Jump to content
men4e

Ще купувам Хонда

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Здравейте колеги. Разделям се с англичанката и ще си купувам друга хонда "маде ин Джапан".Та бих приел съвети какво да гледам, кои са слабите места на сивиците 5 и 6та ген японки. Колко харчат тези д14ки 6та, както и кои мотори са 75 и кои 90 коня.Ако някои иска да ми предложи нещо да пише на лични със снимки и подробности по колата.Благодаря ви предварително на отзовалите се.Поздрави.

Редактирано от men4e

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги. Разделям се с англичанката и ще си купувам друга хонда "маде ин Джапан".Та бих приел съвети какво да гледам, кои са слабите места на сивиците 5 и 6та ген японки. Колко харчат тези д14ки 6та, както и кои мотори са 75 и кои 90 коня.Ако някои иска да ми предложи нещо да пише на лични със снимки и подробности по колата.Благодаря ви предварително на отзовалите се.Поздрави.

Здрасти,първо искам да ти предложа Американските купета 5-та и 6-та (d16z9 и d16y8),ако си падаш по хечовете трябва да решиш коя ти харесва повече,карал съм и двете и 5-та ми харесва повече,но пък 6-та вози по-меко.Ако се спреш на пета гледай за ръжди по веждите (ако е внос от Италия,почти сугурно няма да има ръжди)Покарай малко и се услушвай за тропания,виж за течове по двигателя,за удари по предната греда.Като цяло са здрави машини.Д14-ките мошеш да ги познаеш най лесно по надписа отзад-ако е 1,4is е 90 коня,1,4i е 75.Добър вариянт са ако си падаш по тунинга,защото данъка е около 30 лв.,а можеш да боднеш ВТЕК глава с истински всмукател от д16з6 и крайния резултат наистина е невероятен.Гледай за задните големи тампони на носача да не е много напукан.Това се сещам за сега и мой съвет да търсиш от човек който найстина се е грижил добре за нея,не от автокъща!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега мерси за отговора.Тия големи тампони са много обсъждани във форума, ма ако може някои да ми покаже снимка или схема да видя точно кфи са и къде са ще съм му благодарен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето малко снимки на голям заден тампон, както казваш. Не са точно от 5/6 ген Сивик, а просто да видиш за какво става въпрос. По принцип тампоните са еднакви, разликите са в размерите на носачите.

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Задължително виж и рейката на какво дередже е за да не си патиш после.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги малко бързи въпросчета:1. Как да разберя, че реиката е заминала (к'во трябва да гледам)2. Каква е ввизуалната разлика м/у англииски и японски акордеони3. По принцип имам набито око и забелязвам и най-малките разлики в цвета, ако е боядисвана частично, ама как да разбера ако е цялостно боядисвана. Като оглеждат моята кола копувачите гледат под капака и в багажника кво гледат сигурно и те незнаят.П.С. Знам, че няма идеална кола ама си търся по-малкото зло.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гласувам за 5та генерация - по евтини части, доказали се здрави мотори и окачванияЗа 6та генерация за моторите и окачването също са отлични, въпроса е че е по късни години, (тоест ще караш по нова кола) а и цените им паднаха яко, по меко вози по голям багажник от 5-та хеч

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То и аз съм с 2 ръце за 5та ген ама англичанката ми е обща със жената и тая и тя ще е така и трябва да се съобразявам и с нея, а на нея от вътре не и харесват петиците. Аз съм доволен, че поне я убедих да е Хонда щото наистина от погледа на един не фен на цената на една 5та ген 93г 3 врати без клима, абе общо взето никфи екстри (освен много върви и много друса) може да се вземе кола с години по-нова и с много повече екстри и са иди му обяснявай, че не си струва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги малко бързи въпросчета:1. Как да разберя, че реиката е заминала (к'во трябва да гледам)2. Каква е ввизуалната разлика м/у англииски и японски акордеони3. По принцип имам набито око и забелязвам и най-малките разлики в цвета, ако е боядисвана частично, ама как да разбера ако е цялостно боядисвана. Като оглеждат моята кола копувачите гледат под капака и в багажника кво гледат сигурно и те незнаят.П.С. Знам, че няма идеална кола ама си търся по-малкото зло.

