Jump to content
kraichev

как се регулират оборотите на сивичето ?

Recommended Posts

имам хонда сивик 5 93г. 1.5 кубика 90 кс. двигател D15B2 та при забгял мотор оборотомера ми показва около 1200 оборота не мисля че е нормално и ако може някои да ме светне от къде се регулират ще съм му благодарен

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж на дросела има един бронзов винт,най-вероятно цапнат с боя.Той е за регулиране на ниските обороти

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мерси сега ще отида да погледна

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

оборотите ти са добре ако питаш мен има друг проблем.. поне при мен е така някой път ми държи високи обороти някой път си седи на нормалното .. казаха ми че може да е дебитомера да прави магарии някакви или някой датчик да е сдал багажа :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а ти как реши че и моите обороти като твоите някои път се вдигат някои път не те просто си серят високи

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не е бутан досега и е цапнат с боя по добре не го разбутвай,значи има причина някаква за да държи високи обороти и ако ги намалиш от дросела не решаваш проблема-има доста работи мисля които първо трябва да се проверят -как си с разхода и вървежа на колата,тука има спецове във форума които могат да те насочат към проблема ако дадеш повече подробности

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и моите си стоят високи просто някой път се оправят някой път не.. още не съм ходил на майстор за това

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пипнах оборотите и сега всичко е наред върви си идеално колицата изстрелва се идеално

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тоя болт не е сложен там да се върти както ви дойде :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери ли някой маркуч на вакумите да не се е нацепил?А болта си го върни както си беше.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ок ако се е нацепил мъркуч на вакум няма да вдига обороти а ще сваля как мислите ? при положение че оборотите са високи барвате онова болтче от което регулирате пропорциите на горивната смес за двигателя въздух-бензин и ако от там се оправи мисля че не е проблем за правилната му работа пали си както трябва върви си като хонда ....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако взима повече въздух, ще вдига обороти ;) и това, че ти се е получило с болчето, не значи, че е правилно. бързо взе да ги разбираш нещата ;) тоя болт се ползва по принцип като си откачиш буксата дето ти е под делкото/как се казва ще потърсиш в търсачката, за това я има/от болта да нагласиш оборотите на 400-450 и като закачиш пак буксата трябва да се вдигнат сами до към 800-850. и това го има във форума на 100 места, ама няма кой да рови и да чете ;) п.с.- как беше-регулира пропорцийте на горивната смес въздух/гориво ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

п.с.- как беше-регулира пропорцийте на горивната смес въздух/гориво ;)

С правата лопата право м/у очите ;) ;) ;) Човека явно е фен на карбураторите :P

 

 

 

pitbuls, не са 400-450 об. На различните двигатели са различно, но горе долу са към 600-650 об . ;) И не се откача букса под делкото , а тази на ИАЦВ-то

и се замисли логично: като смуче повече въздух следва, че горивната смес обеднява ;) и от там падат оборотите ;)

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

оборотите ти са добре ако питаш мен има друг проблем.. поне при мен е така някой път ми държи високи обороти някой път си седи на нормалното .. казаха ми че може да е дебитомера да прави магарии някакви или някой датчик да е сдал багажа ;)

Дебитомери... ала -бала...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:P има търсачка бре. ама няма кой да чете. аз тай го знам-400-450 об. я да питам някой дали знае на кое се казва богата горивна смес- с повече въздух или повече гориво? :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

я да питам някой дали знае на кое се казва богата горивна смес- с повече въздух или повече гориво? :cool:

Горивото! наФта , газ или бензин е ? :PП.п pitbuls , е са вече незнам . ако беше нафта ... П.п2 Оооооооо терориста това да не е кулинарен клуб бе! Редактирано от fenabg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

спамерчета такива :cool:

 

пак трябва да ви уча: Богата смес е, когато брашното ви е повече от водата и маята (понеже се размива във вода) и тестото в следствие на това не може да се събере и не може да стане еднородно. Проблема се оправя като се добави още вода/мляко (зависи за какво ви е тестото).

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аве да питам аз, щото едно време учихме в даскало, че богата горивовъздушна смес е с повече въздух и обратното. а всеобщо твърдение е, че богата е с повече гориво. :cool: а сега де.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако взима повече въздух, ще вдига обороти :P и това, че ти се е получило с болчето, не значи, че е правилно. бързо взе да ги разбираш нещата :P тоя болт се ползва по принцип като си откачиш буксата дето ти е под делкото/как се казва ще потърсиш в търсачката, за това я има/от болта да нагласиш оборотите на 400-450 и като закачиш пак буксата трябва да се вдигнат сами до към 800-850. и това го има във форума на 100 места, ама няма кой да рови и да чете :D п.с.- как беше-регулира пропорцийте на горивната смес въздух/гориво :cool:

и как по точно от по високия процент въздух ще има по високи обороти "ако взима повече въздух, ще вдига обороти" искам само това да ми обясниш защото това "паранормално" явление никои друг не може да го обясни и да до сега не съм карал хонда но по дебелите книги точно така си го пише "ПРОПОРЦИИ" въздух-гориво

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:P край, ще умра :cool::P

 

pitbuls, може даскалите и те да са били "професори" :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

kraichev са нали за някаква система като карб говориме и тая цялата работа се потдържа от вакуми .Та за кои процент въздух ти казваш във вакума или каде.Нямаш по голям процент въздух а имаш по малък процент вакум :cool:

 

И кажи на простосмъртните в коя дебела книга да четат .

 

 

 

П.п някои ми беше казвал че като има загуба на вакум /спукан маркуч например/ колата /карбуратора /се стреми да навакса вакума .Съвсем образно казано.Защо и как незнам.

 

 

П.п Я да питам при какви обороти вакума е по малък при 900 или при 7900 .pitbuls няма само ти да питаш.

 

Терооо не умирай!!!

Редактирано от fenabg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq

E тука вече и аз не издържаш.Теро,Може да набуташ в тестото повече брашно,ма треа по-як миксер,от тия с турбо бутона. :cool::P:P Ма трудно се разбърква :D Фен,ти с тия вакууми.....но комент-май ги и сънуваш.По темата-от газовата знам че при бедна смес падат оборотите и не върви,а при богата-иска да ги дига и се дави и пак не върви.Към автора на темата-ходи и виж защо по дяволите ти ги е качила.Не е нормално.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

ако взима повече въздух, ще вдига обороти :P и това, че ти се е получило с болчето, не значи, че е правилно. бързо взе да ги разбираш нещата :P тоя болт се ползва по принцип като си откачиш буксата дето ти е под делкото/как се казва ще потърсиш в търсачката, за това я има/от болта да нагласиш оборотите на 400-450 и като закачиш пак буксата трябва да се вдигнат сами до към 800-850. и това го има във форума на 100 места, ама няма кой да рови и да чете :D п.с.- как беше-регулира пропорцийте на горивната смес въздух/гориво :cool:

и как по точно от по високия процент въздух ще има по високи обороти "ако взима повече въздух, ще вдига обороти" искам само това да ми обясниш защото това "паранормално" явление никои друг не може да го обясни и да до сега не съм карал хонда но по дебелите книги точно така си го пише "ПРОПОРЦИИ" въздух-гориво
а я ми обясни ти, как от по малко въздух ще вдига обороти. кво пише в дебелите книги ;)тц, не ми се чака. я както ти работи колата и запуши възуха с ръка, да видим дали ще и паднат оборотите! според тебе ще се вдигнат, нали/по-малко въздух-по-високи обороти/. да, ама не. ще паднат. после си махни ръката и ще видиш нагледно паранормалното явление, дето го има и в дебелите книги, ама няма кой да ги чете-повече въздух/повече обороти. ;) Редактирано от pitbuls

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Питбуле пак се филмира нещо .... ти дросел виждал ли си някога ? На върната газ(ниски обороти) седи отворен и като дадеш газ клапата затваря притока на въздух. Сместа се обогатява и става ефекта УАУ :cool::P:D;) ;) :P;) Поне така го пише в рецептурника (една доста дебела книга) :D :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:cool: аве мани.поне да мислят, преди да пишат. явно с дебелите книги няма да стане работат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq

Е то и само с тех не става.Треа и акъл и практика :P п.п.Ко е тва мислене-нещо а ядене...,за пиене......?А май от него падаха 5 к.с. :cool::P:D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бе въртите там болта и в'сичко си идва на мястото :cool: Както каза колегата едмундо дебитомера е заминал,така че ако не си решил проблема си още няма да е лошо да помислиш затова :P Късмет

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq

Дебитомери... ала -бала...

Хонда няма дебитомер :D п.п.По тая логика-да не е стъпковото моторче :D:D:D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

E тука вече и аз не издържаш.Теро,Може да набуташ в тестото повече брашно,ма треа по-як миксер,от тия с турбо бутона. :D:D:D Ма трудно се разбърква :D Фен,ти с тия вакууми.....но комент-май ги и сънуваш.По темата-от газовата знам че при бедна смес падат оборотите и не върви,а при богата-иска да ги дига и се дави и пак не върви.Към автора на темата-ходи и виж защо по дяволите ти ги е качила.Не е нормално.

да благодаря за съвета маи ще отида при ОМБРЕ за съветче и профилактично прегледче защото когато отидох при газаджиите ден след като ми сложиха газова уредба и им казах че колата на гас държи високи обороти те щтракнаха на бензин и ми показаха че и там е същото

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Питбуле пак се филмира нещо .... ти дросел виждал ли си някога ? На върната газ(ниски обороти) седи отворен и като дадеш газ клапата затваря притока на въздух. Сместа се обогатява и става ефекта УАУ :D :D :D :D :D :D :D Поне така го пише в рецептурника (една доста дебела книга) :D :D

аплодисменти ти го обясни по добре от мен един вид по богата смес повече сила и от там по високи обороти БОГАТА СМЕС- СМЕС С ПОВЕЧЕ ГОРИВО ;) БЕДНА СМЕС- СМЕС С ПОВЕЧЕ ВЪЗДУХ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

стига си приказвал глупости, ми върви при омбре да ти оправи колата, ти не я рови. майсторлука не е за всеки.п.с.- и да не вземеш сега да сипеш брашно в бензина-терориста те базика, няма да бяга повече, най-много да изкараш от аспуха някой франзела :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

стига си приказвал глупости, ми върви при омбре да ти оправи колата, ти не я рови. майсторлука не е за всеки.п.с.- и да не вземеш сега да сипеш брашно в бензина-терориста те базика, няма да бяга повече, най-много да изкараш от аспуха някой франзела :D

добре но и ти внимаваи с тия вакуми че ако ти изсмучат още малко мозък няма хич да остане

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не се притеснявай, има в излишък. тренирам го всеки ден, като правя колата на някой шматарок като тебе :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:D :D :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq
Отговорено (Редактирано)
:D:D:D Що разваляте хубавия бой с кавга?п.п.Щом и на газ и на бенз ти ги държи високи,върни го болта и махни клемата на акомулатора за 10тина мин и я запали пак на бензин.Ако ти ги е качила ден след газовата,значи нещо са усрали,компа е отчел грешка и е качил оборотите.Ресни го с клемата и после запали на бенз.Ако се оправи мини на газ да ги качи,еми една бухалка и подпукай газаджийте :D Редактирано от necentrovaniq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

махни клемата на акомулатора за 10тина мин

Абе то това да не ти е да се возиш по цял ден? И ти пишеш колкото да не заспиш ! :P:D :D Що не я махне тая клема за един месец поне ??? :D :D :D Така поне ще си реши проблема за известно време като не кара :):tooth: Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq

А ве знам че е за 2-3 мин,ама тамън до кат върне болта и изпуши една цигара и станали 10 мин.а и е добре винаги да има някаква застраховка. :D п.п.Не веднъж дребни ядове сме ги работили по цел ден,зависи от бирата :tooth::)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знаете ли прави сте извинявам се че се правих на толкова остроумен а в същност не си вадя хляба с това извинявам се на свички на които съм противоречил и наи вече на pitbuls бях си регулирал оборотите от онова болтче и си мислех че всичко е на ред карах си колата няколко дни тя си държеше около 800 оборота до днес без да пипам нищо и както си карам оборотите се бърнаха пак в старото положение 1200 - 1300 :tooth: още веднъж превеждам глава и казвам че не съм бил прав а и друго забелязах че като запаля и мина на гас колата не държи обороти и ако не ги потдържам с газта гасне като мина 1-2 кръстовища и се оправя ..... дали има връзка едното с другото ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свали си дросела и IACV калпана ги изчисти и изтествай.Върни ботлта на дросела в предишното му състояние.Тествай колата само на бензин дали ще има проблеми.Другото което ми идва на ум е данеби ламбда сондата да скапана, но това ще го кажат по-разбиращите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...