MachineMan 1 #41 Отговорено 7 Юни, 2010 А това гуме колко тегне, да не скърши вратите Може да се използва и битумна лента и те тва: Ето го кво представлява у кофата: Ей това е най-добрия вариант поне за мен за предните врати. Не е хигроскопичен материал и покрива всякакви повърхности. Именно заради нещо подобно пуснах тема в раздела кар-аудио. Нека ако някой знае къде се продава да каже!Ми, с доставка от Англия излиза към 150-160 лв. с доставка до БГ. Това е за 1 галон, демек за 4 кв.м.Добри са му отзивите, ама за да стане профешънъл трябва да се сложат 2 слоя и сметките отиват към 4-500 лв., а за толкова има Dynamat Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manch 29 #42 Отговорено 8 Юни, 2010 (Редактирано) Ето го сайта ТУКИзолацията е страхотна.Работи се много лесно.Ползвах 6кв.м/6мм и както казах ефекта е много добър.Ако се сложи 8-10мм ще е още по добреЗдравей колега. Искам да те попитам за тази изолация какво представлява като подложката за паркет ли е? Какво количество е за тези 7.38 лв. 10мм дебелина и цена на метър ли е това? Просто искам да я пипна дет се вика преди да я купя и за това такова питане И към колегата SEZER в пърия пост си писал за тази "самозалепяща микропореста гума 6мм- цена 15лв м2". От каде я купи и какво представлява? Мисля че един колега беше питал но не видях отговор.А иначе аз от няколко месеца чета из форуми и интернет за това животно изолацията.И ето това мисля да направя: Първо битумна лента ( някакъв вид ) на врати "бомбета" и където се вижда ламарина от вътре след махане на пластмасите. И над нея някакъв материал от тези видове, микропореста гума, подложка за паркет и т.н. просто за "удебеляване" между мен и външния свят. Отделно там където се докосват пластмаси с метал или помежду си самозалепящи лентички дунапрен. Приемам съвети и критики от всякакъв вид от хора които са минали през това преди да се захвана.Ето няколко линка който съм намерил из нета:ЛинкЛинкПоздравиВ първия линк съм объркал(м/у другото взех и от Fireproof-a за проба-голям та*ак е тва нещо.Дунапрен напоен с някаква смола за да не гори и само тва е.Звукоизолация -никаква)Материала е ТОВА,не е като подложка за паркет,а си е точно микропореста гума.Има го и без метал покритие,но аз взех с такова,понеже го лепих под мокета.Тествах го във вода и не е хигроскопично(затворена клетъчна структура).Цената е за кв.м. самозалепващо е и се работи лесно.Направил съм точно както смяташ ти,първо лепих битум по ламарини,бомбета и предните врати и отгоре с К-Флекс.Лепих и задните кори,само на вратите не съм сложил микропореста гума,понеже ги правих по-рано и не ми се разглобяваше пак.Съжалявам че не можах да снимам.Сега колата ми е друга,тишина отвсякъде,няма го тропане на камъчета по калниците,шума от гумите е намалял на 70% и гадното дрънчене на консервена кутия го няма.Благодаря за разяснението колега. Идните дни ще се захващам с това.Поздрави Редактирано 8 Юни, 2010 от manch 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
FuckHonda 20 #43 Отговорено 29 Декември, 2010 Зима е вече, колегата би ли споделил какво се случва с колата му ... мухал нещо Ще е полезно на доста хора Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dan4o 3 #44 Отговорено 29 Декември, 2010 Лично мое мнение, колегата си е вкарал голям автогол колата ще си изгние мн по барзо ко греша ме поправете и се обосновете 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HELL_FIRE_ 140 #45 Отговорено 30 Декември, 2010 (Редактирано) И на мен ми е интересно, какво стана с тая вата в тоя "хубав" сезон.... Бях я забравил тая тема Ако колегата не го е срам, да си каже Редактирано 30 Декември, 2010 от Petar Petrov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
xsk1ll 0 #46 Отговорено 3 Януари, 2011 Seaman горе долу колко квадрата излиза с K-FLEX да си направя сметка? И за много години !!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SEZER 35 #47 Отговорено 4 Януари, 2011 Така е зима е, времето е влажно и предразполага за конденз. Днес видях че сте писали и реших да проверя какво се случва отвътре. След като се прибрах от работа колата беше запотена на задните прозорци. Отворих едната кора отзад и беше абсолютно сухо. Нямаше и капка влага зад кората и около калниците. Не мога да си го обясня тъй като навън вали и стъклата бяха запотени. Ватата е напълно суха. Свалих плафона на тавана - същата работа. Там където е ватата няма и следа от влага и конденз.След това свалих и единия говорител на вратата и си мушнах ръката вътре. Имаше не влага ами направо течеше вода от външната част на вратата (откъм ламарината). Ама това си го ояснавам с факта че валеше и може да е влизало между прозореца и лайсната. Другаде влага не открих. Дано съм бил полезен! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HELL_FIRE_ 140 #48 Отговорено 4 Януари, 2011 Можеш ли утре да провериш, някак си, между тавана и ватата или някъде между ламарината и ватата какво е положението...щото там е важно и там гние, а не между ватата и пластмасовите кори П.С> Вратите е нормално да се пълнят с вода при дъжд, там най-много да си докараш и мухъл.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
