Jump to content
SEZER

"Саниране" на Сивик

Recommended Posts

А това гуме колко тегне, да не скърши вратите :PМоже да се използва и битумна лента и те тва:

Ето го кво представлява у кофата:
Ей това е най-добрия вариант поне за мен за предните врати. Не е хигроскопичен материал и покрива всякакви повърхности. Именно заради нещо подобно пуснах тема в раздела кар-аудио. Нека ако някой знае къде се продава да каже!
Ми, с доставка от Англия излиза към 150-160 лв. с доставка до БГ. Това е за 1 галон, демек за 4 кв.м.Добри са му отзивите, ама за да стане профешънъл трябва да се сложат 2 слоя и сметките отиват към 4-500 лв., а за толкова има Dynamat

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ето го сайта ТУКИзолацията е страхотна.Работи се много лесно.Ползвах 6кв.м/6мм и както казах ефекта е много добър.Ако се сложи 8-10мм ще е още по добре

Здравей колега. Искам да те попитам за тази изолация какво представлява като подложката за паркет ли е? Какво количество е за тези 7.38 лв. 10мм дебелина и цена на метър ли е това? Просто искам да я пипна дет се вика преди да я купя и за това такова питане :tooth:И към колегата SEZER в пърия пост си писал за тази "самозалепяща микропореста гума 6мм- цена 15лв м2". От каде я купи и какво представлява? Мисля че един колега беше питал но не видях отговор.А иначе аз от няколко месеца чета из форуми и интернет за това животно изолацията.И ето това мисля да направя: Първо битумна лента ( някакъв вид ) на врати "бомбета" и където се вижда ламарина от вътре след махане на пластмасите. И над нея някакъв материал от тези видове, микропореста гума, подложка за паркет и т.н. просто за "удебеляване" между мен и външния свят. Отделно там където се докосват пластмаси с метал или помежду си самозалепящи лентички дунапрен. Приемам съвети и критики от всякакъв вид от хора които са минали през това преди да се захвана.Ето няколко линка който съм намерил из нета:ЛинкЛинкПоздрави
В първия линк съм объркал(м/у другото взех и от Fireproof-a за проба-голям та*ак е тва нещо.Дунапрен напоен с някаква смола за да не гори и само тва е.Звукоизолация -никаква)Материала е ТОВА,не е като подложка за паркет,а си е точно микропореста гума.Има го и без метал покритие,но аз взех с такова,понеже го лепих под мокета.Тествах го във вода и не е хигроскопично(затворена клетъчна структура).Цената е за кв.м. самозалепващо е и се работи лесно.Направил съм точно както смяташ ти,първо лепих битум по ламарини,бомбета и предните врати и отгоре с К-Флекс.Лепих и задните кори,само на вратите не съм сложил микропореста гума,понеже ги правих по-рано и не ми се разглобяваше пак.Съжалявам че не можах да снимам.Сега колата ми е друга,тишина отвсякъде,няма го тропане на камъчета по калниците,шума от гумите е намалял на 70% и гадното дрънчене на консервена кутия го няма.
Благодаря за разяснението колега. Идните дни ще се захващам с това.Поздрави Редактирано от manch
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зима е вече, колегата би ли споделил какво се случва с колата му ... мухал нещо Ще е полезно на доста хора ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лично мое мнение, колегата си е вкарал голям автогол колата ще си изгние мн по барзо ко греша ме поправете и се обосновете

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мен ми е интересно, какво стана с тая вата в тоя "хубав" сезон.... Бях я забравил тая тема :) Ако колегата не го е срам, да си каже :D

Редактирано от Petar Petrov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Seaman горе долу колко квадрата излиза с K-FLEX да си направя сметка? И за много години !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е зима е, времето е влажно и предразполага за конденз. Днес видях че сте писали и реших да проверя какво се случва отвътре. След като се прибрах от работа колата беше запотена на задните прозорци. Отворих едната кора отзад и беше абсолютно сухо. Нямаше и капка влага зад кората и около калниците. Не мога да си го обясня тъй като навън вали и стъклата бяха запотени. Ватата е напълно суха. Свалих плафона на тавана - същата работа. Там където е ватата няма и следа от влага и конденз.След това свалих и единия говорител на вратата и си мушнах ръката вътре. Имаше не влага ами направо течеше вода от външната част на вратата (откъм ламарината). Ама това си го ояснавам с факта че валеше и може да е влизало между прозореца и лайсната. Другаде влага не открих. Дано съм бил полезен!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Можеш ли утре да провериш, някак си, между тавана и ватата или някъде между ламарината и ватата какво е положението...щото там е важно и там гние, а не между ватата и пластмасовите кори ;) П.С> Вратите е нормално да се пълнят с вода при дъжд, там най-много да си докараш и мухъл.... ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако наистина е така, в 5та генерация използваемо лие, (смятам без вратите) че там водата дето влиза е сериозна, пък и съвсем малко му трябва.Другото което е ватата доколото знам е "дишащ" мат'рял и за задните панели и тавана, където няма дупки и достъп на вода ще е ОК Абе с 2 думи таван багажник и задни панели май няма да са проблемини зони ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Можеш ли утре да провериш, някак си, между тавана и ватата или някъде между ламарината и ватата какво е положението...щото там е важно и там гние, а не между ватата и пластмасовите кори ;) П.С> Вратите е нормално да се пълнят с вода при дъжд, там най-много да си докараш и мухъл.... ;)

