Jump to content
sl3000

Някой пробвал ли е олекотена ролка за колянов вал

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Здравейте хондаджии! Не познавам никой, който да е ползвал такава ролка и затова се допитвам до вашето мнение. Нека някой, който е пробвал такова нещо да каже има ли смисъл от използването му.Доста евтини ги има, а дали имат нужната здравина- ето линк към Ebay:http://cgi.ebay.com/ebaymotors/96-99-00-HO...sQ5fAccessories Очаквам включване от разбирачите!

Редактирано от sl3000

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

И на мен ще ми бъде интересно да чуя, така и така нямам хидравлики и клими, една по-лека ролка до какво би довела по принцип?

Редактирано от Player101

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

5,23 коня. единия куц. :lol: Ролки, шайби, зъбни колела и т.н. са мъртва инертна маса - двигателят изпозлва мощност за да ги върти, съответно колкото по-леки са, толкова по малко мощност се губи за развъртането им. От олекотената шайба се печели малко по-бързо развъртане на вала. Ама обикновено е крайна фаза в тунинга - донастройка и доизцеждане на мотора, след като другото е направено на 6.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с такава 800 грама тежи,а сток е около 2,2кг .Обаче немога да ви кажа каква е разликата ,защото като е карах колата без нея беше си сток 125 коня,след монтажа вече беше с турбо и няма как да усетя разликата.Според мен обаче си струва да се закупи ,защото ако се направи комбинация с лек маховик например фиданза 3,2кг,доста ще се олекоти работата на мотора,и ще се развърта доста по усезаемо,от което незнам дали се вдигат коне,но определено респонса на колата е коренно различен,ако добавите и леки джанти завършвате процедурата :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само ролка надали ще се осети нещо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

купи и после ще имаш проблеми с маслената помпа. тази ролка не е демферна като оригиналната.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това какво общо има с маслената помпа ?!?! п.с. интересно ми е, не се заяждам :ermm:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нека някой, който е пробвал такова нещо да каже има ли смисъл от използването му.

Няма.

Смени маховика и си сложи стоковата шайба !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Освен психическа друга разлика няма да усетиш,най много някоя лека вибрация понеже както каза колегата по горе тези шайби алуминиевите не са демферни и това не е много добра идея :ermm:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

power=0 коня :ermm:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както казаха някой колеги, конски сили няма как да извадиш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само ролка надали ще се осети нещо

Ти пък, като не разбираш от ролки :o кво се обаждаш .. :P Щом търговците гарантират 5-7 коня отгоре, значи със "сигурност" е така.. :ph34r: Даже си мисля, че ако махне напълно шайбата, ще вдигне най малко 10 коня.. :lol::D:lol:

купи и после ще имаш проблеми с маслената помпа. тази ролка не е демферна като оригиналната.

Не е демпферна колега, ама не е тежка като оригиналната, така че проблем няма да има ама друг е въпроса, че няма и файда.. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Само ролка надали ще се осети нещо

Ти пък, като не разбираш от ролки :D кво се обаждаш .. :P Щом търговците гарантират 5-7 коня отгоре, значи със "сигурност" е така.. :lol: Даже си мисля, че ако махне напълно шайбата, ще вдигне най малко 10 коня.. :o:P:)
:P Извинявам се ! Ако бях прочел че производителя гарантира 5-7 коня нямаше да се обаждам :lol: Ама до колкото не знам май ако се сложи такава ролка трябва да се чипне компа.п.п. не виждаш ли че само спамя :ph34r: Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Относно шайбата в комбинация със маховик - печелиш по-лесно развъртане на мотора и сите елементи по него, но за сметка на това губиш въпросната интертна маса = въртящ момент в ниските обороти и като цяло не чак толкова равномерна работа на двигателя в ниски. Май. :ph34r:п.п. Редник Николов, ти нали не се обаждаше в тази секция бре. :lol:

Редактирано от kalmara

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ще имаш проблем с алтернатора иначе коне няма ама пък се реже яко и ниските малко ще ти се губят от време на време, почти при всеки ред лайн

Редактирано от jivaka

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

купи и после ще имаш проблеми с маслената помпа. тази ролка не е демферна като оригиналната.

не само маслената помпа, целия двигател страдаа мощност няма как да качи, тя шайбата не яде и не произвежда мощностединствено би помогнала да се вдигат оборотите по-бързо -- чували сте формула1 как се форсира, за 1 секунда може 3-4 пъти да се форсира от 3 до 18 хиляди оборота и обратноно е много по-добре да се олекотява откъм маховика, отколкото от шайбата - и задължително да е демпферна!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си поръчах такава шайба като дойде (7-10 дена) и литне колата ще пиша :lol: Старата ми е счупена и затова си поръчах, но не знаех че може да има негативни последици.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пичове незнам дали е демпферна,ама мойта си е като оригиналната на вид само е от по лек материал.Другото кофти при тях което забравих да спомена е че трябва ад се лепят с лепило,защото иначе се развиват от болта,и правят конденз и може да ви свири ремакът.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си поръчах такава шайба като дойде (7-10 дена) и литне колата ще пиша :unsure: Старата ми е счупена и затова си поръчах, но не знаех че може да има негативни последици.

С нетърпение чакам да споделиш как се чувства колата след промянята! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...