FuckHonda 20 #49 Отговорено 5 Януари, 2011 Ако наистина е така, в 5та генерация използваемо лие, (смятам без вратите) че там водата дето влиза е сериозна, пък и съвсем малко му трябва.Другото което е ватата доколото знам е "дишащ" мат'рял и за задните панели и тавана, където няма дупки и достъп на вода ще е ОК Абе с 2 думи таван багажник и задни панели май няма да са проблемини зони Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SEZER 35 #50 Отговорено 5 Януари, 2011 (Редактирано) Можеш ли утре да провериш, някак си, между тавана и ватата или някъде между ламарината и ватата какво е положението...щото там е важно и там гние, а не между ватата и пластмасовите кори П.С> Вратите е нормално да се пълнят с вода при дъжд, там най-много да си докараш и мухъл.... Аз именно там проверих - между ламарината и ватата - влага или конденз няма. Според мен се дължи на самозалепящата изолация която налепих. Тя не позволява на ламарината да изтива и да се загрява бързо, а от там и да се обаразува конденз. Успех!PS: Купето се загрява много по-бързо и изтива много по-бавно от преди! Редактирано 5 Януари, 2011 от SEZER Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Walker Japan 65 #51 Отговорено 5 Януари, 2011 (Редактирано) Колеги аз въпреки всички съмнения,реших да тръгна по стъпките на колегата Sezer и си направих такава изолация на багажникаи на задните врати,за отпред и тавана не остана време,много застудя и нямаше как.Но на пролет мисля да изолирам абцолютно всичко,доволен съм от резултата,дори и частично изолирана,колата стана много по-тиха,купето по топло и няма никакъв конденс.За всички който се съмняват във тези материали,мога да кажа че са тествани и работят!Успех на всички! Редактирано 5 Януари, 2011 от Emeca Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manch 29 #52 Отговорено 5 Януари, 2011 Така е зима е, времето е влажно и предразполага за конденз. Днес видях че сте писали и реших да проверя какво се случва отвътре. След като се прибрах от работа колата беше запотена на задните прозорци. Отворих едната кора отзад и беше абсолютно сухо. Нямаше и капка влага зад кората и около калниците. Не мога да си го обясня тъй като навън вали и стъклата бяха запотени. Ватата е напълно суха. Свалих плафона на тавана - същата работа. Там където е ватата няма и следа от влага и конденз.След това свалих и единия говорител на вратата и си мушнах ръката вътре. Имаше не влага ами направо течеше вода от външната част на вратата (откъм ламарината). Ама това си го ояснавам с факта че валеше и може да е влизало между прозореца и лайсната. Другаде влага не открих. Дано съм бил полезен!Колега според мен там е нормално да влиза някакво количество вода, за тази цел си има и дупки за отичане на дъното на вратата 3 на брой ако не се лъжа. Има и оригинална найлонова преграда залепена да пази кората от навлажняване, както и върху говорителя има като "стреха" да го пази, за това мисля че е в рамките на нормалното. И аз имам битумна лента по вратите, калниците и багажника. За сега без проблеми. Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
FuckHonda 20 #53 Отговорено 8 Април, 2011 Значи тази пролет започвам всичко от-доАвтора на темата има ли спомен колко пари е дал да си изолира цялата кола. Питам за битума + минералната вата.И това алу. фолио дето го гледам допълнително ли се лепи или е към битума. И каква е ролята му. Едва ли има някакви шумоподобрителни качества, по скоро термо. Поправете ме, ако греша Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #54 Отговорено 8 Април, 2011 Всичко има шумоподобрителни качества,най вече едни тампони в ушите ти и си като глух. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GymFlex 13 #55 Отговорено 8 Април, 2011 Доста мнения има по тази тема със какво и каде да изолираме.Предлагам някои който е наясно кой е най-добрия вариянт, а не по - евтиния защото винаги ни излиза по скъпо да обобщи за варите,тавана,пода и багажника с какви материали е най-добре да се направи.П.СИ с голям интерес следя темата и мен ме чака същия процес. Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Did0 18 #56 Отговорено 17 Август, 2012 Друго си е като загрее хубаво колата да си разтопи сама всичкия сняг по нея тая зима обаче на 3лв бенз май няма да караме Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hinev 1 #57 Отговорено 21 Август, 2012 Доста мнения има по тази тема със какво и каде да изолираме.Предлагам някои който е наясно кой е най-добрия вариянт, а не по - евтиния защото винаги ни излиза по скъпо да обобщи за варите,тавана,пода и багажника с какви материали е най-добре да се направи.П.СИ с голям интерес следя темата и мен ме чака същия процес. Поздрави STP е истината Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Gremlin 8 #58 Отговорено 10 Март, 2013 Аз засега си направих само по вратите ,ама сайлънт коут (Silent coat) битум с алуминиево фолио ,и си мислех за тавана да го направя с вата , но имам шибидах и за това искам да питам проблем ли ще е . Няма следи да е текъл в купето , ама знам ли? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SandokanD14 1 #59 Отговорено 26 Април, 2013 Тази микропореста гума е доста трудна за намиране. Но я има в специализирани магазини за изолация. На мен ми останаха 4 квадрата с алуминиево фолио както и 1 кутия лепило и четка неизползвани. Който иска може да се свърже с мен тел. 0886 508 828. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Fen8 25 #60 Отговорено 14 Декември, 2020 Здравейте, други престрашиха ли се да изолират със тия материали. Получава ли сe мухъл и други неприятности от ватата ? Разгледах цената на Dynamat и тая смес от по горе, но като цена идва доста 700-800лв за цялата кола ? Доколкото знам, има фирми които се занимават с това и за още 100-200 лева отгоре ги правят нещата както трябва. Разгледах и други форуми като повечето лепят без ватата, но пък ефекта минимален. Има ли решение 100-200лв за материали и да се пробвам и аз да видя каквa ще я свърша, пък ако ще и 2-3 седмици да се занимавам, ама 800-900лв са си доста. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове