Jump to content
Maxx

Съвет за покупка на Сивик '00-'01

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Здравейте колеги,

насочил съм се към закупуване на Хонда Сивик от 2000 или 2001 година, модел като на снимката отдолу:

Публикувано изображение

 

 

Искам да попитам няколко въпроса. Досега съм имал само японски автомобили ( Мазда 323ф БА) и за това и се насочвам пак към японски, но царя им - Хонда. Колата ще я ползвам за семейството си, нямам намерение да я тунинговам, за това и съм се спрял на този модел за по-улегнали хора :rolleyes:)))

 

1) Но тъй като този модел се произвежда в Англия (доколкото разбрах) ме интересува дали има разлика в качеството на производство? Тоест здрава ли е колкото японските хонди?

2) Другото което искам да попитам е кой двигател ме съветвате да търся 1.4 или 1.6?

3) Последния ми въпрос е, коя модификация според Вас е по-удачна - седан-а или Аеродек-а. За Аеродека ми казаха, че горяла повече, а вървяла по-малко и багажника й не бил чак толкова голям и сякаш засега съм за седана.

4) Въобще удачен ли е избора ми? Или можете да ми предложите нещо по-добро, отворен съм за други предложения :)

 

Очаквам Вашата помощ, особено от колеги които притежават такъв автомобил. Благодаря Ви предварително!

Редактирано от Maxx

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Екстра си е колата,и е качествена,и багажника е голям,и ако си намериш и дизел голям щастливец ще си.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добър избор колега.Според повече колеги ,които карат японки смятат,че това не е Хонда ,а Ровер с двигател на Хонда!Щом си спрял се на комби ти препоръчвам дизела,който е на Ровър-ще си доволен от разход и динамика!Относно качество има някой дреболиикато например:увиснал таван,счупена дръжка,неработещ вентилатори т.н ,които са нормални за над десет годишна кола!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз ти препоръчвам 1.5 115 коня води се Втек економи върви доволно и харчи много малко :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забрави за 1.4, все пак колата е 1380кг. А дизелите са два - 20T2N - 105к.с., турбо интеркулър и 20T2R - 84к.с.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз сякаш съм се спрял на бензинов мотор?! Не че някога съм карал дизел, но съм предубеден за по-скъпата им поддръжка и вибрациите. Може и да не съм прав. А разхода им иначе знам, че е доста по-нисък.

Забравих да кажа и че не смятам да слагам газова

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като бивш маздаджия (626) бих те посъветвал - Акорд или 626. Сега имам Сивик 1.4 комби и съм много доволен, но на мен приоритетите ми бяха евтина, здрава и икономична. За двигателя мога да ти кажа, че над 90 км. го няма никакъв (не, че се налага често, де), колата шуми, клати се, фаровете са слабички и е малко тясна - абе почти като 323ф ;). Комбито събира точно колкото 626 хеч - за Сивик седан не знам, ама със сигурност има разлика. Иначе е екстра качество. Тези, дето ти викат, че е Роувър не ги слушай ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като бивш маздаджия (626) бих те посъветвал - Акорд или 626. Сега имам Сивик 1.4 комби и съм много доволен, но на мен приоритетите ми бяха евтина, здрава и икономична. За двигателя мога да ти кажа, че над 90 км. го няма никакъв (не, че се налага често, де), колата шуми, клати се, фаровете са слабички и е малко тясна - абе почти като 323ф ;). Комбито събира точно колкото 626 хеч - за Сивик седан не знам, ама със сигурност има разлика. Иначе е екстра качество. Тези, дето ти викат, че е Роувър не ги слушай ;)

Това вярно ли е за клатушкането? ;) Ако не е комби пак ли ще го има това? дават ги под 1100 кг. мислех си че са доста по-добри и за по височки скорости поне 130-140 км/ч сега какво да правя да се отказвам от сивик ли? Изобщо за извънградска кола става ли Сивика?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи дотук се спрях със сигурност на 1.5 ВиТек, остава да избера седан или комби.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, аз пък те уплаших сега ;) Добра е колата, а колко е стабилна, зависи от състоянието и (пружини, гуми, амортесьро и т.н.), но като цяло средна работа - не е зле, но не е и перфектно (аз и давам оценка 6/10 за поведение и 9/10 общо като кола от този клас) ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И няма да сбъркаш

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

офф/ И каква трябва да е реалнатта цена на такава кола? Това 6500 гледам обяви за кола от 1999 не е ли много особено в тая криза... тия хора предпочитат да им стоят колите по 2 години отколкото да се минат с някой лев.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

офф/ И каква трябва да е реалнатта цена на такава кола? Това 6500 гледам обяви за кола от 1999 не е ли много особено в тая криза... тия хора предпочитат да им стоят колите по 2 години отколкото да се минат с някой лев.