Аз именно там проверих - между ламарината и ватата - влага или конденз няма. Според мен се дължи на самозалепящата изолация която налепих. Тя не позволява на ламарината да изтива и да се загрява бързо, а от там и да се обаразува конденз. Успех!PS: Купето се загрява много по-бързо и изтива много по-бавно от преди! Редактирано от SEZER

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги аз въпреки всички съмнения,реших да тръгна по стъпките на колегата Sezer и си направих такава изолация на багажникаи на задните врати,за отпред и тавана не остана време,много застудя и нямаше как.Но на пролет мисля да изолирам абцолютно всичко,доволен съм от резултата,дори и частично изолирана,колата стана много по-тиха,купето по топло и няма никакъв конденс.За всички който се съмняват във тези материали,мога да кажа че са тествани и работят!Успех на всички! ;)

Редактирано от Emeca

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е зима е, времето е влажно и предразполага за конденз. Днес видях че сте писали и реших да проверя какво се случва отвътре. След като се прибрах от работа колата беше запотена на задните прозорци. Отворих едната кора отзад и беше абсолютно сухо. Нямаше и капка влага зад кората и около калниците. Не мога да си го обясня тъй като навън вали и стъклата бяха запотени. Ватата е напълно суха. Свалих плафона на тавана - същата работа. Там където е ватата няма и следа от влага и конденз.След това свалих и единия говорител на вратата и си мушнах ръката вътре. Имаше не влага ами направо течеше вода от външната част на вратата (откъм ламарината). Ама това си го ояснавам с факта че валеше и може да е влизало между прозореца и лайсната. Другаде влага не открих. Дано съм бил полезен!

Колега според мен там е нормално да влиза някакво количество вода, за тази цел си има и дупки за отичане на дъното на вратата 3 на брой ако не се лъжа. Има и оригинална найлонова преграда залепена да пази кората от навлажняване, както и върху говорителя има като "стреха" да го пази, за това мисля че е в рамките на нормалното. И аз имам битумна лента по вратите, калниците и багажника. За сега без проблеми. Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи тази пролет започвам всичко от-доАвтора на темата има ли спомен колко пари е дал да си изолира цялата кола. Питам за битума + минералната вата.И това алу. фолио дето го гледам допълнително ли се лепи или е към битума. И каква е ролята му. Едва ли има някакви шумоподобрителни качества, по скоро термо. Поправете ме, ако греша :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко има шумоподобрителни качества,най вече едни тампони в ушите ти и си като глух.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста мнения има по тази тема със какво и каде да изолираме.Предлагам някои който е наясно кой е най-добрия вариянт, а не по - евтиния защото винаги ни излиза по скъпо да обобщи за варите,тавана,пода и багажника с какви материали е най-добре да се направи.П.СИ с голям интерес следя темата и мен ме чака същия процес. Поздрави :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Друго си е като загрее хубаво колата да си разтопи сама всичкия сняг по нея :) тая зима обаче на 3лв бенз май няма да караме :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста мнения има по тази тема със какво и каде да изолираме.Предлагам някои който е наясно кой е най-добрия вариянт, а не по - евтиния защото винаги ни излиза по скъпо да обобщи за варите,тавана,пода и багажника с какви материали е най-добре да се направи.П.СИ с голям интерес следя темата и мен ме чака същия процес. Поздрави :rolleyes:

STP е истината :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз засега си направих само по вратите ,ама сайлънт коут (Silent coat) битум с алуминиево фолио ,и си мислех за тавана да го направя с вата , но имам шибидах и за това искам да питам проблем ли ще е . Няма следи да е текъл в купето , ама знам ли?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази микропореста гума е доста трудна за намиране. Но я има в специализирани магазини за изолация. На мен ми останаха 4 квадрата с алуминиево фолио както и 1 кутия лепило и четка неизползвани. Който иска може да се свърже с мен тел. 0886 508 828.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, други престрашиха ли се да изолират със тия материали. Получава ли сe мухъл и други неприятности от ватата ?

Разгледах цената на Dynamat и тая смес от по горе, но като цена идва доста 700-800лв за цялата кола ? 

Доколкото знам, има фирми които се занимават с това и за още 100-200 лева отгоре ги правят нещата както трябва. Разгледах и други форуми като повечето лепят без ватата, но пък ефекта минимален. Има ли решение 100-200лв за материали и да се пробвам и аз да видя каквa ще я свърша, пък ако ще и 2-3 седмици да се занимавам, ама 800-900лв са си доста. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...