Jump to content
Fiyt

Проблем с паленето на 6 ген. 1.4 75 кончета

Recommended Posts

Здраейте, имам следният проблем:Колата (Civic 1,4 75 к. 97г. японка.)си вървеше без никакви проблеми, спрях на паркинга пред парламента и след 2 часа тръгнах, обаче нъц няма палене. Нито е прекъсвала нито е създавала някога проблеми.Придърпах я до сервиза на едно приятелче, и почнахме да гледаме. Не идва ток до свещите, не хвърля бензин на свещите, демек значи бензинец не стига изобщо до двигателя. За съжаление имам само един ключ с чип, и един червен сервизен , четохме за използването на този сервизен ключ, и пробвахме с натискането на спирачката в зависимост от номерата на ключовият код, обаче пак нищо!И тук идва големият въпрос, някой да се сеща какво може да е ?Лични предположения1. Изгоряло съпротивление [чип] на ключа2. Развален имобилаизер3. Изгорял компютърБлагодаря Ви предварително за отделеното време.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аве как ще спираш до парламента бре. ония дебелите са ти източили бензина :cool: като дадеш контакт кво става???? нещо по таблото свети ли, не свети ли?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аве как ще спираш до парламента бре. ония дебелите са ти източили бензина :P като дадеш контакт кво става???? нещо по таблото свети ли, не свети ли?

Всичко си свети нормално, токове си има... тя и на газ неще да пали, не е от бензина :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е що се хвана за ключа тогава. да го разбуташ и него? щом няма ток до свещите си провери бубината за начало. палеца и капачката може да погледнеш.бензиновата помпа върти ли? ама щом и на газ не пали, значи търси токовете къде се губят.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е що се хвана за ключа тогава. да го разбуташ и него? щом няма ток до свещите си провери бубината за начало. палеца и капачката може да погледнеш.бензиновата помпа върти ли? ама щом и на газ не пали, значи търси токовете къде се губят.

Pitbul ток не стига до бобината изобщо, помпата също не върти. Не знам дали е ключа, аз се съмнявам в имобилаизера или компютъра...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-вроятно е главното реле. Традиционен проблем за хонда над 10 години.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-вроятно е главното реле. Традиционен проблем за хонда над 10 години.

Къде се намира това главно реле ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честно казано не знам къде е на Сивика, но преполагам че е под таблото (над педалите) като на всяка кола. Проблема обикновено е студени спойки и се оправя с поялник за 5 минути.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

най в ляво до пасежерното място имаш един капак с 1 болт ( от дясно на жабката - десния край на таблото) сваляш го този капак, сваляш и жабката тя е на 2 болта, и ще го видиш отдясно хванато е с 1 планка с 1 болт 10-тка.на релето пише Mitsuba 12v аз имам сходни проблеми и мисля, че не съм го запоил като хората, ето и литература по темата - ЦЪК -

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко ъп на темата и зов за помощ ! Колеги дайте съвет, въпросното реле бе свалено и презапоено по описаният ред- резултат нямаше! Поръчах от един колега неговото реле и компютър ! Номерата бяха същите подмених ги - резултат нямаше ! Колегата беше така добър да ми продаде цялото си делко с кабелите на много сносна цена, подмених датчика на Хол и бобината - резултат нямаше !Сега един въпрос, защо и на двете клеми на бобината отиват плюсове ?За утре съм се уредил с ел. осцилоскоп на ДЕК , може би от там трябваше да започна, но ако на някой му хрумва нещо насочващо моля да пише!За мен остава под голямо съмнение имобилаизера, но пък ток до бобината стига, а след това нема точец на свещите. И още един въпрос, възможно ли е бензиновата помпа да е изгоряла и от там компютъра да има някаква роля и да прави мизерията ?Колата има и газ, ни на газ ни на бензинец пали.........

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що не пробваш да отидеш до някой сервиз със свестен електричар, та да замери къде има ток, къде няма? По-лесно ще стане, отколкото да правиш разни експерименти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти, не се бях сетил за това ! :D:P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стартера върти ли ти, лампата на имобилайзера свети ли (под формата на зелен ключ на таблото е, до тези на маслото и акумулатора)???Аз имах следния сходен проблем: http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=43093&hl=Дано е от помощ. Ако припознаеш някои от симптомите ми пиши на лично, че сега като гледам съм описал само първата част от одисеята.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти колега, разбрах първата си грешка, че един майстор ми искаше червеният ключ и пред мен ръчка с него и каквото и да е било , той е вкарал имобилаизера в режи на обучение. Май най лесно , ще стане с друг имобилаизер, като от колегата с имобилайзера съм взел и екуто, така че дано стане, иначе и аз ги намествах кабелите ама не става, дори да е било нещо малко след червеният ключ всичко е приключило.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карай я в оторизирам сервиз за да ти видят ключовете или намери как да си го обучиш наново сам. Ако и след това имаш проблема разгледай първо пиновете на четеца на имобилайзера, които са от кабелите на антената на контактния ключ към платката на четеца (при мен там беше проблема). Освен това можеш да погледнеш бобина, комутатор и главно реле, както са ти казали останалите тук, в случай че все пак не е от иммото. Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сменени са релето, бобината, датчика на Хол, палец, дистрибуторна капачка, кабели. Днес мерихме всичко, изобщо не стига ток до дюзите, до бобината също. Прегледах всички бушони - няма изгорели , прочетох, че има някакв бутон, обаче щом е ръчкано с червеният ключ, всичко е свършило.... ще

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоя бутон най вероятно е шок защитата. При удар той блокира бензиновата помпа да не подава бензин. Обикновено се намира от лявата страна зад жабката, може и него да го погледнеш.Не разбрах стартера върти ли ти?

Редактирано от ZaRRicK

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

от May 8 2010, 11:37 PM до днес.........явно не е спешно.Проблема се решава за 15 мин. Защо обаче трябва да се задълбае в толкова грешна посока проблема и тогава да се пише?Извинявам се за израза,но тоалетната хартия може да е безплатна,но след като си въртял кафяви запетайки по стените и чакаш да засъхнат..........е съвсем друг проблем.П.П. Да няма после: "Омбре,обещай ми ,че няма да кажеш на никой за това"

Редактирано от Ombre

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

-Сигурно си прав Омбре, че се решава за 15 мин., но на мен ми отне повечко ! А , че не е спешно също е вярно, карам си ЦР-В-то .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоя бутон най вероятно е шок защитата. При удар той блокира бензиновата помпа да не подава бензин. Обикновено се намира от лявата страна зад жабката, може и него да го погледнеш.Не разбрах стартера върти ли ти?

Стартера си върти ! Няма ток до бобината. След като не е релето, не е бобината и датчика на Ьол , единствено остава скапаният имобилаизер, но тъй като е ръчкано с червеният ключ и е натискан педала на спирачката... мисля, че проблема ще се реши с друг имобилайзер в целиат му комлект. Копчето го натиснах това до жабката и то цъкна което означава , че проблема може би е бил там, обаче след намесата на няколко "кадърни'' майстори сега сме в процес на търсене на имобилайзер.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не търси нищо.С HIM и HDS всичко се оправя за нула време.Щом имаш червен ключ,значи грижи нямаш.Ти имаш ключ а аз имам HIM и HDS :D Пиеш кафе и си заминаваш с палеща кола.П.П. Не позволявайте да се учат на вашата Хонда.

Редактирано от Ombre

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...