1. На мен наскоро ми протече и се поинтересувах. Симптомите най-вече са: ако не връща волана от дадено положение, ако го стяга, все едно нямаш хидравлика или ако е протекла (има и други като тропане и т.н., ама то тропането може ли да го разбереш от какво е при нашите 10+ годишни бараки :P).2. Комби и купе са хамерикански/джапански. Седаните са маде ин Англия. Японски седен не знам дали ще видиш някъде.3. Добре е обяснено в оная тема какво да се гледа при покупка. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги имам проблем. Продадох англичанката и сега си търся друга кола. Харесах си 1 Prelude 94 2.0 133 коня май беше за 3 и нещо. Та некой да каже нещо за тая генерация на Прелюд, както и за двигателя. Интересува ме и колко гори (горе долу) и колко е данъка.Ако има някой колега от Варна с такъв Прелюд, ако може да се видиме да си поговориме и да го покарам, та като пробвам тоя дето съм го харесал да имам база за сравнение.Поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега , да си чувал че всяка сряда се събираме на ОМВ...... :bounce::honda: :honda:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Що не погледнеш някой Прелюд 3-та или Рекс 2-ра,все пак сте само двама за сега :bounce: Прелюд със 133 коня не е добър вариант

Редактирано от Plevelcho

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

съгласен съм с плевелчо даже съм повече за рекса, но както каза менче колата ще е обща и трябва да харесва на жена му

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам че се събирате колега, веднъж ходих, но невинаги мога да дойда, а и имах предвид за тия дни, а не чак до сряда.И аз искам CRX или 4г Сивик, но колата трябва да се хареса и на жената, което е много трудно и Прелюда е единствената Хонда, която и харесва освен англичанката, а аз такава няма да си взема пак.И все пак защо тоя двигател не е добър вариянт. Прелюда, който си харесах е с такъв, а и май е най-малкич за Прелюд, а за сега не търся много коне.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз ще те посаветвам само едно ЦРХ. Другото си е твое решение аз само саветвам няма да я карам аз а ти и женати такаче .... казвам ЦРХ, защото много които познавам казват че частите им са ефтини не заради частите ти го препоръчвам ами защото и д16 са много пъргави но това си е ваш избор.... както казав вие ще я карате ... успех с търсенето на хонда

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Или Прелюд 3-та.А Рексове сега бол,с малко подобрения са оси..........виж и Дел сол-а

Редактирано от Plevelcho

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

делсол-че трябва да и хареса казват че са женски коли :bounce:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не виждам нищо лошо в двигателя, въпреки че и на мен ми се иска H22, дори почти бях готов... Но F20 двигателчето си е супер и си върши работа както се казва. Стига да не обръщаш внимание че някой с CRX ще е по-бърз от теб в първите няколко стотин метра. Иначе Прелюда автоматик гори точно 8. това е от сипване до сипване. 100-200 грама не ги отчитам понеже сипвам на различни места. Но горе-долу толкова. Голям проблем ще е обаче да си намериш такъв който не е ръждясал. Повярвай ми (пък и всички ще потвърдят), че да правиш купе с ръжда е скъпо и със съмнителен ефект начинание. На твое място бих си избрал Акорд Купе (made in USA) - избери си според джоба - такова преди '98 или такова 98-2002. На твоята мацка просто няма как да не й хареса Купето след '98. А пък и цените им паднаха доста напоследък... Абе нямаш много голям избор от Хонди, но моя съвет е такъв - Акорд Купе 1998 - 2002

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

и моя рекс гори вече към 7,5 ама е кеф 190-200 и от време на време 235 км/ч тук вече и към 14/100 приблизително

Редактирано от Plevelcho

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

хехе то е лесно на думи но и финансово трябва да се гледа бе хода .... че в тази криза нее много за коли :bounce:

Редактирано от Витек

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

ми Дел сол-а е по-тежък и съответно по-бавен не и на СТАНЧО , те ямболските Дел сол-и са много направени така че ще видиш мааааалко зор с тях

Редактирано от Plevelcho

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хехеее плевелчо ти каде го метна чак на Б-серията... той беше писал че иска сивик 90 коня такаче ако търси дел сола ще е с по-малкия двигател д16 малки са делсолетата и като за младежи е перфектна, като сте засега двама защо не едно делсолче, а и много казват че са женски коли но ги карат и момчета даже може да се каже пичове такаче хахаха пак ти давам моя савет '' много савети мога да ти дам '' делсолче д16 е перфектно за младежи има и голям багажник абе какво ще пиша само казвам ваша си работа айде ти си избирай ....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Акорд да не е англииски вчера не видях, а за такъв сле 98 нема и пари.Жената много и харесват Дел Солчетата и плана беше да и купя такъв д16ка, не б16, а за мене некой Сивик 4 или изтърбушена 5 генерация, ама май пак ще имаме пари само за 1 кола та нз. Мислех да и взема Тигра, ама те почти на цената на Дел Сола, тия хора са полудели, а и май е трудно да си намеря поне малко читава 4 г на разумна цена.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

а мислил ли си за ЦРХ 1 ген ? за тебе де

Редактирано от Витек

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 1 не, ама незнам що, но си е вариант. Иначе мен са ми слабост дъртите кошници на Хонда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

предлагам ти 1 ген защото са ефтини и са бързички.... но винаги опира до пари това е проблем

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Та въпросите ми бяха добър ли е тоя двигател, много ли гори, колко му е данъка и има ли някой колега от Варна с който да мога да се срещна и да си поприказваме за тоя Прелюд и евентуално да ми даде 1 кръгче с неговия.Ае тоя път по темата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами доколкото съм останал с впечатление црх 1-ви ген. си вървят отлично... за горенето не съм сигурен но май горят нормално :P а и са ефтини като за 1-ви ген. 2000-2600 лв. най много зависи вече ако има подобрения и тем пподобни....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Питам за Прелюд 2.0 133 коня Ф20 май се води мотора 93-4г демек май 4та ген, а не за 1ва на ЦРХ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе и кфо в цела Варна нема ни един колега с Прелюд? Или сте ми се разсърдили за тфа в темата "прелюд привлича жените"?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колко е забавно да си пишеш сам в темата. Мерси за помоща колеги, надявам се да опрете до мен някой ден.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topme...&f1=details намерих тази обява и даже може собственика и да е от варна одари му едно телефонче поне за едно завойче ако е навит :o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:o , аз имам точно такъв Прелюд, може в сряда да се видим на ОМВ-то

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз вече съм си харесал 1, а и на тоя съм хвърлил око ама исках като ги пробвам да имам с какво да ги сравня, смисъл да съм карал здрав Прелюд. А и нищо незнам за Прелюдите и ми се щеше да ми кажат малко инфо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де човек, нали ти отговорих по-нагоре. Прелюда гори 8 на 100 - от сипване до сипване. F20 е може би най-здравия двигател слаган на Прелюда (такива слухове се носят). Голям проблем е ръждата по задните вежди и праговете. Бих казал че е трудно да намериш такъв който не е изгнил. На праговете не се вижда защото има пластмаса отгоре. Какво друго инфо те интересува кажи! Ако си идваш до Козлодуй ще те повозя. Моя е с ръздясали задни вежди и от скоро нещо тропа отзад, така че не е най-здравия, но поне е в сравнително заводски вид.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Тази обява като я видях си помислих, че в. Стършел я е публикувал:) :)

 

"Автомобила е в перфектно техническо състояние. Километрите са реални."

 

Та ... значи: 147 000 км делено на 17 години = 8 647 км на година.

 

Хм ... що пък не? Маниак е бил човека, пазил си е колата!

 

п.п. Не че другите обяви са по различни.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е що да не минава по 8000 на година,аз напримерно имам с прелюда 2000 за една година.е верно ,че с малолитражката са 12000 :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами ...може.... ама пък как тъй всички минават по толкоз километри? :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес покарах малко прелюда дето си го бях набелязал и напрово ........ :) Ей ебаси яката кола е тфа, за седалката нямам думи, не исках да ставам от нея. Зад мен обаче никой не може да седне, а зад жената може да се подерат 1-2 кутии цигари, за кфо са ги направили тия задни седалки неможах да разбера. Иначе за ерген човек си е лудница и си е пичеловка :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам, че ще ви разсмея, но ще споделя моята еретична идея.Мисля си да сменя 8-мицата с нещо подобно на:http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDeta...amp;tabNumber=1Не се шегувам, така или иначе ми е нужна малка кола.След нещо що годе ново - да се върна на класиката. Пак от месеци съм в размисъл.. :) Извинения на колегата, че пиша в темата.Моля, споделете мнение. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...