Jump to content
elanmorin

Impreza 2.0 Vs Carisma 1.8 Vs Civic 1.5,6/115

Recommended Posts

Колега, най-добре пиши на какво най-вече държиш: комфорт, икономичност, проходимост, багажник и т.н. Така ще е по-лесно да се съпоставят трите модела. И кажи дали ти трябва за градска кола или по-скоро за дълги пътувания.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега най-вероятно всички ще ти кажат всимаи Хондата (нормално, все пак сме Хонда форум) и с риск да ме линчуват аз ще ти кажа, че хондата е една идея по-малко от останалите две. Ако ще даваш толкова пари или пък искаш да сравняваш тези три коли трябва да сложиш японска 6та генерация, а не англииска. Карал съм Каризма 1.6 невероятен автомобил, 1.8GDI ми трябваше телескоп, а не бинокъл за да го видя, а и казват че е по-икономичен и от 1.6, та от тея трите бих те посъветвал за каризмата. Не съм карал импреса, но съм чувал, че горят страшно много. Успех с избора и която и да вземеш да те радва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за мненията!Ами на какво държа? Държа всичко:P но основно на стабилност/сигурност на колата, чупливост/ремонти;) Ускорение (да можеш да направиш едно бързо и безопасно изпреварване например), някаква прилична мощност, примерно като и пуснеш климатика да не се мъчи, затова и се ориентирвам към модели над 100-те к.с., после идва разхода естествено, комфорт на возене, общо взето това май са ми важните неща.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък бих казал доста лоши работи за каризмата . Карал съм 1.8 ГДИ уникално спрял хавтомобил ! Друг проблем с него е че трябва да му "обучаваш" компа в продължение на часове и пак не е гаранция да ли ще ти се оправят оборотите на празен ход. След това продължаваме с преебаните кутии на Рено дето не стават и за в коша. Ако имаш късмет невлизащите скорости да ги оправиш само със смяна на тампоните на щангите ще си голям щастливец (1 на 50 ) . Хубавото е че наистина са доста икономични и возийката не е лоша !! Импреза не съм имал допир ама така каквото съм се интересувам доста здрави автомобили с доста скъпа подръжка. С голям разход. Приятни за каране заради боксовия двигател и доста стабилни в завой. Сивика е здрава кола, с малък разход, не особена возия. Евтин за поддръжка. И много гниещи :P Гледам че си се насочил към англичанка което ще рече: проблеми с предни амортисьори и задни тампони (там е при всички сивици). Лично мое мнение че ако може да си позволиш малко по скъпа кола взимай Субарото ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Значи и хабер си нямах че каризмата е англичанка:P насочих се към тия, понеже искам малко повече мощност, харесах си на първо гледане моделите със 115/125 к.с. Всъщност предпочитам да си е японско изпълнението, как мога да разбера кои са англичанки, кои японки? И също ми направи впечатления за тоя модел, че всички обяви бяха от чатсни лица, сигурно има причина автокъщите да не се знаимават с модела, каква ли може да е тя?п.с. И нещо което забравих и е важно за мен е простора в купето, че съм от височките.п.п.с. Като чета и слушам сякаш сивика средно аритметично е един + напред.п.п. 3:) Относно стабилноста на импрезата в завоите това напълно го вярвам, вижте това клипче какво прави някакъв маняк с 1.6

Редактирано от elanmorin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На GDIто не може да се сложи газова, което за мен е ГОЛЯМ МИНУС... Най-евтина за поддръжка е Хондата, като комфорт другите две машини може би са по-добре, макар че и англичанката е с много приличен за класа си интериор и возия.... За мен англичанката е по-сполучлив модел от Каризмата (последната ако не се лъжа е холандска сглобка). Субарото не знам къде се намира в сравнение с тях, макар че съм чувал легенди. ....то аз легенди и за Волво бях чувал, ама имах близки срещи от третия вид с такива и те развенчаха всички митове...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На GDIто не може да се сложи газова, което за мен е ГОЛЯМ МИНУС... Най-евтина за поддръжка е Хондата, като комфорт другите две машини може би са по-добре, макар че и англичанката е с много приличен за класа си интериор и возия.... За мен англичанката е по-сполучлив модел от Каризмата (последната ако не се лъжа е холандска сглобка). Субарото не знам къде се намира в сравнение с тях, макар че съм чувал легенди. ....то аз легенди и за Волво бях чувал, ама имах близки срещи от третия вид с такива и те развенчаха всички митове...

Това не ми е проблем за газовата, аз направо ги ненавиждам:P и въобще си държа на бензинеца.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, аз бих те насочил към този модел сивик:http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topme...&f1=detailsпо-така е японски сякаш :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам бегли впечатления и от трите - няколко минути тест драйв, който правим при ГТП. В общи линии колегите са ти казали основното :Субару - супер, но скъпа поддръжкаКаризма - слаб салон, не знам може и англичаните да са хамали, но много проблеми. Ходова част 1/1 с Волво V40-S40, не знам кой от кого е копирал. Повече впечатления имам от двг. Миналото лято закарах в БГ едно Паджеро/Шогун Пинин. За два месеца 8000км. Издържа напъна без забележки. Добра динамика(100кг. по-тежко от Каризмата, рууф бокс, трима човека), разход под 10/100км. Не знам , сигурно защото има режим ECO.Англичанката - не знам, нека кажем така - карам Ровер 416 SLi Auto. D16Y3, същото купе, правено от същите английски ръчички. Абе почти еднакви автомобили. Ще кажа следното - 3 години само смяна на консумативи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи и хабер си нямах че каризмата е англичанка:P насочих се към тия, понеже искам малко повече мощност, харесах си на първо гледане моделите със 115/125 к.с. Всъщност предпочитам да си е японско изпълнението, как мога да разбера кои са англичанки, кои японки? И също ми направи впечатления за тоя модел, че всички обяви бяха от чатсни лица, сигурно има причина автокъщите да не се знаимават с модела, каква ли може да е тя?

Мисля, че тук се получи неразбирателство. Колегата имаше предвид, че Сивика е т. нар. англичанка. Т.е. че е сглобяван в Суиндън, Англия. Двигател, ходова част и т.н. по колата всъщност са японски. Но интериора и визията са английска разработка до колото знам (и от там идва приликата с Ровър).Аз от другите 2 коли нямам впечатления, но за Хондата бих вметнал, че е икономична ако не я натискаш много, а за изпреварвания просто трябва да я държиш в обороти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен, така както си си подредил приоритетите, най-подходящо е субаруто. Както гледам разходът на гориво не те притеснява особено. Каризмата не е японска, сглобявана е в холандия, на обща платформа с volvo s40/v40, доколкото знам. V40 съм карал и не ми харесва. Сивикът с този двигател е икономична градска кола, има коне, но са във високите обороти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

След като толкова често се споменава Волво, нека кажа следното :Една година карах V40 TD. Като изключим ши:Pната скоростна кутия на Рено(при мен си замина лагера на първичния вал) останах много доволен от него. Двг Рено 1.9 td,разход под 6/100, клима, круиз контрол. Между другото сложих му кожен салон и алум.джанти от едно S40 със зверски прегрят двг. Митсубиши 1.8GDI, но там проблема май беше задкормилното устройство, а не двг. Връзката между това, което пиша и темата е, че за мен Каризма и S40/V40 са едно и също нещо.Всъщност и те имат същия ши;)ан, голям тампон отзад, като Сивика.

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде и аз да се изкажа като най- компетентен. Разполагам от близо 5 години с такъв английски сивик - 1,5, 114кс. За тези 5 години съм изминал 70 000 км и съм сменил Ангренаж при покупката и всяка година по 2 пъти консумативи. Колата гние ако е удряна и не е оправена от "Майстор". Разхода й е приблизително 7 в града и 5,5 извън града. Пиниза е да се научиш да я караш (заради V-TEC изпълнението). При около 3 000 оборота разполагаш с достатъчно мощност автомобилът да те изстреля изключително бързо при изпреварване и спокойно ще усетиш, че можеш да продължиш да набираш така равномерно почти до 7000 оборота, което е непосилно за мицубишито. Салона е изключително удобен и здрав, возията превъзхожда многократно тази на другите два автомобила. Но има един проблем, който ми създаде "ядове" така да се каже - оказа се, че тавана на английските зглобки им е слабото място и пропадат. Но и за това намерих лек - купих си плат и си го залепих.Мицубишито съм го карал година и половина приблизително и по него смених половината ходова част и освен това се разхлопа ужасно много. Салона му е отвратителен, возията е добра - вози меко. Много икономичен автомобил, но не може да се изстреля като хондата в никакъв случай. Именно това бяха причините да го продам.Преди 5 години когато исках да сменям колата бях изправен пред същата тази дилема - Субаро/Хонда. Имах възможността да покарам около 1 час това субаро и мога да кажа че колата е доста по- добра от хондата по отношение на бърз старт, стабилност в завой, стегната возия, багажно пространство, пространство между предни и задни седалки..... общо взето май всичко му беше по- добро, но тоя разход на гориво, както и скъпите части ме уплашиха. Но трябва да се вземе под внимание и че субаро трудно се чупят, така че "танто за кукуриго" :zen: Затова си купих хондата и не съжалявам ;) Дано съм помогнал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък бих казал доста лоши работи за каризмата . Карал съм 1.8 ГДИ уникално спрял хавтомобил ! Друг проблем с него е че трябва да му "обучаваш" компа в продължение на часове и пак не е гаранция да ли ще ти се оправят оборотите на празен ход. След това продължаваме с преебаните кутии на Рено дето не стават и за в коша. Ако имаш късмет невлизащите скорости да ги оправиш само със смяна на тампоните на щангите ще си голям щастливец (1 на 50 ) . Хубавото е че наистина са доста икономични и возийката не е лоша !!

Теро, ще ме прощаваш, ама според това което си написал, си карал Каризма GDI ама друг път.. :zen: Да не е била ТДИ ? :angry: Нито за уникално спрялия автомобил си прав, нито за обучението на компа (става за минути, стига да имаш подходящ уред) а за скоростите дето си писал, нямам думи.. :zen: Точно ГДИ е колата която няма нищо общо с Рено.. По нея няма едно Европейска болтче всичко си е Японско (двигател, скорости и т.н..)А колегите дето бъркат платформата с Волво, нямат нищо общо в окачването.. Просто Волво ползват ГДИ мотора на Мицубиши..Та единствено си прав за разхода и за возийката.. ;) Наистина не става за газифициране, но то оставало и на кола дето гори наравно с дизелите, да и слагаш газ..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За скоростната кутия на Каризмата не съм сигурен каква е. Виж платформата е друг въпрос - освен окачванет, лично съм видял една камара гумички(тапи), на които пише Волво, даже и гредичките и кората под двг са еднакви. Между другото точно тези неща ме накараха да започна да сравнявам с моето V40.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мн хубави и на място отговори, мерси много. Обаче пак отивам на изходна позиция, че субаруто ми е повече на сърце а хондата повече по джоба:zen: Но поне изчистихме варианта с Мицубиши. Важен ми е той разхода, ама не баш на първо място. Ще умувам, благодаря отново.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом като разходите все пак са важни, моето мнение е Сивик - англичанка или японка, каквато намериш.За да не говорим празни приказки - Каризма

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Субаруто е хубаво ама 2.0 мотора си харчи. Един познат си взе такова защото искаше повече място за багаж и да е 4х4, но за разхода, под 15 почти не слиза.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

 

Може и да е било Голф 3 1.4 , не съм сигурен. Помня само че имаше 4 гуми и май и врати имаше някакви .... Влез почети малко в Митсубиши форума да видиш колко "малко" ядове създават тези коли. А за сивика: д15з6 има доста повече въртящ момент на ниски от останалите модели .... Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Субаруто е хубаво ама 2.0 мотора си харчи. Един познат си взе такова защото искаше повече място за багаж и да е 4х4, но за разхода, под 15 почти не слиза.

Сигурно за градско говориш... мене ме интересува най-вече извънградско и се утрепах да търся в нета, стойностите които дават са мн по добри, нещо от сорта на 7.5-8/100, което не се връзва с това което и аз съм чувал, че много харчели, ама яко.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Без грам съмнение Субарото е най-доброто от трите предлажения...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поздравления за избора... Jap car :) Мога да споделя впечатленията си само за Импрецата, като се надявам да са ти от помощ.:)Имам няколко хиляди километра в такъв автомобил, както и съвсем малък стаж зад волана. Това, което съм успял да уловя, като впечатления и емоции, че е удобна за дълги круизи в родината без оглед на терена. Кола с много кадърно 4х4 + демултипликатор (Subaru комбитата разполагат с това генийче) от където според мен се допринася за емоциите при шофиране и сигурността, която вдъхва дори извън пътя (зимата си един левел пред останалите). Боксера е мотор за каране, който издържа на "простащина" (както и тези на Honda) в това съм се убедил от първа ръка и служи вярно на своя собственик, който поне малко трябва да се сеща, че всяка машина си иска нейното. За разхода на гориво знам, че всяко Subaru надушва бензина от разстояние и не може да бъде сравняван с този на Honda. Частите далеч не смогват на цените на Honda а качеството... смятам, че и в двата случая е на Японско ниво! ;) Това са любителските ми наблюдения, като съжалявам, че нямам повече опит и с Honda но в бъдеще се надявам да постигна и то личен.:-)))Успех!:-)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Влез почети малко в Митсубиши форума да видиш колко "малко" ядове създават тези коли.

Ми аз не съм излизал от там... :) За това ти казвам, като пишеш нещо за друга марка, първо провери дали е така, или пиши "мисля" " не съм сигурен" и т.н...Все едно, аз да напиша тук, че всички Хонди са с Английски мотори и скорости, заради мотора на Ровър, който се ползва от Хонда.. ;) А и одеве забравих да ти кажа, че и за втулките на щангите си в грешка.. :) При ГДИ няма щанги, със жила е ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здравей,Ще започна с каризмата по-горе се е изписало доста и наистина тази кола не става - нито е япоснка само емблемата е митсубиши скорости рено европейски дизайн холандска зглобка и правилно си я зачертнал.(спрямо останалите предложения иначе не е лош автомобил :) стига да не е GDI че с наще горива...)Хондата тази е англичанка икономия добра цена на части и добра визия спрямо субаруто, но като автомобил бих избрал субаруто здрав надежден 4х4 т.е. устойчив и проходим някои джипове им скрива шапката в някои от по-горните постове колегата е обяснил на широко за предимствата му и недостатаците. Като заключение бих казал че от тея трите бих избрал субаруто, ако визията и разхода не те притесняват.... на второ място хондата, (не ме разбирайте погрешно карам хонда, но една от предишните ми беше англичанка...), каризма не бих пипал....Успех в избора най-добре покарай и сам ще разбереш :)

Редактирано от cronnoss

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мен малко ме е яд, че не взех Импрезата като си търсех кола преди 2 месеца - само грозния вид и разхода не ми харесват, иначе части по нета има на горе-долу прилични цени. Ама и Хондето е супер... и си е мания :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Субаруто като се развали знаиш ли някой които да ги праи в БГ... ? Питам сериозно, защото и аз имам мераци към тая марка!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Субаруто има такъв разход че свят ще ти се завие. Имам приятел, който кара Импреза 1.6. Извънградско му гори, колкото мойта градско - за 2.0 не ми се мисли :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз се надявам, че в близките дни търсенето на кола вече ще е официална задача а не само по форумите:) Какво да ви кажа, през 2 часа си меня мнението евентуално кое да взема. Наистина Субару може да излезе малко солено, и от към бензин и от към базова цена дори. И най-лошото е че предлагането е отвратително малко.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Субарото просто е клас над хондата и поне 3-класи на каризмата. Невероятна кола. Аз съм се насочил към малко по-мощните субаро-та , но все още ми е рано. Да, имат скъпа поддръжка , но са и доста по-здрави. За разхода не знам , но няма мощна кола която да не гори.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам само да питам как се отразява климатика на тия модели с по 90к.с.? А иначе за другите с по 115 не би трябвало да има проблем, нали?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Не вярвам някой да ти каже, че няма разлика в разхода. Въпросът е, доколко ти пука за тези 1-1.5 л.повече.Не казвам, че са ТОЧНО толкова, защото на мен не ми пука.п.п. Изпитано на - Волво V40 1.9td 90 hp, Ровър 420 sdi 105hp, Митси 1.8 gdi eco 125hp, Хонда CRV 2.0 126hp.

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не вярвам някой да ти каже, че няма разлика в разхода. Въпросът е, доколко ти пука за тези 1-1.5 л.повече.Не казвам, че са ТОЧНО толкова, защото на мен не ми пука.п.п. Изпитано на - Волво V40 1.9td 90 hp, Ровър 420 sdi 105hp, Митси 1.8 gdi eco 125hp, Хонда CRV 2.0 126hp.

Трябваше да се уточня, имах предвид дали се мъчи колата, особено при тия с 90 к.с. Понеже един приятел има Мазда 323 и е някъде толков конски сили и казва, че се мъчи на пуснат климатик.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Моята кола е 1.4, 90 к.с. Климатикът си работи перфектно. Разлика във вървежа с и без климатик има, но не е драстична, докато се кара спокойно. По-видима е, ако сриташ по-сериозно газта, или ако се опитваш да изпреварваш. Тогава препоръчително е да изключиш временно климатика. Абе не е болка за умиране, все пак това не е бегачка, а по-скоро ежедневна, икономична кола. :rolleyes:И искам изрично да уточня, автомобилът определено не се мъчи на климатик. Двигателят си работи съвсем нормално, просто по-бавно ускорява.

Редактирано от vesso_varna

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябваше да се уточня, имах предвид дали се мъчи колата, особено при тия с 90 к.с. Понеже един приятел има Мазда 323 и е някъде толков конски сили и казва, че се мъчи на пуснат климатик.

Да ти кажа, не си спомням да са се мъчили ( Волво-то и Ровъра) . А иначе токущо слизам от CRV-то, трима човека, магистрала - 130км/ч, клима, върви си както без клима.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

моя сивик е същия само че съм сменил някой работи и е около 100к ,на климатик съм я настъпвал до 190км така че не се усеща много не знам как е при оригиналните 90к защото тогава нямах климатик,сложих го после, карал съм около 50кмот варна до бяла такова субаро автоматик преди години и не ми се стори много да върви питах човека тогава и каза че средно му горяла 15на100 но я настъпвал и предимно я карал в града

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Винаги има разлика в разхода и мощността със включен климатик. Имам Митсубиши, имам и Хонда, на Хондата се отразява по - малко и на разхода и на мощността.

Редактирано от ZAPPA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Каризма винаги ми е звучало, като клизма - бягай от нея. :) Субару е яко, 4х4, с много специфична и по - скъпа поддръжка. В златната среда от тези предложения е Хондата, но трябва да се отбележи, че е английска сглобка. А точно тази, която си избрал е от Австрия, което е гаранция за ужасна ръжда. Извинявам се за категоричността, но наистина така мисля. (освен това моята максима е: 100 коня да са, ама хондови ;) )

Редактирано от ZAPPA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

+1 за ръждата. Доколкото ми е известно колите правени в (за) UK, с цел да са по-евтини, не са със същата антикорозионна обработка на купето, както европейските(японските) сглобки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...