ReMeR 0 #1 Публикувано 11 Май, 2010 когато го взех имапе проблем не отиваше до прекасвач а почва да се мъчи до 6 хиляди оборота дори и на свободна това добре караше се но днес стана това на 4 хиляди оборота и няма ряс рексчето ми умаля много някои казват свещи някои бензинова помпа ако можете даите и вие съвет !? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Lakomnik 1 #2 Отговорено 12 Май, 2010 При мен проблема беше неправилно зацепен ремък Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ReMeR 0 #3 Отговорено 12 Май, 2010 добре но така го взех сменяха гарнитура на главата друг слага ремака същата работа а изведнаж стана до 4 макс а беше до 6 а сега почна на 2 да прекасва и да не мои повече става му нещо умира май Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
martjo 35 #4 Отговорено 12 Май, 2010 (Редактирано) 3000-4000 оборота е режим авариен доколкото знам, да не е изпращял някой главен бушон. Виж каква грешка ти дава на компютъра (колко пъти премигва светодиода през кръглото прозорче на компютъра). Редактирано 12 Май, 2010 от martjo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ReMeR 0 #5 Отговорено 12 Май, 2010 ле ле това не го знаех че и тои под седалката ще проверя следмалко и ще пиша а друго ми дйде на акала вазможно ли е да сложа 16 клапанова глава от същия рек 1 ген мойта е 12 клапанова Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ReMeR 0 #6 Отговорено 12 Май, 2010 така ся си правех гимнастика че свалих седалката иначе не се вижда прозорче на него пише "8 4 2 1" сяко си има лампичка светят 4 и 2 лампичките Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ReMeR 0 #7 Отговорено 12 Май, 2010 сега четах за грешките ако сам прочел правелно на англиски че не ми върви 4-та грешка дава за агренажния ремак Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ReMeR 0 #8 Отговорено 12 Май, 2010 2-ра някакав кислороден ремак не моа чатна помагаите моля и даите съвет ще мога ли да и сложа 16 клапанова глава и трябва ли да се сменя нещо допалнително Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ReMeR 0 #9 Отговорено 12 Май, 2010 никои ли не може да даде съвет Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Street-warrioR 287 #10 Отговорено 12 Май, 2010 А има ли някакви необичайни шумове от към ДВГ-то? Некво тракане, нещо подобно? Щото и мойта машина имаше подобен проблем - просто се мъчеше да ускорява но не можеше! В крайна сметка се оказа, че са ми приключили всичките лагери по двигателя - основни и биелни! Ако са лагери ще се чува нещо! Също и съединителя ми май буксуваше! Скоро очаквам да видя резултата от ремонта! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ReMeR 0 #11 Отговорено 12 Май, 2010 колега шумове изклучвам двг-то си работи перфектно съединитела не може да е защото това нещо го прави и на свободна не може да се изреже друг е проблема че днес сменях свещи и изтарва едната резба Че и ся някои ако може да ме орянтира втулка ли там кво ще е дали ще е възможно да се направи и ориантация към цена.компютърът дава 2 и 4 -та грешка махах му кабелите с цел да се рестартира нищо не стана съшата работа Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ReMeR 0 #12 Отговорено 12 Май, 2010 хаиде събодете се бе колеги толкова ли ви домарзя да драсните един съвет Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #13 Отговорено 12 Май, 2010 2 ра грешка е ландсонда- ти нямаш такава, ако не се лажа. 4-та е датчика на коляновия вал. там може да надникнеш. втулка без да свалчш главата почти сигурно няма да направиш. да не ти е духала компресия пре тая свещ??? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ReMeR 0 #14 Отговорено 14 Май, 2010 ми аз само я запалех след тва и сякаш се чува да духа дали заради това дава грешка ? и като нямам ламбда сонда що ми дава грешка Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
aleksandur 283 #15 Отговорено 14 Май, 2010 (Редактирано) Колега,няма ли начин да пробваш с друго ЕЦУ да не би проблема да е в него.Прегледай и буксите да няма някъде лоша връзка.Успех Редактирано 14 Май, 2010 от aleksandur Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
1net 41 #16 Отговорено 14 Май, 2010 Коега, моя съвет е да си намериш майстор и ако може да пишеш малко по-структурирано че трудно се разбира какво говориш.кодовете ти за грешка не са тези които си мислиш, малко си се объркал ама те и другите колеги веднага се метнаха да ти обясняват за ламбда сонда и датчик на коляновия вал.... забрави ги тези работи.щом едновременно ти светят диодчетата на 2 и 4, грешката е следната:Висок празен ход при студен мотор, трудно палене на студено, продължително висок празен ход (това е грубия превод) - препоръки: проверка на датчика за температура на водата.И все пак потърси доктор, защото имам чувството че колата ти е доста осрана вече и някой трябва да я огледа от край до край. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ReMeR 0 #17 Отговорено 14 Май, 2010 мняма от каде да търся такъв црх но днес се досетих друго двигатела ми е от сивик 2 ген те са едни и същи уж да не тои да има ламбда и затова да ми дава тия грешки щото компа до колкото знам не е сменян само двг-то ? какво мислите вие ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Noodle 1 #18 Отговорено 15 Май, 2010 Ето ти линк какво и как да провериш при тая грешка: линк Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Musicholic 12 #19 Отговорено 15 Май, 2010 Абре и при мен стана нещо такова ама забива на 6к оборота за сега... на един авер му се беше случило тей и при него беше датчика на коляновия вал ... аз не съм гледал кви грешки ми изкарва че я пребоядисвам, надявам се др. седмица да я занеса да видят и този проблем Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
