RIFTO 27 #1 Публикувано 28 Май, 2010 Здравейте колегиИмам следния въпрос. Преди няколко месеца си рециклирах спирачните апарати + нови накладки,спирачна течности всичко както си му е редът.Имаше чуствителна промяна и колата започна да спира доста добре.Но това не е задоволително, поне за мен не ,че хората които са мислили и конструирали колата не са преценили че тези спирачки са достатъчни но ако има възможност нещо да се направи по въпроса мисля да го направя.Та питането ми е следното: Колата ми е црх 2 след феиса с мотор д16з5.Искам да премина на по големи дисковепримерно на 262мм или по големи.имам ли шанс да добавя и абс .от какъв суап се нуждая от вти или от нешто другокоето може да стане и да има ефект разбира се.Приемат се идеи и оферти тук или на лични.надявам се да направяколата да спира наистина безупречно. Това ми е проект за сега които мисля да е завършен за НС 2010предварително ви благодаря Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wyvern 382 #2 Отговорено 28 Май, 2010 Твоите предните не са ли на 262мм. Мислех че на ЦРХ предните са толкова. Както и да е може да сложиш спирачни апарати и дискове от прелюд те са 282мм. Само че дисковете трябва да ги разпробиеш на координатна машина на 4х100 или да си купиш такива. За апаратите мисля че ще ти трябват дистанционни планки за да може да се центрира спрямо диска. Шенкела не е нужно да сменяш. А за АБС в много голям филм ще се вкараш не си струва нервите и усилията.п.п. не съм го правил просто тази информация имам. Ако съм объркал нещо нека колегите които знаят да ме поправят Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
RIFTO 27 #3 Отговорено 28 Май, 2010 айде колеги някои не е ли правил такъв суап с по добри спирачкиинтересува ме също как точно стои въпроса с АБС наистина ли е голям филм Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #4 Отговорено 28 Май, 2010 А за АБС в много голям филм....Колко еднакви отговора искаш - много, няколко.... Колегата е написал, че не си струва / по-добре смени колата /, ама който квото си знае, това е... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #5 Отговорено 29 Май, 2010 и аз съм чувал, че за да се сложи ABS било повече от сватба Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1046 #6 Отговорено 29 Май, 2010 За АБС-а забрави!Големи апарати от Прелюд на 282мм. няма проблем,но ще ти трябват шенкели от от ВТ,мисля че с твоите няма да стане.Дискове се слагат от Корадо на 4х100мм,като се престъргва леко главината за да легне хубаво диска.Хубаво,но там отиваш на джанта минимум 15",по-малки не влизат.Спирането е убийствено Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vex 13 #7 Отговорено 30 Май, 2010 Относно ABS-a, един от проблемите ти ще е с компютъра (или по-точно софтуера), защото е сметнат за автомобила на които се слага. Т.е. ABS-а реагира при над определено G при спиране, и ако спираш по-добре от заводските предписания ABS-а ще се включва преди да са блокирали наистина колелата, следователно ще имаш проблем дори и да успееш да монтираш всичко по системата както трябва. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Чавдар 58 #8 Отговорено 22 Юли, 2010 Относно ABS-a, един от проблемите ти ще е с компютъра (или по-точно софтуера), защото е сметнат за автомобила на които се слага. Т.е. ABS-а реагира при над определено G при спиране, и ако спираш по-добре от заводските предписания ABS-а ще се включва преди да са блокирали наистина колелата, следователно ще имаш проблем дори и да успееш да монтираш всичко по системата както трябва.Мисля, че малко си се заблудил прочети в клижката от долния линк - Honda Civic 92-95 user Manual страница 724 от ПДФ файла (Раздел 19-40)http://downloads.hondatech.info/Auto/Manua...ce%20Manual.zipПо твоето описание АБС-а ако имаше гравитационен сензор, нямаше да работи на сняг Системата е далеч по-проста и ефективна - всяко колело има гривна със зъбци и сензори които следят броя на преминаващите покрай тях зъбци. Ако някое колело подава по-бавни оборити, значи има загуба на сцепление и АБС компа намаля спирачното усилие към него. При 5 и 6-та ген Сивик се управляват 2-те предни колела поотделно - отпуска само това, което загуби сцепление, а задните се отпускат заедно, независимо кое от двете е загубило сцепление.(това е превода на абзаца от стр.724 от Civic User Manual)Знам хора, които присадиха цяла спирачна система от Английски ВТИ на EG и май работи но нямам инфо за списъка с необохими части.Не съм сигурен дали шенкелите имат местата за захващане на Сензорите за гривните и дали въобще искаш АБС или като видиш че спира добре колата, ще се откажеш от него щото той помага основно зимата или ако си преценил зле някоя ситуация, което не е малко.Мен ме спаси веднъж, щото един бакшиш от най-дясна влезе в най-лява лента, където карах със 120-130км и предвид многото дупки и неравности по този булевард АБС-а се включи, и аз вместо да имам 2 блокирали предни колела и да му се бодна в задницата на бакшиша, успях да го заобиколя, докато активно спирам... Даже спрях отново в лявата лента, за да го изчакам и той много бързо дойде и ми се извини... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vex 13 #9 Отговорено 22 Юли, 2010 Че аз къде написах нещо за гравитационен сензор? Всъщност има но се ползва от SRS-а :)G силата се смята като разлика в скоростта, като и с това ABS-а смята за какво време и интервал да отблокира съответното колело според това голко е голямо G-to. И аз си мислех, че ABS системата е проста.. но нещата са други в действителност Ето ти сега едно четиво и от мен http://www.mgf.ultimatemg.com/group2/brake.../Big_Brakes.htm Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pepix_ 0 #10 Отговорено 22 Юли, 2010 (Редактирано) брат рексовете си имат проблем със спирането ,ще ти дам един съвет който ще ти е най ефикасен,282 мм за предпочитане е Ротора дискове,наистина са наи добрите и накладки феродо и колата няма да си я познаеш но сабери парички и вземи ротора винтилирани а колкото до абса ,повярвай ми тази кола е измислена за без АБС Редактирано 22 Юли, 2010 от Pepix_ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове