Jump to content
ivorpetkov

Проблем с чистачките

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Здравейте,Възникна проблем с чистачките. Спират в горно положение, нещо бръмчи и като ги бутна се прибират.Та се чудя дали да разглобявам, че съм извън София и утре ми предстои пътуване обратно :)

Редактирано от Ивайло Петков

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам какво ти е. Два пъти на две ряазлични хонди ми се е случвало - рамената се "саморазглабят". Разглоби и най-вероятно ще е нужно просто да щракнеш това което се е разглобило и продължаваш напред. "Щангичките" там където се захващат наподобяват човешка става, малко вероятно "женското" (това което е вдъбнатото, в което влиза другата част) да са му счупени крачетата (понеже е пластмасово) и да неможе да задържа другата част (т.е. сферичната част). Така както си го обяснил, откачила се е главната щанга, която свързва чистачките с моторчето. Само се огледай за една пластмасова втулка да не е паднала и да се е загубила - тя се слага между женската (вдлъбнатата) и мъжката (сферичната) част.Разглабянето: махаш 2-те рамена на чистачките с ключ 14, след това вдигаш предния капак и на черната пластмаса в предната част (към двигателя) магаш внимателно гуменото уплътнение - то се държи на едни щипки, след това махаш именно тези щипките посредством дърпане нагоре и стискане отдолу с клещи. Това е лесната част. Неприятната е в другия край на пластмасовата кора (към стъклото) - онези кръгли тапи в 99% колкото и да ги пазиш се чупят. Все пак се постарай поне 2 да спасиш - махат се посредством леко дърпаш нагоре (с нещо остро трябва да ги подхванеш, ако е извито като кукичка - още по-добре), не е нужно да въртиш наляво или надясно.Дано съм бил полезен и дано женската част е здрава, а не са и изпочупена острани "зъбчетата". Преди да ги сглобиш, сети се да сложиш някаква смазка на "ставата" все пак, така и така си разглобил...Успех

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега се прибрах - при хубаво време :wub: - и извадих целия мехнизъм. Щангичките са здрави. Проблемът май е в редуктора ( made in England :lol: ) към моторчето и темата отива към Магазини. Никой не се обади за подобен проблем - надявявам се да намеря на старо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно преди седмица се занимавах в подобно нещо. Сменяй целия механизъм с такъв от японка 5-та или 6-та генерация и си готов.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здравейте, Проблемът се реши точно както казва колегата - смених целия механизъм. Оказа, че самото моторче е с различно разположени винтове за закрепване, но целият механизъм съвпада с този на англичанката.

Редактирано от Ивайло Петков

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, да използвам темата за проблема с чистачките,значи когато работят издават гаден стържещ звук от към моторчето ,вече му свикнах на звука ,но не е редно така.Та дали може да се смаже редуктора и дали е от него въобще както си мисля.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моторчето и редуктора са си почти една част. При наличие на време, инструменти и ентусиазъм сигурно може да се разглоби. Аз бях благодарен, че намерих цялата част заедно с лостовете и 'заспа' вместо старата. Евентуално разглобяване ще изисква и наместване на вала на редуктора спрямо лостовата система в точно определено положение. Да допълня, че новия 'чарк' (вероятно от 5 ген.) прояви леки недостатъци:- бързата скорост почти не се различава от нормалната - може и да е несъвпадение на управлението- шлиците за рамената на чистачките са една идея по-тънки и се закрепването е малко "на мускули" :newbie:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, да използвам темата за проблема с чистачките,значи когато работят издават гаден стържещ звук от към моторчето ,вече му свикнах на звука ,но не е редно така.Та дали може да се смаже редуктора и дали е от него въобще както си мисля.

И аз го имах тоя проблем!Свалих моторчето,разглобих го и се оказа че вътре е влязла вода и е заминало лагерчето на оста на моторчето(редуктора е с пласмасово колело и там всичко си беше ок)!Смених лагерчето но за мое нещастие при сглабянето ротрния пакет приплъзна спрямо оста и се наложи да купя друго моторче!Лично мое мнение е че не си заслужава ремонта понеже навсякъде е занитено и падна голямо разпробиване,а после нарязване на резби за винтчета и т.н.!Купих си моторче от колега от форума и засега нямам грижи!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, а колко пари струва моторчето и може ли да си закупя и аз 1 брой, защото имам същия проблем с чистачките ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моторчето не знам колко струва, но лагерчето е 3 лв. (№ 608),лесно се избива и набива и става ново,цялата работа обаче си е играчка и който няма ръце и време да не го почва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Аз имах същия проблем и на предните чистачки и на чистачката на задното стъкло. Предните чистачки свалих механизъма, отворих редуктора, там всичко беше наред, и стигнах до извода, че е лагерче на мотора, но мотора ми се видя доста неразглобяем и капсулован. вероятно има начин да се смени, но при положение, че си намерих целия механизъм втора упортреба за 10 лева тук от колега от форума, не си струваше да се занимавам повече.Задното моторче по същия начин със смяна го оправих, там е по-неприятен и самият достъп до моторчето, има да се свалят едни кори, едни чудесии с щипки и винтчета.Та така колеги, колите ни са хубави, ама като са били нови, сега всичко се скапва. Кола над 10 години най-добре да се продаде друг да се мъчи с нея. или направо за скрап. Може би само двигателят на хонда е най-здравата част. И донякъде ходовата част, но само донякъде. Сега на тия които ще скочат да защитават хонда, ще кажа, че аз си харесвам хонда, но няма вечни неща, всичко старо се скапва, а ние караме предимно стари коли, защото нямаме пари да си купим нови.Мисля си и друго - че ако един инженер-конструктор на коли попрочете по тия форуми, чисто хипотетично говоря, но защо пък не, би могъл да направи конструкцията съвършена, защото ще знае къде са слабите места и ще може да ги оправи. А слабите места стават ясни с проверката на времето. И като видиш, че всички с хонда се оплакват от фаровете, ще направиш нещо за фаровете, като видиш, че има друг масов проблем, а такива не липсват, също.

Редактирано от мишо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много точно и на място си го казал колега - това е самата истина, хонда не-хонда, всичко става боклук след време. А относно това:

Мисля си и друго - че ако един инженер-конструктор на коли попрочете по тия форуми, чисто хипотетично говоря, но защо пък не, би могъл да направи конструкцията съвършена, защото ще знае къде са слабите места и ще може да ги оправи. А слабите места стават ясни с проверката на времето. И като видиш, че всички с хонда се оплакват от фаровете, ще направиш нещо за фаровете, като видиш, че има друг масов проблем, а такива не липсват, също.

... Никой автопроизводител (или производител на каквото и да било) няма за цел да прави нещо вечно. Света в който живеем днес е така устроен (за добро или лошо), в който властва монетарната система, света се върти от парите, а за да се правят пари, един от начините е като има свръх производство на шир потреба. По спомен (не ползвам точна статистика, но едва ли греша с много) всяка година се произвеждат по над 100 000 000 (сто милиона) автомобила - нима нови сто милиона нови собственици са това - НЕ, просто стари потребители подменят вече боклучивите си коли. Естествено, че може да се конструира автомобил който да не гние (Honda NSX), естествено че може да се конструира автомобил който да не се чупи и дори да не използва нефт, а едва ли не да е перпетомобиле, но никой няма интерес от това. Защото ако се направи "вечния автомобил" - за 2 - 3 години света ще получи своите бройки и няколко индустрии (не само производителите на автомобили, тези на резервните части, на консумативи, на аксесоари, сметнете колко са и колко фирми-ментетата на горе изброените се крепят именно на боклуците които произвеждат) ще загинат - хората по света няма да има какво да правят, няма да има как да се изхранват. Просто няма смисъл.Много философски го ударих, но просто се повлиях от горното мнение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...