qko_honda_crx 6 #20 Отговорено 15 Май, 2010 При мен се оказа проблема в бензиновата помпа,просто почна да качва по малко нялягане...и взе да забива муцуни и да хълца...но ми даваше и грешка 14...iacv-то което пък си работеше..чудна работа)) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Slim_Bone 2 #21 Отговорено 15 Май, 2010 (Редактирано) Колега аз имах абсолютно същия проблем, само че беше причинен от един "майстор" на когото дадох ецу-то да му сложи цокъл за чип. Точно щях да пращам компа на колегата 1net и успях да се справа сам с проблема. При мене се оказа останали боклуци от споиката на цокъла. Даваше ми всякъкви грешки, духнах го на компресор за помпене на гуми и всичко се оправи. Мисълта ми е да потърсиш някой с опит, а не да повтаряш моите грешки и да не се окажеш накрая с два работещи компа, пет чипа и всякакви датчици. Редактирано 15 Май, 2010 от Slim_Bone Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ReMeR 0 #22 Отговорено 16 Май, 2010 Истина е,че бензиновата помпа прави бела. "1net" - кой датчик имаш предвид за температурата който ми я отчита или за перката имаш предвид? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Slim_Bone 2 #24 Отговорено 16 Май, 2010 Колега намери някой, който си разбира от работата за да ти каже диагнозата на колата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ReMeR 0 #25 Отговорено 16 Май, 2010 та нали затова се съветвам с вас какво ми пишете отиди при майстор това може и майками да ми го каже.Ако знаете пишете,ако не кво само трупати мнения! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Slim_Bone 2 #26 Отговорено 16 Май, 2010 Ми някой от твоя град трябва да те насочи. На мене лично ми е писнало да попадам на некадърни майстори, за които съм чувал от хората че са много добри, но реалността показва точно обратното. Колега прежали 20 лв и я закарай да я закачат на компютър в някой добър сервиз. Виж там какво ще ти кажат. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tenzo-R- 18 #27 Отговорено 16 Май, 2010 Колега сори за оффтопика ама когато колата има такъф проблем е редно да се огледа обстоино Колегите ти казаха да провериш помпа , датчик за темп на вода .. и т.н. Ако не се оправи с тяхните савети тя работат е ясна... трябва да ходи на доктор Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ReMeR 0 #28 Отговорено 16 Май, 2010 Това е така но искам да ви кажа ,че дали ще го направи доктора или аз разликата е че тои знае от какво е а аз не но ако разбера ще си я поправя сам не ми се свидяд парите искам аз да се поизмъча.За компютърат съм сагласен понеже няма с него как да се справя нямам нужните букси и софтоери за него ще го закарам. утре ще проверя тия датчици. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tenzo-R- 18 #29 Отговорено 16 Май, 2010 Това е друга приказка имаш интерес сам да ремонтираш ,тава е добре вслушаи се в саветите на старите хондаджии Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ReMeR 0 #30 Отговорено 17 Май, 2010 А някои стар хондаджия може ли да ме орянтира каде се намира датчика на коляновият вал? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ReMeR 0 #31 Отговорено 17 Май, 2010 1net я ми обясни малко кат на подробно какво искаш да кажеш с празният ход ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ReMeR 0 #33 Отговорено 17 Май, 2010 никои ли не може да помогне ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ReMeR 0 #34 Отговорено 17 Май, 2010 алооо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Noodle 1 #35 Отговорено 17 Май, 2010 Пич като искаш сам да си я правиш поне си изтегли service manual-a за да знаеш кое къде е. Плюс това там пише още много работи Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ReMeR 0 #36 Отговорено 18 Май, 2010 за црх неможах да открия някой може ли да ме ориянтира Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Slim_Bone 2 #37 Отговорено 18 Май, 2010 (Редактирано) Колега ще проверя от къде съм ги свалял аз и ще ти пиша. Ако не мога да открия сайтовете, ще ми дадеш скаип и ще ти ги пратя. По скайпа ще стане доста по бавно, защото нямам хубав нет. Имам проблем с компа. Редактирано 18 Май, 2010 от Slim_Bone Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Slim_Bone 2 #38 Отговорено 18 Май, 2010 Виж като за начало тези дали ще свършат работа:http://www.crxsi.com/manuals/Honda_CRX_Workshop_Manual.htmhttp://www.autousermanual.com/view/honda/crx/1990/http://pdftown.com/PDF-Honda-CRX-1991-Service-Manual.htmlhttp://servicemanual.blogspot.com/2007/08/...and-repair.htmlНадявам се да съм помогнал. Успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Noodle 1 #39 Отговорено 18 Май, 2010 Всичките линкове, който колегата ти е дал са за втора генерация и не ти вършат работа. Ето ти линк към ръководството: линк. Сивик 3ген и ЦРХ1ген са почти идентични. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
wink 18 #40 Отговорено 18 Май, 2010 Ако не се лъжа,датчика на коляновия вал ти е в делкото Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове