Jump to content
Newbie

Проблем с палене - D14a3 (японски хеч)

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Здравейте тези дни се сблъсквам с много гадни проблеми по моята кола.Карам си аз, отивам до бензиностанцията да си сипя газ, после въртя ключа колата взе да "заваля" акумулатора все едно е паднал/изтощен.Бутна ме пича от бензиностанцията прибрах се аз в къщи, като по пътя почнаха и оборотите да ми падат на свободна и да гасне.Проблема беше и на бензин и на газ, но по-осезаемо.Прибрах се в къщи заредих и долях акумулатора без проблеми, сутринта тръгвам пушка....след което пак, като загря зпочнаха да падат оборотите и да гасне, работата много намирисваше на стартер.Та взех че отидох при един ел.техник , и според него бяха втулки на стартер.Свалиха го смениха и единия лагер че беше разбит до тук добре...стартера се качва на колата.Тръгвам от там вече доволен и , след като минах 2 светофара айде пак, върнах се в сервиза пак го отвориха - нищо нередно.На другия ден рекох да отидя на елкон поне оборотите да ми видят, макар че много си мисля че проблема с паленето също е свързан с това, от там пичовете немогат да я запалят, за да я качат на елкона извадиха един огромен акумулатор маслен на бош пак върти ама неще, а изкам да вметна, че всяка сутрин тръгвам с усмивка от нас...докато не минат 10 мин и колата не загрее.и от елкона казаха стартер, ония пич (ел техника) пак му се явих вече стана жълт вика ще купя един 2-ра ръка и какво правим като не тръгне -Казвам ти не е от него свършил съм си работата (незнам защо но му вярвам).Какво е правено дотук: Проба с друг акумулатор, смяна лагер на стартера, както и нови клеми, презапояване на Main Relay-а - дори купих още един от морга от хонда на 87 хил. км. същата работа (като незнам за 1-вия (моя си) дали съм го презапоил като хората и дали т'ва е просто гадно съвпадение и 2-рия закупен да не работи?).Дори извадих бенз. помпа и я вързах директно с акумулатора да е видя дали моторчето върти...е въртеше като самолет.Чудя се дали да не пробвам колато неще да пали да извадя пак помпада и да видя да не зацикля нещо ?Та така помагайте колеги, че вече направо ми се взе душичката, :D никой не и обръща внимание, като хората само пари за глупости давам и само нерви и пак едно и също и пак.Ако има някой добър и компетентен хонда фен в Пловдив да каже кога да му я нося да я погледне ? Мерси предварително :D

Редактирано от Newbie

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никой ли няма да се престраши ? :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато за първи път и сипах 100 октанов бензин на мойта доста трудно запали след това. Много време въртях и накрая прихълца нещо и запали и си тръгна като хората след това. Едва ли ти помагам с този коментар но аз лично си мисля че може да не е от акомулатора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq
Отговорено (Редактирано)

Свещи,Филтри....Първото е по-вероятно.Eacv,Дюзи чистени ли са скоро?

Редактирано от necentrovaniq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Филтър въздушен скоро е сменян, горивния като свалях помпата ми се видя читав, а Eacv предполагам е някаде до дросела ?Утре мисля да сваля свещите да видя каква искра дават.

Редактирано от Newbie

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поне ме пратете някаде колеги, моля ви :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Комутатор-намира се в делкото

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сети ли се да тестваш компа за грешки след като ти даде проблем, но преди да разкачиш акумулатора ? като запалиш провери си напрежението на заряд да не е под 14V. Сещам се за още нещо...задръстен катализатор или някое от гърнетата...прави налягане и не само че върти трудно...но и не може да запали в повечето случаи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

напрежението пада на 9V (когато не пали) , компа изобщо незнам дори къде се намира само знам, че се рестартира като свалиш някоя клема на акумулатора :lol:

Редактирано от Newbie

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бате почти съм сигурен че твоя проблем е в делкото. Има една бубинка втората от горе на долу... а я най добре вземи едно делко от приятел за проба и после ще черпиш със бира на националната. Ако пък няма някой колега в Пловдив и минаваш през габрово се обади да ти дам едно за проба. Сигурен съм на 99% но не прибързвай първо пробвай на колега.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що не си провериш динамото изобщо вади ли някакъв ток + каквото doctor-a ти писа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Вади си ток динамото не е проблем, между другото за оборотите май разбрах защо е...днес, тъй като беше по хладно колата си държеше обороти, обаче аз в началото на пролетта си слагах тръба с конус филтър и все се канех да му направя изолация от италбонд, за да не го бие топъл въздух и вода евентуално.като гледам и на радиатора перката го духа яко - точно на срещу него, и се пълни с бъвоч от порядъка на 80-90 градуса.Иначе проблема с залването на топъл двигател си остава, мисля да го закарам при един много хвален майстор в тазо област пак да погледне стартера...защото и майстори и други хора и аз самия си мисля, че нещо втулките са прецакани на тоя стартер може много да си ги натегнали при предишния ремонт незнам.

 

Ето и клипче какво правят оборотите като загрее - ЦЪК -

Редактирано от Newbie

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе бате чека ти свети яко, направо ще ти избоде очите. В ляво пред пасажерската седалка, махаш стелката и до компа има една висяща зелена букса, вкарваш 1 кабел на късо в двата пина на буксата, след това даваш на контакт и лампата (чека) (онова като мотор с перка на тъблото) почва да ти мига. Това са ти грешките. Едно дълго=10, едно късо=1. Ако ти е трудно да бройш снимай аз ще броя на клипа и ще ти обадя какво се случва. Не се притеснявай ще оправим работата ама все си мисля за делко. Първо провери грешката и казвай какво става най добре със клип.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кой чек бе братле това дето свети е ръчната спирачка и дълги светлини :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Възможно ли е да не съм направил спойките на гл.реле както трябва? Не съм ги направил както тук например.

А съответно не съм изчистил спойките така : Публикувано изображение

 

и не съм ги запоил така - с ъгъл 40-70 градуса : Публикувано изображение

 

Аз ги стопих само старите и с малко калайче отгоре ново (супер селската), идей ?

Редактирано от Newbie

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обърках дългите с чека, даже светлината не е синя на чека. Въпреки това проверката за грешка се прави за 2 минути и няма да ти коства нищо. Аз все още си държа на делкото за паленето. Няма ли толкова едно делко за проба в Пловдив да му се невиди.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е делкото и него прегледахме, след информацията която почерпих от чужди сайтове проблема е в main relay-a след 8 годишна възраст ли е е хубаво дори всеки да го направи...така понеже аз не съм много добър в поялника и самите спойки са прекалено деликатни, бихте ли ми препоръчали някакъф специалист на платки в пловдив, ще си платя като "поп" ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как го проверихте делкото? Сложи ли друго от приятел или просто мери? Аз въобще не съм сигурен в това което пишеш. Колко ще платиш на майстор, ако сумата е равна на пътя ти до Габрово ела утре в 14.00 на Междене и ще сваля която част искаш от моята да пробваш и да ти решим проблема. Утре вземи ела да видим това чудо отблизо и да го оправим заедно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Докторе тези дни ще съм зает, можеби другите събота неделя, ако дотогава проблема още стой.Колкото се отнася до делкото просто го огледах за пукнатини както огледах графита и палеца, като нови са, дори имам съмнения, че предишния съобственик ги е сменял.Иначе мерси за предложението ще взема да скоча, хем малко разходка.Благодаря че се отзоваваш колега :tooth:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Релето е!Презапои го пак!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

понеже аз не съм много добър в поялника и самите спойки са прекалено деликатни...

Олеле, оня кютуци ли ги нарече деликатни :) щом си го презапоил - не го мисли. Във секи един сервиз за аларми, газови или каквато и да било електроника могат да ти го презапоят, но според мен щом вобще си ги пипнал с поялник, ако е имало проблем вече е отстранен. Тези картинки дето си ги пуснал са безмислено усложняване на операцията.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами ако е така, значи съм си свършил работата добре :) Днес я оставих в сервиза да видим какво ще излезе (ако излезе изобщо нещо :) ). Дето има една приказка "при майстор да не стъпваш" Ами пожелайте ми успех и това е... видяло се е, че не става само с гадане ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега пък имали съмнение майсторите да не е лагер на колянов вал, направо и като се загреела да превъртал.Възможно ли е колеги... направо вече ми изпуши главата с тази кола.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...