Jump to content
honda_japan

Има ли модел на Хонда Сивик

Recommended Posts

За двигател с обем 1,5 говоря, а дори с по-голям интересува ме дали има такъв сивик въобще?Мерси предварително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Какво разбираш под ангренаж ?Дизеловият на англичаните в двете разновидности 20T2N и 20T2R има ремък освен на газ-разпределението и на ГНП-то - ако според теб са два...K20A2 и K20A3 освен верига към разпр. вал има и друга към маслената помпа - два ли са ?N22A1, 2 са като К-серията.Всичко останало е едноангренажно. :D

Редактирано от sebulba

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисълта ми беше за 2 ангренажни ремъка на двигател 1,5 бензинов на Сивик дали има такова животно.Един селчо ми се прави на голем Хондаджия та затова питам че на мене хич не ми се вярва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 1.5 няма толкова агранажни ремъка

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е как да няма- две коли -общо два ангренажа! :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колеги за бързите отговори.Вече ми стана ясно, ама как да докажа на човек който допреди 4 месеца ме убеждаваше че по-добри от Пежо няма.Както и да е, ако модовете преценят да заключват темата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има някакъв Роувър ама той е 1.8 150к.с. със 2 ремъка двувалов, ама все пак е на Ровър не на Хонда. Единия е от ляво другия е от дясно, абе английска работа е тва чудо, на мен ми хареса как се набира.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има някакъв Роувър ама той е 1.8 150к.с. със 2 ремъка двувалов, ама все пак е на Ровър не на Хонда. Единия е от ляво другия е от дясно, абе английска работа е тва чудо, на мен ми хареса как се набира.

Но не е разработка на Хонда този мотор?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има някакъв Роувър ама той е 1.8 150к.с. със 2 ремъка двувалов, ама все пак е на Ровър не на Хонда.

1.8 VVC - 145к.с., К-серията на Ровър, Но е с 1 ремък и няма нищо общо с Хонда Сивик !!!:D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С два ангренажни ремъка е Роувъра, а пък иначе по спомен май беше три валов- два вала на всмукателните клапани и един на изпускателните. Чудо на английския инжинеринг

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това за което се сещаш не е 1.8, а 2.0 V6 с 4 разпределителни вала и е с три ангренажни ремъка - един от к. вал до един разпр. вал на всяка страна и още по един ремък на всяка страна, който свързва двата разпределителни вала. Но наистина няма нищо общо с японците.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе на мен не ми се видя да е В образен. Но както и да е. Нека не изпадаме в излишни спорове.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не ти се е видяло, защото не е такъв. Нищо че си го виждал със собствените си очи , хората знаят по-добре ....

 

Двигателя, за който говориш е точно този описан от sebulba .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ме карай да те намирам, моля те

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ме карай да те намирам, моля те

кажи ми честно,за какво ще го търсиш?да спорите за някакъв смотан двигател ли?слезте на земята бе,едно време правихме приятелства защото карахме коли от една марка-сега вече явно се търсим за да се бием :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

/total offtopicИво, те са приятелчета, объркал си се :)

Редактирано от Orlin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да да Ивка, просто умишлено не сложих усмивка. Ама той Теро си знай ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Даже и NSX-а, който е с V-образен двигател и 4-ри разпределителни вала е с един ангренаж...... ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не ти се е видяло, защото не е такъв. Нищо че си го виждал със собствените си очи , хората знаят по-добре ....

 

Двигателя, за който говориш е точно този описан от sebulba .

Ейй... добре де, извинявам се, може да съм прибързал но с тия три вала колегата ме вкара във филма. Наистина не го знаех тоя 1.8 vvc, единия вал е разделен на две и има 2-ри ремък от другия край на главата. (все пак не е точно с 2 вала на всумакателните клапани ;) )

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Няма страшно. Най-много да дойде до Габрово, да му се счупи "колата"(Голфа) и да дойде да ми реве да му съберем малко пари да може да се прибере с рейса ....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Двуагренажният мотор е F20 B3 на Хонда Акорд, на въоръжение в японката от 1994 до 1997 година. Напомня донякъде двуагренажната версия на 3.6 литровата Карера 4, която обаче е с въздушно охлаждане. Втория ремък върти стабилизаторите и придава на мотора по-добър баланс. Извинявам се, виждал съм мотора инплантиран в Хонда сивик, купе."Пича е толкова уверен че ми пуска некви цитати, това бил въпросният мотор, не ми се вярва акордеона да е с 1,5.Но щом вие казвате че няма двуангренажен мотор на Хонда естествено не го подлагам на съмнение.И все пак ако има някакъв линк да го видя аз този индекс дали наистина е с два ангренажни ремъка няма да е лошо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Абе хора,няма такова животно бе.Може да има по един ангренажен ремък към всяка глава ако е V-образен двигателя,или да има верига или втори ремък,който предава въртенето от единия вавл на двувалова глава към другия,но при това положение основния ангренажен ремък или верига върти само единия вал.Замислете се къде трябва да са разположени зъбните колела на един такъв двигател ако има два ангренажа.А и за какво ще са му при положение,че въртят едно и също.Един ремък или верига са достатъчни.Голфовете 2-ки с двуваловите мотори са с малка верига от задната страна,а ангренажния ремък върти само единия вал от лицевата страна.Това съм го виждал с очите си и затова ви го споделям.п.п.а двигатели с повече от един ремък има много,но само един ремък е ангренажен към газоразпределението.останалите могат да са към балансиращите валове например,но не става дума за тях.

Редактирано от prelude

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Английските Сивици и Акордите от 95/99г ,дизелите обаче 2.0ТДИ 100/105 коня са със 2 ангренажа. 2-я ангренаж задвижва нафтовата помпа,не е роторна като на масовите автомобили.

Редактирано от PETE_TONG

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

И все пак ако има някакъв линк да го видя аз този индекс дали наистина е с два ангренажни ремъка няма да е лошо.

Внимавай в картинката ..Посетете любимата ми страницаП.П. Освен F20 B3 и F22B1 е със два ремъка.. Редактирано от mar_tod

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ПрелУд F20A4 е с 2 ремъка на балансиращия вал и на разпределителния вал :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

П.П. Освен F20 B3 и F22B1 е със два ремъка..

Цялата F - серия е с балансиращи валове и още един ремък...

Само дето такъв мотор на Сивик не съм виждал. :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...