icesonic 10 #1 Публикувано 28 Април, 2010 Здравейте колеги!Въпросът ми е за съединителя. Смених горната помпа (пак) преди няколко дни(ремонтираха ми старата помпа http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=47140 ). При смяната си настройх педала да отделя малко по - горе. Всичко беше точно... но на следващия ден като си трагнах за София по пътя усетих, че е отишал още по - горе. И така днес от изхода за пловдив през 4-ти километър до Симеоновско никакви ядове. Като започнах да се катеря по Синеоновско обаче оборотите се вдигат рязко а скоростта не... съединителя ли е заминал или може да е от настройката на педала. А да и ми се струва, че се случва при по висока температура (сутрин е ок а следобед към 17.30 като е напекло отива много горе), може ли заради това съединителя да не залепва докрай и да буксува....?Благодаря предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
icesonic 10 #2 Отговорено 29 Април, 2010 никои ли няма да каже нещо по въпроса...? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1562 #3 Отговорено 29 Април, 2010 С "вдигането" на педала си се вкарал в беля, т.е. тия няколко дни си карал на полу съединител.Нека ти регулират педала както трябва и ако имаш късмет, т.е. диска не е изгорял, може и да ти се реши проблема. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ReMeR 0 #4 Отговорено 29 Април, 2010 при положение че я е карал така на полу съединиел за което съм сгласен с krasi-mir и още повече,че е взел и да буксува процента на касмета ти не мисля че е повече от 10% :) все пак късмет Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K_ski 5 #5 Отговорено 29 Април, 2010 Още един който смята че трябва да си регулираш педала. Да го развиеш малко фиксиращия го от горе болт. успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
icesonic 10 #6 Отговорено 29 Април, 2010 в момента не буксува и даже не сам го регулирам .... само пробвах. Определено е от педала(помпата) и температурата.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
icesonic 10 #7 Отговорено 29 Април, 2010 Още един който смята че трябва да си регулираш педала. Да го развиеш малко фиксиращия го от горе болт. успех!Защо горе не е ли този кадето се захващат помпата и педала ... аз доколкото знам е от него... може и да греша... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Тодор 18 #8 Отговорено 29 Април, 2010 Колега ти в голям филм се вкара с тоя съединител Вземи си книжката на колата сега и прочети главата "регулиране хода педал на съединител", за да видиш, че сам си го вкарваш като бъзикаш, където не трябва. Там трябва да ти пише височина при напълно отпуснат педал = на колкото там ти е, регулираш я с една рулетка и гаечен ключ 17(предполагам за размера). После отиваш на помпата и си нагласяш височина на отделяне = на колкото пише там. Пак с рулетката и гаечен ключ 12 (пак предполагам за размера). И стига с тея смени на помпи на 50км, че напълни форума с твоя съединител...нали. :D Да не забравиш да ми кажеш дали размерите са същите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
icesonic 10 #9 Отговорено 29 Април, 2010 На италиански трудно ще се ориентирам ... ама все пак ще погледна... положението на педала не е барано (поне така мисля) а и не съм го регулирал аз а този който ми сменя помпата кое не ми е работа да си сменя помпата като тече ... ами да чакам да ме остави някаде и ще синхронизирам .... И все пак отскоро съм във форума нали затова сме тук да споделяме опит... Какво да се прави с това имам проблеми ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manch 29 #10 Отговорено 29 Април, 2010 Може би ще помогна, кажете дали за тези разстояния става въпрос? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Тодор 18 #11 Отговорено 29 Април, 2010 Същите, manch.Стига да са за неговия модел.И да се вземе в предвид, че размерите са до пода.Тоест, ако има стелки или постелки каквито и да били, да ги вади преди да манипулира или да си даде няколко мм отклонение, в зависимост от дебелината им.icesonic, нищо лично. Не се обиждай, нямам лоши чувства.Както виждаш помагам с каквото мога. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Slade 21 #12 Отговорено 30 Април, 2010 За първи път чувам, че от помпата може да се регулира височината на отделяне Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1562 #13 Отговорено 30 Април, 2010 Нека погледнем нещата от малко по-друг ъгъл в момента не буксува и даже не сам го регулирам .... само пробвах. Определено е от педала(помпата) и температурата....Щом е "тука има, тука нема", вкаква е вероятността да се е получило следното:маркучето м/у помпата и цилиндъра да се е разрушило отвътре и да връща течността по-бавно и оттам буксуване на съединителя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1562 #14 Отговорено 30 Април, 2010 В този ред на мисли, ако съм прав, не се учудвай, че толкова често ремонтираш помпа. Ти постоянно "набиваш" течност, която няма къде до отиде, освин да избие от някъде. В твоя случай - гумички на помпата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
icesonic 10 #15 Отговорено 30 Април, 2010 под маркучето м/у помпата и цилиндъра работната помпа ли имаш напредвид. На мен ми се струва, че по - скоро има нещо общо с температурата на спирачната течност вътре ама знам ли и това което ти казваш е логично. въпреки че ако си мисля за сащия маркуч като се разруши ще протече направо ама все пак незнам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1562 #16 Отговорено 30 Април, 2010 Да, същия маркуч, и не, не е задължително да протече, ако е скъсан. Маркума е три пласта - гума/конци/гума. Като се наруши вътрешният пласт гума не протича а само се запушва.Имал съм същия проблем, само че със спирачен маркуч. Не можеше да връща течността и задържаше постоянно на спирачка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
icesonic 10 #17 Отговорено 30 Април, 2010 явно проблема беше че течноста се враща обаче беше настроено да отделя много нагоре оттам течността се враща ама педала е докраи и буталцето не се е върнало докрай ... предполагам и затова педала ми беше доста твард сега я понагласих и всичко изглежда ОК.Благодаря за съветите колеги. Краси - мир надявам се да няма проблем и с маркуча поне за сега че вече кафа от тос съединител Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове