kraichev 21 #1 Публикувано 5 Май, 2010 имам хонда сивик 5 93г. 1.5 кубика 90 кс. двигател D15B2 та при забгял мотор оборотомера ми показва около 1200 оборота не мисля че е нормално и ако може някои да ме светне от къде се регулират ще съм му благодарен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1057 #2 Отговорено 5 Май, 2010 Виж на дросела има един бронзов винт,най-вероятно цапнат с боя.Той е за регулиране на ниските обороти Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kraichev 21 #3 Отговорено 5 Май, 2010 мерси сега ще отида да погледна Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TEHKO 49 #4 Отговорено 5 Май, 2010 оборотите ти са добре ако питаш мен има друг проблем.. поне при мен е така някой път ми държи високи обороти някой път си седи на нормалното .. казаха ми че може да е дебитомера да прави магарии някакви или някой датчик да е сдал багажа Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kraichev 21 #5 Отговорено 6 Май, 2010 а ти как реши че и моите обороти като твоите някои път се вдигат някои път не те просто си серят високи Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #6 Отговорено 6 Май, 2010 Ако не е бутан досега и е цапнат с боя по добре не го разбутвай,значи има причина някаква за да държи високи обороти и ако ги намалиш от дросела не решаваш проблема-има доста работи мисля които първо трябва да се проверят -как си с разхода и вървежа на колата,тука има спецове във форума които могат да те насочат към проблема ако дадеш повече подробности Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TEHKO 49 #7 Отговорено 7 Май, 2010 и моите си стоят високи просто някой път се оправят някой път не.. още не съм ходил на майстор за това Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kraichev 21 #8 Отговорено 7 Май, 2010 пипнах оборотите и сега всичко е наред върви си идеално колицата изстрелва се идеално Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #9 Отговорено 7 Май, 2010 тоя болт не е сложен там да се върти както ви дойде Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalos 37 #10 Отговорено 7 Май, 2010 Провери ли някой маркуч на вакумите да не се е нацепил?А болта си го върни както си беше. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kraichev 21 #11 Отговорено 8 Май, 2010 ок ако се е нацепил мъркуч на вакум няма да вдига обороти а ще сваля как мислите ? при положение че оборотите са високи барвате онова болтче от което регулирате пропорциите на горивната смес за двигателя въздух-бензин и ако от там се оправи мисля че не е проблем за правилната му работа пали си както трябва върви си като хонда .... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #12 Отговорено 8 Май, 2010 ако взима повече въздух, ще вдига обороти и това, че ти се е получило с болчето, не значи, че е правилно. бързо взе да ги разбираш нещата тоя болт се ползва по принцип като си откачиш буксата дето ти е под делкото/как се казва ще потърсиш в търсачката, за това я има/от болта да нагласиш оборотите на 400-450 и като закачиш пак буксата трябва да се вдигнат сами до към 800-850. и това го има във форума на 100 места, ама няма кой да рови и да чете п.с.- как беше-регулира пропорцийте на горивната смес въздух/гориво Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #13 Отговорено 8 Май, 2010 (Редактирано) п.с.- как беше-регулира пропорцийте на горивната смес въздух/гориво С правата лопата право м/у очите ;) Човека явно е фен на карбураторите pitbuls, не са 400-450 об. На различните двигатели са различно, но горе долу са към 600-650 об . И не се откача букса под делкото , а тази на ИАЦВ-то и се замисли логично: като смуче повече въздух следва, че горивната смес обеднява и от там падат оборотите Редактирано 8 Май, 2010 от teror1sta Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
едмундо 34 #14 Отговорено 8 Май, 2010 оборотите ти са добре ако питаш мен има друг проблем.. поне при мен е така някой път ми държи високи обороти някой път си седи на нормалното .. казаха ми че може да е дебитомера да прави магарии някакви или някой датчик да е сдал багажа Дебитомери... ала -бала... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #15 Отговорено 8 Май, 2010 има търсачка бре. ама няма кой да чете. аз тай го знам-400-450 об. я да питам някой дали знае на кое се казва богата горивна смес- с повече въздух или повече гориво? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #16 Отговорено 8 Май, 2010 (Редактирано) я да питам някой дали знае на кое се казва богата горивна смес- с повече въздух или повече гориво? Горивото! наФта , газ или бензин е ? П.п pitbuls , е са вече незнам . ако беше нафта ... П.п2 Оооооооо терориста това да не е кулинарен клуб бе! Редактирано 8 Май, 2010 от fenabg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #17 Отговорено 8 Май, 2010 бензин Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #18 Отговорено 8 Май, 2010 (Редактирано) спамерчета такива пак трябва да ви уча: Богата смес е, когато брашното ви е повече от водата и маята (понеже се размива във вода) и тестото в следствие на това не може да се събере и не може да стане еднородно. Проблема се оправя като се добави още вода/мляко (зависи за какво ви е тестото). Редактирано 8 Май, 2010 от teror1sta Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #19 Отговорено 8 Май, 2010 аве да питам аз, щото едно време учихме в даскало, че богата горивовъздушна смес е с повече въздух и обратното. а всеобщо твърдение е, че богата е с повече гориво. а сега де. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kraichev 21 #20 Отговорено 8 Май, 2010 ако взима повече въздух, ще вдига обороти и това, че ти се е получило с болчето, не значи, че е правилно. бързо взе да ги разбираш нещата тоя болт се ползва по принцип като си откачиш буксата дето ти е под делкото/как се казва ще потърсиш в търсачката, за това я има/от болта да нагласиш оборотите на 400-450 и като закачиш пак буксата трябва да се вдигнат сами до към 800-850. и това го има във форума на 100 места, ама няма кой да рови и да чете п.с.- как беше-регулира пропорцийте на горивната смес въздух/гориво и как по точно от по високия процент въздух ще има по високи обороти "ако взима повече въздух, ще вдига обороти" искам само това да ми обясниш защото това "паранормално" явление никои друг не може да го обясни и да до сега не съм карал хонда но по дебелите книги точно така си го пише "ПРОПОРЦИИ" въздух-гориво Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #21 Отговорено 8 Май, 2010 край, ще умра pitbuls, може даскалите и те да са били "професори" Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #22 Отговорено 8 Май, 2010 (Редактирано) kraichev са нали за някаква система като карб говориме и тая цялата работа се потдържа от вакуми .Та за кои процент въздух ти казваш във вакума или каде.Нямаш по голям процент въздух а имаш по малък процент вакум И кажи на простосмъртните в коя дебела книга да четат . П.п някои ми беше казвал че като има загуба на вакум /спукан маркуч например/ колата /карбуратора /се стреми да навакса вакума .Съвсем образно казано.Защо и как незнам. П.п Я да питам при какви обороти вакума е по малък при 900 или при 7900 .pitbuls няма само ти да питаш. Терооо не умирай Редактирано 8 Май, 2010 от fenabg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq #23 Отговорено 8 Май, 2010 E тука вече и аз не издържаш.Теро,Може да набуташ в тестото повече брашно,ма треа по-як миксер,от тия с турбо бутона. Ма трудно се разбърква Фен,ти с тия вакууми.....но комент-май ги и сънуваш.По темата-от газовата знам че при бедна смес падат оборотите и не върви,а при богата-иска да ги дига и се дави и пак не върви.Към автора на темата-ходи и виж защо по дяволите ти ги е качила.Не е нормално. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #24 Отговорено 8 Май, 2010 (Редактирано) ако взима повече въздух, ще вдига обороти и това, че ти се е получило с болчето, не значи, че е правилно. бързо взе да ги разбираш нещата тоя болт се ползва по принцип като си откачиш буксата дето ти е под делкото/как се казва ще потърсиш в търсачката, за това я има/от болта да нагласиш оборотите на 400-450 и като закачиш пак буксата трябва да се вдигнат сами до към 800-850. и това го има във форума на 100 места, ама няма кой да рови и да чете п.с.- как беше-регулира пропорцийте на горивната смес въздух/гориво и как по точно от по високия процент въздух ще има по високи обороти "ако взима повече въздух, ще вдига обороти" искам само това да ми обясниш защото това "паранормално" явление никои друг не може да го обясни и да до сега не съм карал хонда но по дебелите книги точно така си го пише "ПРОПОРЦИИ" въздух-горивоа я ми обясни ти, как от по малко въздух ще вдига обороти. кво пише в дебелите книги тц, не ми се чака. я както ти работи колата и запуши възуха с ръка, да видим дали ще и паднат оборотите! според тебе ще се вдигнат, нали/по-малко въздух-по-високи обороти/. да, ама не. ще паднат. после си махни ръката и ще видиш нагледно паранормалното явление, дето го има и в дебелите книги, ама няма кой да ги чете-повече въздух/повече обороти. Редактирано 8 Май, 2010 от pitbuls Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #25 Отговорено 8 Май, 2010 Питбуле пак се филмира нещо .... ти дросел виждал ли си някога ? На върната газ(ниски обороти) седи отворен и като дадеш газ клапата затваря притока на въздух. Сместа се обогатява и става ефекта УАУ ;) Поне така го пише в рецептурника (една доста дебела книга) :D Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #26 Отговорено 8 Май, 2010 аве мани.поне да мислят, преди да пишат. явно с дебелите книги няма да стане работат. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq #27 Отговорено 8 Май, 2010 Е то и само с тех не става.Треа и акъл и практика п.п.Ко е тва мислене-нещо а ядене...,за пиене......?А май от него падаха 5 к.с. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rEsPeCtiVe 148 #28 Отговорено 8 Май, 2010 Бе въртите там болта и в'сичко си идва на мястото Както каза колегата едмундо дебитомера е заминал,така че ако не си решил проблема си още няма да е лошо да помислиш затова Късмет Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq #29 Отговорено 8 Май, 2010 Дебитомери... ала -бала...Хонда няма дебитомер п.п.По тая логика-да не е стъпковото моторче Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kraichev 21 #30 Отговорено 9 Май, 2010 E тука вече и аз не издържаш.Теро,Може да набуташ в тестото повече брашно,ма треа по-як миксер,от тия с турбо бутона. Ма трудно се разбърква Фен,ти с тия вакууми.....но комент-май ги и сънуваш.По темата-от газовата знам че при бедна смес падат оборотите и не върви,а при богата-иска да ги дига и се дави и пак не върви.Към автора на темата-ходи и виж защо по дяволите ти ги е качила.Не е нормално.да благодаря за съвета маи ще отида при ОМБРЕ за съветче и профилактично прегледче защото когато отидох при газаджиите ден след като ми сложиха газова уредба и им казах че колата на гас държи високи обороти те щтракнаха на бензин и ми показаха че и там е същото Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kraichev 21 #31 Отговорено 9 Май, 2010 Питбуле пак се филмира нещо .... ти дросел виждал ли си някога ? На върната газ(ниски обороти) седи отворен и като дадеш газ клапата затваря притока на въздух. Сместа се обогатява и става ефекта УАУ :D :D :D Поне така го пише в рецептурника (една доста дебела книга) :Dаплодисменти ти го обясни по добре от мен един вид по богата смес повече сила и от там по високи обороти БОГАТА СМЕС- СМЕС С ПОВЕЧЕ ГОРИВО БЕДНА СМЕС- СМЕС С ПОВЕЧЕ ВЪЗДУХ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #32 Отговорено 9 Май, 2010 стига си приказвал глупости, ми върви при омбре да ти оправи колата, ти не я рови. майсторлука не е за всеки.п.с.- и да не вземеш сега да сипеш брашно в бензина-терориста те базика, няма да бяга повече, най-много да изкараш от аспуха някой франзела Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kraichev 21 #33 Отговорено 9 Май, 2010 стига си приказвал глупости, ми върви при омбре да ти оправи колата, ти не я рови. майсторлука не е за всеки.п.с.- и да не вземеш сега да сипеш брашно в бензина-терориста те базика, няма да бяга повече, най-много да изкараш от аспуха някой франзела добре но и ти внимаваи с тия вакуми че ако ти изсмучат още малко мозък няма хич да остане Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #34 Отговорено 9 Май, 2010 не се притеснявай, има в излишък. тренирам го всеки ден, като правя колата на някой шматарок като тебе Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #35 Отговорено 9 Май, 2010 :D Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq #36 Отговорено 9 Май, 2010 (Редактирано) Що разваляте хубавия бой с кавга?п.п.Щом и на газ и на бенз ти ги държи високи,върни го болта и махни клемата на акомулатора за 10тина мин и я запали пак на бензин.Ако ти ги е качила ден след газовата,значи нещо са усрали,компа е отчел грешка и е качил оборотите.Ресни го с клемата и после запали на бенз.Ако се оправи мини на газ да ги качи,еми една бухалка и подпукай газаджийте Редактирано 9 Май, 2010 от necentrovaniq Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #37 Отговорено 9 Май, 2010 (Редактирано) махни клемата на акомулатора за 10тина мин Абе то това да не ти е да се возиш по цял ден? И ти пишеш колкото да не заспиш ! :D Що не я махне тая клема за един месец поне ??? :D Така поне ще си реши проблема за известно време като не кара Редактирано 9 Май, 2010 от teror1sta Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq #38 Отговорено 9 Май, 2010 А ве знам че е за 2-3 мин,ама тамън до кат върне болта и изпуши една цигара и станали 10 мин.а и е добре винаги да има някаква застраховка. п.п.Не веднъж дребни ядове сме ги работили по цел ден,зависи от бирата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kraichev 21 #39 Отговорено 9 Май, 2010 Знаете ли прави сте извинявам се че се правих на толкова остроумен а в същност не си вадя хляба с това извинявам се на свички на които съм противоречил и наи вече на pitbuls бях си регулирал оборотите от онова болтче и си мислех че всичко е на ред карах си колата няколко дни тя си държеше около 800 оборота до днес без да пипам нищо и както си карам оборотите се бърнаха пак в старото положение 1200 - 1300 още веднъж превеждам глава и казвам че не съм бил прав а и друго забелязах че като запаля и мина на гас колата не държи обороти и ако не ги потдържам с газта гасне като мина 1-2 кръстовища и се оправя ..... дали има връзка едното с другото ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalos 37 #40 Отговорено 9 Май, 2010 Свали си дросела и IACV калпана ги изчисти и изтествай.Върни ботлта на дросела в предишното му състояние.Тествай колата само на бензин дали ще има проблеми.Другото което ми идва на ум е данеби ламбда сондата да скапана, но това ще го кажат по-разбиращите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове