но има правени дори и в България питаи от форума е човека в проекти имаше тема. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalmara 49 #5 Отговорено 30 Юни, 2010 Приятелю, степента ти се получава твърде висока, защото биелите на д15 са 134мм, а на б18 безвитековата са 137мм. Пък б18 витек са още по-дълги с 9 десети.Попринцип врътката с биели от б-серия във мотор д-серия става, но е само за д16 моторите и то само с биели от б18 без витек или б20 от црв, защото на витековите б18 пък биелните лагери са с по-голям диаметър. А защо глава от икономичен витек? Нейните горивни камери са хипер дребни и от там още качваш степен, нещо не ми звучи като на турбо проект. !!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ogo 25 #6 Отговорено 30 Юни, 2010 На икономичния ВТЕК d15z1 биелите са 137мм мисля - друг е въпроса дали ще издържат. Буталата на икономика са силно вдлъбнати - т.е. би трябвало да стават, ако се цели разреждане... главата е с малка горивна камера, а пък и е с много малки клапани.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KOS_with_NOS 18 #7 Отговорено 30 Юни, 2010 Вярно е че P07 буталата са вдлъбнати и от там се разрежда мотора, но те са просто комични и едва ли биха издържали на сериозен бууст. Биелите на з1 са на 137мм но пък те са като солети. Очевидно тоя проект няма да го бъде Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове