FasT and FuriouS 0 #1 Публикувано 20 Май, 2010 приятели карам хонда сивик 1.5 16в 90к.с. D15B2 93г която ми гори 1л. на 1000км масло, казахами да и сложа няква добавка. Искам да се допитам до вас хубаволие да има добавка в двигателя? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
едмундо 34 #2 Отговорено 20 Май, 2010 (Редактирано) Има една добавка която гарантирано ще ти свърши работа ...нарича се сигменти... Редактирано 20 Май, 2010 от едмундо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #3 Отговорено 20 Май, 2010 (Редактирано) Има една добавка която гарантирано ще ти свърши работа ...нарича се сигменти...Стига бе трябваше да поувърташ малко , ти направо .И с жените ли си така .Колега някаде в форума не ми се търси сега има ебати темата за добавките а те са компрес на дървен крак .Едмундо е прав! Редактирано 20 Май, 2010 от fenabg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalos 37 #4 Отговорено 20 Май, 2010 Наскоро един приятел ми говори за добавка която се казва Мотогард, била следваща генерация след руския универсален модификатор.Знам, че има доста добри качества, виж в интернет къде може да намериш и пробвай. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BLEIN MONO 148 #5 Отговорено 20 Май, 2010 Има една добавка която гарантирано ще ти свърши работа ...нарича се сигменти...+1Може и маслообирачите да видиш дали са поопечени Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq #6 Отговорено 20 Май, 2010 приятели карам хонда сивик 1.5 16в 90к.с. D15B2 93г която ми гори 1л. на 1000км масло, казахами да и сложа няква добавка. Искам да се допитам до вас хубаволие да има добавка в двигателя?Колега,реши какво искаш от колата и тогава прави квото и да е.Ако ти е само това едни сегменти не вервам да са над 100 кинта.Верно са с гарнитурата на главата(пак толко май) и поне 100-150 за работа ще си решиш ядовете,но пък е към 300 кинта груба сметка Добавките не ти треат-не знаеш как ще реаегира с маслото... Мисълта ми е,че ако само това и е-ок,иначе по-добре покарай така още и вземи друга п.п.Лично мнение,да не убидиш нещо?п.п.2 С какво масло я караш? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
FasT and FuriouS 0 #7 Отговорено 20 Май, 2010 приятели карам хонда сивик 1.5 16в 90к.с. D15B2 93г която ми гори 1л. на 1000км масло, казахами да и сложа няква добавка. Искам да се допитам до вас хубаволие да има добавка в двигателя?Колега,реши какво искаш от колата и тогава прави квото и да е.Ако ти е само това едни сегменти не вервам да са над 100 кинта.Верно са с гарнитурата на главата(пак толко май) и поне 100-150 за работа ще си решиш ядовете,но пък е към 300 кинта груба сметка Добавките не ти треат-не знаеш как ще реаегира с маслото... Мисълта ми е,че ако само това и е-ок,иначе по-добре покарай така още и вземи друга п.п.Лично мнение,да не убидиш нещо? п.п.2 С какво масло я караш? castrol 10w40 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Тодор 18 #8 Отговорено 20 Май, 2010 Колега, реши какво искаш. Ако искаш да закърпиш положението само - слагай добавка.Ако искаш да си оправиш проблема - слушай кво ти пее радио Едмундо! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #9 Отговорено 21 Май, 2010 Преди да почне да слага какви ли не боклуци в маслото поне може да мине на 15W40.Коли на по 200к и нагоре ако може и с 5в ще ги карате .Знам знам по каталог такова го дават . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
waterwet 8 #10 Отговорено 21 Май, 2010 Няма значение какво е маслото! Добавки се слагат само и единствено, когато се появи проблем, който те хване в крачка, т.е. на дълъг път, не си подготвен финансово за отстраняване на възникналия проблем и др. подобни. Добавката не решава проблеми, тя само модифицира нормалното поведение на флуида било чрез почистване, уплътняване, продивозадирен ефект и други еднотипни предназначения. Основния проблем възникващ след внасяне на подобни високомолекулни комплексни съединения в работещи агрегати е осмоляване и уплътняване, което след определен период от време се доказва с полепнал "туткал" на основата на лакове и смоли по вътрешната страна на картера. Слагаш добавка; печелиш време да се подготвиш за отстраняване на проблема, но тогава отваряш ДВГ-то и изтъргваш тази гняс по дъното на картера! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
prelude_2.3 21 #11 Отговорено 21 Май, 2010 Аз съм много доволен от добавките на Лики Моли. В този случай няма да има добавка , която да те спаси на 100%. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jorko82 19 #12 Отговорено 21 Май, 2010 (Редактирано) Против всякакви добавки съм ,както за масло,така и за антифриз и т.н.Има ли проблем ,най добре го разреши.Добавката не рашава проблема,тя само отлага ремонта във времето!Е ако си решил да я продаваш ,тогава е оправдано! Редактирано 21 Май, 2010 от jorko82 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ocean 2 #13 Отговорено 21 Май, 2010 Няма добавка която да оправя запечени сегменти.Задължително ремонт особенно при този разход 1л на 1000км.нищо друго не помага.Можеш да се приготвиш с едни сегменти,гарнитура на глава и на картер и биелни лагери. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Юлиян Петров 1 #14 Отговорено 21 Май, 2010 Колега, съгласен съм с мнението, че си за смяна на сегменти. Това означава и нова гарнитура и шлаиф на главата на двигателя, но нека да не забравяме, че може и да имаш износване на цилиндрите (малко вероятно но не е изключено) и ако е така ще стане доста по скъпо. Затова си намери добър майстор и ако имаш проблем по сериозен от сегменти, ти препоръчвам да си купиш направо друг двигател. Знам, че и това крие рискове, но си мисля, че ако цилиндрите са ти за шлаиф, то ремонта на двигателя ще ти излезе златен. Подчертавам, че това е само мнение, нека и другите да коментират. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kostadin_81 0 #15 Отговорено 21 Май, 2010 приятели карам хонда сивик 1.5 16в 90к.с. D15B2 93г която ми гори 1л. на 1000км масло, казахами да и сложа няква добавка. Искам да се допитам до вас хубаволие да има добавка в двигателя?Колега за мен единствената добавка е ресурс руска не се съединява с маслото а с кристалната решетка на съда ,което ще рече че не променя втечливоста на маслото.тя садържа мед алуминий и др. изравнява компресията на цилиндрите , реметализира там кадето има надрасквания и ще намали разхода на масло. създава траен филм върху триещите части.изпитано е многократно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lelemale13 47 #16 Отговорено 21 Май, 2010 Ако не искаш за сега да ремонтираш двигателя просто мини на най евтиното масло и доливай и имай предвид че разхода на масло при високи обороти скача в пъти(1л. може да издуха и за 100км) българското което прави най много нагари съм взимал за 2,50лв. но добавка на съм сипвал и не бих сипал по никакви причини когато взех колата имаше някаква добавка и не харчеше. После усетих как ми спече сегмента на още един от цилиндрите. Така че с добавката може да стане само по зле.Не заоравай да доливаш масло и забрави за всякакви добавки. Минералното масло едва ли ще ти намали разхода но е по евтино и всъщност в това е смисъла. Аз смених сегментите и оправих леглата на клапаните без лагери и сега когато ми се иска не се притеснявам и да преминавам 3000 оборота. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq #17 Отговорено 21 Май, 2010 Преди да почне да слага какви ли не боклуци в маслото поне може да мине на 15W40.+1.Фен,взе ми думите от устата направо /сега пипам компа чак и ти видех писанията/.Даже бих добавил и някво по-ефтино.От тия наливните.Q8 не е лошо и 15в40 ти е 10ка на литър.По-гъсто и е треа да посвали малко разхода.А и маслото не е лошо-с такова карам 2 години и нещо вече.А иначе ти писах за предценката дали си струва-ще ти разкажа историята на форда на бащата.Като го зе 2002 пипаше малко масълце,което за форд си е нормално 250 хил по-късно вече не му се сменява маслото-само доливаме.При културно каране дава ок 2л/1000 Мислеше още като почна да го гори качествено да я отвараме,но и окачването тръгна и купето и така го кара докато го доскапе и ще минава на акордеон Така че предцени-ок 400 кинта ти треат ако майстор ти го прави,а за толко има и цял двг.От друга страна ако колата го заслужава не я тормози с добавки и други гнилочи,а мини на по-гъсто и ефтино масло и я направи.успех с продцедурата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
byjy 0 #18 Отговорено 22 Май, 2010 Колега за мен единствената добавка е ресурс руска не се съединява с маслото а с кристалната решетка на съда ,което ще рече че не променя втечливоста на маслото.тя садържа мед алуминий и др. изравнява компресията на цилиндрите , реметализира там кадето има надрасквания и ще намали разхода на масло. създава траен филм върху триещите части.изпитано е многократноСъгласен на 100% изпитано на нисан пемиера 1,6 .Карана 7гадини и продадена/още я карат/ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
едмундо 34 #19 Отговорено 22 Май, 2010 (Редактирано) Ако не искаш за сега да ремонтираш двигателя просто мини на най евтиното масло и доливай и имай предвид че разхода на масло при високи обороти скача в пъти(1л. може да издуха и за 100км) българското което прави най много нагари съм взимал за 2,50лв. но добавка на съм сипвал и не бих сипал по никакви причини когато взех колата имаше някаква добавка и не харчеше. После усетих как ми спече сегмента на още един от цилиндрите. Така че с добавката може да стане само по зле.Не заоравай да доливаш масло и забрави за всякакви добавки. Минералното масло едва ли ще ти намали разхода но е по евтино и всъщност в това е смисъла. Аз смених сегментите и оправих леглата на клапаните без лагери и сега когато ми се иска не се притеснявам и да преминавам 3000 оборота.3000 оборота наква гранична стойност ли е..кво притеснително има...моя кораб е след ремонт и редовно влиза в 6500-7000...та тя до 3000 се чуде да върви ли да спира ли друг е въпроса ,че дори и след ремонта пак ми бара масълцето 1.5 литра на 10000... Редактирано 22 Май, 2010 от едмундо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TYPE-S 1 #20 Отговорено 22 Май, 2010 Има една добавка, която само би ти свършила работа и то само ако е оригинална Руска. Казва се Универсален Модификатор.И да не ме плюят колегите, твърдя го, защото един приятел сипа такова на една Мазда 323, която гореше 1 литър на 1000 км. и след това вече 10000 км му е изгорило 500 грама само. Но при всеки случай нещата са индивидуални Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове