Jump to content
Еди Ведър

Задни барабани на сивик

Recommended Posts

...значи въпроса ми е ясен как да ги сваля барабаните!На предната ми д13-ка се вадеха като махна гумата,но при д16-та не щат напънах ги малко,но не се дават.Неможах да видя нещо да ги държи,но се притеснявам да ги напъна яко да не строша нещо.Помагайте,че все се каня да погледна как е отзад състоянието :bg:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

еди взимаш малко спрей за ражда пръскаш обилно и леко почваш с чукчето да удряш по барабана като в същото време го въртиш да може да разхлаби навсякаде.. :bg:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някои имат едни малки винтове, които ги държат за главината обикновено са два. Ако винтовете ги няма, поливай с ВД40 и блъскай с чука докато излезе.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Накладките ти са се окопали в барабана. Вземаш по-голям чук, бой по барабана и в същото време го въртиш и ако може дърпаш напред. Не съм сигурен, но може и да имаш отвори с резба между болтовете за гумата. Ако имаш , навиваш в тях болтчета(трябва да бяха 8мм), натягаш постепенно, бой с чука и въртиш.Успехп.п.Изпревариха ме. Пръскаш обилно с Rost Off Ice на Wurth.

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

...ей колко много отговори.Има едни дупки между болтовете не видях да имат резба,но ще погледна по добре.Имам спрей за ръжда ще пръсна и снего,но те едва ли са ръждясали добре си изглеждат.Иначе чуках с чукче по барабана напъвах седна по голяма отверка,не са дават :bg:.Да спомена те не задържат барабана се върти лесно,но не ще да се извади :o

Редактирано от Еди Ведър

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...ей колко много отговори.Има едни дупки между болтовете не видях да имат резба,но ще погледна по добре.Имам спрей за ръжда ще пръсна и снего,но те едва ли са ръждясали добре си изглеждат.Иначе чуках с чукче по барабана напъвах седна по голяма отверка,не са дават :bg:.Да спомена те не задържат барабана се върти лесно,но не ще да се извади :o

запича на оста желязо в желязо нали се сещаш какво става за това напраскай хубаво ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Накладките ти са се окопали в барабана...

Имаме участник, познал верния резултат :o . Това е причината, имаше и я при мен. От напъване на 8мм-вите болтове чак скъсах единия :bg: Редактирано от Player101

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Пръскай обилно и бой с чука, най-много да ти отлепи феродото от накладките.п.п.И да не забравиш после да изпилиш ши:bg:ия ръб отвътре на барабана.п.п.п.А наградата е ...

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...свалих ги почти лесно след като навих болтчета където каза колегата Красимир,но едната към края се запъна наложи се пак да ги натисна обратно,но леко в края се отлепи накладката ще порбвам с едно лепило Проксипол да я лепна да не тръгне да се разлепя повече.Дано се получи :bg: ...иначе няма ръб по барабана .Благодарност за бързите отговори :o

 

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Заслужава ли си риска да се отлепи и блокира колелото, пред чисто нов комплект накладки?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...когато няма кинти се рискува това лепило го дават много яко.Мислих и да я занитя,но ще видя как ще се получи с лепилцето и след извстно време що проверя как е след като покарам :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз видях темата късно.Трябваше преди да навиваш болтовете да охлабиш жилата на ръчната и нямаше да имаш ядове.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз моите като ги свалях единствения удар беше като вадех джантата.. и обикалях 20мин да разебра как да сваля барабана но открих в мануал че се навиват 2болта и си пада само мм и се маха едно нещо което го играе контра мисля не помня как е но баща ми също предложи чука .. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...бой с чук нямаше само леко почукване с малко чукче просто се запъна като навивах болтовете и нетрябваше да продължа а да върна ето снимка как лепнах

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Не държи на топлина тоя "поксипол". Съвсем обикновено композитно лепило е :) Не рискувай.

Редактирано от pamo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

И за да не налага следващия път "бой" с чука(явно си предвидил разликата м/у БОЙ и бой), намажи м/у главината и барабана - с риск да стана агент на Wurth, с Copper Paste CU 800 или друга подобна грес.

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

А каква беше причината за огледа :) ? Питам защото моите свиреха и след смяната продължават :cool: .п.п. В участъка който си залепил, старите ми челюсти почти нямаха износено... мисля си че биха те изкарали известно време, но не те ангажирам с мнението си :)

Редактирано от Player101

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре, че не си изкривил оная хуйня от която се саморегулира ръчната ... щото, аз, понеже съм много печен успях да си спраскам и двете (на лява и дясна гума).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А каква беше причината за огледа :devil: ?

...в една друга тема бях писал,че ми се появява виене отвреме на време и след като возих хора отзад и ми викат,че шума се чувал отзад да не би да е било лагер или нещо друго и реших да погледна,но всичко си беше наред

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Да не пиша наизуст, но аз скоро си смених лагер-главината по подобна причина - виене (след натрисане в огромна дупка).Разглобих старата да я огледам, нямаше луфт и видими наранявания, или някакво "румолене", но докато беше на колата си виеше като роторен бомбардировач. Сваля се доста лесно ако се наложи. Иначе перманентно си ми шумят задните гуми заради шарката, но виенето на лагер си е доста характерно..

Редактирано от pamo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...тоя шум се появи след смяна на каретата едната скоба беше разхлабена и се напълнило с вода и се разтрака.Смених двете и след това започнах да чувам тоя шум.Мислех че е от зимните гуми и сложих летните,но той си остана появява се след като мина скороста 50км/ч понякога не се чува нищо.Дигнах двете предни колелета във въздуха и давах газа така като сменях скоростите и се чуваше пак нещо но слабо.Когато отивах на едни гонки преди седмици ми казаха,че шума май идва отзад реших за всеки случай да проверя и там как е.80/140лв. са си сума сериозна за мен :devil: .Не мога да давам пари само за колата има и други неща и не бих искал да сменям части които може би са здрави :devil:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...