Jump to content
GaiJin

Srs грешка

Recommended Posts

Здравейте.Карам Сивик Англичанка,97 год,D14A7.Колата я взех преди около 2 месеца,като лампичката на еърбега си светеше.Реших наскоро да отида и да махна това дразнещо светене.Изпратиха ме в сервиза на Бош.Там я закачихме за компютъра,пича започна да чисти грешката и в момента,в който тя се изчистваше,веднага се появяваше наново.Каза ми,че има проблем в модула на еърбега(познато,нали).Каза,че за да изчисти грешката,трябва да свали конзолата по средата,където е плейъра и т.н.С други думи ми каза ако е за 1 ден работа-около 100-тина лв,ако е за повече от ден,че отива към 150.Как мислите,да се доверя ли на тези майстори,или да си продължа да карам така,пък на лампичката майната й ?Защото срещнах в една друга тема,че този модул струва около 600лв,а толкова пари със сигурност не мога да дам в момента,а честно да си кажа,не ми се и дават хич.Между другото,ако има значение,от Пловдив съм :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това че си от Пловдив, го виждаме и на аватара .. ;) Потърси някъде из технически раздел, имаше тема как се чисти тази грешка в домашни условия.. ;) Ако не става и с кламерчето, значи наистина може да е в модула причината, а като не ти се дават 600 лв. за нов модул, има и втора употреба по моргите.. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,а лентовия кабел дето е във волана здрав ли е?Има голяма вероятност там да е проблема ,а не в модула.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

..........имаше тема как се чисти тази грешка в домашни условия.. ;)

ето я http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=7306 работи на 100 процента лично съм го пробвал евала на колегата!Тия в бош мноо ме кефят, оня ден шефа закарал една от служебните коли ,че нещо ''кихала кашляла '' знам ли какво .Ама онея му казали ,че главата или клапаните имат проблем на два от цилиндрите компресията била 0 :);) колата си е на ход. Маркучето на газовата за вакума се беше напукало ;) и за това кашляла :D Редактирано от fenabg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

ето я http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=7306 работи на 100 процента лично съм го пробвал евала на колегата!Тия в бош мноо ме кефят, оня ден шефа закарал една от служебните коли ,че нещо ''кихала кашляла '' знам ли какво .Ама онея му казали ,че главата или клапаните имат проблем на два от цилиндрите компресията била 0 :D:plane: колата си е на ход. Маркучето на газовата за вакума се беше напукало :) и за това кашляла :D Е^ах ги в копилетата ама те на всиакаде са така не се учудвам. А относно темата а колегата за чистене на грешки бачка на 100% ама при мен се получи изчезна и пак се появи и сигурно проблема ми е в модула ама пари за това не мисля да давам и си оправих дразно светещата лампа на таблото с парченце изулирбан лепнат от вутрешната страна на таблото но това си е побългаряване де ама шшш никой не знае :yes::)

Редактирано от em1l

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми за лентовия кабел не мога да кажа,като я взех,кората под волана не беше сложена както трябва(зееше отляво),което ме кара да си мисля,че може наистина да е свалян волана.А и други хора също ми казаха,че може би е свалян.Но не знам как да разбера дали този лентов кабел си е наред

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моят SRS светеше защото волана бе ше махан и беше слаган спортен но явно се е появил и друг проблем след това защото не се изчисти грешката. За проверката на лентовия кабел незнам как може да стане но може все пак да го погледнеш като махнеш airbag-a то се сваля лесно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

защо не вземеш да провериш кой номер е грешката и тогава тя ще ти покаже къде е проблема. Прочети ТАЗИ тема, може да ти е полезна. На англичанка не знам къде е тестващата букса, но все пак можеш да я потърсиш, където е на 5 генерация сивик-под жабката от дясно под мокета (2 пинова е)

Редактирано от fshit

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

защо не вземеш да провериш кой номер е грешката и тогава тя ще ти покаже къде е проблема. Прочети ТАЗИ тема, може да ти е полезна. На англичанка не знам къде е тестващата букса, но все пак можеш да я потърсиш, където е на 5 генерация сивик-под жабката от дясно под мокета (2 пинова е)

А ти колега, щО не вземеш първо добре да прочетеш темата и тогава да даваш акъл???К'ва грешка, к'ви 5 лв, SRS има отделна светлинна сигнализация!!!Мноооогоооо е трудно, че и автора на темата си знае какво пита, а не търси тепърва грешката.П.С. Четете и тогава пишете, в противен случай замълчете, не смамете и не лъжете с некомпетентни съвети!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

такаа...Значи да видим дали съм го разбрал добре: Човека е отишъл в Бош да му махнат светенето на червената лампа на SRS-то и те са му казали да му сменят модула защото там бил проблема (което не се знае дали е така) И сега почва едно гадаене от съфорумниците, дали е лентовия кабел, дали не знам какво си. SRS-то е самодиагностицираща се система и при даване на късо на буксата която съм посочил, тя чрез определен брой мигания на същата тази червена лампичка на таблото, ти показва число което отговаря на определен проблем. Така можеш да разбереш кое точно е дало дефект и съответно да го поправиш или смениш, без да хвърляш боб или да врачуваш на карти. От Бош кой номер грешка са му казали че е била в паметта, та са решили, че модула е за смяна? Предвид смелото ти изказване колега, че само спамя на човека в темата без да имам представа за какво говори, би ли ми го обяснил като на прост човек, че чак аз да се засрамя от некомпететността си?

Редактирано от fshit

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи,колеги,грешките бяха две:72 и 92 ако не се лъжа(имам ги записани,но не мога да намеря листчето в момента),като едната от тях гласеше:проблем с модула на СРС.Тогава пича от Бош ми каза,че трябва да разглобят конзолата по средата,за да стигнат до самият модул,не ми е казвал дали е за смяна.А иначе закачи компютъра точно към тази букса,долу вдясно.Утре ще гледам да намеря листа и да Ви кажа точно каква е грешката

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...