:rolleyes: Братче, къде ги видя тия 6500, гледай за 5600 каква има - ЦЪКАма като се замисля, за мойта отидоха 1000 лв за зимни и летни гуми, 500 регистрация и застраховка и още 500 за обслужване и някой дребен ремонт. Иначе нов внос към 4-4500 бих казал. :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

офф/ И каква трябва да е реалнатта цена на такава кола? Това 6500 гледам обяви за кола от 1999 не е ли много особено в тая криза... тия хора предпочитат да им стоят колите по 2 години отколкото да се минат с някой лев.

:lol: Братче, къде ги видя тия 6500, гледай за 5600 каква има - ЦЪКАма като се замисля, за мойта отидоха 1000 лв за зимни и летни гуми, 500 регистрация и застраховка и още 500 за обслужване и някой дребен ремонт. Иначе нов внос към 4-4500 бих казал. :)
По сайтовете за коли на старо ги видях, абе мн скъпо бе. Кви са тия работи и бас хващам че повечето ще висят така за продажба с месеци ако не и повече. За такива цени разбирам нещо специално или кола след 2000г. Това като у нас няма такива селски търгаши просто. От 2 месеца мога да ти кажа че гледам сайтовете и едни и същи обяви не са мръднали в цени, коли от миналата години ги водят нов внос, иде ми да се измея истерично. Редактирано от elanmorin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже видях няколко некоректни обяви, може ли някой да ми помогне или качи снимка, по какво се познава Ви-тековия мотор от обикновения, като отворя капака?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже видях няколко некоректни обяви, може ли някой да ми помогне или качи снимка, по какво се познава Ви-тековия мотор от обикновения, като отворя капака?

На капака на главата пише в-тек,колега

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже видях няколко некоректни обяви, може ли някой да ми помогне или качи снимка, по какво се познава Ви-тековия мотор от обикновения, като отворя капака?

На капака на главата пише в-тек,колега
То това е ясно, но ме интересува на външен вид за какви инсталации да гледам за да ги позная.А отзад дето е колектора блока различава ли се? Защото аз май там забелязах разлики :plane:Съжалявам за невежеството, или ако съм смешен :yes:))

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бих искал да питам относно клатушкането колегата който спомена, дали се е качвал в Голф3 да види какво се казва клатушкане и усещане за поднасяне при почти всеки завой при перфектна ходова част.Аз карам БА (мазда) и бих казал че в завойте е като залепена перфектно пътно поведение, като по конец, имам съсед със Сивик витек 99 година също е изтребител а в завоите не калтушкане ами си влиза като лагерница перфектна кола, за Съни/Алмера мнението ми е същото.Наистина бих искал да се кача в такова комби Сивик да видя дали се клатушка така при 90 км/ч.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Аз карам такъв Сивик комби, 2001-ва, бензин, 1.4 90кс от около месец, не е Витек. Не мога да кажа за клатушкането, щото не взимам завоите с вратите - за мен си е кола като колите. На извънградско ми идва слабичка, обаче :lol: Ако ще слагаш такъв багажник на покрива, както на 1-вата снимка и ако ще си товариш цялото семейство за екскурзии ще се озориш на места ако си с моя мотор. Добре си се насочил към 1.5 Витек.Иначе за разхода съм наистина приятно изненадан. Извънградско със 100 - 120 и климатик от време на време ми даде 6.1, засичах го 2 пъти. Градско (да не ме замерят с развалени домати, че уж лъжа), засякох 400 и нещо км градско всякакви комбинации - седене в задръстване по центъра, околовръстно, цариградско, с климатик, без климатик - 7.3 на 100. Става дума само за пълно-пълно от една и съща бензиноколонка."Наистина бих искал да се кача в такова комби Сивик да видя дали се клатушка така при 90 км/ч." Когато кажеш ще те кача да проверим, щото и на мен ми е интересно. В смисъл би ми било интересно друг да каже, защото тя може и да си клатушка, но на мен да не ми прави впечатление, защото нямам база за сравнение.

Редактирано от RevPower

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

В твоя конкретен случай, колега, въобще не е удачно да гледаш 1.4 - слабичко ще ти дойде. А и за тия главозамайващи цени от около 6000 лв... доста по-евтино вървят. Успех :ermm:

Редактирано от Bai_Georgi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...